addthis

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Δεν έχετε τίποτα ανθρώπινο επάνω σας γευτώ μου την κάνης και μου ζητάς να Κατανοώ ότι στο Facebook δεν επιτρέπεται να στέλνω αιτήματα φιλίας σε άτομα που δεν με γνωρίζουν.πια είναι αυτά τα άτομα που δεν γνώριζα μην προσπαθείτε με το πρόστυχο και ύπουλο τρυπώ να κερδίσετε κάτι .Παρουσιάζετε την κτηνωδία και το μίσος.Κανένας φίλος μέσα και το μίσος ,με 7 μέρες τι με πέρασες ρε ανόητε και με προσβάλεις συνέχεια στο facebook φτιάχνετε σκηνοθετημένα σενάρια .Να με υποτιμήσετε να μυήσετε την νοημοσύνη να κάνετε τον τραμπουκισμό ντροπή σας;Που ακούστηκε τόσο μίσος.χωρίς να άνοιξη η σελίδα 7 μέρες φύγετε πρόστυχη από κοντά μου καθαρματ φέρε μου ένα ένα τα άτομα να κάνουμε αντιπαράθεση ,ντροπή σας

Δεν έχετε τίποτα ανθρώπινο επάνω σας γευτώ μου την κάνης και μου ζητάς να Κατανοώ ότι στο Facebook δεν επιτρέπεται να στέλνω αιτήματα φιλίας σε άτομα που δεν με γνωρίζουν.πια είναι αυτά τα άτομα που δεν γνώριζα μην προσπαθείτε με το πρόστυχο και ύπουλο τρυπώ να κερδίσετε κάτι .Παρουσιάζετε την κτηνωδία και το μίσος.Κανένας φίλος μέσα και το μίσος ,με 7 μέρες τι με πέρασες ρε ανόητε και με προσβάλεις συνέχεια στο facebook φτιάχνετε σκηνοθετημένα σενάρια .Να με υποτιμήσετε να μυήσετε την νοημοσύνη να κάνετε τον τραμπουκισμό ντροπή σας;Που ακούστηκε τόσο μίσος.χωρίς να άνοιξη η σελίδα 7 μέρες φύγετε πρόστυχη από κοντά μου καθαρματ φέρε μου ένα ένα τα άτομα να κάνουμε αντιπαράθεση ,ντροπή σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου