addthis

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

όσοι χρηστές συμμετέχουν ενεργά στο ύπουλο παιχνίδι που σκηνοθέτησε , το μου αρέσει ,η έχουν κλισέ συμφωνία με τους διαφημιζομένους η θα ρυθμίσουν η θα δεν με ενδιαφέρει τίποτα.όπως φεύγει η διαφήμιση χάνονται σελίδες μαζί καμία Αλή κουβέντα .Παίξατε και εσείς η περισσότερη τους διαφημιστές .Είμαι άνθρωπος ,δεν α αποσκοπώ πουθενά ,δεν με ενδιαφέρουν η αριθμοί και 5 να έχω μου αρκεί.Ο σκοπός της βρομερής ομάδας ένια ο διχασμός που προσπαθούν επί χρονιά και πήγαινα πάσο .τώρα δεν υπαρχή τίποτα .

όσοι χρηστές συμμετέχουν ενεργά στο ύπουλο παιχνίδι που σκηνοθέτησε , το μου αρέσει ,η έχουν κλισέ συμφωνία με τους διαφημιζομένους η θα ρυθμίσουν η θα δεν με ενδιαφέρει τίποτα.όπως φεύγει η διαφήμιση χάνονται σελίδες μαζί καμία Αλή κουβέντα .Παίξατε και εσείς η περισσότερη τους διαφημιστές .Είμαι άνθρωπος ,δεν α αποσκοπώ πουθενά ,δεν με ενδιαφέρουν η αριθμοί και 5 να έχω μου αρκεί.Ο σκοπός της βρομερής  ομάδας ένια ο διχασμός που προσπαθούν επί χρονιά και πήγαινα πάσο .τώρα δεν υπαρχή τίποτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου