addthis

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Η κατάσταση βρίσκετε όπως πάντα σε απάνθρωπες συνθήκες.Δεν σέβεστε τίποτα,προσπαθείτε 24 ώρες την ημέρα να με βασανίζετε χωρίς λόγο.Πρέπει να φύγετε δεν κάνετε γεια αυτό το πόστο.Είμαι άνθρωπος και μου αφόρητε όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα.Δεν επέτρεψα ποτέ σε κανένα το παραμικρό.Χωρίς λόγο γίνεστε βίαιη ,προκαλώντας προσωπικώς και οικογενειακά προβλήτα,Με ψυχική οδύνη με ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα,στο σπίτι μου.Είναι κτηνωδία να με παρενοχλείτε,με βίαια ψυχοσωματικής βασανιστήρια.Συνεχώς την κοροϊδία την υποτίμηση,τις αξιοπρέπειας μου Τι να σας γράψω ότι είσαστε ανεγκέφαλη δεν έχετε καθόλου κάτι το ανθρώπινο.Με λίγα λόγια πρέπει να επέμβω εισαγγελέας ,,διότι αυτά που κάνετε είναι κακουργήματα.είμαι γραμμένος στο facebook το οποίο σέβομαι και δεν Έχω κανένα πρόβλημα.

Η κατάσταση βρίσκετε όπως πάντα σε απάνθρωπες συνθήκες.Δεν σέβεστε τίποτα,προσπαθείτε 24 ώρες την ημέρα να με βασανίζετε χωρίς λόγο.Πρέπει να φύγετε δεν κάνετε γεια αυτό το πόστο.Είμαι άνθρωπος και μου αφόρητε όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα.Δεν επέτρεψα ποτέ σε κανένα το παραμικρό.Χωρίς λόγο γίνεστε βίαιη ,προκαλώντας προσωπικώς και οικογενειακά προβλήτα,Με ψυχική οδύνη με ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα,στο σπίτι μου.Είναι κτηνωδία να με παρενοχλείτε,με βίαια ψυχοσωματικής βασανιστήρια.Συνεχώς την κοροϊδία την υποτίμηση,τις αξιοπρέπειας μου  Τι να σας γράψω ότι είσαστε ανεγκέφαλη δεν έχετε καθόλου κάτι το ανθρώπινο.Με λίγα λόγια πρέπει να επέμβω εισαγγελέας ,,διότι αυτά που κάνετε είναι κακουργήματα.είμαι γραμμένος στο facebook το οποίο σέβομαι και δεν Έχω κανένα πρόβλημα. Στην εικόνα κρύβετε η ντροπή και η κτηνωδία.Με κατηγορήσατε πριν άνοιξη η σελίδα,που είχε να άνοιξη  πανό από ένα μηνά ,και μου κάνατε ,αυτήν την ψευδή κατάσταση ,και μετά ζητώντας δήλωση μετανοίας.Γιατί τόσο μίσος πάντα με μίσος και κτηνωδία

αισχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου