addthis

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Διαφημιστικά αποτελέσματα δεν το θέλω ,ότι νομίζει ο καθένας κάνη δεν το θέλω στην σελίδα .Να μου έχουν επιβάλει 2740 μέρες πρόστυχες αποκλεισμό φυλακή ,πριν 3 μέρες άλλες 30 και θα κάθομαι να διαφημίζω την στιγμή που με το μίσος και την αντιπαλότητα ,που μου φέρονται .Ειναι αδύνατον μετά τις 30 μέρες βλέπουμε διότι όλες η μέρες πρόστυχες.γύρο γύρο βαλε ότι θέλεις ,μέσα στην σελίδα Διαφημιστικά αποτελέσματα,είναι σαν να σου Λέο σφάξαμε αγά μου να αγιάσω. αυτό το φρυκτό και απάνθρωπο ,που κάνετε καθεμία είναι κτηνωδία ,που καμία μέρα θα λογοδοτήσετε γατί είναι απάνθρωπα ,κτηνώδη με όλες τις ναζί και τραμπουκικές πράξης.Δεν είμαι άνθρωπος να μισήσω ποτέ κανένα αλλά δεν γίνετε να παραμείνω μαλα@,,,, Αμύνομαι γεια την κατάχρηση καταπάτηση προσβολή τις προσωπικότητας μου .Σας γράφο οπός μου φέρεστε και πολύ κόσμια ντροπή Τάτιο μίσος εξόντωσης,κτηνωδία βλάκα.

Διαφημιστικά αποτελέσματα δεν το θέλω ,ότι νομίζει ο καθένας κάνη δεν το θέλω στην σελίδα .Να μου έχουν επιβάλει 2740 μέρες πρόστυχες αποκλεισμό φυλακή ,πριν 3 μέρες άλλες 30 και θα κάθομαι να διαφημίζω την στιγμή που με το μίσος και την αντιπαλότητα ,που μου φέρονται .Ειναι αδύνατον μετά τις 30 μέρες βλέπουμε διότι όλες η μέρες πρόστυχες.γύρο γύρο βαλε ότι θέλεις ,μέσα στην σελίδα   Διαφημιστικά αποτελέσματα,είναι σαν να σου Λέο σφάξαμε αγά μου να αγιάσω. αυτό το φρυκτό και απάνθρωπο  ,που κάνετε καθεμία είναι κτηνωδία ,που καμία μέρα θα λογοδοτήσετε γατί είναι απάνθρωπα ,κτηνώδη με όλες τις ναζί και τραμπουκικές πράξης.Δεν είμαι άνθρωπος να μισήσω ποτέ κανένα αλλά δεν γίνετε να παραμείνω μαλα@,,,, Αμύνομαι γεια την κατάχρηση καταπάτηση προσβολή τις προσωπικότητας μου .Σας γράφο οπός μου φέρεστε και πολύ κόσμια ντροπή Τάτιο μίσος εξόντωσης,κτηνωδία βλάκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου