addthis

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Μόλις τερμάτισε η φυλακή αμέσως είναι ακόμα 21 επανωτά Και μετά βάζετε 21 ενδιάμεσα μπλοκαρίσματα ,βάλατε Άλλες 2 δεν έχετε καθόλου φιλότιμο .Δεν θα Βάλης τάπητα στην σελίδα .Γιατί με προκαλείς νομίζεις ότι είμαι σας και εσένα άντε μαζεύετε και φύγε από την σελίδα.Πιο δικαίωμα έκαναν η χρηστές στην σελίδα μου, και συμφωνούσαν, με τους διαφημιζομένους .Και μου ζητούσες να στείλω μήνυμα να την παρά ένατε ρε και ,,,,,,,..Τέρμα είμαι γραμμένος στο facebook .ζητώ την ποινική δίωξη σας διότι επί 4 χρόνο ,με την συμπαράσταση πάντα του facebook προσπαθείτε να εξοντώσετε το θεριό φύγε από την κτηνωδία.

Μόλις τερμάτισε η φυλακή αμέσως είναι ακόμα 21 επανωτά  Και μετά βάζετε 21 ενδιάμεσα μπλοκαρίσματα ,βάλατε Άλλες 2 δεν έχετε καθόλου φιλότιμο .Δεν θα Βάλης τάπητα στην σελίδα .Γιατί με προκαλείς νομίζεις ότι είμαι σας και εσένα άντε μαζεύετε και φύγε από την σελίδα.Πιο δικαίωμα έκαναν η χρηστές στην σελίδα μου, και συμφωνούσαν, με τους διαφημιζομένους .Και μου ζητούσες να στείλω μήνυμα να την παρά ένατε ρε και ,,,,,,,..Τέρμα είμαι γραμμένος στο facebook .ζητώ την ποινική δίωξη σας διότι επί 4 χρόνο ,με την συμπαράσταση πάντα του facebook προσπαθείτε να εξοντώσετε το θεριό φύγε  από την κτηνωδία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου