addthis

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

2 twitterείναι ,γιατί κάνετε αυτό το καψώνι και την κατάχρηση είμαι αρκετό καιρό κ,αι δεν είχα πρόβλημα αυτά που σας βάζω είναι εάν δεν τα δέχεστε σας χαρίζω τις 14388 TWEES έχω και μερικούς φίλους Τώρα δεν σας έγραφα μετά από 5 λεπτά δεν δέχεστε τον νέο κωδικό και άμεσος μου βγάλατε μουτζουρογραματα,λεκτικούς αριθμούς.Όχι διαφωνώ διότι αυτό που κάνετε είναι κατάχρηση. αλλάξαμε κωδικό ναι τον δοκιμάσαμε ναι τώρα γατί μετ;α από 5 λεπτά μου βγάζεις λεκτικούς αριθμούς για καψώνι.Δεν γίνετε μου έχουν δημιουργήσω η βασανιστές Ομάδα και Βοήθεια του facebook πρόβλημα. Είναι εσκεμμένη η ενεργεία .Θα βάζω τον κωδικό το νέο εάν δεν τον δέχεσαι ποτέ και να βαλέ κωδικό σας τα χαρίζω, αλλά αυτό είναι πολύ ανέντιμο αριθμό κινητού ξανά ξανά κωδικό όχι κύριε δεν θα Πάρο είναι εσκεμμένη ηλεκτρονική παρενόχληση η όλη κατάσταση

Μετά την Αξιολόγηση  κάνω αποσύνδεση και νέα σύνδεση
Δεν γίνετε να κανό συνεχεία αλλαγή κωδικού ότι είναι λάθος .
αλλάξαμε ΙΣΑ με 5 φορές σε πολύς καταχρηστικές ώρες .Δεν είναι τυχαίο να μα κάνετε πριν μέρες αυτά τα καψώνια επί 30 ώρες.Δεν σας επιτρέπω άλλη φόρα να μου κάνετε τεστ με λεκτικούς αριθμούς.Από εσάς δεν περίμενα τέτοια παρενόχληση και τόσο βίαιε και ψυχοσωματική κατάσταση, και τώρα άμεσος με την πρώτη λεκτικούς αριθμούς.Η ευρωπαϊκή ένωση γράφει επιτέλους σταματήστε τους λεκτικούς αριθμούς .πιστεύω να καταλάβατε .Ο ομάδα με αντιμετώπιζα σας αντίπαλο και τον χειρότερο εχθρό.3 χρόνια ιστορία .Εάν μου ξανακάνετε εσκεμμένα πάλι .Απλά θα τα παρατήσω με ένα ευχαριστώ και τέλος. Αυτά τα κάνετε και η 4 με τα mail.Δεν ενόχλησα κανένα ούτε ,με στενάχωρη δεν ξαναπάτα ούτε κλικ αυτό ισχύει για όλους .Τόσο πολύ με φοβάστε είμαι άνθρωπος γεννώμενος ελεύθερος,και βρίσκοντας ότι γραφώ την πραγματικότητα με πυρπολείτε από άλλα τα σημεία .αντέχω αλά είμαι Άνθρωπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου