addthis

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Στο σπίτι σου καλοπεί να τα κάνης αυτά τσόγλανε και στα δικά σου άτομα κέρατα γάμο την πούσια και κτηνωδία ρουφιανη αποβράσματα βρομιάρηδες στην πίσσα μέσα αλήτες να ξεβρομίσετε .θέλετε πέδη γερό καλοπέρα βρίσκομαι σε άμυνα και σας αντιμετωπίζω με τα μέσα που έχω ένα πληκτρολόγιο Δεν μίσησα ποτέ άνθρωπο ούτε με την σκέψη ούτε και με εσάς τίποτα .Η πράξης φασισμού κτηνωδίας και κατάχρησης ρε κολοπ τόσα χρόνια ρε αληταρία .δεν γίνετε άλλο θυσιάζω την ζωή μου όλα για όλα γεια να σώσω εμένα και την αξιοπρέπεια μου υποτιμήσατε την υπόληψη καταπατήσατε τα πάντα ,ζητώ την επαναφορά όλης τις κτηνωδίας ,θα τα πληρώσετε όλα την ψυχική οδύνη ,την ταραχή και την ηλεκτρονική παρενόχληση καθάρματα .περιμένω κάποιον υπεύθυνο του facebook να σταματήσει αυτή την κτηνοδια που περνώ .θα είχε πεθάνει άλλος εάν του κάνατε αυτά .και ποιος γνωρίζει τη έχετε κάνη σε άτομα ανώριμα σε μικρή ηλικία κου που κατέληξαν; να .Είσαστε ικανή γεια τα πατά ,πρέπει να ερευνήσει εισαγγελέας διότι είσαστε καθάρματα κτήνη

στο σπίτι σου καλοπεί να τα κάνης αυτά τσόγλανε και στα δικά σου άτομα κέρατα γάμο την πούσια και κτηνωδία ρουφιανη αποβράσματα βρομιάρηδες στην πίσσα μέσα αλήτες να ξεβρομίσετε .θέλετε πέδη γερό καλοπέρα βρίσκομαι σε άμυνα και σας αντιμετωπίζω με τα μέσα που έχω ένα πληκτρολόγιο Δεν μίσησα ποτέ άνθρωπο ούτε με την σκέψη ούτε και με εσάς τίποτα .Η πράξης φασισμού κτηνωδίας και κατάχρησης ρε κολοπ τόσα χρόνια ρε αληταρία .δεν γίνετε άλλο  θυσιάζω την ζωή μου όλα για όλα γεια να σώσω εμένα και την αξιοπρέπεια μου υποτιμήσατε την υπόληψη καταπατήσατε τα πάντα ,ζητώ την επαναφορά όλης τις κτηνωδίας ,θα τα πληρώσετε όλα την ψυχική οδύνη ,την ταραχή και την ηλεκτρονική παρενόχληση  καθάρματα  .περιμένω κάποιον υπεύθυνο του facebook να σταματήσει αυτή που περνώ .θα είχα πεθάνει άλλος εάν του κάνατε αυτά .και πέος γνωρίζει τη έχετε κάνη σε άτομα ανώριμα σε μικρή ηλικία κου που κατέληξαν; να .Είσαστε ικανή γεια τα πατά ,πρέπει να ερευνήσει εισαγγελέας διότι είσαστε καθάρματα κτήνη

20

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου