addthis

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Ομάδα είναι αυτό που έλεγα.Αμέσως με το πρώτο κλικ άρχισες αντεπίθεση μα βίαιο ψυχοσωματικό εκβιασμό τραμπουκισμό φασισμό.Έχεις συνεχεία που με μπλοκάρεις μου απαγορεύεις σελίδες γεια ενημέρωση.Γιατί τα κάνετε όλα αυτά .δεν σέβεστε τίποτα είσαστε πολύ καλά οργανωμένη, γεια την εξόντωση μου.Είναι βρομιά,3 χρόνια μέρα νύχτα 24 ώρες κατάχρησης ,φασισμό ναζί τραμπουκισμό.Όχι δεν θα υποκύψω στις, διεφθαρμένες και ναζί ορέξεις. Είμαι γραμμένος παντού,έπρεπε όλοι να μου κάνουν αυτά τα καταχράστηκα,και βίαια προσπαθώντας να μου επισυνάψετε,φρόνημα με τον πιο πρόστυχο και ανέντιμο τρόπο.Έπρεπε να είχα εκατοντάδες φρονήματα.Ποτέ δεν μετέφερα από την μια κατάσταση στην άλλη,με λίγα λόγια δεν έγινα τραμπούκος και ρουφιανος.Ούτε μίσησα άνθρωπο και ούτε καν με την σκέψη.Δεν μάλωσα ποτέ με συνάνθρωπο.Και ήρθατε εσείς κτηνάνθρωποι να καταστρέψετε,το διαδίκτυο Αυτά που γράφω είναι μερικά από αυτά που βιώνω.Να μου έχετε πάλη με πρόστυχο ανέντιμο και άνανδρο τρόπο 2777 μέρες φυλακή αποκλεισμό,με όλα τα πιο βασανίστηκα μέσα.Φτάσατε στο σημείο αυτήν την σελίδα μου κάνατε 7 μηνες καψώνι ,σε βαθμό κτηνωδίας,και μου γράφατε κάθε μέρα, μετά από 24 ώρες .Να μου κάνης ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις και διατάραξη ειρήνης..γιατί ποιος σας έδωσε αυτό το κτηνώδες δικαίωμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου