addthis

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Τι ζητατε παλη εχετε αρχιση .ατι σας ερθη ,νομιζοντας οτι θα υποκιψο η θα σιοπισο στν καταχρηση που κανετε .Δεν θα σας αφησο ,χωρισ να καταγραψω οτε μια λεξη .Την ομαδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

Καλημέρα, Η ομάδα και η βοήθεια έχουν ξεφύγει τελείως από κάθε όριο λογικής και παραλογικής.Συνεχώς δημιουργού σοβαρά προβλήματα,πράγμα που δεν το καταλαβαίνετε Είναι θέματα μπλοκαρίσματος αναρτήσεων ,μνημάτων,που μου ζητάτε κάτι και το απαγορεύει η ομάδα Κατάχρηση.Αποσύνδεσης ασέβεια ,εκφοβισμό βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Κυρίαρχη για αυτούς ο νομός τις ζούγκλας.Χθες ενώ έγραφα διεύθυνση για σελίδα ,μου υπερασπίζετε τα ανθρώπινα δικαιώματα μας ,που τα έχουν,καταπάτηση και καταχραστή.Κινάνε ανακατεύθυνση ,και έστελναν την σελίδα Άλου,και όχι εκεί που είχα αρχικά γράψει.Αυτό είναι μια σωστή εκδίκηση σε βαθμό κτηνωδίας. Δεν σέβονται τίποτα δεν δέχονται mail ,τα λογοκρίνουν .Προσπαθούν με κάθε τρόπο να σου μείνουν την  νοημοσύνη ,την προσκοπικούς και γενικά .Πρέπει να τελείωση αυτό το πρόστυχο σχέδιο.δεν γίνε άλλο κάθε 1 λεπτό και νέο εξευτελισμό .ντροπή τους

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Είναι βρομεροί και έχουν τάσης κατά τον ανθρώπινων δικαιωμάτων Ακόμα και μέσα στην ομάδα του Μακ που βρίσκομαι κάνατε ανακατεύθυνση .Να τους τους συλλάβετε για αυτήν την κτηνώδη ενέργεια ,ντροπή σας θέλετε την ανάλογη ,μεταχείριση από την δικαιοσύνη Είναι ντροπή τους κάνουν ανακατεύθυνση σελίδας και σε πάνε αλλού πρόσεχε είναι απάνθρωπη είναι κτήνη η σελίδα είναι αυτή που βλέπετε τώρα Είναι ντροπή τους κάνουν ανακατεύθυνση σελίδας και σε πάνε αλλού πρόσεχε είναι απάνθρωπη είναι κτήνη σελίδα είναι αυτή που βλέπετε τώρα τώρα μην πιστεύετε κανένα ούτε και η σωστές η δίκες είναι σβήστε έκαναν ανακατεύθυνση σελίδας προσεχτε τους

Είναι βρομεροί και έχουν τάσης κατά τον ανθρώπινων δικαιωμάτων Ακόμα και μέσα στην ομάδα του Μακ που βρίσκομαι κάνατε ανακατεύθυνση .Να τους τους συλλάβετε για αυτήν την κτηνώδη ενέργεια ,ντροπή σας θέλετε την ανάλογη ,μεταχείριση από την δικαιοσύνη Είναι ντροπή τους κάνουν ανακατεύθυνση σελίδας και σε πάνε αλλού πρόσεχε είναι απάνθρωπη είναι κτήνη η σελίδα είναι αυτή που βλέπετε τώρα Είναι ντροπή τους κάνουν ανακατεύθυνση σελίδας και σε πάνε αλλού πρόσεχε είναι απάνθρωπη είναι κτήνη σελίδα είναι αυτή που βλέπετε τώρα
τώρα μην πιστεύετε κανένα ούτε και η σωστές η δίκες είναι σβήστε έκαναν ανακατεύθυνση σελίδας προσεχτώ τους

σωστή σελίδα  NTROPI FB

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Τώρα καλό το facebook, να παρη θέση, δεν έχετε κανένα δικαίωμα να διαπράττετε αδικήματα εκβιασμούς εκφοβισμούς

Τώρα καλό το facebook, να παρη θέση, δεν έχετε κανένα δικαίωμα να διαπράττετε αδικήματα εκβιασμούς εκφοβισμούς κατάχρηση και καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Σε καταγελώ σε όλο το διαδίκτυο facebook,και σε καθιστό υπεύθυνο, διότι γνωρίζετε το τι γίνετε και τους καλύπτετε.τώρα να παράς θέση θα διαμαρτυρηθώ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ.Ομάδα και Βοήθεια του facebook δεν θα σας χαρίσω τίποτα κατά γρ...άμμα τον νόμο για την κατάχρηση και καταπάτηση κατά εμού στα ανθρώπινα δικαιώματα ζητώ την επέμβαση .τα στοιχεία μου είναι γνωστά τα έχω δηλώσει και υπογράψει κατά της κτηνωδίας αυτής της ομάδας και της βοήθειας ζητώ και την επέμβαση του εισαγγελέα .Καταγγέλλω και το facebook,που ενώ γνωρίζει την κατάσταση αδιαφορεί και τους παρέχει ασυλία.και συγκάλυψη.Είναι ντροπή σας.δεν θα σας αφήσω με κινάγατε χρόνια με τα πιο απαίσια βασανιστήρια καταπάτηση παρενόχληση ,Μέχρι και με εκβιάζουν να μου κάνουν φρονήματα Και με έχουν απόλυση για την προσωπική ακεραιότητα κινδυνεύω ,Αμύνομαι .ζητώ να συληθούν όπου και αν βρίσκονται .με πιο δικαίωμα κτήνη και με ποιον νόμο καταπατάτε την προσωπική σελίδα,και κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου καθάρματα κάνετε κατάχρηση ηώ σελίδα είναι προσωπικά δική μου και όχι δική σου .ζητώ την επέμβαση τον αρμόδιων είναι κτήνη .να τους συλλάβετε είναι χρόνια η δουλεία αυτή.του καταγγέλλω στα ηνωμένα έθνη καθάρματα βασανιστές τώρα να συνθλιφθούν465422_352940898087558_120097958038521_1020046_1774943009_o

Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Ομάδα γιατί μπερδεύεις τις αναρτήσεις είσαι τόσο παλιάνθρωπος.Προσπαθείς να μας φέρεις σε διχασμό με τους φίλους και κάνης ότι το χειρότερο .Δεν με ενδιαφέρει αλλά είσαστε πρόστυχη που ήταν η ανάρτηση ,και που πήγε η άλλη θέλετε

Ομάδα γιατί μπερδεύεις τις αναρτήσεις είσαι τόσο παλιάνθρωπος.Προσπαθείς να μας φέρεις σε διχασμό με τους φίλους και κάνης  ότι το χειρότερο .Δεν με ενδιαφέρει αλλά είσαστε πρόστυχη που ήταν η ανάρτηση ,και που πήγε η άλλη θέλετε εισαγγελέα γιατί είσαστε επικίνδυνη .Διχάζετε τους ανθρώπους σε καταγγέλλω για κατάχρηση και καταπάτηση στην προσωπική μου σελίδα.Μπλοκάροντας ,εξαφανίζοντας και ότι Άλο μπορείτε να φανταστείτε .Προσπαθείτε με το βρόμικο σχέδιο σας να με εξοντώσετε .Δεν γίνετε ώμος ανήθικε ,γιατί ανόητε είμαι δεν είμαι δεν με ενδιαφέρει στο σπίτι μου είμαι και στο σπίτι μου θα παραμείνω.Κάνης κατάχρηση και μόνο αυτή η καταγγελία φτάνει .Η σελίδα είναι δική μου .Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να εισβάλεις ηλεκτρονικά στο σπιτιού και να κάνης όλες αυτές τις καταπατήσεις.Καταπατάς τα ανθρώπινα δικαιώματα.Παρενοχλείς την οικογένεια μου μέσο facebook, ηλεκτρονικά.Να σε καταγγέλλω τώρα ,δεν το θέλω αλλά με αναγκάζεις να το κάνω διότι βρίσκομαι αμυνόμενος.Μου κάνης συνεχώς παρενόχλησης παντός είδους αίσχος Φύγετε από την σελίδα θα με αναγκάσετε έχουν ενημερωθεί όλοι.Δεν γίνετε άλλο να φύγετε τώρα ,ναι σε καταγγέλλω στην αστυνομία στο υπουργείο το αρμόδιο στο ηλεκτρονικο0 έγκλημα και στα άνθρωπο δικαιώματα .Είμαι άνθρωπος και κινδυνεύω με απειλείτε μέχρι για την προσωπική ακεραιότητα τώρα να φύγετε .ντροπή σας Για να αναρτήσω ένα τραγούδι κάνετε συνέχεια μπλοκάρισμα και 20 φορές το κάθε τραγούδι η ανάρτηση .Ηλίθιε τι θα χάσω ,ανόητε ,εσύ προσπαθείς να με έχεις με τους φίλους σε διχασμό ντροπή σου χαμένε.
την εικόνα γατί ρε την κρύβεις αυτή η ανόητη τα κάνουν όλα στημένη σελίδα να το μάθετε η ομάδα και η βοήθεια του facebook σας μπλοκάρει σας κάνη τα πάντα.Η σελίδα είναι δόκιμου τι δουλεία έχετε ανόητη,και κάνετε παρενόχληση, αίσχος ομάδα και βοήθεια ντροπή

τραγουδι

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Η Ομάδα και η βοήθεια πάλη κάνη εκφοβισμό ότι είναι κακόβουλο λογισμικό Είναι εγγυημένα δεν έχουν τίποτα φοβερά για να μην διαβάσετε αυτά τα απάνθρωπα που κάνουν στο

Η Ομάδα και η βοήθεια πάλη κάνη εκφοβισμό ότι είναι κακόβουλο λογισμικό Είναι εγγυημένα δεν έχουν τίποτα φοβερά για να μην διαβάσετε αυτά τα απάνθρωπα που κάνουν στο 

CNN American Morning

Καλό το facebook, να κατέβη και να πάρει αυτούς που κάνουν κατάχρηση, επί πολλά χρόνια. Παρενόχληση, εκβιασμό, απειλή για την ζωή μου Καταπάτηση των ανθρωπινών δικαιωμάτων Καταγγέλλω Ομάδα και Βοήθεια .Αδίστακτη για τα πάντα Εσάς που δείξατε αδιαφορία ,του παρείχατε ασυλία, και συγκάλυψη.

Η Ομάδα και η βοήθεια πάλη κάνη εκφοβισμό ότι είναι κακόβουλο λογισμικό Είναι εγγυημένα δεν έχουν τίποτα φοβερά για να μην διαβάσετε αυτά τα απάνθρωπα που κάνουν

Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Με πιο δικαίωμα δεν δέχεσαι τον κωδικό,είναι έντιμο η είναι πολύ ανόητο

Με πιο δικαίωμα δεν δέχεσαι τον κωδικό,είναι έντιμο η είναι πολύ ανόητο

Τελικά περί να το καταλάβετε ότι δεν έχω με κανέναν τίποτα.τώρα έχω3 ώρες και τραβά για πολύ.είναι καθαρά κατάχρηση και καψώνι και κατάχρηση τα πάντα.εάν εσείς ήσασταν στην θέση μου τι θα κάνατε.Επόμενος αυτή η άνθρωποι πρέπει να απομακρύνονται από το κοινωνικό σύνολο διότι ανήκουν σε Αλή κατηγορία .Είναι καθαρά βίαιο ψυχοσωματικός βασανισμός.Διαβάζω την ρεκλάμα δεν έχε mail,σε 2 λεπτά έτοιμο σε καθοδήγει στο mail ,και όχι μυ 2 λεπτά αλλά 24 ώρες σε βασανίζουν .Είμαι με τον άνθρωπο ,δεν κρατώ απωθημένα ποτέ.Αυτή μαζί με τους δικούς μας κάνουν κανονικό μπλοκάρισμα και συνεργασία .Τι άλλο να γράψω, έμενα με ενδιαφέρει το mail.τα δάχτυλα έχουν καταστραφεί .ντροπή του Πες μου εσύ ο κάθε ένας είναι καθόλου λογικό να με βασανίζουν με αυτόν τον τρόπο .Πιάσαμε την 3 ώρα και συνεχίζει τον ψυχρό βασανισμό.ζητώ να τιμωρηθούν διότι μου έχουν προξενήσει πολλά προβλήματα.Όσο για την κατάσταση που δεν έχω κανένα πρόβλημα ,Περιμένω απλά να φύγουν αυτή η απάνθρωποι  και δεν είναι μόνο αυτό άμα το πάρεις μετά θέλουν πάλη επαλήθευση που κρατά αρκετές μέρες μέχρι που το χάνεις.Ζητώ από την κατάσταση που είμαι τόσα χρόνια να μου βγάζει mail με κανονικά σύστημα και όχι με τους βασανιστές ποιος τους έδωσε το διακαίομαι να συμπεριφέρονται με αυτόν τον τρόπο .Σας έχω ενημέρωση αρκετές φορές αλλά τίποτα .εάν δεν θέλετε να είμαι σε εσάς τώρα να μου τα δώσετε όλα να πάω Άλου ,αλά το δίλημμα είναι ότι έχουν  και η 4 μεταξύ τους ,ολόκληρο σχέδιο .περιμένω εάν όχι τώρα όλα μάζεμα και Άλου κάπου θα βρω να γραφτό Είναι ντροπή τους να με έχουν 47 μέρες με βάρδιες για ένα mail, μέχρι τελικής εξόντωσης .Μου γράφουν θα σε αφήσουμε ήσυχο και θα παράς το mail μόνον εάν μας απόδειξης ότι δεν είσαι πρόγραμμα, δεν είσαι μηχάνημα η ρομπότ,θέλουν εισαγγελέα η δεν θέλουν η βασανιστές,τέρμα δεν ξεκάνετε ότι θέλετε εσείς είμαστε απλή χρηστές ενωμένη παγκόσμιος.και δεν έχετε κανένα δικαίωμα μερικές μονάδες παράσιτα να κάνετε αυτά τα πρόστυχα απολύμανση

 

 

Ομάδα τώρα πάλη έχετε σειρά yin το ρεξευτιλισασrε γατί ρε δεν
δέχεστε Τον κωδικό.πέος σας έδωσε Το δικαίωμα να κάνετε
κατάχρηση και καταπάτηση τον ανθρωπινός δικαιωμάτων.αυτό Το
κωδικό τον έχεις κατάντη τι θέλετε να κάνετε αυτά Τα
βασανιστήρια,να δέχεστε Τον κωδικό να μου ζητάτε τηλέφωνο σος
έστελλα δεν Το δεχτήκατε.Με επαλήθευση με σύνδεσε η κανονική
ομάδα και εσείς κάνετε Τα δικά σας μου έστειλε Το βράδυ κωδικό
και ήταν ένταξη και εστί είχε μήνη on έχει ξανάγινε τηλέφωνο
Άλο κινητό.Είναι κατάχρηση η δεν είναι .γευτώ δεν δέχεσαι τον
κωδικό βρήκατε σκούρα ‚και αρχίσατε ,και έντυπο μου ζητούσες με αριθμό ταυτότητας να αναρτήσω δημόσια

με αριθμό ταυτότητας να αναρτήσω δημόσια Σου αρέσουν αυτά που έγραφε το CNN American Morning, εάν ναι εμένα δεν μου αρέσουν.Βαλε τον κωδικό τώρα και τελείωσε.γιατί να δίνουμε δικαιώματα παντού 

Halkida Mihalis - Image Gallery > mihalis thalasis: Photo Mihalis.Thalassis Halkida

Halkida Mihalis - Image Gallery > mihalis thalasis: Photo Mihalis.Thalassis Halkida

Οἰκουμενικὴ Διακήρυξη γιὰ τὰ Ἀνθρώπινα Δικαιώματα

Οἰκουμενικὴ Διακήρυξη γιὰ τὰ Ἀνθρώπινα Δικαιώματα
10 Δεκεμβρίου 1948 Ὀργανισμὸς Ἡνωμένων Ἐθνῶν
Προοίμιο
Ἐπειδὴ ἡ ἀναγνώριση τῆς ἀξιοπρέπειας, ποὺ εἶναι σύμφυτη σὲ ὅλα τὰ μέλη τῆς ἀνθρώπινης οἰκογένειας, καθὼς καὶ τῶν ἴσων καὶ ἀναπαλλοτρίωτων δικαιωμάτων τους ἀποτελεῖ τὸ θεμέλιο τῆς ἐλευθερίας, τῆς δικαιοσύνης καὶ τῆς εἰρήνης στὸν κόσμο.
Ἐπειδὴ ἡ παραγνώριση καὶ ἡ περιφρόνηση τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου ὁδήγησαν σὲ πράξεις βαρβαρότητας, ποὺ ἐξεγείρουν τὴν ἀνθρώπινη συνείδηση, καὶ ἡ προοπτικὴ ἑνὸς κόσμου ὅπου οἱ ἄνθρωποι θὰ εἶναι ἐλεύθεροι νὰ μιλοῦν νὰ πιστεύουν, λυτρωμένοι ἀπὸ τὸν τρόμο καὶ τὴν ἀθλιότητα, ἔχει διακηρυχθεῖ ὡς ἡ πιὸ ὑψηλὴ ἐπιδίωξη τοῦ ἀνθρώπου.
Ἐπειδή, μὲ τὸν Καταστατικὸ Χάρτη, οἱ λαοὶ τῶν Ἡνωμένων Ἐθνῶν διακήρυξαν καὶ πάλι τὴν πίστη τους στὰ θεμελιακὰ δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου, στὴν ἀξιοπρέπεια καὶ τὴν ἀξία τῆς ἀνθρώπινης προσωπικότητας, στὴν ἰσότητα δικαιωμάτων ἀνδρῶν καὶ γυναικῶν, καὶ διακήρυξαν πὼς εἶναι ἀποφασισμένοι νὰ συντελέσουν στὴν κοινωνικὴ πρόοδο καὶ νὰ δημιουργήσουν καλύτερες συνθῆκες ζωῆς στὰ πλαίσια μιᾶς εὐρύτερης ἐλευθερίας.
Ἐπειδὴ τὰ κράτη μέλη ἀνέλαβαν τὴν ὑποχρέωση νὰ ἐξασφαλίσουν, σὲ συνεργασία μὲ τὸν Ὀργανισμὸ Ἡνωμένων Ἐθνῶν, τὸν ἀποτελεσματικότερο σεβασμὸ τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καὶ τῶν θεμελιακῶν ἐλευθεριῶν σὲ ὅλο τὸν κόσμο.
Ἐπειδὴ ἡ ταυτότητα ἀντιλήψεων ὡς πρὸς τὰ δικαιώματα καὶ τὶς ἐλευθερίες αὐτὲς ἔχει ἐξαιρετικὴ σημασία γιὰ νὰ ἐκπληρωθεῖ πέρα ὡς πέρα αὐτὴ ἡ ὑποχρέωση
Οἰκουμενικὴ Διακήρυξη γιὰ τὰ Ἀνθρώπινα Δικαιώματα
10 Δεκεμβρίου 1948 Ὀργανισμὸς Ἡνωμένων Ἐθνῶν
Προοίμιο
Ἐπειδὴ ἡ ἀναγνώριση τῆς ἀξιοπρέπειας, ποὺ εἶναι σύμφυτη σὲ ὅλα τὰ μέλη τῆς ἀνθρώπινης οἰκογένειας, καθὼς καὶ τῶν ἴσων καὶ ἀναπαλλοτρίωτων δικαιωμάτων τους ἀποτελεῖ τὸ θεμέλιο τῆς ἐλευθερίας, τῆς δικαιοσύνης καὶ τῆς εἰρήνης στὸν κόσμο.
Ἐπειδὴ ἡ παραγνώριση καὶ ἡ περιφρόνηση τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου ὁδήγησαν σὲ πράξεις βαρβαρότητας, ποὺ ἐξεγείρουν τὴν ἀνθρώπινη συνείδηση, καὶ ἡ προοπτικὴ ἑνὸς κόσμου ὅπου οἱ ἄνθρωποι θὰ εἶναι ἐλεύθεροι νὰ μιλοῦν νὰ πιστεύουν, λυτρωμένοι ἀπὸ τὸν τρόμο καὶ τὴν ἀθλιότητα, ἔχει διακηρυχθεῖ ὡς ἡ πιὸ ὑψηλὴ ἐπιδίωξη τοῦ ἀνθρώπου.
Ἐπειδή, μὲ τὸν Καταστατικὸ Χάρτη, οἱ λαοὶ τῶν Ἡνωμένων Ἐθνῶν διακήρυξαν καὶ πάλι τὴν πίστη τους στὰ θεμελιακὰ δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου, στὴν ἀξιοπρέπεια καὶ τὴν ἀξία τῆς ἀνθρώπινης προσωπικότητας, στὴν ἰσότητα δικαιωμάτων ἀνδρῶν καὶ γυναικῶν, καὶ διακήρυξαν πὼς εἶναι ἀποφασισμένοι νὰ συντελέσουν στὴν κοινωνικὴ πρόοδο καὶ νὰ δημιουργήσουν καλύτερες συνθῆκες ζωῆς στὰ πλαίσια μιᾶς εὐρύτερης ἐλευθερίας.
Ἐπειδὴ τὰ κράτη μέλη ἀνέλαβαν τὴν ὑποχρέωση νὰ ἐξασφαλίσουν, σὲ συνεργασία μὲ τὸν Ὀργανισμὸ Ἡνωμένων Ἐθνῶν, τὸν ἀποτελεσματικότερο σεβασμὸ τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καὶ τῶν θεμελιακῶν ἐλευθεριῶν σὲ ὅλο τὸν κόσμο.
Ἐπειδὴ ἡ ταυτότητα ἀντιλήψεων ὡς πρὸς τὰ δικαιώματα καὶ τὶς ἐλευθερίες αὐτὲς ἔχει ἐξαιρετικὴ σημασία γιὰ νὰ ἐκπληρωθεῖ πέρα ὡς πέρα αὐτὴ ἡ ὑποχρέωση

ntroph

Ντροπή σας ομάδα και βοήθεια βασανιστές

Καταγγέλλω ομάδα και βοήθεια που εξακολουθεί με απάνθρωποι συμπεριφορά .κατάχρηση καταπάτηση ανθρωπίνως δικαιωμάτων .και όλα τα εν ψυχρό βασανιστήρια
Επειδή τὰ κράτη μέλη ἀνέλαβαν τον απόχρωση ν εξασφαλίσουν, σ συνεργασία μ τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, τον αποτελεσματικότερο σεβασμό τον δικαιωμάτων το ανθρώπου κα τον θεμελιακών ελευθεριών σ Λο τον κόσμο.
Επειδή ἡ ταυτότητα αντιλήψεων προς τα δικαιώματα κα τις ελευθερίες αὐτὲς χει εξαιρετική σημασία για ν εκπληρωθώ πέρα ὡς πέρα ατ ἡ υποχρέωση.καταγγέλλω κάθε υπεύθυνο που επί χρόνια μόνον αδιαφορία,κινδυνεύω,

http://photomihalis.blogspot.com/2012/03/facebook-fb.html πάρτε πιστοποιεί με Αρ. ταυτότητας Α.Φ.Μ και όλοι τα του νομού

το καταλάβατε ανεγκέφαλη δεν γίνετε ποτέ να αναρτήσω τον αριθμό ταυτότητας.υπάρχουν γραμμένα με φωτοαντίγραφα η ταυτότητα ο αριθμός Α.Φ.Μ και όλα τα χρειαζούμενα 20 αιτήσεις.Δεν είμαστε τίποτα ξέμπαρκη έχουμε μια υπόληψη και σέβας στην κοινωνία .Και με τον μητροπολίτη τον κάθε εργαζόμενο ,τον δήμαρχο .τον καθαριστή τουςτοσους βουλευτές.που ποτέ δεν πήγα σε κανένα να ζητήσω το παραμικρό  και ποτέ δεν έφτασα να Κάνο μάθημα σε εσάς τους ανάγωγους.Μ ε πιο δικαίωμα μου καταπατά την προσωπικότητα.Που ποτέ δε έδωσα ψεύδη στοιχεία ,η ότι άλλο αδίκημα.Έλα στην θέση μου μόνο για ένα λεπτό .Δεν έχω τάσης πρόστυχες και ύπουλες Αντιστέκομαι γατί βρίσκομαι υπό με απειλή,με εκβιάζετε κάνετε κατάχρηση και αλλά πολύ συνεχόμενα επί χρόνια .Την νόμιζες ανόητε θα καθόμουν θεατής,όχι τα δικαιώματα μας ,κατά της καταπάτησης τω ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Καταγγέλλω ομάδα και βοήθεια που εξακολουθεί με απάνθρωποι συμπεριφορά .κατάχρηση καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων .και όλα τα εν ψυχρό βασανιστήρια .
Επειδή τ κράτη μέλη ἀνέλαβαν τον απόχρωση ν εξασφαλίσουν, σ συνεργασία μ τον Οργανισμό Ἡνωμένων Ἐθνῶν, τὸν ἀποτελεσματικότερο σεβασμὸ τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καὶ τῶν θεμελιακῶν ἐλευθεριῶν σὲ ὅλο τὸν κόσμο.
Ἐπειδὴ ἡ ταυτότητα ἀντιλήψεων ὡς πρὸς τὰ δικαιώματα καὶ τὶς ἐλευθερίες αὐτὲς ἔχει ἐξαιρετικὴ σημασία γιὰ νὰ ἐκπληρωθεῖ πέρα ὡς πέρα αὐτὴ ἡ ὑποχρέωση

Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Τώρα καλό το επίσημο facebook ,και καταγγέλλω την ομάδα και την βοήθεια διότι έχει παραβίαση όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα.Κατάχρηση ντροπή εξευτελισμός για την ανθρωπότητα

Τώρα καλό το επίσημο facebook ,και καταγγέλλω την ομάδα και την βοήθεια διότι έχει παραβίαση όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα.Κατάχρηση ντροπή εξευτελισμός για την ανθρωπότητα .Δεν μπορούσες μερικές ομάδες να χαλάτε τα πάντα και να βασανίζουν ασύστολα.Να παραβιάζουν τον κώδικα για τα ανθρώπινα δικαιώματα.Είναι ντροπή αυτή η βασανιστές εκβιαστές να υπάρχουν ανάμεσα μας .Δεν κατηγόρησα ποτέ το faceboook ,γιατί αυτά τα ανόητα όντα και το facebook, βλάπτουν και έμενα βασανίζουν ,είναι απάνθρωπο κατάντημα για την κοινωνία αυτά ,τα κτήνη .Προσπαθούν με κάθε τρόπο να κάνουν τα πάντα .κάνουν εικονικές αποσυνδέσεις και συνέχεια επί μήνες επί χρόνια.Όταν γράφτηκα στο facebook, δεν έγραφε πουθενά ότι θα υπάρχουν και βασανιστές, λυπάμαι για όλους που μένετε αμέτοχη .και καταλαβαίνετε.Γεια εσάς γράφω ναι που γνωρίζετε το θέμα και έχετε κρυφτεί όλοι .και όσοι τόλμησες να μου απάντησαν χάθηκαν καμία απάντηση
Γατί κάνης αποσύνδεση στις σελίδες ,είσαι τόσο πολύ,έχετε πάθη κρίση πανικού και δεν ξέρετε τι να κάνετε τα έχετε χαμένα .τι να σας γράψω δεν αξίζει ,Τώρα μιλάμε σοβαρά θα κάθομαι να ασχολούμαι με αυτά τα ανόητα.Δεν είναι για έμενα .κάνετε κατάχρηση τι θέλετε δηλαδή να συνεχίσω νομίζεις μπορεί να ασχοληθεί ένα σύστημα για έναν ανόητο σαν εσένα.Δεν θα ανεχτώ καμία προσβολή και νοθεία ,κάνετε κατάχρηση .Θα συνεχίσω με αυτό το κείμενο να το γράφω συνεχεία μέχρι να καταλάβετε τοπ τι κάνετε.είμαστε άνθρωποι και όχι σκουπίδια

μαρτιριο

Σας καταγγέλλω γατί συνεχίζετε το πρόστυχο και ελεεινό εικονική αποσύνδεση και μετά δεν δέχεστε τον κωδικό έχει πολλές φορές, η επαλήθευση όπως πάντα από το f/b

Επιμένεις ότι δεν είναι ο κωδικός  έγινε και δεύτερη επαλήθευση σα καταγγέλλω για αυτόν τον κτηνώδες καίω απάνθρωπο τρόπο δεν τον δέχεσαι τον κωδικό περίμενε γράφω Σας καταγγέλλω γατί συνεχίζετε το πρόστυχο και ελεεινό εικονική αποσύνδεση και μετά δεν δέχεστε τον κωδικό έχει πολλές φορές, η επαλήθευση όπως πάντα από το f/b και δεν το δέχεστε στο εισαγγελέα στο ηλεκτρονικό έγκλημα βασανιστές άλλον εποχών τομάρια ,ακατέργαστα με όλη την βρωμιά τις λέξης.Θα σας μάθω πώς κάνουν αποσυνδέσεις κανίβαλοι .μην τολμήσετε και κάνατε αυτά Θα πήγαινα  τώρα  στο εισαγγελέα αλλά έχει πολύ κίνηση ρεμάλι τον υπονόμων μαζί με τους τυφλοπόντικες κτήνη .Που σας βρήκαν τέρατα,Ομάδα και βοήθεια ,κάνετε κατάχρηση συνεχομένη θέλετε εισαγγελέα να η όχι.Δεν ντρέπεστε ρε ανάγωγη να προσπαθείτε να κάνετε αυτά Κάι χειρότερα .Δεν αφήνεις να αναρτήσω ,μου κάνης αποσύνδεση την σελίδα Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης .Δεν δέχεσαι τον κωδικό στο ράδιο κυκλάμινο .Τι κάνουμε ,ΠΥ βρισκόμαστε στην ζούγκλα με το ν τάραζαν .Κανίβαλοι τι ζητάτε κε δεν σταματάτε ούτε λεπτό.Δεν μπορώ να γράφω συνέχεια αυτά που κάνετε και παραβιάζεται τα ανθρώπινα δικαιώματα.Κατάχρηση εκβιασμό εκφοβισμό ψυχοσωματικά βασανιστήρια και αλλ. Ποιος νόμος τα γράφοι όλα αυτά τα απάνθρωπα που κάνετε τέρατα κτηνάνθρωποι.Προσπαθείτε να κάνετε κόντρα ισχύος και επωδής δεν σας περνά κάνετε αποσυνδέσεις είστε βρομοσκυλα ζητώ την έμβαση του facebook ,και τα ανθρώπινα Δικαιώματα.Θα σα ζητήσω στον εισαγγελέα εισαγγελική [παραγγελία και έλα μετά να μου γράψεις Ποιον νομίζεις ότι είσαι και μπορείς να περνάς και να εκτελείς όλες αυτές τα παράνομες πράξης,βασανισμό εκδίκηση μίσος εκφοβισμός απειλή μια και έξω.Καταπάτηση όλον τον ανθρωπίνων και προσωπικών δικαιωμάτων Ζητώ την επέμβαση ,κάθε φορέα Και καλώ το facebook επιτέλους να πάρει μια θέσημαρτιριο

Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Photo Mihalis.Thalassis Halkida: Όταν σου γράφω από την σελίδα (Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης (Βικιπαίδειας

Photo Mihalis.Thalassis Halkida: Όταν σου γράφω από την σελίδα (Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης (Βικιπαίδειας

Όταν σου γράφω από την σελίδα (Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης (Βικιπαίδειας

Από Wikipedia, ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια ( Κοινότητα )Τωρα δεχτικες τον κοδικο τις σελιδας δεν τον δεχετε ,η αλη Καταγγέλλω ομάδα και βοήθεια ,του facebook Όταν σου γράφω από την σελίδα (Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης (Βικιπαίδειας) .Θα μου απαντάς σε αυτήν την σελίδα και όχι σε σελίδα ,που άνοιξε προ μέρες με κανένα ιστορικό κατάχρησης Ράδιο Κυκλάμινο Μιχάλης ΘαλάσσηςΚαταγγέλλω ομάδα και βοήθεια ,του facebook και όχι το facebook, που δεν έχω κανένα πρόβλημα,ας ενδιαφερθούν για την όλη κατάχρηση ,τις ομάδας και βοήθειας Τώρα δέχτηκες τον κωδικό τις σελίδας δεν τον δέχεται ,η Αλή κατάσταση .H θα σταματήσετε η θα πρέπει συνέχεια να σας γράφω όλα αυτά που κάνετε ,στην κάθε σελίδα 2 Όταν σου γράφω από την σελίδα (Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης (Βικιπαίδειας) .Θα μου απαντάς σε αυτήν την σελίδα και όχι σε σελίδα ,που άνοιξε προ μέρες με κανένα ιστορικό κατάχρησης.Ζητώ να αναιρεθούν και να αφαιρεθούν όλες οι καταχρήσεις προ την σελίδα. Από την πρώτη ημέρα που ήρθα αρχίσατε το κυνηγητό.Αμέσως με αποκλεισμό μέσα στην πρώτη ώρα. Και μετά άρχισε όλο το μαρτύριο ,καλά σκηνοθετημένο επί 3 χρόνια μέχρι σήμερα,Στα χρόνια αυτά συνέχεια ,προσπαθείτε να είναι μπλοκαρισμένη ,με ψευδή και πρόστυχες πάντα κατηγορίες .Επί 3 χρόνια δεν πήρα ούτε ένα αριθμό,την στιγμή που άλλη μετρούσαν, έφταναν τις 5000 σε λίγους μήνες, Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους αριθμούς και ούτε τους θέλω.Όταν ώμος καλό ένα άτομο από το οικογενειακό περιβάλλον άμεσος 30 μέρες και συνεχίζοντας,αυτήν την παρενόχληση ,συνέχω με μπλοκάρεις, σε άτομα της οικογένειας και σε έμενα προσωπικά ότι ενοχλώ άγνωστο .Και ο άγνωστος ε,Μαϊ ο ίδιος 2400 μέρες αποκλεισμό ,κατάχρηση ,ψυχρά ψυχοσωματικά βασανιστήρια βασανιστήρια ,εικονικές αποσύνδεσης Και μετά επαναφορά κωδικού.Με όλα τα βασανίστηκα μέσα ,με το γιατί.7 μήνες την εξαφανίσατε ,τελείως από τον χάρτη.Την βρήκα μονός μου και με χιλιάδες βασανιστήρια κατάφερα να την ξανά ανοίξω .Ήταν διαλυμένη,την επανέφερα, η φυλακή ,αποκλεισμός 2 και 3 φορές την ημέρα,ήταν 4 μέρες και το ανώτερο 7 η 10. Δεν σταματήσατε το κυνήγι στην σελίδα μου Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης (Βικιπαίδειας) όσο και τα βασανιστήρια και την ,εκβιαστικές ,και εκφοβιστικές φράσης .Να δηλώνω κάτι που δεν είχα κάνη ποτέ,Σαν δήλωση μετάνοιας. Την μπλοκάρετε πάλι ένα καλοκαίρι,επί μήνες ,και χαμένη από παντού.Το μόνο αισχρό πρόστυχη που μου γράφατε μετά από 24 ώρες, την Αλή μέρα το ίδιο χαμένη.Χιλιάδες ώρες χαμένη από παντού ,από την ομάδα και βοήθεια του facebook. Μετά από έντονη και συνεχόμενη,αναφορά επί μήνες,τελικά την πηρά την σελίδα. Μου έδωσαν και τον κωδικό.Μόλις άνοιξα την σελίδα,αμέσως εικονική αποσύνδεση,Επαναφορά κωδικού με όλα τα καψώνια και βασανιστήρια επί 12 μέρες και νύχτες.Πηρά την κωδικό άνοιξα και μετά από ώρες ,αποκλεισμό μέχρι και τώρα .Είναι κατάχρηση καταπάτηση και ότι πιο εκβιαστικό υπάρχει.αυτά είναι το 1% του συνόλου που έχουν διαπράξει. Καθημερινά παρενόχληση με ερωτήσεις, που δεν με ενδιέφεραν Καθημερινά στο τοίχο εκβιαστικά και απειλητικά συνθήματα ,να υπογράψω σε όσα έχουν έτοιμα σε φόρμα.Και όλες τις παραβίασης προσωπικής ελευθερία σκέψης και λόγου.Κάθε μπλοκάρισμα και αποκλεισμός για να Πάρο την σελίδα πάσο έπρεπε να δηλώσω μετάνοια και εξευτελισμό, στο πρόσωπο μου.Διασπείροντας κακόφημες και ψευδές κατηγορίες ,με αποτέλεσμα το γενικό μπλοκάρισμα στο διαδίκτυο.Δεν με ενοχλούν αυτά. Δε έχω ούτε είχα ποτέ πρόβλημα με κανέναν 25 χρόνια δεν αντιμετώπισα ποτέ Τάτιε καταδικαστέα παραπτώματα. Ζητώ να αφήσουν την σελίδα ,και έμενα ,χωρίς παρενόχληση και κατάχρηση.Να μην ξαναπατήσουν και κάνουν καταπάτηση, με πιο δικαίωμα καταπατάτε 3 χρόνια την σελίδα έμενα τον κύκλο τις οικογένειας τους φίλους και γενικά ,και γενικά Τάιν υποτίμηση τις νοημοσύνης και όλα αυτά τα παράνομα.Θα σας καταγγέλλω και θα αναγκαστώ να καταθέσω εισαγγελική παραγγελία στον εισαγγελέα αφήσουν την σελίδα ,και έμενα ,χωρίς παρενόχληση και κατάχρηση.Να μην ξαναπατήσουν και κάνουν καταπάτηση, με πιο δικαίωμα καταπατάτε 3 χρόνια την σελίδα έμενα τον κύκλο τις οικογένειας τους φίλους και γενικά ,και γενικά Τάιν υποτίμηση τις νοημοσύνης και όλα αυτά τα παράνομα.Θα σας καταγγέλλω και θα αναγκαστώ, να καταθέσω εισαγγελική παραγγελία στον εισαγγελέα.

Πορθμός του Ευρίπου

457558_339287929456392_100001255632772_990484_1161546040_omihalisThalassis

Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Τελικά είναι παράπονο είναι καταγγελία ,είναι αυτό που βιώνω καθημερινά επί 3 χρόνια Προς την ομάδα και βοήθεια

Τελικά είναι παράπονο είναι καταγγελία ,είναι αυτό που βιώνω καθημερινά επί 3 χρόνια Προς την ομάδα και βοήθεια Τελικά είναι παράπονο είναι καταγγελία ,είναι αυτό που βιώνω καθημερινά επί 3 χρόνια Προς την ομάδα και βοήθεια του facebook,Και φυσικά τους συνυπεύθυνους που έδειξαν πλήρη αδιαφορία και συγκάλυψη ,για την συνέχιση ανενόχλητη (Τώρα προσωπικά από την κατάσταση facebook κανένα πρόβλημα ) Η δυσλειτουργία των κοινωνικών θεσμών και των φορέων κοινωνικοποίησης. Τα βασανιστήρια, η κακομεταχείριση, οι 30 μέρες συν 30 και επί  3 χρόνια αποκλεισμένη σελίδα ( Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης ) αποκλεισμό το μπλοκάρισμα και η φυλάκιση 2400 μέρες, χωρίς δίκη, ή με ανέντιμες καταθέσεις κατάχρηση και προσβολή στο πρόσωπο μου, Μας ενημέρωσαν ότι στείλατε παράνομα μηνύματα ,σε αγνώστους η ότι άλλο ανέντιμο.. Η καταπάτηση και αφαίρεση πολιτικών και κοινωνικών ελευθεριών με διάφορα προσχήματα. Για παράδειγμα, η διογκούμενη βία και εγκληματική βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια προκαλεί φόβο και ανασφάλεια στους πολίτες που ανέχονται την περιστολή των δικαιωμάτων τους και αποδέχονται την αστυνόμευση, τις υπερεξουσίες των διωκτικών μηχανισμών, τις παρακολούθησης το μπλοκαρισμένα .μέσα επικοινωνίας messenger μηνύματα ,ή ακόμη και νόμους που περιστέλλουν τα δικαιώματα. Η παραβίαση της ιδιωτικής ζωής. Η Παρενόχληση μέχρι και χθες σε άτομα τού οικογενειακού κύκλου  Με τη βοήθεια της τεχνολογίας, γίνονται προσβάσιμα σε τρίτους στοιχεία Η προσβολή της προσωπικότητας τόσο των απλών ανθρώπων(εμπορευματοποίηση του ανθρώπινου πόνου, εκμετάλλευση μιας ανάγκης,του χαμηλού πνευματικού επιπέδου υπονόμευση της πνευματικής ελευθερίας από ελεγχόμενα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (κατευθυνόμενη και μονομερής ενημέρωση, που συντελεί στον αποπροσανατολισμό και χειραγώγηση της κοινής γνώμης) Είναι ευνόητο πως οι παραβιάσεις αυτές αφορούν τόσο τον «πολιτισμένο» κόσμο όσο και – σε μεγαλύτερο, βέβαια, βαθμό - τον αναπτυσσόμενοΤρίτο Κόσμο Να έχουν το θράσος να μα βρίζουν και να υποτιμούν ,την πατρίδα μου.Ότι είμαστε υποανάπτυκτοι τούβλα μπάζα και αλλά πολλά όχι ποτ δες το ανέχομαι.Μια χώρα που έδωσε τα φώτα του πολιτισμού, την την χαρακτηρίζουν τόσο βάρβαρα Τα συμφέροντα των μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών που επιβάλλουν συγκεκριμένες πολιτικές ή ακόμη και καθεστώτα, προκειμένου να ικανοποιήσουν τα οικονομικά σχέδιά τους. Δεν είναι, μάλιστα, λίγες οι φωνές διανοουμένων που θεωρούν τα ανθρώπινα δικαιώματα έννοια ξενόφερτη, ισοπεδωτική και κατώτερη μπροστά στα υπέρτερα «ιερά και όσια της φυλής».Τ ο σκληρό πνεύμα ανταγωνισμού, που έχει επικρατήσει και επιφέρει κοινωνικές ανισότητες και αδικίες, οι οποίες θεωρούνται φυσιολογικές στο πλαίσιο του νέου «νόμου της ζούγκλας», Η αδιαφορία και η παθητική στάση πολλών πολιτών, που κλείνονται στο περίβλημα του ατομικού ευδαιμονισμού και δεν αντιδρούν αλλά σωπαίνουν. 3 χρόνια σας ενημερώνω και εξακολουθείτε τα χειρότερα.

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Μυστικά / Γιώργος Νταλάρας & Αντώνης Βαρδής [HD]

Καταγγέλλω ομάδα και βοήθεια του facebook ,και όχι το f/b

24-3-2012-11;43;15-πμ-cosmo

Καταγγέλλω ομάδα και βοήθεια του facebook ,και όχι το f/b Δεν υπάρχει κάποιος νοήμων ,να σταματήσει αυτή η κατάχρηση ,καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Εκβιασμός εκφοβισμό ,απειλή 3 φορές κατά τις προσωπικής ακεραιότητας με βαρύτατες λέξης.Γνωρίζεται και τους συγκαλύπτετε .Έχουν εφαρμόσει όλους τα  ψυχολογικούς βίαιους βασανισμούς. επί τρία χρόνια .κατά χιλιάδες και ανά ολόκληρο το διαδίκτυο ,με με κατηγορούν διασπείροντας διαφορές κακολογίες .Και προσπαθούν με αυτά τα εκβιαστικά,να με χαρακτηρίσουν με φρονήματα που θέλουν αυτοί.Τους καταγγείλω όλους ,και το facebook,όχι ότι έχω προσωπικά Δεν έχω κανένα παράπονο.Ας κοιτάξουν να αναλογιστούν τις ευθύνες τους.Γεια παροχή ασυλία ,και συγκάλυψη αυτόν.Πια χούντα πια κολαστήρια, τα έχουν καταπάτηση όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα.Μου κάνουν μεταξύ άλλον εικονικές αποσύνδεσης.Και μετά αρχίζουν το καψώνι ότι δεν είναι ο κωδικός. Επί μέρα νύχτα με τους αριθμούς 57 μέρες.Και μου γράφουν Θα φυγής και θα σε αφήσουμε,μόνο εάν μας αποδείξεις ότι δεν είσαι πρόγραμμα δεν είσαι μηχάνημα,η δεν εισα ρομπότ.Και συνεχίζουν κάθε λεπτό τα πρόστυχα και ανέντιμα βασανιστήρια.Μου κάνουν εικονική αποσύνδεση ,και μετά ζητούν τον αριθμό. 6 φορές άλλαξα νούμερα χθες. τι είχαν κάνη είχαν Βάλη φραγή. μέσο υπηρεσίας το ξεμπλόκαραν .και πήρα τον κωδικό.Πριν ώμος η ομάδα του facebook μέσο 2 mail έγινε όλη η διαδικασία ,ενεργοποιούσαν την σελίδα,μου είπαν σας άνθρωποι συγγνώμη για αυτά που συμβαίνουν. Και τέλος ευχαριστούμαι η ομάδα και/... το f/b,Πολιτισμένα και πολλές φορές στο παρελθόν.Σήμερα Έχουν από τα ξημερώματα,όλα τα σχετικά βασανιστήρια,κάνουν εικονική ,και ζητούν αριθμό κινητού .Το γράφο και μου γράφουν ότι ( Ο αριθμός τηλεφώνου που προσπαθείτε να επιβεβαιώσετε χρησιμοποιήθηκε πρόσφατα για την επιβεβαίωση άλλου λογαριασμού. Δοκιμάστε άλλο αριθμό) Είναι ντροπή για όλους δεν υπαρχή κανένας .15 φορές έχω Αλέξη αριθμό είναι ικανή για τα πάντα.Την στιγμή που παίρνω αριθμό υπογραφώ υπεύθυνη δάσωση που κατοχυρώνω τους πάντες ανά πάσα στιγμή.Σε περίπτωση ψευδούς δήλωσης υπάρχουν αυστηρέ κυρώσεις ,Αυτήν την σελίδα την έχω χρόνια .ζητώ να τους πάρετε και να τιμωρηθούν  γεια όλα αυτά .δεν γίνονται πουθενά αυτά.

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Καταγγέλλω ομάδα βοήθεια και το facebook ,Σας καταγγέλλω γεια οργανωμένη και εσκεμμένη και σκηνοθετημένη κατάχρηση Στείλατε πολλά αιτήματα φιλίας σε αγνώστους, οπότε μπλοκαριστήκατε και δεν μπορείτε

Καταγγέλλω ομάδα βοήθεια και το facebook ,Σας καταγγέλλω γεια οργανωμένη και εσκεμμένη και σκηνοθετημένη κατάχρηση   Στείλατε πολλά αιτήματα φιλίας σε αγνώστους, οπότε μπλοκαριστήκατε και δεν μπορείτε να στείλετε αιτήματα φιλίας για 30 ημέρες. Ζητώ να μου δώσετε τα μηνύματα που έστειλα ,και σε πιο μήνυμα δεν ήμουν κοινός φίλος. Είσαστε αυτή που γνωρίζουμε δεν χιάζονται περισσότερα.Αυτή η ενεργεία έγινε πάλη γευτώ πάτησα σελίδα τις microsoft , windows, Και bill gates ,που έχετε δειγματική πολύς φορές πόση πολύ τον μισείτε.Είναι ντροπή αυτό .είσαστε αυτό που ήσασταν πάντα .Θέλω να μου δάσωσε αυτά που μου γραφής άγνωστα .είχα ενημερωθεί  ότι θα κάνατε αυτήν την άνανδρη ενέργεια αι σας έγραφα κατά γράμμα πια έστελνα.Και σας έγραφα είμαι ήμερος. και βέβαια α είμαι ενήμερες αλά δεν με ενδιαφέρει και δεν ασχολήθηκα.Όταν σας έγραψα χθες ,που δεν αναγνωρίζατε τους κωδικούς και τα mail,το ίδιο το facebook μου έγραφε επιστροφή α μπορώ να συνδεθώ ν μου αποδείξετε τους αγνώστους,θα φτάσω στην δικαιοσύνη ,γεια κατάχρηση Καταπάτηση ανθρωπινών δικαιώματα ,εκβιασμό, εκφοβισμό απειλή εν ψυχρό 3 φορές μου γράψατε εάν ξανά πήγαινα στην σελίδα του ,γνωρίζετε ότι κινδύνευε άμεσα η Ζωή μου μου.Είναι τόσα πολύ που δεν θα καθίσω να γραφώ .Ήπιος κατάλαβε κάλος ήπιος δεν κατάλαβε καλυτέρα . Τα έχετε χαμένα και σας φταίνε όλη Σας φταίω και συνεχώς με όλα αυτά προσπαθείτε γεια 30 μέρες φυλακή .που επί 3 χρόνια είναι συνέχεια  μπλοκαρισμένη από τα πάντα.Από την πρωτοχρονιά ,η σελίδα αυτή έχει 8 φορές και περισσότερες μπλοκάρισμα βασανιστήρια χ 30 μέρες η κάθε δόση 240 μέρες συν 30=270 μέρες. Και αλλά πολλά .Και τι θέλεις τώρα να μας δήξης μια φορά την ανάρμοστη συμπεριφορά σας .Περιμένω να μου δόσης όλα τα ονόματα .και σε καταγγέλλω γεια όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα που έχετε καταχρηστικά καταπατήσει.Τα αιτήματα φιλίας αναβλήθηκαν για 30 ημέρες.Στείλατε πολλά αιτήματα φιλίας σε αγνώστους, οπότε μπλοκαριστήκατε και δεν μπορείτε να στείλετε αιτήματα φιλίας για 30 ημέρες.Η επανειλημμένη αποστολή αιτημάτων φιλίας σε αγνώστους θεωρείται παρενόχληση και αντίκειται στους Όρους της Κοινότητας του Facebook. Σας παρακαλούμε να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο.
Ανατρέξτε στους Όρους της Κοινότητας και διαβάστε τις πολιτικές του Facebook.
Κατανοώ ότι η αποστολή πολλών αιτημάτων φιλίας σε άτομα που δεν γνωρίζω προσωπικά θεωρείται παρενόχληση και μπορεί να οδηγήσει σε περαιτέρω αποκλεισμό μου.

ΣΤ.ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Ν.775- ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΧΑΝΩ

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

καταγγέλλω την ομάδα και την βοήθεια του facebook γεια κατάχρηση και καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Καταγελώ την ομάδα γεια κατάχρηση ,γεια πολλοστή φορά ,αποκλεισμό πάντα ότι ενοχλούσα αγνώστους.Με τον τρόπο αυτό μου όχου επιβάλει 2200 μέρες αποκλεισμό,σταμάτησα από καιρό να μετρώ.Τα 3 συνεχόμενα χρόνια που έγραφαν στον τοίχο μηνύματα απειλητικά και σε κάθε κλικ  εκβιασμούς εκφοβισμούς καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων .Όπως πάντα ξαφνικά με μπλοκάρει και μου γραφη30 μέρες αποκλεισμό γιατί έστειλε ενοχλητικό μήνυμα. πάντα με ψευδή κατηγορία . Ο σκοπός ,και όλος ο εκφοβισμός και όλα τα απάνθρωπα .να παραδέχομαι να υπογράφω κάτι ου δεν έκανα .τώρα πάλη και μου γραφή να πας εκεί .Με πιο δικαίωμα τόσα χρόνια προσπαθούν να με χαρακτηρίσουν. Να το μήνυμα το παράνομο. τι να γράψω εκατομμύρια λέξης και δεν φτάνουν.Είναι κακόβουλοι και επικίνδυνη με απειλούν το καταλαβαίνετε,τι κάνετε .Ελάτε στην θεσμού θα αντέχατε αυτά τα κτήνη,τώρα ζητώ να φύγουν,Σας καθιστώ υπεύθυνο μέσο αυτής τις σελίδας ,γεια ότι συμβεί .Θ φτάσω στο σιαμαίο και να στέλνω σος παντού κινδυνεύω με απειλούν

συνομιλια ηοτ μαιλ

καταγγέλλω την ομάδα και την βοήθεια του facebook γεια κατάχρηση και καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Είναι καταπάτηση ανθρωπινών δικαιωμάτων κατάχρηση και εκβιασμός γεια να μου χαρακτηρίσετε φρόνιμα ,Κάνετε μεγάλο λάθος .Με τιμωρούν χωρίς λόγο 3ο μέρες και μετά με στέλνουν γεια μετάβαση στους όρους της κοινότητας Είναι ντροπή σας να προσπαθείτε με τον τρόπο αυτό να με εκβιάζετε .Όταν ήρθα γνώρισα και γνωρίζω το facebook ,Αυτό είναι απάνθρωπο Ντροπή σας, με στέλνει να μάθω , Να μάθετε εσείς γεια τα ανθρώπινα δικαιώματα που καταπατάτε με πρόστυχο τρόπο.Επί τρία χρόνια με εκφοβίζατε με απειλούσατε με βασανίσατε .γεια να υπογράψω μια φόρμα έτοιμη ,Ναγκάνο δήλωση μετάνοιας συνέχεια μετά τον αποκλεισμό.Το καταλαβαίνετε είναι απάνθρωποι.30 μέρες αποκλεισμό ότι έστελνα ενοχλητικά μηνύματα,Άδω μου είχαν κάνη κλοπή κατάχρηση μου είχαν πάρει τα mail από την σελίδα ,χάλασαν το ID του hotmail και βάλανο το mail καταχράστηκα αφαίρεσαν από την σελίδα,είναι οργανωμένη Μου έλεγα ότι το mail τις σελιδας ειναι λαθος Ο λογαρισμος ειναι στον αλου .Καταλαβαίνετε η αδίστακτη θράσος . ζητώ να τους συλλάβετε κινάνε κακούργημα ,και άλλες φορές .Σας ενημέρωσα χθες μου έκλεψαν το mail ότι εάν συνεχίσω να πυογόνο στις σελίδες του Bill Gates κινδύνευε η σωματική ακμαιότητα, Αυτή τν στιγμή μου έχουν μπλοκάρει σελίδα κοιτάτε ,να δείτε τα κακουργήματα .Σας καθιστό όλους που έχω αναφέρει πολύς φορές Όχι συνυπεύθυνους ,υπευθύνους ,και γεια συγκάλυψη. Με έχουν καταστρέψει όλες τις φόρμες σε διαφορές υπερούσιες παντού όλα είναι off και ακυρωμένα .Επόμενο είναι κινάνε την κομπίνα.και δεν ήξερε κανένας τίποτα.τους εντόπισα σας ενημέρωσα και αδιαφορήσατε όπως πάντα.Έχετε ξεχάσει το πιο βασικό τον άνθρωπο ,τον έχετε υποτίμηση με τον χειρότερο που υπάρχει.Σας καταγγέλλω πάλη και τώρα να τους πάρετε κινδυνεύω και σας καθιστώ υπεύθυνους σε όλο το διαδίκτυο κοιτάξατε τα μπλε χρώματα την αλλαγή τον mail. Στο ID που έκαναν κατάχρηση είναι αλλά 120 mail έχω και αλλά τα όποια .στα καίρια σημεία μου ζητούσαν TO ID όλη την νύχτα ο υπολογιστής δεν άνοιγε ,είναι συνδεδεμένος γεια αξιοπιστία και ασφάλεια με το ID. μπορεί να το διανοηθείτε όχι.Άτυχος που γνωρίζω και τους εντόπισα .είναι και αλλά ας τα αφήσουμε.Πάρτε τους από εμάς το καταλαβαίνετε image  image image

καταγγέλλω την ομάδα και την βοήθεια του facebook γεια κατάχρηση και καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Είναι καταπάτηση ανθρωπινών δικαιωμάτων κατάχρηση και εκβιασμός γεια να μου χαρακτηρίσετε φρόνιμα ,Κάνετε μεγάλο λάθος .Με τιμωρούν χωρίς λόγο 3ο μέρες και μετά με στέλνουν γεια μετάβαση στους όρους της κοινότητας Είναι ντροπή σας να προσπαθείτε με τον τρόπο αυτό να με εκβιάζετε .Όταν ήρθα γνώρισα και γνωρίζω το facebook ,Αυτό είναι απάνθρωπο Ντροπή σας, με στέλνει να μάθω , Να μάθετε εσείς γεια τα ανθρώπινα δικαιώματα που καταπατάτε με πρόστυχο τρόπο.Επί τρία χρόνια με εκφοβίζατε με απειλούσατε με βασανίσατε .γεια να υπογράψω μια φόρμα έτοιμη ,Ναγκάνο δήλωση μετάνοιας συνέχεια μετά τον αποκλεισμό.Το καταλαβαίνετε είναι απάνθρωποι.30 μέρες αποκλεισμό ότι έστελνα ενοχλητικά μηνύματα,Άδω μου είχαν κάνη κλοπή κατάχρηση μου είχαν πάρει τα mail από την σελίδα ,χάλασαν το ID του hotmail και βάλανο το mail καταχράστηκα αφαίρεσαν από την σελίδα,είναι οργανωμένη Μου έλεγα ότι το mail  τις σελιδας ειναι λαθος Ο λογαρισμος ειναι στον ύαλο .Καταλαβαίνετε η αδίστακτη θράσος  . ζητώ να τους συλλάβετε κινάνε κακούργημα ,και άλλες φορές  .Σας ενημέρωσα χθες  μου έκλεψαν το mail  ότι εάν συνεχίσω να πυογόνο στις σελίδες του Bill Gates κινδύνευε η σωματική ακμαιότητα, Αυτή τν στιγμή μου έχουν μπλοκάρει σελίδα κοιτάτε ,να δείτε τα κακουργήματα .Σας καθιστό όλους που έχω αναφέρει πολύς φορές Όχι συνυπεύθυνους ,υπευθύνους ,και γεια συγκάλυψη. Με έχουν καταστρέψει όλες τις φόρμες σε διαφορές υπερούσιες παντού όλα είναι οφ και ακυρωμένα .Επόμενο είναι κινάνε την κομπίνα.και δεν ήξερε κανένας τίποτα.τους εντόπισα σας ενημέρωσα και αδιαφορήσατε όπως πάντα.Έχετε ξεχάσει το πιο βασικό τον άνθρωπο ,τον έχετε υποτίμηση με τον χειρότερο που υπάρχει.Σας καταγγέλλω πάλη και τώρα να τους πάρετε κινδυνεύω και σας καθιστώ υπεύθυνους σε όλο το διαδίκτυο κοιτάξατε τα μπλε χρώματα την αλλαγή τον mail. Στο ID  που έκαναν κατάχρηση είναι αλλά 120 mail έχω και αλλά τα όποια .στα καίρια σημεία μου ζητούσαν  TO ID όλη την νύχτα ο υπολογιστής δεν άνοιγε ,είναι συνδεδεμένος γεια αξιοπιστία και ασφάλεια με το ID. μπορεί να το διανοηθείτε όχι.Άτυχος που γνωρίζω και τους εντόπισα .είναι και αλλά ας τα αφήσουμε.Πάρτε τους από εμάς το καταλαβαίνετε ,είναι ικανή γεια τα πάντα. SOS , Έλεος.

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Oμάδα κατάχρηση

Καλό το facebook. που προσωπικά δεν έχω πρόβλημα.Ζητώ την συμπαράσταση ,σου Mark,   σου ,γεια να φυγή η καταχρηστική εκβιαστική βασανιστική ,απειλητική κατά της προσωπικής μου ακεραιότητας το καταγγέλλω σε όλου τους φορείς ομάδα και βοήθεια
Συνεχίζει ,Είναι απάνθρωπα βασανιστήρια είναι κτήνη και φέρονται με τον ανάλογο τρόπο .έχετε ξεχάσει ότι είμαστε άνθρωποι  .Άλου να μου χαρακτηρίζετε φρονήματα απαλές  εκβιασμούς εκφοβισμούς,και όλες την απάνθρωπες  καταπατήσεις με εκδίκηση και βάρβαρο τρόπο.2200 μέρες αποκλεισμό με πολύ πρόστυχο και άδικο τρόπο Σας καταγγέλλω γεια τα γνωστά πλέον θέματα που αδιαφορούν .και ίσως να μην γνωρίζουν ότι συνεχίζετε αυτό το  καταχρηστικό κακούργημα  και το εκβιασμό καταγελώ το.Δεν ζητώ τίποτα το παράλογο ,μου καταπατάτε ,καταχράστηκα τα πάντα,Σας καθιστώ συνυπεύθυνους γεια την ασυλία και την συγκάλυψη που τους παρέχετε .Είναι καθαρά εκβιασμός ,κατάχρηση ,βασανιστήρια, Που είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα . γιατί μας τα καταπατάτε και μας υποτιμάτε. Εάν δεν κάνετε τώρα κάτι είσαστε όχι συνυπεύθυνη υπεύθυνη γεια αυτά τα κτήνη.  Είναι ντροπή γεια όλη την ανθρωπότητα να υπάρχουν, αυτά τα ανήθικα και κακόβουλα.Θέλω να το λάβετε καθαρά ανθρωπιστικά διότι κάνε υπομονή .αυτή είναι η μεγαλύτερη ψυχοσωματική βασανιστές τηε ανθρωπότητας .τέλος σας καθιστώ υπευθύνους γεια τις αχαρακτήριστες απειλές.Το μόνο που ζητώ να μην με ξαναπατήσουν ποτέ αυτό που μου έχουν κάνη .με την ανοχή σας.

ΜΑΡΚ

Χαλκίδα βόρειο λιμάνι

4-7 KRIPIDOMA  OEE EPANALIJI 012Μιχάλης Θαλάσσης Χαλκίδα Φωτογραφία -τεχνολογία

Καλημέρα!

298008_131057753665761_100002846124324_136938_437918491_n

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012