addthis

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

που πήγαν η φανταχτερές διαφημίσεις, τσόγλανε τραμπούκοι ομάδα και βοήθεια καθάρματα φύγετε γιατί θα λογοδοτήσετε πρώτη καθάρματα κτήνη,στο σπίτι σας και εσείς ρε καλοπέρα να τα κάνετε αυτιά δρόμο ρε βρομιάρηδες φύγετε ρε διεφθαρμένη το καταλαβενης βλάκα

Ισαστε θρασιδιλοι οταν ειταν να γραφτην ,συνεχψος που επιβαλατε φυλακη και ναζη βασανηστηρεια αλητες φασηστες Την αλλη την καλο 3 χρονια και εκει με εχεισ τιμορηση και ακομα μεχρι πρι μερες που την καλεσα παλη Φυγετε καθαρματα και μην με ξαναενοχλησετε .Μου κανετε μου κανετε καταπατηση οικιακης ειρινησς,Ζητο την διοξη σας τοσο εσας οσο και στο facebook ,to καταγγελο διοτι ειναι υπευθηνο γεια την κτηνοδφια αυτη.Εασαστε στο ποστο αυτο με τους βασανηστες α νικανι εαν εισαστυα ανθροπο δεν θα γινοτα αυτο επι χιλιαδες,ωρες saw  κστσγγελο fscebook  διοτι παρειχατε τα παντα και κανατε συκηαλυξη αυτο τοον φασηστον.ζητο να μου επιστρεξετε ολα τα μου αρεση διοτι τα ακμεταλευτικατε τοσα αυτα οσο και το ονομα μου .Κακικ με ειχατε συνεχεια στο κολαστυριο σελιδα και κανετυε υπουλα και προστυχα Ναι αυτη ειναι η πραγνατγικοτητα.Να με εβιαζους η μπραβησου η ναζι που απιλουσαεν την ζψη .σε καταγγελο γεια επιχιρηση ανοροποκτονιας .εδκ προθεσεος.Διοτι ολα αθυτα τα βασανηστηρια και η αναγογξη νσυμπεριφορα με οδηγουσας εψχκει να επεμβι εισακγελεδας ντροπη σαςε Εαν νομιζης οτι δεν σου βκανο και δφεν εινμμαι ρουφιανοθς να με σθαγραφηε και οχι να με βασανηζης απανθροπα ,γειτι εμενα και οχι να τους βαλης να βασανησουν κατα τον ιδιο τροπο ατομα δικα σου του σπιτιουδσαυ .Ποε κανουνεδ στο σπιτι μου επι 234 ψρες την ημερα ειναι ντροπη σας μαθελατγε να ειμασταν πτοματα τωρα να φηγετε ολοι α΄πλο την σελ.ιδαι εκβιαστυερ καταχραστεςε βασανηστες φασιιστες μα πολες αποδιξης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου