addthis

Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

https://www.facebook.com/safety/ Το μήνυμα του χρήστη Μιχάλης κοινότητα: "Γεια σας. Αυτή η ομάδα του Facebook με προσβάλλει και δεν ξέρω πώς να απαντήσω. Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;" Η ασφάλεια των φίλων και της οικογένειάς σας είναι σημαντική για εμάς. Επίσης, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα περιστατικά εκφοβισμού και παρενόχλησης και συνιστούμε να ανταποκριθείτε σε αυτό το κάλεσμα για βοήθεια. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως θελήσετε να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες αρχές για την ασφάλεια όλων. Το κέντρο ασφάλειας του Facebook προσφέρει χρήσιμες πηγές που μπορεί να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά αυτή την κατάσταση: https://www.facebook.com/safety/Σας ευχαριστούμε. Η ομάδα του Facebook Σας αναφέρω διότι είσαστε προκλητική και εκβιαστές ,μου βάζεις να υπογράψω καταδίκη σε σελίδα που έχει να άνοιξη από 20 Ιουλίου 2012 Η Ανά------ κ---όλμου, κοινοποίησε μια φωτογραφία Και με στέλνεις ,ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ. Ενε ντροπή κα ξεπεσμός .είναι κάτι το ασύλληπτο με πιο δικαιώματα μου κάνης διάκρισης και με στέλνεις εσύ όπου θέλεις .Όταν έκανα εγράφη ,έκανα γιατί ήταν το facebook που με την πρώτη μάτια ,είδα μια τέλεια κατάσταση ,εάν ήξερα ότι θα μου κάνατε διαχωρισμό και τα βασανιστήρια του χρηστού τα πάθη .Ούτε το όνομα δεν θα ήθελα να έβλεπα.Γεια αυτό αφήστε τον ρατσισμό και τα φρονήματα ,την εγκληματική ενεργεία κατά εμού διότι αυτά που μου έχετε κάνη τόσα χρόνια πρέπει να σας κλείσουν εκεί που ορίζει ο νομός; και να με

κινοτιταςΣας αναφέρω διότι είσαστε προκλητική και εκβιαστές ,μου βάζεις να υπογράψω καταδίκη σε σελίδα που έχει να άνοιξη από 20 Ιουλίου 2012 Η Ανά------ κ---όλμου κοινοποίησε μια φωτογραφία του χρήστη Ανά--------- Και με στέλνεις ,ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ. Ενε ντροπή κα ξεπεσμός .είναι κάτι το ασύλληπτο με πιο δικαιώματα μου κάνης διάκρισης και με στέλνεις εσύ όπου θέλεις .Όταν έκανα εγράφη ,έκανα γιατί ήταν το facebook που με την πρώτη μάτια ,είδα μια τέλεια κατάσταση ,εάν ήξερα ότι θα μου κάνατε διαχωρισμό και τα βασανιστήρια του χρηστού τα πάθη .Ούτε το όνομα δεν θα ήθελα να έβλεπα.Γεια αυτό αφήστε τον ρατσισμό και τα φρονήματα ,την εγκληματική ενεργεία κατά εμού διότι αυτά που μου έχετε κάνη τόσα χρόνια πρέπει να σας κλείσουν εκεί που ορίζει ο νομός;  και να με αφήσετε ανενόχλητο στο facebook,που πιστεύω και Τύρο κατά γράμμα τους όρους και γενικά .Με έχετε εξευτέλισα, μου έχετε καταστρέψει την ιδιωτική μου ζωή τόσα χρόνια,και φτάσατε σε σημείο παραλυσίας ντροπή σας .Είμαι αν τρόπος δεν ειμή εκδικητικός ούτε ποτέ κράτησα μίσος σε κανένα .Ζητώ την αποκατάσταση την ψυχοσωματικής που με τα πολύ καψόνια έχουν καταστραφεί τα δάχτυλα ,και από της χιλιάδες ώρες με τους λεκτικούς και Ντιν ηλεκτρονική παρενόχληση με έχετε φέρει σε παραλυσία Είμαι γραμμένος πάντα στα 20 και τελευταία χρόνια.Με όλες τις αξιοπρεπέστατες κατάστασης .Δεν με ενόχλησε ποτέ κανένας.Να σταματήσεις να με κυνηγάς με κτηνωδία με φασισμό τραμπουκισμό/Το πιστεύω μου και την ιδιωτική μου ζωή δεν μπορείς εσείς νου μου κάνης εγκληματικά βασανιστήρια.Σας καταγελώ χωρίς μίσος και πάθος αλλά πρέπει να προστάτευα και το εύτολμου μου μου έχετε προξενήσει από τα πολύ βασανιστήρια σωματικές ψυχική οδύνη όλοι μέρα με την ηλεκτρονική παρενόχληση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου