addthis

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Τελικά δεν μπορείτε να το καταλάβετε και η μεν και η δε ότι κάνετε κατάχρηση ,και παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Καταπατάτε το ιδιωτικό απόρρητο ,εγκληματώντας με την πρόστυχη και απάνθρωποι συμπεριφορά σας .Τι πρέπει να κάνω να αρχίσω να κλειδώνω .Όχι ποτέ αυτό ,αλλά δεν ανέχομαι και να καταπατάτε άξιες και ανθρώπινες συμπεριφορές .Με πιο δικαίωμα μου κάνετε όλα αυτά τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Πώς θα το κάνουμε ,τι νομίζετε ότι είμαι σκλάβος σας υπερίτης η γραμματεύς σας,και ότι άλλο φαντάζεστε.Με πιο δικαιούμαι μου έχετε στερήσει όλα τα ανθρώπινα καθημερινά.Με την μέθοδο την ναζί φασιστικά βασανιστήρια ,τόσα χρόνια .Τέρμα δεν έχει τίποτα η σελίδα είναι μόνο γεια δικά μου θέματα στο εξής.Δεν γίνετε τόσα χρόνια μέρα νύχτα να γράφω,να με βασανίζουν και γενικά όλα αυτά τα απάνθρωπα.Μέχρι αιδώ ,δεν Εχ με κανένα τίποτα ,με εκμεταλλευτήκατε όλοι με τον τρόπο σας .Δεν θα ανέρθω κανέναν στην σελίδα.Εκτός τα άτομα τιε οικογένειας που και αυτά τα έχετε κυνήγησε μέσο εμού με πολλά βασανιστήρια καψώνια .και υπάρχουν άτομα που δεν τα έχετε Βάλη μετά από τόσα χρόνια στην σελίδα.Όλο υποκρισία ,ψευτιά πρόστυχα και καταχράστηκα στα πάντα.Είναι χιλιάδες τα παραπτώματα είναι γνωστά .Ας μην τα αναφέρουμε πάλη Ζητώ από το facebook,να καταλάβει επιτέλους,ότι όλα αυτά που έχουν γένη ,και δεν σταμάτησε αυτήν την τυραννία και τον ρατσισμό κατά εμού .Σας καταδικάζω όλους εσάς που δήθεν, καλοθελητές .Ρουμάνοι βασανιστές φασισμός ηλεκτρονικό έγκλημα όλη την ημέρα γεια 4 χρόνο.Μου καταχραστήκατε παράνομα την προσωπική και ιδιωτική ζωή ,με όλους αυτούς τους εσκεμμένους,και καλά οργανωμένους απάνθρωπου τρόπους .Φύγατε από το σπίτι μου ,είσαστε παλιάνθρωποι.

Τελικά δεν μπορείτε να το καταλάβετε και η μεν  και η δε ότι κάνετε κατάχρηση ,και παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Καταπατάτε το ιδιωτικό απόρρητο ,εγκληματώντας με την πρόστυχη και απάνθρωποι συμπεριφορά σας .Τι πρέπει να κάνω να αρχίσω να κλειδώνω .Όχι ποτέ αυτό ,αλλά δεν ανέχομαι και να καταπατάτε άξιες και ανθρώπινες συμπεριφορές .Με πιο δικαίωμα μου κάνετε όλα αυτά τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Πώς θα το κάνουμε ,τι νομίζετε ότι είμαι σκλάβος σας υπερίτης η γραμματεύς σας,και  ότι άλλο φαντάζεστε.Με πιο δικαιούμαι μου έχετε στερήσει όλα τα ανθρώπινα καθημερινά.Με την μέθοδο την ναζί φασιστικά βασανιστήρια ,τόσα χρόνια .Τέρμα δεν έχει τίποτα η σελίδα είναι μόνο γεια δικά μου θέματα στο εξής.Δεν γίνετε τόσα χρόνια μέρα νύχτα να γράφω,να με βασανίζουν και γενικά όλα αυτά τα απάνθρωπα.Μέχρι αιδώ ,δεν Εχ με κανένα τίποτα ,με εκμεταλλευτήκατε όλοι με τον τρόπο σας .Δεν θα ανέρθω κανέναν στην σελίδα.Εκτός τα άτομα τιε οικογένειας που και αυτά τα έχετε κυνήγησε μέσο εμού με πολλά βασανιστήρια καψώνια .και υπάρχουν άτομα που δεν τα έχετε Βάλη μετά από τόσα χρόνια  στην σελίδα.Όλο υποκρισία ,ψευτιά πρόστυχα και καταχράστηκα στα πάντα.Είναι χιλιάδες τα παραπτώματα είναι γνωστά .Ας μην τα αναφέρουμε πάλη Ζητώ από το facebook,να καταλάβει επιτέλους,ότι όλα αυτά που έχουν γένη ,και δεν  σταμάτησε αυτήν την τυραννία και τον ρατσισμό κατά εμού .Σας καταδικάζω όλους εσάς που δήθεν, καλοθελητές .Ρουμάνοι βασανιστές φασισμός ηλεκτρονικό έγκλημα όλη την ημέρα γεια 4 χρόνο.Μου καταχραστήκατε παράνομα την προσωπική και ιδιωτική ζωή ,με όλους αυτούς τους εσκεμμένους,και καλά οργανωμένους απάνθρωπου τρόπους .Φύγατε από το σπίτι μου ,είσαστε παλιάνθρωποι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου