addthis

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Δεν μπορώ να καταλάβω την συμπεριφορά σας ανοίγετε σελίδα δική μου και διαβάζετε το τι γράφο και άμεσος,κάνετε κατάχρηση βανδαλισμό καταπάτηση.Με ποιο αρθώ Μπενέτε στο blok και μου αφόρητε η μπλόκαρε μέσα στην σελίδα Γιατί μου επεμβαίνετε στη ιδιωτική μου ζωή ,αυτό που κάνετε είναι κατάχρηση είναι τραμπουκισμός μπένττα και καταστρέφοντας.Και πάντα με το αιτιολογικό πάντα στημένο υπέρ εσάς

Δεν μπορώ να καταλάβω την συμπεριφορά σας ανοίγετε σελίδα δική μου και διαβάζετε το τι γράφο και άμεσος,κάνετε κατάχρηση βανδαλισμό καταπάτηση.Με ποιο αρθώ Μπενέτε στο blok και μου αφόρητε η μπλόκαρε μέσα στην σελίδα  Γιατί μου επεμβαίνετε στη ιδιωτική μου ζωή ,αυτό που κάνετε είναι κατάχρηση είναι τραμπουκισμός μπένττα και καταστρέφοντας.Και πάντα με το αιτιολογικό πάντα στημένο υπέρ εσάς

τραμπουκισμο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου