addthis

Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Τι ζητάτε ρε Αυτή η λειτουργία είναι προσωρινά μπλοκαρισμένη 10 μέρες .τι σκηνοθετείτε σας είπα μην με ενοχλείτε

Τι ζητάτε ρε Αυτή η λειτουργία είναι προσωρινά μπλοκαρισμένη 10 μέρες .τι σκηνοθετείτε σας είπα μην με ενοχλείτε  Στο μεταξύ, διαβάστε τους Όρους της κοινότητας ή πείτε μας τη γνώμη σας. να διαβάσω τους όρους τις κοινότητας και να σου γράψω την γνώμη ,είσαστε ανόητη και σας καταγγέλλω για κατάχρηση και συνεχόμενη κατάχρηση με αυτό το θέμα θα προσφυγή στον εισαγγελέα .Διότι προσπαθείτε με προσηλυτισμό ,να μου αλλάξετε ,και να μου κάνετε φρόνημα δικό σας σας καταγελώ όλους είναι ντροπή σας .εισέτι σαΐνια .Σαν δεν ντρέπεστε.Θα πήγαινα τώρα στο εισαγγελέα υπηρεσία να διαμαρτυρηθώ ότι με εκβιάζετε παραφορά και θέλετε να μου κάνετε φρενικά.Σας καταγελώ για υποτίμηση προσβολή τραμπουκισμό και φασισμό ντροπή σας ..Είσαστε τέλειος ανόητη κάθεστε και ασχολιέστε ΚΑΕ με παρενοχλείτε με πιο δικαίωμα στην προσωπική μου ζωή .Δεν σου κανό να με διαγραφής είμαι άνθρωπος με σκέψη γνώση και δεν ενόχλησα κανένα ,δεν μπορεί ο κάθε βλάκας να κάνη αυτά .που είναι το σημείο να επιστρέψω την σελίδα στο φαψεβοοκ για την αγριότητα και το μίσος και τα τμήματα φρονημάτων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου