addthis

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Συνεχίζετε την κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση λοξοδρόμηση ,και με πρόστυχο και ανέντιμο τρόπο τραμπούκοι.Νομίζετε ότι αυτό που θέλω να φτιάξω κτήνος στην σελίδα η θα μου Στάθης ,ναζί με τον βίαιο εκφοβισμό όχι καλοπεί.Με παρενοχλείς καταπάτηση κατάχρηση και προσπαθώ να προστατευτεί την σελά μου που κάνετε καταπάτηση αλήτες.Η νομίζεις ανόητε ότι είσαι ης θέση να με εμποδίσεις μόνο με εικονικούς αποκλεισμούς.και αυτόν το μηνά στης 30 μέρες φυλακή δήλε μου έχετε φορτώσει κατηγορητήριο άλλες 350 καθάρματα.Προσπαθείτε να βαρύνετε την σελίδα.Να ενημερώσετε τον υπεύθυνο τον εντολέα, δεν είναι ικανός,να σας δαμάσει τομάρια .Πρωτίνοτην παραίτηση του διότι είναι συνυπεύθυνος γεια συγκάλυψη ασυλία .που σας παρεχή.Να πατέ στο σπίτι σας να τα κάνετε,αυτά βρομοσκυλα

Συνεχίζετε την κατάχρηση ηλεκτρονική παρενόχληση λοξοδρόμηση ,και με πρόστυχο και ανέντιμο τρόπο τραμπούκοι.Νομίζετε ότι αυτό που θέλω να φτιάξω κτήνος στην σελίδα η θα μου Στάθης ,ναζί με τον βίαιο εκφοβισμό όχι καλοπεί.Με παρενοχλείς καταπάτηση κατάχρηση και προσπαθώ να προστατευτεί την σελά μου που κάνετε καταπάτηση αλήτες.Η νομίζεις ανόητε ότι είσαι ης θέση να με εμποδίσεις μόνο με εικονικούς αποκλεισμούς.και αυτόν το μηνά στης 30 μέρες φυλακή δήλε μου έχετε φορτώσει κατηγορητήριο άλλες 350 καθάρματα.Προσπαθείτε να βαρύνετε την σελίδα.Να ενημερώσετε τον υπεύθυνο τον εντολέα, δεν είναι ικανός,να σας δαμάσει τομάρια .Πρωτίνοτην παραίτηση του διότι είναι συνυπεύθυνος γεια συγκάλυψη ασυλία .που σας παρεχή.Να πατέ στο σπίτι σας να τα κάνετε,αυτά βρομοσκυλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου