addthis

Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Για να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο, στείλτε αιτήματα φιλίας μόνο σε όσους γνωρίζετε. Κατανοώ ότι δεν επιτρέπεται να στέλνω μηνύματα σε αγνώστους στο Facebook. Μου κάνης κατήχηση γεια τα αιτήματα,είσαι πολύ θρασύς ,την στιγμή τόσα χρόνια έχω πόσες φορές καλέσει άτομα δικά μου το επίθετο μου από τον κύκλο της οικογένειας.Και τόσα χρόνια όχι δεν τα έβαλες όχι ότι με κορόιδευες,αλά μου κάνης και ηλεκτρονική παρενόχληση,και με τιμωράς με 320 μέρες ότι ενόχλησα άγνωστο ,που είναι το παιδί το δικό μου.Μου γραφής Κατανοώ ότι δεν επιτρέπεται να στέλνω μηνύματα σε αγνώστους στο Facebook.Ένια ψευδή και εκβιασμός αυτό που μου γράφετε,δεν έχω στήλη ποτέ κανένα μήνυμα η ενόχληση χρηστή Είναι ντροπή να σερβίρετε ανομίες και πρόστυχες συκοφαντίες που με προσβάλουν και προσωπικά και γενικά στο διαδίκτυο.Είμαι γραμμένος και σε άλλες πολύς κατάστασης ποτέ δεν έγινε το παραμικρό.Πρέπει να ντρέπεστε να με βάζετε 58 χρονών να υποδουλώσω τον αίτιο μου και κανό δήλωση μετάνοιας .Αυτό είναι κοινωνική συμπεριφορά ,είναι κοινωνικό επίπεδο.Είναι ένας συνεχόμενος παρατεταμένος εξευτελισμός

Για να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο, στείλτε αιτήματα φιλίας μόνο σε όσους γνωρίζετε. Κατανοώ ότι δεν επιτρέπεται να στέλνω μηνύματα σε αγνώστους στο Facebook. Μου κάνης κατήχηση γεια τα αιτήματα,είσαι πολύ θρασύς ,την στιγμή τόσα χρόνια έχω πόσες φορές καλέσει άτομα δικά μου το επίθετο μου από τον κύκλο της οικογένειας.Και τόσα χρόνια όχι δεν τα έβαλες όχι ότι με κορόιδευες,αλά μου κάνης και ηλεκτρονική

30

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου