addthis

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Είναι παλιάνθρωποι και πρόστυχη.Μετά με έβαλαν να υπογράψω ότι σύμφωνο και ότι δεν θα το ξαναλένε δήλωση μετάνοιας .Αίσχος τα καθάρματα ντροπή τους η ρατσιστές τ

και ποτέ δεν είναι η σελίδα μπλοκαρισμένη και ατιμώρητη ποτέ,έχουν μάλιστα κανονίσει και  είμαι φυλακισμένος και χειρότερα με 3150 μέρες ψευδή και πρόστυχη  κατάθεση ότι κανό κάτι που ρέπι να τιμωρηθώ τι κανό τίποτα ,και τίποτα το παράνομο.Μου στέλνουν  ,με μπλοκάρουν και μου γράφουν η απάνθρωποι τα κτήνη ότι παρενόχλησα και πρέπει να διαγράψω τα μηνύματα που μου είχαν στην λίστα ,διαμαρτυρήθηκαν ότι ενόχλησα.σινί ντροπή τους διότι ποτέ δεν ήξεραν τι τους γίνετε και το τι κάνουν.Τα άτομα που με κατηγορούσας ήταν ,τα δικά μου προσωπικά και μερικά 6 από το οικογενειακό περιβάλλον ,που 4 χρόνο δεν τους έχουν Βάλη στην σελίδα .Είναι παλιάνθρωποι και πρόστυχη.Μετά με έβαλαν να υπογράψω ότι σύμφωνο και ότι δεν θα το ξαναλένε δήλωση μετάνοιας .Αίσχος τα καθάρματα ντροπή τους η ρατσιστές τα ονόματα που με κατηγορούσαν είχαν Βάλη τα δικά μου αΐδια τους σιχάθηκα με το πρόστυχο και απάνθρωπο φέρσιμο .Δεν αξίζει άουτ κατά νου να ασχοληθείς με αυτούς τους διεστραμμένους   κοιτάτε τον Πουνάκα ,ποιου έστελνα ενοχλητικά και παράνομα μηνύματα .αυτό συμβεί όλα τα χρόνια .Είναι να χάνεις κάθε ελπίδα ζωής.Και επωδή θόλο να ζήσω και όχι να με εξοντώσουν η εφκλιματιεςα με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,προξενώντας ,σωματικές φθορές από τα ναζί βασανιστήρια .Στοπ ,είναι αδύνατον να συνεχίζω να γράψω μέχρι νεοτέρα διότι ,μου έχουν επιφέρει τρομακτικά βασανιστήρια ,παραλυσίας.Τα κτήνη ομάδα και βοήθεια του facebook ,

part

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου