addthis

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

ομαδα του facebook που είναι δεξιά η διαφήμισης σου πηρά της ανάρτησης μου και μηδενίστηκε Επάνω στης πλάτες μας εκμεταλλεύεστε τα πάντα ,εκβιαστές που είναι το αξιότιμο facebook το οποίο λυπημένε στην κατάσταση που βρίσκετε από θέμα κοινωνικότητας Που είναι η κοινωνική συμπεριφορά.Ήχους αυτά τα κτήνη και τους παρέχεις ασυλία και συγκάλυψη αυτόν τον φασιστών \ναζί να κάνουν υ τα πιο απάνθρωπα βασαμηαστηρια Που είσαι facebook,να πιάσεις αυτόν που εσύ γνώριζες το τον απολύσεις γεια ανικανότητα,στην περίπτωση των βασανιστών. ομάδας και βοήθειας Και αν υπαρχή μι μικρισεβαση να παρετηθη όποιος και να είναι υπεύθυνος Τώρα σε καταγελώ στο διαδίκτυο γεια όλη την ,σκηνοθετημένη φασιστική ενεργεία εναντίον μου, Να μου κάνουν ηλεκτρική παρενόχληση μέσα στο σπιτιού. και όχι στο δικό σου σπίτι αυτόν.Κατάχρηση κατάχρηση οικιακής γαληνής.τώρα να δώσετε μια λύση.Είμαι άνθρωπος ελεύθερος σέβομαι πάντα τον κάθε συνάνθρωπο Ενώ εσείς φορέσατε μάσκα

Φαψεβοοκπου είναι δεξιά η διαφήμισης σου πηρά της ανάρτησης μου και μηδενίστηκε Επάνω στης πλάτες μας εκμεταλλεύεστε τα πάντα ,εκβιαστές που είναι το αξιότιμο facebook το οποίο  λυπημένε στην κατάσταση που βρίσκετε από θέμα κοινωνικότητας Που είναι η κοινωνική συμπεριφορά.Ήχους αυτά τα κτήνη και τους παρέχεις ασυλία και συγκάλυψη αυτόν τον φασιστών \ναζί να κάνουν υ τα πιο απάνθρωπα βασαμηαστηρια Που είσαι facebook,να πιάσεις αυτόν που εσύ γνώριζες το τον απολύσεις γεια  ανικανότητα,στην περίπτωση των βασανιστών. ομάδας και βοήθειας Και αν υπαρχή μι μικρισεβαση να παρετηθη όποιος και να είναι υπεύθυνος Τώρα σε καταγελώ στο διαδίκτυο γεια όλη την ,σκηνοθετημένη φασιστική ενεργεία εναντίον μου, Να μου κάνουν ηλεκτρική παρενόχληση μέσα στο σπιτιού. και όχι στο δικό σου σπίτι  αυτόν.Κατάχρηση κατάχρηση οικιακής γαληνής.τώρα να δώσετε μια λύση.Είμαι άνθρωπος ελεύθερος σέβομαι πάντα τον κάθε συνάνθρωπο Ενώ εσείς φορέσατε μάσκα ,

33333333333333333333333333333333333333333333333

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου