addthis

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Καταγγέλλω ενώπιων του διαδικτύου και του συντάγματος ,κατά του facebook ομάδα και βοήθεια.Μου κάνουν κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση τραμπουκισμό βασανίσω και όλα τα κτηνώδη πρόστυχα και παράλογα 4 χρόνο κάθε μέρα 24ωρες με λεκτικούς αριθμούς με ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι,εμού και της οικογένειας .Συνεχώς με κυνηγούν με ότι ναζί βασανιστήριο υπάρχει.Καταγελώ το facebook,που είναι συνυπεύθυνο,τους συγκαλύπτει ,τους παρέχει συγκάλυψη.και εντολέα γει καλύτερα βασανιστήρια ,είναι ικανή γεια τα πάντα.Καλό το αρμόδιο υπουργείο,να κοιτάξω αυτό το κλιματικό πρόστυχο και απάνθρωπο.Είμαι Έλληνας πολίτης και ζητώ οπός ορίζει το σύνταγμα τα δικαιώματα μου σας άνθρωπος που τα έχουν βανδαλική η του facebook.σκεφτείτε το τι κάνουν παραπέρα .οργώνουν ανοίγουν ι ίδιοι και αφαιρούν κλέβοντας σελίδες.Το facebook γνωρίζει τα πάντα. Ζητώ από την πλούτια να επέμβει .Με έχουν φυλάκιση χωρίς λόγο 2900 μέρες αποκλεισμό υποτίμηση τις νοημοσύνης και της καταγωγής μου που είναι η Ελλάδα και μισούν πολύ το έχουν απόδειξη.Ο τρόπος φυλάκισης είναι εικονικός.Τώρα πάω να ανάξιο μια σελίδα,που είχε να άνοιξη πριν το 2013.και με μπλοκάρει με την αιτιολογία ότι ενοχλούσα αγνώστους αυτό έχει συμβεί

ellada  Καταγγέλλω ενώπιων του διαδικτύου και του συντάγματος ,κατά του facebook ομάδα και βοήθεια.Μου κάνουν κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση τραμπουκισμό βασανίσω και όλα τα κτηνώδη πρόστυχα και παράλογα 4 χρόνο κάθε μέρα 24ωρες με λεκτικούς αριθμούς με ηλεκτρονική παρενόχληση στο σπίτι,εμού και της οικογένειας .Συνεχώς με κυνηγούν με ότι ναζί βασανιστήριο υπάρχει.Καταγελώ το facebook,που είναι συνυπεύθυνο,τους συγκαλύπτει ,τους παρέχει συγκάλυψη.και εντολέα γει καλύτερα βασανιστήρια ,είναι ικανή γεια τα πάντα.Καλό το αρμόδιο υπουργείο,να κοιτάξω αυτό το κλιματικό πρόστυχο και απάνθρωπο.Είμαι Έλληνας πολίτης και ζητώ οπός ορίζει το σύνταγμα τα δικαιώματα μου σας άνθρωπος που τα έχουν βανδαλική η του facebook.σκεφτείτε το τι κάνουν παραπέρα .οργώνουν ανοίγουν ι ίδιοι και αφαιρούν κλέβοντας σελίδες.Το facebook γνωρίζει τα πάντα. Ζητώ από την πλούτια να επέμβει .Με έχουν φυλάκιση χωρίς λόγο 2900 μέρες αποκλεισμό υποτίμηση τις νοημοσύνης και της καταγωγής μου που είναι η Ελλάδα και μισούν πολύ το έχουν απόδειξη.Ο τρόπος φυλάκισης είναι εικονικός.Τώρα πάω να ανάξιο μια σελίδα,που είχε να άνοιξη πριν το 2013.και με μπλοκάρει με την αιτιολογία ότι ενοχλούσα αγνώστους αυτό έχει συμβεί πολύς φορές γεια να καλύψουν αυτά τα πρόστυχα.Γεια να μπω στην σελίδα θέλει να υπογράψω δήλωση μετάνοιας ότι έκανα αυτό το παράπτωμα και δεν θα το ξανακάνω ,δηλαδή να υπογράψω την καταδίκη μου γεια να με αφήσουν είμαι άνθρωπος και έχω τα δικαιώματα μου δεν μπορεί το facebook με τους τραμπούκους καθημερινά να με βασανίζου έμενε και την οικογένεια μου την επέμβαση διότι είναι ικανοί γεια τα πάντα.Έχω Πάι στον εισαγγελέα και μου είπε τι γίνετε Ότι δεν μπορεί να κάνη εισαγγελική παραγγελία λόγο  μεγάλης απόστασης που είναι όντος .Θα χρειαστώ δικηγόρους να μεταβούν στην έδρα  τους γεια να γένη ότι χρειάζεται.Ζητώ και καταγελώ τον ηθικό αυτουργό Το ίδιο το facebook, να αναλάβει αυτό να συγκρότηση κλιμάκιο και να κάνουν ίδιοι αυτήν την διαδικασία.Από Αλή υπηρεσία μου ζήτησαν το όνομα τις ομάδας τον αριθμό,και ένα mail επικοινωνίας,το οποίο αρνούνται να μου τα προσκομίσουν.Ένια μια κατάσταση σκέτο κολαστήριο,είμαι άνθρωπος και ζητώ το νόμιμο και την ελευθερία μου απ τους βασανιστές ομάδα και βοήθεια που αυτά τα κάνουν χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου