addthis

Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Καλημέρα: προς facebook.Φίλε Mark Zuckerberg,σε καταγγέλλω και σε καθιστώ υπεύθυνο, γεια την μι ικανότητα να κάνης κάτι να σταματήσουν αυτή την κτηνωδία.κατά προσωπικού Μετά από χιλιάδες έκλυσης ότι

Καλημέρα: προς facebook.Φίλε Mark Zuckerberg,σε καταγγέλλω και σε καθιστώ υπεύθυνο γεια την μι ικανότητα να κάνης κάτι να σταματήσουν αυτή την κτηνωδία.κατά προσωπικού Μετά από χιλιάδες έκλυσης ότι κινδύνευα προσωπικά ,με αποτέλεσμα να με έχετε φτάσει σε κατάσταση ,που είναι ντροπή γεια την ανθρωπότητα.Σας σεβάστηκα ,τήρησα τους όρους του facebook πάντα,και εσείς με εικονικούς ρατσιστικούς τρόπους ,με βασανίζατε καταστρέφοντας την προσωπική μου ακμαιότητα  όπως Ίδη γνωρίζεται πολύ καλά 5 χρόνο ,κάνετε προσωπική  κατάχρηση ,ρατσισμό εκβιασμό ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και χιλιάδες ηλεκτρονικές παρενόχλησης ,μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη ,τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Ζητώ αποζημίωση και αποκατάσταση τον όσον έχω υποστεί ψυχοσωματικά  τόσο και σε θέμα υπόληψης και αξιοπρεπείας που έχετε υποτίμηση.με βασάνιζαν συνεχόμενα 1 μηνά μέρα νύχτα ,με βάρδιες η βασανιστές ομάδα και βοήθεια ,μετά παροχή από εντολέα .Η ώρες που εσκεμμένα με εικονικά πρόστυχα σκευάσματα με είχες μέρες αμέτρητες συνεχόμενα .Είναι είδη γνωστά σε εσάς ,που με 3250 πρόστυχη φυλή απομόνωση μπλοκάρισμα υποτίμηση νοημοσύνης και χιλιάδες καψώνια Με βίαια ομαδικά ψυχοσωματικά βασανιστήρια μου έχετε καταστρέψει τα πάντα ,διότι δεν σταματήσατε ποτέ.Ζητώ να αναλάβετε τις εύθηνες που πάντα γνωρίζατε ,και είσαστε ενήμερη .Ποτέ δεν κάνατε κατή  να σταματήσει αυτή η απάνθρωπη κτηνωδία κατά εμού κτηνωδία, ναζί πλύση εγκέφαλου και εκατομμύρια κλικ ,βασανιστήρια με λεκτικούς  αριθμούς .Είναι μια εκτέλεση εγκληματική με σκοπό την εξόντωση μου.Διάβασε την εικόνα ,είσαστε εσείς που μου κλίνατε το στόμα και την αναπνοή ,μου κλίνατε τα μάτια με 3250 μέρες φυλακή κόλαση Στην εικόνα βλέπουμε που έχετε φτάσει ,και να συνεχίζεται?

76358_387030214731200_665560285_n_thumb%255B5%255D%255B3%255D

Διάβασε την εικόνα ,είσαστε εσείς που μου κλίνατε το στόμα και την αναπνοή ,μου κλίνατε τα μάτια με 3250 μέρες φυλακή κόλαση Στην εικόνα βλέπουμε που έχετε φτάσει ,και να συνεχίζεται?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου