addthis

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Καταγγέλλω ομάδα και βοήθεια του facebook ,κατάχρηση καταπάτηση προσωπική σελίδα,βανδαλισμό τραμπουκισμό με πιο δικαίωμα μου κάνης ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου.Καλό το facebooκ να πάρει αυτά τα βρομοσκυλα ,την ομάδα και την βοήθεια,σας καταγελώ όλους μαζί .Δεν έχετε κανένα δικαίωμα. τι θέλετε και με κυνηγάτε είσαστε βασανιστές όλοι Δεν γίνετε άλλο θα διαμαρτυρηθώ στον ΟΗΕ για αυτήν την κτηνωδία.Μπορείς να το διανοηθείς το τι κάνης .Παραβιάσατε καταπατήσατε τα πάντα κανίβαλοι έξω από την σελίδα το σπίτι μου ναζί. κοιτάτε την κατάντια σας

Μια ντροπηΚαταγγέλλω ομάδα και βοήθεια του facebook ,κατάχρηση καταπάτηση προσωπική σελίδα,βανδαλισμό τραμπουκισμό με πιο δικαίωμα μου κάνης ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου.Καλό το facebooκ να πάρει αυτά τα βρομοσκυλα ,την ομάδα και την βοήθεια,σας καταγελώ όλους μαζί .Δεν έχετε κανένα δικαίωμα. τι θέλετε και με κυνηγάτε είσαστε βασανιστές όλοι Δεν γίνετε άλλο θα διαμαρτυρηθώ στον ΟΗΕ για αυτήν την κτηνωδία.Μπορείς να το διανοηθείς το τι κάνης .Παραβιάσατε καταπατήσατε τα πάντα κανίβαλοι έξω από την σελίδα το σπίτι μου ναζι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου