addthis

Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

ομάδα και βοήθεια κάντε μια προσπάθεια να κάνετε επαναφορά ,το έχετε πολύ κούραση και δεν έχω σκοπό,να ακόλουθο κάθε ανούσια ανοισια .Δεν ντρέπεστε λίγο πριν 5 μέρες με δικάσατε με 30 μέρα αυστηρά μετά 14 χωρίς να ξέρετε γατί.και μου γράφετε μήπως κανό παράπτωμα.Το αυτόματο σύστημα σου όλο ανοησίες κάνη διότι ποτέ δεν εντόπισε όλον από έμενα ,Χωρίς λόγο εκατοντάδες μέρες στο κολαστήριο σας ,ότι ενοχλούσα αγνώστω και αυτός ήμουν πάντα ο ίδιος .κοφτέ λίγο δεν κάνη καλό ,Τώρα μου γραφής ανούσιες ότι ύλες 30 μέρες γιατί ενόχλησα ξένο ,δηλαδή έμενα ρε

ομάδα και βοήθεια κάντε μια προσπάθεια να κάνετε επαναφορά ,το έχετε πολύ κούραση και δεν έχω σκοπό,να ακόλουθο κάθε ανούσια ανοισια .Δεν ντρέπεστε λίγο πριν 5 μέρες με δικάσατε με 30 μέρα αυστηρά μετά 14 χωρίς να ξέρετε γατί.και μου γράφετε μήπως κανό παράπτωμα.Το αυτόματο σύστημα σου όλο ανοησίες κάνη διότι ποτέ δεν εντόπισε όλον από έμενα ,Χωρίς λόγο εκατοντάδες μέρες στο κολαστήριο σας ,ότι ενοχλούσα αγνώστω και αυτός ήμουν πάντα ο ίδιος .κοφτέ λίγο δεν κάνη καλό ,Τώρα μου γραφής ανούσιες ότι ύλες 30 μέρες γιατί ενόχλησα ξένο ,δηλαδή έμενα ρε κόπανε .Πιο αυτόματο σύστημα να δουλεύσει ρε σουρωμένη .Ανόητε πόσες φορές βλάκα με έχεις φυλάκιση έμενα προσωπικά ότι ενοχλούσα έμενα .Αδέλφια ξαδέλφια γνωστή έχετε φτάσει 2610 μέρες άντε ρε να παίξετε με τα κουβαράκια σας Άλου ανόητη.Έντε ρε φύγετε σας έγραψα και Έλατε μαζί με το facebook.ομάδα εσύ αληταρία και απάνθρωπος η δεν είσαι ρε μμαμαμαμ.....θέλεις μάχη άνιση θρασύδειλη όλη χιλιάδες από τον Καναδά με ενημέρωσαν για αυτά τα κτηνώδη που κάνετε άτομα δικά σας ντροπή ρε ρεμάλια.Ρε βλάκα με τρομοκράτης και κινδυνολογείς αλήτη από τα ξημέρωμα   Τι ζητάς ρε κτήνος άντε φύγετε  Γεια τους χρήστες το παρακάνατε Μπενέτε στην σελίδα καταχράστηκα ανεγράφη περιορισμό γράφετε να εμφανίζετε στης ενημέρωσης .Και ενώ εσείς με γράφετε γατί σας το γράφο χρόνια θα φερθώ ανάλογα μα γιατί Περάσατε και γράφετε την στιγμή που έχει περιορισμό σχεδόν όλοι το γράφετε τώρα ένια μέσα  Nena Papadopoulou  - Paris Anestis   με τον τρόπο αυτόν τον έξυπνο δεν έχει αυτή που είναι μέσα θυμάμαι  δεν μπορείτε εσείς να με ξεγελάτε η νομίζεις ,θα μπορώ να σας βαλέ μέσα δεν γίνετε 20000 άτομα πύον να βαλέ.τέλος στο χάος η παραβάτες

βλογ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου