addthis

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Mark Γεια σου βλέπω ότι τώρα παρακολουθείτε την σελίδα μου όπως και κάθε μέρα ,η όπια είναι σελίδα εκτός facebook.τι περιμένετε γιατί δεν σταματούν επιτέλους είναι κτηνωδία αυτή και εκδίκηση Γιατί με κυνηγάτε και αδιαφόρετε αυτή προσπαθούν να με εξοντώσουν είναι ντροπή γεια όλοι την ανθρωπότητα Τους καταγγέλλω γεια εγκληματική ενεργεία και έσειες είσαστε ηθική αυτουργοί διότι τα γνωρίζετε τα βασανιστήρια χρόνια και του παρέχετε συγκάλυψη και ασυλία .Εσάς τους απευθύνουν πρέπει να σας πάνε γεια κακούργημα,διότι χρονιά λέτε κάντε υπομονή .τώρα να τους δίωξης και καλό την πολιτεία να επέμβει ντροπή σας δεν έχετε καμία αξία απέναντι μου να με βασανίζετε ω4 χρόνο και να μου έχετε επιβάλει 29000 μετράς αποκλεισμό.

ΝΑΖΙMark Γεια σου βλέπω ότι τώρα παρακολουθείτε την σελίδα μου όπως και κάθε μέρα ,η όπια είναι σελίδα εκτός facebook.τι περιμένετε γιατί δεν σταματούν επιτέλους είναι κτηνωδία αυτή και εκδίκηση Γιατί με κυνηγάτε και αδιαφόρετε αυτή προσπαθούν να με εξοντώσουν είναι ντροπή γεια όλοι την ανθρωπότητα Τους καταγγέλλω γεια εγκληματική ενεργεία και έσειες είσαστε ηθική αυτουργοί διότι τα γνωρίζετε τα βασανιστήρια χρόνια και του παρέχετε συγκάλυψη και ασυλία .Εσάς τους απευθύνουν πρέπει να σας πάνε γεια κακούργημα,διότι χρονιά λέτε κάντε υπομονή .τώρα να τους δίωξης και καλό την πολιτεία να επέμβει ντροπή σας δεν έχετε καμία αξία απέναντι μου να με βασανίζετε ω4 χρόνο και να μου έχετε επιβάλει 29000 μετράς αποκλεισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου