addthis

Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Με πιο δικαίωμα δεν δέχεσαι τον κωδικό,είναι έντιμο η είναι πολύ ανόητο

Με πιο δικαίωμα δεν δέχεσαι τον κωδικό,είναι έντιμο η είναι πολύ ανόητο

Τελικά περί να το καταλάβετε ότι δεν έχω με κανέναν τίποτα.τώρα έχω3 ώρες και τραβά για πολύ.είναι καθαρά κατάχρηση και καψώνι και κατάχρηση τα πάντα.εάν εσείς ήσασταν στην θέση μου τι θα κάνατε.Επόμενος αυτή η άνθρωποι πρέπει να απομακρύνονται από το κοινωνικό σύνολο διότι ανήκουν σε Αλή κατηγορία .Είναι καθαρά βίαιο ψυχοσωματικός βασανισμός.Διαβάζω την ρεκλάμα δεν έχε mail,σε 2 λεπτά έτοιμο σε καθοδήγει στο mail ,και όχι μυ 2 λεπτά αλλά 24 ώρες σε βασανίζουν .Είμαι με τον άνθρωπο ,δεν κρατώ απωθημένα ποτέ.Αυτή μαζί με τους δικούς μας κάνουν κανονικό μπλοκάρισμα και συνεργασία .Τι άλλο να γράψω, έμενα με ενδιαφέρει το mail.τα δάχτυλα έχουν καταστραφεί .ντροπή του Πες μου εσύ ο κάθε ένας είναι καθόλου λογικό να με βασανίζουν με αυτόν τον τρόπο .Πιάσαμε την 3 ώρα και συνεχίζει τον ψυχρό βασανισμό.ζητώ να τιμωρηθούν διότι μου έχουν προξενήσει πολλά προβλήματα.Όσο για την κατάσταση που δεν έχω κανένα πρόβλημα ,Περιμένω απλά να φύγουν αυτή η απάνθρωποι  και δεν είναι μόνο αυτό άμα το πάρεις μετά θέλουν πάλη επαλήθευση που κρατά αρκετές μέρες μέχρι που το χάνεις.Ζητώ από την κατάσταση που είμαι τόσα χρόνια να μου βγάζει mail με κανονικά σύστημα και όχι με τους βασανιστές ποιος τους έδωσε το διακαίομαι να συμπεριφέρονται με αυτόν τον τρόπο .Σας έχω ενημέρωση αρκετές φορές αλλά τίποτα .εάν δεν θέλετε να είμαι σε εσάς τώρα να μου τα δώσετε όλα να πάω Άλου ,αλά το δίλημμα είναι ότι έχουν  και η 4 μεταξύ τους ,ολόκληρο σχέδιο .περιμένω εάν όχι τώρα όλα μάζεμα και Άλου κάπου θα βρω να γραφτό Είναι ντροπή τους να με έχουν 47 μέρες με βάρδιες για ένα mail, μέχρι τελικής εξόντωσης .Μου γράφουν θα σε αφήσουμε ήσυχο και θα παράς το mail μόνον εάν μας απόδειξης ότι δεν είσαι πρόγραμμα, δεν είσαι μηχάνημα η ρομπότ,θέλουν εισαγγελέα η δεν θέλουν η βασανιστές,τέρμα δεν ξεκάνετε ότι θέλετε εσείς είμαστε απλή χρηστές ενωμένη παγκόσμιος.και δεν έχετε κανένα δικαίωμα μερικές μονάδες παράσιτα να κάνετε αυτά τα πρόστυχα απολύμανση

 

 

Ομάδα τώρα πάλη έχετε σειρά yin το ρεξευτιλισασrε γατί ρε δεν
δέχεστε Τον κωδικό.πέος σας έδωσε Το δικαίωμα να κάνετε
κατάχρηση και καταπάτηση τον ανθρωπινός δικαιωμάτων.αυτό Το
κωδικό τον έχεις κατάντη τι θέλετε να κάνετε αυτά Τα
βασανιστήρια,να δέχεστε Τον κωδικό να μου ζητάτε τηλέφωνο σος
έστελλα δεν Το δεχτήκατε.Με επαλήθευση με σύνδεσε η κανονική
ομάδα και εσείς κάνετε Τα δικά σας μου έστειλε Το βράδυ κωδικό
και ήταν ένταξη και εστί είχε μήνη on έχει ξανάγινε τηλέφωνο
Άλο κινητό.Είναι κατάχρηση η δεν είναι .γευτώ δεν δέχεσαι τον
κωδικό βρήκατε σκούρα ‚και αρχίσατε ,και έντυπο μου ζητούσες με αριθμό ταυτότητας να αναρτήσω δημόσια

με αριθμό ταυτότητας να αναρτήσω δημόσια Σου αρέσουν αυτά που έγραφε το CNN American Morning, εάν ναι εμένα δεν μου αρέσουν.Βαλε τον κωδικό τώρα και τελείωσε.γιατί να δίνουμε δικαιώματα παντού 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου