http://youtube.com/watch?v=WUS5kp6roIc
Αφαιρέστε το σύνδεσμο από τη δημοσίευσή σας. Αν είστε σίγουρος ότι θέλετε να τον συμπεριλάβετε, τότε γράψτε τον κωδικό ασφαλείας παρακάτω.
Αν νομίζετε ότι το βλέπετε κατά λάθος, ενημερώστε μας.
Μιχάλης Θαλάσσης Χριστιανισμός μονοθεϊστική θρησκεία βασισμένη στην ζωή και την διδασκαλία του Κυρίου Ιησού Χριστού. Mihalis.Thalassis Athens
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Σημαντική προσωπική στιγμή Τι σκέφτεστε; Δημόσια Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας πριν από ένα περίπου λεπτό γιατί ρε πουστάρα εξαφανίζεις τις αναρτήσεις γιατί ρε γαμημένε φασίστα Μου αρέσει! · · Προώθηση · Κοινοποιήστε Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας κοινοποίησε σύνδεσμο. πριν από 3 λεπτά Ανορθόγραφο κείμενο ,Τι ντροπή και ξεπεσμός σας γράφω από το 2010 κάνω εκλύσεις και εσείς κάνετε το ίδιο με γράφετε ,βασανιστές καθάρματα .Τι Άλο θέλεις ρε αληταρία να σου γράψω τόσα χρόνια μου με βασανίζετε με ναζί οργανωμένα βασανίστρια.Ο πνιγμένος από τα μήλα πιάνετε ,για αυτό σου γηραφο αν τε γαμ ισολυ πουστυαρα βασανηστγη.Μου εχετε διμιουθργηση σοβαρα π σοματικα προβληματα με τα φασιστικα και επιμονα απανθρωπα βασανιστιρια .Πουσταρα οποιος και να εισε καριολι ειπρχει η θεια δικη δεν ευχψομαι τιποτα αλα ρε γαμιμενε θα τα β ρης κολοπεδο μπλοστα σου .Ναι ρε μαλακα εχετε κανη σωματικη πνευματικη κτηνοπδηξ καταχρφιση .Εφτυασα πουστη τα τρια τελευτεα χρονια να με κανετε με σοβαρα κιν ιτικα προβληματα .Να β γενη το καρδιογραφιμα γαμ ιολι και να μου διν ουν διορτια το ποσο θα ζησω. δεν ειθελα ρε μνπινε να κανο λαικισμο αλα ρε πόυστη με βασχζανιοζατε μεδσς ηλεκτρονικλη παρφενοχλιση μεσα στο σπιτιμου προκαλοντας ταρα ψυχικη οδινη ,τοσο σε εμε οσο και στην εικοβγωενεια.4 χρονια εχω να κοιμιθο τεραςσ με ο9λα αυτα τα κτηβννοδι βασαν ηστιρια ,και με τους αρμοδιοπυς του facebook να κανοπυν \χαζι.Πληρη ανικανοτιτα να σταματισου αυτα τα θανατγηφορα εγκληματα.Δεν θυμονο δεν κρατο τιποτα αλα ρε πόυσταρα θελο να μινης ,καθηλομενος 4 χρονμια πουστη οποες καθομαι εγω Εχω αξιοπρεπεια εκανα υπομονη. Ειμαι 6ο χρονον πιστευα οτι καπια στιγ μ η θα καταλαβενατε το τι κανετε.Αλλα εσεις σαταναδες εντινατε την φασιστικη και ναζιστικη επιθεση παντα με τις ευλογιες του facebook? Δεν ειμουν ΄ποτε διπροσοπος πουσσταρας στην ψηχη καθαρματα .Σεβαστικα τα παν τα αλα εσεισ καν αγτε ολο εγκληματικλες οργανομενες κτηνοπδιες Πολεσ φορες πουσταρα συνεργαζοσασταν και με αλες ομαδες καθαρματα .Ποσες φορε θρασιδιλε μο εκανε απανεργοπ[οιιση εικονικη χορις λογο .Ποσες χιλιαδες φορες εκατον ταδες χιλιαδες φορες με κανατε με τα κλικ.3250 μερες προστυχη φυλακη τομαρια ,και μοπυ πουλουσατυε ειρομια οτι γιατι κανης πολα παραπτοματα.Καμια φορτα δεν εκανα παραβαση .4 μηνες κολοπεδο μου ειχατε κανι εικονηκι αποσυ νδεση στην σεκιδα αυτη ,και με βασαν ηζατε πουστιδες φωτανετε σε σειμειο αυτοκτονιας τον καθε χρηστη με αυτα που κανετυε .Επι 4 μηνες μου εγραφες για τον κμοδικμο μετα απο 24 ωρες καθημερινα.Καθημερινα καθαρματα μου γραφατε συνθιματα προσβλιτιξκα σοτν τοιχο.Με πιγενατε πισο απο το9 ποντικι και μπου κανετε σινεχια κακοβουλες εροτισις Εχετε φορμα ετιμη να μ ου κανετε φρονμα να υπογραψο οτι ναι συμφονο .παρο την σελιδα πουσταρα μ ε β αζατε να κανο δηλοση μετανεια ,να παραδεκτο οτι εκανα κατι ,που δεν ειχα κανη ποτε?
Safety is a conversation and a responsibility we all share. Get to know how Facebook approaches safety, and learn about the tools and resources available to teens, parents and teachers.
facebook.com
Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014
Κάντε αυτογνωσία και θα σιχαθείτε από μονή σας το κτήνος που έχετε μέσα σας Σαν άτομα ήσαστε ανυπολόγιστη τελείως ξεπεσμένη,
Κάντε αυτογνωσία και θα σιχαθείτε από μονή σας το κτήνος που έχετε μέσα σας Σαν άτομα ήσαστε ανυπολόγιστη τελείως ξεπεσμένη προσωπικά γεια έμενα που με βασανίσατε καθάρματα εκατοντάδες χιλιάδες κλικ ,καψώνι και κτηνωδία σαν πράξη ώμος είσαστε καθάρματα.Ζητώ την επαναφορά όλον αυτόν που με τραμπουκισμό κτηνωδία απανθρωπιά καλο...πέρα ,ζητώ την τιμάρια σας Μπορώ να γράψω μετά από τα χιλιάδες βασανιστήρια ,και στην κατάσταση την προσωπική που με έχετε φέρει ότι ήσαστε κτηνώδη τέρατα,μισώντας προσωπικά έμενα ,με χιλιάδες απόδειξης και ένδοξης ότι ήσαστε φασίστες ναζιστές ,κάνοντας β βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Είναι μεγάλη αδικία και απανθρωπιά αυτά που έχουν κάνη ,και συνεχίζουν να προσπαθούν να επιβληθούν ,με βία κτηνωδία και αμέριστο μίσος.Δεν μπορώ να το πιστευτό ότι υπάρχουν τέτοια κτήνη στην ανθρωπότητα .Με παντοίους τρόπους να σε φέρουν μέχρι και τον θάνατο Ναι αυτή ι αδικία αυτή η υποκρισία ,μετά ναζί βασανιστριών και με πλύση εγκεφάλου σε οδηγούν η δολοφόνοι στην αυτοκτονία.Είναι κάτι που χρησιμοποιούν ,εκθέτοντας και υποτιμώντας την υπόληψη και την νοημοσύνη τα καθάρματα ,καθαρό έγκλημα.Με έχουν βασανίσει συνεχόμενα όλα τα χρόνια πάντα με προστυχιά υποκρισία και κτηνωδία,δεν έχετε καμία αξία και ούτε καν να λέγεστε άνθρωποι ,μια β βρωμιά μια αΐδια αυτό ήσαστε στην ουσία Κάντε αυτογνωσία και θα σιχαθείτε από μονή σας το κτήνος που έχετε μέσα σας https://www.facebook.com/photo.php?fbid=476227992478088&set=a.101852553248969.1469.100002726734252&type=1&theater
Κάντε αυτογνωσία και θα σιχαθείτε από μονή σας το κτήνος που έχετε μέσα σας Σαν άτομα ήσαστε ανυπολόγιστη τελείως ξεπεσμένη προσωπικά γεια έμενα που με βασανίσατε καθάρματα εκατοντάδες χιλιάδες κλικ ,καψώνι και κτηνωδία σαν πράξη ώμος είσαστε καθάρματα.Ζητώ την επαναφορά όλον αυτόν που με τραμπουκισμό κτηνωδία απανθρωπιά καλοπέρα ,ζητώ την τιμάρια σας Μπορώ να γράψω μετά από τα χιλιάδες βασανιστήρια ,και στην κατάσταση την προσωπική που με έχετε φέρει ότι ήσαστε κτηνώδη τέρατα,μισώντας προσωπικά έμενα ,με χιλιάδες απόδειξης και ένδοξης ότι ήσαστε φασίστες ναζιστές ,κάνοντας β βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Είναι μεγάλη αδικία και απανθρωπιά αυτά που έχουν κάνη ,και συνεχίζουν να προσπαθούν να επιβληθούν ,με βία κτηνωδία και αμέριστο μίσος.Δεν μπορώ να το πιστευτό ότι υπάρχουν τέτοια κτήνη στην ανθρωπότητα .Με παντοίους τρόπους να σε φέρουν μέχρι και τον θάνατο Ναι αυτή ι αδικία αυτή η υποκρισία ,μετά ναζί βασανιστριών και με πλύση εγκεφάλου σε οδηγούν η δολοφόνοι στην αυτοκτονία.Είναι κάτι που χρησιμοποιούν ,εκθέτοντας και υποτιμώντας την υπόληψη και την νοημοσύνη τα καθάρματα ,καθαρό έγκλημα.Με έχουν βασανίσει συνεχόμενα όλα τα χρόνια πάντα με προστυχιά υποκρισία και κτηνωδία,δεν έχετε καμία αξία και ούτε καν να λέγεστε άνθρωποι ,μια β βρωμιά μια αΐδια αυτό ήσαστε στην ουσία Κάντε αυτογνωσία και θα σιχαθείτε από μονή σας το κτήνος που έχετε μέσα σας
τι θα γένη τελικά με εσένα θα ασχολούμαι συνέχεια ,σύκο και φύγε ναζί βασανιστή ρατσιστή διεφθαρμένε.Δεν είναι οργή δεν είναι μίσος ούτε θυμός είναι θέμα ζωής κτήνος,είναι κατάσταση κάθαρμα που την δημιουργήσατε εσείς τα κτήνη,η ψυχρή εκτελεστές τις ανθρωπότητας.Φύγε από την σελίδα ,από το σπίτι μου .Με εκβιάζεις με συκοφάντης κάνοντας οργανωμένα φασιστικά βασανιστήρια φύγε...?
Ζητώ ενοποιών του διαδικτύου τα παραίτηση του αρμόδιου και ανίκανου τόσα χρόνια να σταματήσει την κτηνωδία κατά εμού .Γνώριζε τα πάντα κάθε στιγμή και δυστυχώς αγνόησε τα πάντα Τώρα με αυτά τα πρόστυχα που κάνετε και με πολιορκείτε με κτηνωδία ,είναι έγκλημα κακούργημα.Δεν έχω με κανένα τίποτα?
Εξακολουθείτε να καταστρέφετε κάθε ανάρτηση ,νομίζοντας ότι θα κρυφτείτε πάσο από το δάκτυλο σας.Κάνετε κατάχρηση και κτηνωδία κατά εμού με τον πιο βρώμικο και απάνθρωπο τρόπο .Να πάτε να τα κάνετε αυτά στα σπίτια σας και όχι στο δικό μου .Είμαι άνθρωπος και συνεχίζετε τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια
Ούτε η κανίβαλοι δεν θα φερνόντουσαν με τέτοια κτηνωδία ,με τέτοιο επιθετικό μίσος .Σας καταγγέλλω γεια απάνθρωπα κτηνώδη ναζί φασίστηκα βασανιστήρια.Ποτέ στην ιστορία τις ζωής μου δεν έγινε αυτό το αιμοβόρο κακούργημα πάντα με την συγκάλυψη τον μι ικανών τόσα χρόνια να σταματήσουν την εξόντωση μου Είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω .Δεν μίσησα ούτε κατά νου δεν εκδικήθηκα ούτε κανένα αδίκησα η εξαπάτησα .Νιώθω το εμένα ένοχο που συμμετείχα στην κτηνώδη κατάσταση σας με βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .?
Κράτησα την Ζωή μου
Στίχοι: Γιώργος Σεφέρης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Κράτησα την ζωή μου...
ταξιδεύοντας ανάμεσα σε κίτρινα δέντρα,
κάτω απ' το πλάγιασμα της βροχής
σε σιωπηλές πλαγιές φορτωμένες
με τα φύλλα της οξιάς
καμιά φωτιά
στην κορυφή τους βραδιάζει.
Τυπική άδεια YouTube
http://youtu.be/3CLFmYd-74w
Στίχοι: Γιώργος Σεφέρης Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης Κράτησα την ζωή μου ταξιδεύοντας ανάμεσα σε κίτρινα δέντρα, κάτω απ' το πλάγ...
youtube.com|Από GreekNemesis
mihalis thalassis @mihalis10 9m
Facebook είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω με πρεσάρετε απάνθρωπα με κτηνωδία .Ποτέ δεν είχα καμία πρόθεση ούτε διάθεση... http://fb.me/37fFADoLL
10:40 AM - 11 Apr 2014
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Είναι ξεπεσμός είναι αυτή που δήθεν θέλουν το καλό μας και την ασφαλή επικοινωνία ,αφαιρώντας σελίδες και βασανίζοντας μέχρι τελικής εξόντωσης Αυτός είναι ο φασισμός η απάνθρωποι και πρόστυχη κατάσταση κάνετε τα πάντα ,με συνεργασία εξαφανίζοντας αναρτήσεις.Γιατί να μην μάθουν το τι είσαστε και που έχει φτάσει η κτηνωδία σας Διέγραψαν εξαφάνισαν έκλεψαν ,η σελίδα χάθηκε και γραφή ότι λυπούμαστε αλλά η σελίδα που αναζητάτε στο ιστολογιο αυτό δεν υπάρχει?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=714186451966536&set=a.104015442983643.1573.100001255632772&type=1&theater
mihalis thalassis @mihalis10 2m Καλημέρα: προς facebook.Φίλε Mark Zuckerberg,σε καταγγέλλω και σε καθιστώ... http://fb.me/2NMtYSi1h
Collapse
8:52 AM - 11 Apr 2014 ·
Καλημέρα: προς facebook.Φίλε Mark Zuckerberg,σε καταγγέλλω και σε καθιστώ υπεύθυνο γεια την μι ικανότητα να κάνης κάτι να σταματήσουν αυτή την κτηνωδία.κατά προσωπικού Μετά από χιλιάδες έκλυσης ότι κινδύνευα προσωπικά ,με αποτέλεσμα να με έχετε φτάσει σε κατάσταση ,που είναι ντροπή γεια την ανθρωπότητα.Σας σεβάστηκα ,τήρησα τους όρους του facebook πάντα,και εσείς με εικονικούς ρατσιστικούς τρόπους ,με βασανίζατε καταστρέφοντας την προσωπική μου ακμαιότητα όπως Ίδη γνωρίζεται πολύ καλά 5 χρόνο ,κάνετε προσωπική κατάχρηση ,ρατσισμό εκβιασμό ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και χιλιάδες ηλεκτρονικές παρενόχλησης ,μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη ,τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Ζητώ αποζημίωση και αποκατάσταση τον όσον έχω υποστεί ψυχοσωματικά τόσο και σε θέμα υπόληψης και αξιοπρεπείας που έχετε υποτίμηση.με βασάνιζαν συνεχόμενα 1 μηνά μέρα νύχτα ,με βάρδιες η βασανιστές ομάδα και βοήθεια ,μετά παροχή από εντολέα .Η ώρες που εσκεμμένα με εικονικά πρόστυχα σκευάσματα με είχες μέρες αμέτρητες συνεχόμενα .Είναι είδη γνωστά σε εσάς ,που με 3250 πρόστυχη φυλή απομόνωση μπλοκάρισμα υποτίμηση νοημοσύνης και χιλιάδες καψώνια Με βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια μου έχετε καταστρέψει τα πάντα ,διότι δεν σταματήσατε ποτέ.Ζητώ να αναλάβετε τις εύθηνες που πάντα γνωρίζατε ,και είσαστε ενήμερη .Ποτέ δεν κάνατε κατή να σταματήσει αυτή η απάνθρωπη κτηνωδία κατά εμού κτηνωδία, ναζί πλύση εγκέφαλου και εκατομμύρια κλικ ,βασανιστήρια με λεκτικούς αριθμούς .Είναι μια εκτέλεση εγκληματική με σκοπό την εξόντωση μου.Διάβασε την εικόνα ,είσαστε εσείς που μου κλίνατε το στόμα και την αναπνοή ,μου κλίνατε τα μάτια με 3250 μέρες φυλακή κόλαση Στην εικόνα βλέπουμε που έχετε φτάσει ,και να συνεχίζεται?
Διάβασε την εικόνα ,είσαστε εσείς που μου κλίνατε το στόμα και την αναπνοή ,μου κλίνατε τα μάτια με 3250 μέρες φυλακή κόλαση Στην εικόνα βλέπουμε που έχετε φτάσει ,και να συνεχίζεται?
Γιατί Ο φίλος και ανθρωπιστής Mark Zuckerberg ,επιτρέπει για 5 χρόνο
μέσο εκπαιδευόμενων βασανιστών ομάδα βοήθεια, εντολέα για παροχή ναζί βασανιστήρια κατά εμού. Γιατί με βασανίζουν αλύπητα με κτηνωδία
και ανέκφραστο μίσος πάντα με τις ευλογιές τον αρμόδιο, του facebook ,kai 3250 μπλοκάρισμα εκφοβισμό εκφοβισμο, να υπογράψω για να μου κάνουν φρόνημα, μετατρέποντας την σελίδα σε κολαστήριο.Γιατί ενώ έχει
Μετάφραση από: ΕλληνικάWhy humanist and friend Mark Zuckerberg, allows for 5 year
average learners torturers group help, injunction against Nazi torture myself. Why torture me mercilessly with brutality
and inexpressible hatred always with the blessings the jurisdiction of facebook, kai 3250 block intimidation intimidation, to sign to make my spirit, turning the page on kolastirio.Giati and has
Translated from: Greek
Γιατι Ο φιλος και ανθρωπιστης Mark Zuckerberg ,επιτρέπει για 5 χρόνο
μέσο εκπαιδευόμενων βασανιστών ομάδα βοήθεια, εντολέα για παροχή ναζί βασανιστήρια κατά εμού. Γιατί με βασανίζουν αλύπητα με κτηνωδία
και ανέκφραστο μίσος πάντα με τις ευλογιές τον αρμόδιο, του facebook ,kai 3250 μπλοκάρισμα εκφοβισμό εκφοβισμο, να υπογράψω για να μου κάνουν φρόνημα, μετατρέποντας την σελίδα σε κολαστήριο.Γιατί ενώ έχει
Μετάφραση από: Ελληνικά
Τώρα όλα τα blog το +? ...και ότι άλλο ανήκει σε εσάς ζητώ να φύγω Ζητώ από εσάς που δεν έχετε κανένα δικαίωμα να με μπλοκάρετε ,τώρα να με διαγράψετε σε ότι ενική σε εσάς.Είμαι χρόνια γραμμένος σε όλες τις καταστάσεις σας ,δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα γιατί το κάνης αίτιο Αυτό που κάνετε είναι πρόστυχο και με υποτιμάτε πάντα όταν βλέπετε κάτι που θεϊκή ,όχι πλασματικό αληθινό Με μπλοκάρετε πολλές φορές όταν ,με εικονικά και ψευδή σφάλματα .. Κάνω ανάρτηση και με μπλοκάρεις εξαφανίζεις σελίδες ,γιατί γράφο γεια την αλήθεια .Γιατί γράφο αυτά που βιώνω τα απάνθρωπα βασανιστήρια.?
7:27 PM - 10 Apr 2014
mihalis thalassis @mihalis10 1m
Γιατι Ο φιλος και ανθρωπιστης Mark Zuckerberg ,επιτρεπη για 5 χρονο μεσο εκπαιδευόμενων βασανιστων ομαδα βοηθεια,... http://fb.me/2ZW0LXOIa
5:22 PM - 10 Apr 2014
5:22 PM - 10 Apr 2014
mihalis thalassis (mihalis10) on Twitter
The latest from mihalis thalassis (@mihalis10). Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης ,Τηλεγραφικός Σταθμός θαλάσσης κοινότητα,Κοινότητα Υπολογιστής Θαλάσσης Μιχάλης. Greece
twitter.com
Υποκριτές βασανιστές ικανή γεια τα πάντα,προσπαθείτε με κάθε τρόπο να με ενοχοποιείτε ,και να με εκβιάζετε ,να υπογράψω παραδεχτώ ότι έκανα παράπτωμα και δεν θα το ξανακάνω διότι τατα τάδε.Με το ζόρι δήλωση μετάνοιας ότι το κατάλαβα παλιάνθρωποι ,και σκηνοθετείτε ανόητη πάντα ότι παρενοχλώ έμενα καθάρματα .Δεν ξέρετε το τι σας γίνετε αυτό φυσικά είναι από την αρχή ,και είναι μέσα στο ναζί σύστημα εκνευρισμός και σπάσιμο νεύρων πλύση εγκεφάλου .Απορώ πως είναι δυνατόν να υπάρχουν ,άνθρωποι να βασανίζουν συνάνθρωπο .Μια κτηνωδία ένας ξεπεσμός Σήμερα όπως και κάθε ημέρα κάνετε συνεχόμενα .κτηνωδίες με σκοπό την υποτίμηση της νοημοσύνης ,την αξιοπρέπεια μου και την κατηγορία γεια παραπτώματα ,που με εξαναγκάζετε να παραδεχτώ να υπογράψω ότι έκανα σοβαρό παράπτωμα και ότι κατανοώ ότι καταπάτησα τους Όρους και με πετάτε στην τάδε υπηρεσία να συνετιστώ .Ντροπή σας πρόστυχη όλα είναι εικονικά ,δεν έκανα ποτέ κανένα παράπτωμα.Με βάζετε με εκβιασμό να υπογράψω δήλωση μετάνοιας κατά τα γραφόμενα.Ντροπή σας ανεγκέφαλη διεφθαρμένη ,προσπαθείτε να πραγματοποιήσετε τις φιλοδοξίες σας πατώντας Πάνο σε πτώματα ,στο ψέμα στη υποκρισία στην καταστροφή μου .Με κατηγορήσατε με τα σχετικά εκφοβισμό μετάνοια ότι ενοχλούσα χρήστες πρόστυχε και η χρηστές ήταν εγώ.Και να σταματήσετε την βρόμικη υποκρισία ότι πρώτα καλούμαι του φίλους συγκινείς και τα εικονικά .Χρόνια ρε απάνθρωπε άτομα τις ε οικογένειας φίλους δεν έχεις Βάλη μέσα και χέρσε κτήνος να μου πουλάς ειρωνικά υποκρισία .Φτάνει πια δεν το βαρεθήκατε αυτό το παραμυθεί βασανιστές?
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_6454.html#links
Ήσαστε ατό το πιο χειρότερο και το πιο επικίνδυνο γεια εμάς τους χρήστες ,διότι ήσαστε ικανή για τα πάντα ,εκδικητική ανεύθυνη και κτήνη Κρύβεστε στο σκοτάδι και στην ανωνυμία ,και θέλεις να σε εμπιστευτώ μέσα στην ζούγκλα ,(διαδίκτυο) Ποτέ μου έδωσες τα στοιχεία που σου έχω ζητήσει μετά από ενημέρωση σε εμέ , Εισαγγελέας .Όνομα ομάδας αριθμό ομάδας ,mail επικοινωνίας και κάτι αλλά .Ποτέ δεν μου έδωσε κανένας κ...αμία επαλήθευση,πως θέλεις ρε κάθαρμα που με βασανίζεις 5 χρόνο με όλα τα ναζί, βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια πλύση εγκεφάλου και κτηνωδία με το γάντι.Αυτό γίνετε ασταμάτητα μέσα στο σπίτι μου με ηλεκτρονική παρενόχληση,προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια .Γράφω τόσα χρόνια κανένας τίποτα ,στην αρχή έβγαιναν μερική γραφείο τάδε με την πρώτη χανόταν .Δεν υπάρχει τίποτα ,ούτε βοήθεια ούτε Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας.Όλα είναι εικονικά όλα είναι ένα ψέμα δεν υπαρχή τίποτα Από το 2010 και ακόμα μέχρι τώρα δεν έχει απάντηση.Μας μοστράρει μια εικόνα ότι μας παρέχουν ασφάλεια .Δεν μπόρεσαν να κρατήσουν την προσωπική τους ασφάλεια .Μπήκε ο hacer μέχρι μέσα στην επιφάνια στον τοίχο του Αρμόδιου του facebook .μην δίνετε κανένα τοιχίο μην καλέσετε ποτέ βοήθεια η ότι άλλο έχει να κάνη με αυτά τα ψεύτικα και εικονικά.?http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_6454.html#links
Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens: Ήσαστε ατό το πιο χειρότερο και το πιο επικίνδυνο γεια...
photomihalis.blogspot.com
Μιχάλης Θαλάσσης Χαλκίδα. Φωτογραφία -τεχνολογία Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Were people the most worst and most dangerous hi us users because you were capable of everything , vindictive and irresponsible beasts lurking in the darkness and anonymity , and you want to trust in the jungle (Internet )
never gave me the information I have asked after me updated on
Prosecutor . name team group number , mail communication and anything but . never gave me no no verification that you want eh bastard torturing five year all Nazis , violent psychosomatic tort...ure and brainwashing brutality with ganti.Afto become endlessly inside my house with electronic harassment , causing consternation mental anguish both for me and the family. 'm writing so many years no nothing , in principle partial agency came so and so at first lost . there is nothing , nor assistance Center or deposit boxes.They family is virtually everything is a lie, there's nothing from 2010 until now still not apantisi.Mas mostrarei an image that we provide security . could not keep their personal safety . walked up through the hacer Epiphany in the wall of the makers of facebook. avoid giving any wall not ever call assistance that another has to bore with those fake and virtual. ;
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_6454.html#links
Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens: Ήσαστε ατό το πιο χειρότερο και το πιο επικίνδυνο γεια...
photomihalis.blogspot.com
Μιχάλης Θαλάσσης Χαλκίδα. Φωτογραφία -τεχνολογία Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
· Were people the most worst and most dangerous hi us users because you were capable of everything , vindictive and irresponsible beasts lurking in the darkness and anonymity , and you want to trust in the jungle (Internet ) never gave me the information I have asked after me updated on Prosecutor . name team group number , mail communication and anything but . never gave me no no verification that you want eh bastard torturing five year all Nazis , violent psychosomatic tortur...e and brainwashing brutality with ganti.Afto become endlessly inside my house with electronic harassment , causing consternation mental anguish both for me and the family. 'm writing so many years no nothing , in principle partial agency came so and so at first lost . there is nothing , nor assistance Center or deposit boxes.They family is virtually everything is a lie, there's nothing from 2010 until now still not apantisi.Mas mostrarei an image that we provide security . could not keep their personal safety . walked up through the hacer Epiphany in the wall of the makers of facebook. avoid giving any wall not ever call assistance that another has to bore with those fake and virtual. ;
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_6454.html#links
![]()
Γράψτε ένα σχόλιο...
Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας κοινοποίησε τη φωτογραφία σας.
44 λεπτά ·
https://www.facebook.com/safety/
https://www.facebook.com/safety/
![]()
Γράψτε ένα σχόλιο...
Διαδίκτυο Ενότητες Μιχ.Θαλάσσης Κοινότητα
8 λεπτά ·
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_6454.html#links
Ήσαστε ατό το πιο χειρότερο και το πιο επικίνδυνο γεια εμάς τους χρήστες ,διότι ήσαστε ικανή για τα πάντα
![]()
Γράψτε ένα σχόλιο...
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
12 λεπτά ·
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_6454.html#links
Ήσαστε ατό το πιο χειρότερο και το πιο επικίνδυνο γεια εμάς τους χρήστες ,διότι ήσαστε ικανή για τα πάντα
![]()
Γράψτε ένα σχόλιο...
Διαδίκτυο Ενότητες Μιχ.Θαλάσσης Κοινότητα
2 λεπτά ·
Were people the most worst and most dangerous hi us users because you were capable of everything , vindictive and irresponsible beasts lurking in the darkness and anonymity , and you want to trust in the jungle (Internet ) never gave me the information I have asked after me updated on Prosecutor . name team group number , mail communication and anything but . never gave me no no verification that you want eh bastard torturing five year all Nazis , violent psychosomatic tortur...e and brainwashing brutality with ganti.Afto become endlessly inside my house with electronic harassment , causing consternation mental anguish both for me and the family. 'm writing so many years no nothing , in principle partial agency came so and so at first lost . there is nothing , nor assistance Center or deposit boxes.They family is virtually everything is a lie, there's nothing from 2010 until now still not apantisi.Mas mostrarei an image that we provide security . could not keep their personal safety . walked up through the hacer Epiphany in the wall of the makers of facebook. avoid giving any wall not ever call assistance that another has to bore with those fake and virtual. ;
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_6454.html#links
Ήσαστε ατό το πιο χειρότερο και το πιο επικίνδυνο γεια εμάς τους χρήστες ,διότι ήσαστε ικανή για τα πάντα ,εκδικητική ανεύθυνη και κτήνη Κρύβεστε στο σκοτάδι και στην ανωνυμία ,και θέλεις να σε εμπιστευτώ μέσα στην ζούγκλα ,(διαδίκτυο) Ποτέ μου έδωσες τα στοιχεία που σου έχω ζητήσει μετά από ενημέρωση σε εμέ , Εισαγγελέας .Όνομα ομάδας αριθμό ομάδας ,mail επικοινωνίας και κάτι αλλά .Ποτέ δεν μου έδωσε κανένας καμία επαλήθευση,πως θέλεις ρε κάθαρμα που με βασανίζεις 5 χρόνο με όλα τα ναζί, βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια πλύση εγκεφάλου και κτηνωδία με το γάντι.Αυτό γίνετε ασταμάτητα μέσα στο σπίτι μου με ηλεκτρονική παρενόχληση,προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια .Γράφω τόσα χρόνια κανένας τίποτα ,στην αρχή έβγαιναν μερική γραφείο τάδε με την πρώτη χανόταν .Δεν υπάρχει τίποτα ,ούτε βοήθεια ούτε Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας.Όλα είναι εικονικά όλα είναι ένα ψέμα δεν υπαρχή τίποτα Από το 2010 και ακόμα μέχρι τώρα δεν έχει απάντηση.Μας μοστράρει μια εικόνα ότι μας παρέχουν ασφάλεια .Δεν μπόρεσαν να κρατήσουν την προσωπική τους ασφάλεια .Μπήκε ο hacer μέχρι μέσα στην επιφάνια στον τοίχο του Αρμόδιου του facebook .μην δίνετε κανένα τοιχίο μην καλέσετε ποτέ βοήθεια η ότι άλλο έχει να κάνη με αυτά τα ψεύτικα και εικονικά.?
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης ΒικιπαίδειαςΟ
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
κοινοποίησε τη δική του φωτογραφία.
Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014
(82) Facebook Καταγγελία ενοποιών του διαδικτύου κατά τον αρμοδίων και υπευθύνων του facebook.Είναι ξεπεσμός και κτηνωδία αυτή η κατάντια σας,κατά εμού
Κατάχρηση ζητώ από τον αρμόδιο και συνυπεύθυνο του facebook,εάν έχει ίχνος ανθρωπιάς να δηλώσει παραίτηση και να οδηγηθεί αυτόβουλος στην δικαιοσύνη ,γεια όλα αυτά τα κακουργήματα εγκλήματα θανατηφόρα κατά εμού Είναι ντροπή σας τόσα χρόνια όχι μόνο τους συγκαλύπτατε και τους παρείχατε συγκάλυψη και ασυλία,τους παροτρύνατε μεθοδευμένα σχεδιασμένα βασανιστήρια και προφανώς μέσο εντολέα κατά προσωπικού Ζητώ την καταδίκη σας την αποκατάσταση τις ψυχοσωματικές βλάβες ,που τα βασανιστήρια αποσκοπούσαν στην τελική εξόντωση μου μέσο ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια
https://www.facebook.com/safety/
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=620043271419974&set=a.101246889966284.2299.100002429194958&type=1
https://www.facebook.com/groups/252527218991/Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook
![]()
Είστε μέλος Ανοιχτή ομάδα 1.007 μέλη