addthis

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Μου έστειλαν αυτό γιατί ,που είναι τόσα χρόνια. δε θα ανεχτώ άλλη εξαθλίωση ,ζητώ να φύγετε .εάν θέλετε την σελίδα Έλατε να την πάτε και να ρώσετε όλα κτηνώδη και απάνθρωπα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .με το ίδιο αντάλλαγμα νη και συνένοχη ,ζητώ την δίωξη τον αρμόδιων τη δεν ήταν ικανή με στέλνετε εκεί περιμένω από το 2010 Έλατε στην θέση μου .Δεν έχετε κανένα δικαίωμα ,να κάνετε πλύση εγκέφαλου είναι έγκλημα ,τον ωθείτε τον άλλον στη καταστροφή ,είσαστε εγκληματίες ,κατά εμού δεν είναι δημοσιά η σελίδα με παρενοχλούν κάνουν κατάχρηση Δεν το ανέχομαι,να με κυνηγούν επί 3 χρόνια μέρα νύχτα ομάδα και βοήθεια του facebook ,μέσα στο σπίτι μου ,προκαλώντας τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια ταραχή ψυχική οδύνη.Να με βασανίζουν με βίαια ψυχοσωματικής βασανιστήρια .Να έχουν καταστραφεί τα δάχτυλα από το ανελέητο καινή ,,,με τους λεκτικούς επί 47 μέρες συνεχόμενα και φυσικά κάθε ιερά.Να μου έχουν επιβάλει 3000 μέρες ναι τρις χιλιάδες σκέτο κολαστήριο και έχετε το θράσος μέσα στην σελίδα μου να κάνετε διαφήμιση στον εισαγγελέα.Να με βάζουν μετά από πρόστυχη καταδίκη 30 μέρες και μετά να με εκβιάζουν να υπογράψω δήλωση μετάνοιας

αντάλλαγμα, ναι και ήσαστε συνένοχη , Μου έστειλαν αυτό γιατί ,που είναι τόσα χρόνια.

Διαφήμισης όχι σε σελίδα μου σας έχω ενημέρωση και με ,γράφετε όλοι κανονική στην λίστα αναμονής .Σας δεν ντρέπεστε ,με την κοροϊδία ο ένας στον άλλον .γιατί δεν υπάρχει κανένας,τίποτα  .Ζητώ να σταματήσετε κάνετε κατάχρηση ,ηλεκτρονική παρακολούθηση ηλεκτρονικό έγκλημα ηλεκτρονική παρενόχληση .Είναι ντροπή ,να μου ζητάτε να σας δώσω εμπιστοσύνη και στο τέλος μ στέλνετε εκεί που περιμένω από το 2010 α.Έλατε στην θέση μου .Δεν έχετε κανένα δικαίωμα ,να κάνετε πλύση εγκέφαλου είναι έγκλημα ,τον ωθείτε τον άλλον στη καταστροφή ,είσαστε εγκληματίες ,κατά εμού δεν είναι δημοσιά η σελίδα με παρενοχλούν κάνουν κατάχρηση Δεν το ανέχομαι,να με κυνηγούν επί 3 χρόνια μέρα νύχτα ομάδα και βοήθεια του facebook ,μέσα στο σπίτι μου ,προκαλώντας τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια ταραχή ψυχική οδύνη.Να με βασανίζουν με βίαια ψυχοσωματικής βασανιστήρια .Να έχουν καταστραφεί τα δάχτυλα από το ανελέητο καινή ,,,με τους λεκτικούς επί 47 μέρες συνεχόμενα και φυσικά κάθε ιερά.Να μου έχουν επιβάλει 3000 μέρες ναι τρις χιλιάδες σκέτο κολαστήριο και έχετε το θράσος μέσα στην σελίδα μου να κάνετε διαφήμιση στον εισαγγελέα.Να με βάζουν μετά από πρόστυχη καταδίκη 30 μέρες και μετά να με εκβιάζουν να υπογράψω δήλωση μετάνοια ντροπή. δεν είναι δημόσια η σελίδα με παρενοχλούν κάνουν κατάχρηση.Σας καταγγέλλω όλους που δήθεν θέλετε να βοηθήσετε με τη με τα ιδία τα κτήνη την ομάδα και την βοήθεια .Και τον ίδιο τρόπο μεταχείρισης και συμπεριφοράς γεια 4 χρόνο μέρα νύχτα από το ίδιο το σύστημα .Να επέμβει εισαγγελέας.Και καθιστό συνυπεύθυνο το facebook που όχι μόνο τους συγκαλύπτει τους παρέχει ασυλία ,εντολέα και ολόκληρο σχέδιο εξόντωσης κατά εμού αίσχος είμαι άνθρωπος και όχι σκουπίδι η σκλάβος να σου γράφο σφάξαμε αγά μου να αγιάσω .Κάτι Τάτιο θέλετε .Κάνετε μεγάλο λάθος πρέπει να απέβη η δικαιοσυνη 

ναζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου