addthis

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Συνέχεια τώρα πέμπτη 31-1-2013 και ώρα 11:45 mm ασταμάτητα Έλατε να δείτε μόνο το τι κάνουν; κρίσις πανικού βανδαλισμό τραμπουκισμό δεν γίνετε άλλο ,μου δημιούργησαν πάλα προβλήματα . Πρέπει εσείς από μονή σας να καλέσετε εισαγγελέα και να πάνε αυτόφωρο μην τους συγκαλύπτετε.Μακάρι να ήθελαν το facebook όπως το σέβομαι και πιστεύω ,αυτή είναι τόσο ανόητη, που κάνουν μεγάλο κακό δεν γράφο άλλο ,στο εισαγγελέα και καταγγελία γεια κατάχρηση εκβιασμό ηλεκτρονική παρενόχληση ,και όλα τα γνωστά εγκληματικά κατά της ανθρωπότητας ,Έκανα πάλη εισαγωγή στην εντατική γεια επικινδυνότητα ,κατά εμού .Ας μην αρχίσουμε μοιρολατρίες ,δεν αξίζει ,με προσβάλουν πολύ άσχημα.Δεν ζήτησα τίποτα δεν μάλωσα με κανένα με κυνηγούν να μου κάνουν φρόνημα .επόμενο είναι να αμυνθώ σας άνθρωπος πάντα στα πλαίσια της λογικής.Δεν κατηγορώ κανένα γράφο αυτά που βιώνω καθημερινά Ένα κολαστήριο σκέτο η σελίδα.Και δεν είναι ότι ,αποφεύγω αλά έχουν η ομάδες η 4 γνώστες που συνεργάζονται ,στην κατάσταση βασανισμού δεν Πάι άλλο τέρμα.

Συνέχεια τώρα πέμπτη 31-1-2013 και ώρα 11:45 mm ασταμάτητα Έλατε να δείτε μόνο το τι κάνουν; κρίσις πανικού βανδαλισμό τραμπουκισμό δεν γίνετε άλλο ,μου δημιούργησαν πάλα προβλήματα . Πρέπει εσείς από μονή σας να καλέσετε εισαγγελέα και να πάνε αυτόφωρο μην τους συγκαλύπτετε.Μακάρι να ήθελαν το facebook όπως το σέβομαι και πιστεύω ,αυτή είναι τόσο ανόητη, που κάνουν μεγάλο κακό δεν γράφο άλλο ,στο εισαγγελέα και καταγγελία γεια κατάχρηση εκβιασμό ηλεκτρονική παρενόχληση ,και όλα τα γνωστά εγκληματικά κατά της ανθρωπότητας ,Έκανα πάλη εισαγωγή στην εντατική γεια επικινδυνότητα ,κατά εμού .Ας μην αρχίσουμε μοιρολατρίες ,δεν αξίζει ,με προσβάλουν πολύ άσχημα.Δεν ζήτησα τίποτα δεν μάλωσα με κανένα με κυνηγούν να μου κάνουν φρόνημα .επόμενο είναι να αμυνθώ σας άνθρωπος πάντα στα πλαίσια της λογικής.Δεν κατηγορώ κανένα γράφο αυτά που βιώνω καθημερινά Ένα κολαστήριο σκέτο η σελίδα.Και δεν είναι ότι ,αποφεύγω αλά έχουν η ομάδες η 4 γνώστες που συνεργάζονται ,στην κατάσταση βασανισμού δεν Πάι άλλο τέρμα.
Ευχαριστώ ,θα προτιμούσα να μην σας ενοχλήσω δεν Πάι Άλο είμαι άνθρωπος.Γνωρίζετε τα πάντα .Ενώ γνωρίζετε τα πάντα ,έρχεστε να με ρωτήσετε μετά από 4 χρόνια κτηνωδίας ,βασανιστηρίων καταπάτηση ανθρωπινών δικαιωμάτων.Κατάχρηση και κολαστήριο η σελίδα,Τι θέλετε τώρα ,που έχετε κάνη πλύση εγκεφάλου και με έχετε υποτίμηση την νοημοσύνη ,την αξιοπρέπεια μου ,την οικογένεια και γενικά κάθε δικό μου το έχετε ξευτιλίσει.Μι χιλιάδες ώρες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από τους ,απάνθρωπους ομάδα και βοήθεια.μετά από τόση εξαθλίωση.Μετά από τόσο διασυρμό διασπείροντας ψευδές ειδικής κατά εμού στο διαδίκτυο.Από που να αρχίσω,ζητώ τώρα να φύγει η ομάδα και η βοήθεια που με βασανίζουν με τα χειρότερα ναζί βασανιστήρια Με 3000 πρόστυχη και με ψευδή κατηγορίες ,που δεν έκανα ποτέ.Την προσωπικότητα μου την αξιοπρέπεια στα 59 να την καταπαυτούν μέρα νύχτα με ηλεκτρονική παρενόχληση ,προκαλώντας τον πανικό και την ψυχική οδύνη .Πρέπει να σας γράψω .Να μου κάνουν εικονική αποσύνδεση και μετά 47 μέρες με βάρδιες λεκτικούς μέχρι που καταστραφήκαν τα δάχτυλα.τι να σας γράψω μου έβαζαν να υπογράψω δήλωση μετάνοιας.Η που καταπατώντας προσωπικά απόρρητα σε ιστολόγια και γενικά ,να εξαφανίζουν τα πάντα.Δεν μου απόμενε τίποτα απόρρητο.ζητώ ,τώρα να φύγουν ομάδα και βοήθεια γεια αυτά τα κακουργήματα που με έχουν φέρει μέχρι την αυτοκτονία .Είναι ικανή γεια τα πάντα .να φύγουν τώρα .Εάν μείνουν σας καθιστώ υπευθύνους γεια ότι Άλο συμβεί 4 φορές στην εντατική κτηνωδία.τώρα να φύγουν ,δεν μισώ άνθρωπο μισω την απάνθρωπες και κτηνώδη εγκληματικές πράξης.Δεν πέρασε μέρα που να μην με βασανίζουν με 30 ώρες την ημέρα ,ζήτησα τα στοιχεία τους, τον αριθμό ένα mail.που ποτέ δεν μου έδωσαν από το 2010 η την Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας από το 2010 και δεν έγινε ποτέ τίποτα.Μου έρχεστε τώρα να με αναστατώσετε ,είμαι άνθρωπος με έχουν βασανίσει .Έχει γέμιση το διαδίκτυο ,που έγραφα και ζητούσα ,τα δικαιώματα μου.Ήρθατε τώρα που με έχουν ταπείνωση ,να μου Δώσετε βοήθεια ,δεν σας πιστεύω δεν Εχ εμπιστοσύνη .Είμαι στο διαδίκτυο από την αρχή .Γραμμένος σε όλους και δεν έγινε ποτέ το παραμικρό .όχι δεν χρειάζομαι την βοήθεια σας .εάν ήταν θα το είχατε κάνη .Ζητώ να φύγουν αυτή η διεστραμμένη ομάδα και βοιθεια  https://www.facebook.com/fbprivacy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου