addthis

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Σε καταγελώ facebooκ διότι είσαι ο ηθικός αυτουργός σε όλη αυτήν την καθαρή εγκληματική ενεργεία κατά εμού.Με του τραμπούκους ομάδα και βοήθεια .έχετε καταπάτηση τα πάντα Με πιο δικαίωμα πας να μου προσβάλεις το άτομο μου την αξιοπρέπεια τον διασυρμό το ανελέητο κυνηγοί ναι είσαι γνωστής γεια τα πάντα είναι και γραμμένα Ντροπή σας δεν σεβαστήκατε ανθρώπινες αξίες καταπατήσατε την απόληξη μου που δεν θα σας αφήσω Ντροπή σας μου όχτε επιβάλει 2900 μέρες με αυτά τα πιόνια τα κατευθυνόμενε τερακότα τον εντολέα και όλους που έχετε.Ντροπή σας.Δεν λειτούργησε ποτέ τίποτα ,τα έχετε χαμένα .Που είναι η κοινωνική συμπεριφορά.Σας αναφερόν στον ΟΗΕ στα ανθρώπινα δικαιώματα και θα ενημερώσω και τον πρόεδρο Αυτά που κάνετε είναι εγκληματικά το ωθείτε τον καθένα μέχρι την αυτοκτονία Ναι με την συμπεριφορά απο αυτά τα κτήνη αυτό κάνετε σε καθίστε υπεύθυνο να φύγουν αυτή Που η αδιαφορίας στο θέμα το δικό μου αίσχος Με πιο δικαίωμα αυτά τα καθάρματα δεν κάνουν την αναρτηση και την λοξοδρομούν ,με πιο δικαίωμα Μου έχετε δημιούργησε πολά προβλήματα τι Άλο να σας γράψω.Κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου,με ναζί ψυχική οδύνη .κατάχρηση οικιακής ειρήνης

Σε καταγελώ facebooκ διότι είσαι ο ηθικός αυτουργός σε όλη αυτήν την καθαρή εγκληματική ενεργεία κατά εμού.Με του τραμπούκους ομάδα και βοήθεια .έχετε καταπάτηση τα πάντα Με πιο δικαίωμα πας να μου προσβάλεις το άτομο μου την αξιοπρέπεια τον διασυρμό το ανελέητο κυνηγοί ναι είσαι γνωστής γεια τα πάντα είναι και γραμμένα Ντροπή σας δεν σεβαστήκατε ανθρώπινες αξίες καταπατήσατε την απόληξη μου που δεν θα σας αφήσω Ντροπή σας μου όχτε επιβάλει 2900 μέρες με αυτά τα πιόνια τα κατευθυνόμενε τερακότα τον εντολέα και όλους που έχετε.Ντροπή σας.Δεν λειτούργησε ποτέ τίποτα ,τα έχετε χαμένα .Που είναι η κοινωνική συμπεριφορά.Σας αναφερόν στον ΟΗΕ στα ανθρώπινα δικαιώματα και θα ενημερώσω και τον πρόεδρο Αυτά που κάνετε είναι εγκληματικά το ωθείτε τον καθένα μέχρι την αυτοκτονία Ναι με την συμπεριφορά απο αυτά τα κτήνη αυτό κάνετε σε καθίστε υπεύθυνο να φύγουν αυτή Που η αδιαφορίας στο θέμα το δικό μου αίσχος Με πιο δικαίωμα αυτά τα καθάρματα δεν κάνουν τη...ν αναρτηση και την λοξοδρομούν ,με πιο δικαίωμα Μου έχετε δημιούργησε πολά προβλήματα τι Άλο να σας γράψω.Κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου,με ναζί ψυχική οδύνη .κατάχρηση οικιακής ειρήνης
έχετε καταπάτηση ανθρώπινα δικαιώματα πατρίδα οικογένεια .Ενιαία εγκλήματα άζωτα που συνέχιζε ζητώ την άμεση επέμβαση του facebook..Και την απομάκρυνση ,και του υπευθύνου και του επιρρίπτω ευθύνες γεια κακουργήματα,βασανισμό και ναζί βασανιστήρια "Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται."
http://www.adslgr.com/forum/threads/275882-%CE%95
Η νέα καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για να διαφυλάξει τους νέους (και όχι μόνο) από την ηλεκτρονική παρενόχληση που ήδη λαμβάνει διαστάσεις στο διαδίκτυο. sted Yesterday

eu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου