addthis

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Μπορείς να μου γράψεις ανόητε βλάκα τι ζητάς και κάνης αυτά τι θέλετε ρε επιτέλους τόσο ανόητη είσαστε .Σας γράφο ότι μου κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση από τις 4 τα ξημερώματα μέχρι τώρα και 4 χρόνια πάσο .Μπαίνεις στην σελίδα και κάνης τραμπουκισμό μπερδεύοντας της ανάρτησης μου μπλόκαρες σελίδα ,gamail στο Google τι ζητάτε ,Δεν ντρέπεστε τόσο πρόστυχη είσαστε .Ξεχνάτε το βασικότερο ότι είμαι άνθρωπος και με βασανίζετε .τι Άλο θέλετε πινελάκια .δεν καταλαβαίνετε τίποτα μου κάνετε κατάχρηση οικιακής ειρήνης με ενοχλείτε .τόσο πολύ .Τελειώνετε αυτό ποτ πρόστυχο που έχετε και να τελειώνουμε

Μπορείς να μου γράψεις ανόητε βλάκα τι ζητάς και κάνης αυτά τι θέλετε ρε επιτέλους τόσο ανόητη είσαστε .Σας γράφο ότι μου κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση από τις 4 τα ξημερώματα μέχρι τώρα και 4 χρόνια πάσο .Μπαίνεις στην σελίδα και κάνης τραμπουκισμό μπερδεύοντας της ανάρτησης μου μπλόκαρες σελίδα ,gamail στο Google τι ζητάτε ,Δεν ντρέπεστε τόσο πρόστυχη είσαστε .Ξεχνάτε το βασικότερο ότι είμαι άνθρωπος και με βασανίζετε .τι Άλο θέλετε πινελάκια .δεν καταλαβαίνετε τίποτα μου κάνετε κατάχρηση οικιακής ειρήνης με ενοχλείτε .τόσο πολύ .Τελειώνετε αυτό ποτ πρόστυχο που έχετε και να τελειώνουμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου