addthis

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Ομάδα είναι αυτό που έλεγα.Αμέσως με το πρώτο κλικ άρχισες αντεπίθεση μα βίαιο ψυχοσωματικό εκβιασμό τραμπουκισμό φασισμό.Έχεις από συνεχεία με μπλοκάρεις μου απαγορεύεις σελίδες μα ενημέρωση.Γιατί τα κάνετε όλα αυτά .δεν σέβεστε τίποτα είσαστε πολύ κάμα οργανωμένη γεια την εξόντωση μου.Είναι βρόμια. Τώρα με μπλοκάρεις με σχεδόν τα καθημερινά άτομα.Δεν με αφήνεις να αναρτήσω του Lamprou μου μπλοκάρεις όλες τις σελίδες Μου μπλοκάρεις to Twiττer .times india ,microsoft.και σε πολύς άλλες Pravda, CNN mornig Α πρόστυχο με μπλοκάρισες όταν άνοιξα σελίδα.Offical facbeook Page Fan Του Γ μαζωνάκη και με μπλοκάρεις λέγοντα δεν έχεις πρόσβαση στην σελίδα αυτή ,και ένας λόγος ότι δεν είσαι γνωστός Είσαι βλάκας και δεν ξέρης τι να κάνης.Πώς είναι δυνατών να έχει 3 κοινούς φίλους ,και να είμαι και η 3 Κόψε αυτές της χοντρό.. γευτώ έχεις παραξευτιλιστη .έχετε πάθη κρίσι πάλη.Αντe ρε που θα καθίσω να σας γεμίσω το ανεγκέφαλο κέφαλοι σας.ντροπή σας κοίτα και την εικόνα

Ομάδα είναι αυτό που έλεγα.Αμέσως με το πρώτο κλικ άρχισες αντεπίθεση μα βίαιο ψυχοσωματικό εκβιασμό τραμπουκισμό φασισμό.Έχεις από συνεχεία με μπλοκάρεις μου απαγορεύεις σελίδες  μα ενημέρωση.Γιατί τα κάνετε όλα αυτά .δεν σέβεστε τίποτα είσαστε πολύ κάμα οργανωμένη γεια την εξόντωση μου.Είναι βρόμια. Τώρα με μπλοκάρεις με σχεδόν τα καθημερινά άτομα.Δεν με αφήνεις να αναρτήσω του Lamprou μου μπλοκάρεις όλες τις σελίδες Μου μπλοκάρεις  to Twiττer .times india ,microsoft.και σε πολύς άλλες Pravda, CNN mornig Α πρόστυχο με μπλοκάρισες όταν άνοιξα σελίδα.Offical facbeook Page  Fan Του Γ μαζωνάκη και με μπλοκάρεις λέγοντα δεν έχεις πρόσβαση στην σελίδα αυτή ,και ένας λόγος ότι δεν είσαι γνωστός Είσαι βλάκας και δεν ξέρης τι να κάνης.Πώς είναι δυνατών να έχει 3 κοινούς φίλους ,και να είμαι και η 3 Κόψε αυτές της χοντρό.. γευτώ έχεις παραξευτιλιστη .έχετε πάθη κρίσι πάλη.Αντe ρε  που θα καθίσω να σας γεμίσω το ανεγκέφαλο κέφαλοι σας.ντροπή σας κοίτα και την εικόνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου