addthis

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

@mihalis10 φύγε καλοπεί με έχετε στήλη 3 φορές στην εντατική, σας ενήμερο ότι συμβεί είστε υπεύθυνη κακούργη .Και εσείς και το facebouk Τραμπούκε βασανιστή ρε ανόητε τις ομάδας ,φύγε κτήνος δεν υπάρχουν περιθώρια φασίστα διεστραμμένε τραμπούκε .Φύγε ρε θα καταθέσω στο ηλεκτρονικό έγκλημα.Μου κάνης ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπω μου φύγε ανόητε δεν θόλο να φτάσω ποτέ σε τέτοιο σημείο διότι δεν μου αρμόζει.Φύγετε στο σπίτι σου ρε αληταρία

Μια ντροπητι λες ρε ανόητε τις ομάδας ,φύγε κτήνος δεν υπάρχουν περιθώρια φασίστα διεστραμμένε τραμπούκε .Φύγε ρε θα καταθέσω στο ηλεκτρονικό έγκλημα.Μου κάνης ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπω μου φύγε ανόητε δεν θόλο να φτάσω ποτέ σε τέτοιο σημείο διότι δεν μου αρμόζει.Φύγετε  στο σπίτι σου ρε αληταρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου