addthis

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

mihalis thalassis @mihalis10 10m http://fb.me/6HkWnmSUu Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβάστηκα,σας εκτίμησα ,και εσείς με απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια με φέρατε σε άσχημη κατάσταση ζωής .σας ενημέρωσα

 

mihalis thalassis @mihalis10 10m
https://plus.google.com/u/0/+MihalisThalassis/posts … Mihalis Thalassis Δημόσια κοινοποίηση - 2:45 μ.μ.... http://fb.me/2ErJCEgvq
2:48 PM - 21 Apr 2014
http://fb.me/6HkWnmSUu Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβάστηκα,σας εκτίμησα ,και εσείς με απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια με φέρατε σε άσχημη κατάσταση ζωής .σας ενημέρωσα

mihalis thalassis @mihalis10 10m
https://plus.google.com/u/0/+MihalisThalassis/posts … Mihalis Thalassis Δημόσια κοινοποίηση - 2:45 μ.μ.... http://fb.me/2ErJCEgvq
2:48 PM - 21 Apr 2014
http://fb.me/6HkWnmSUu Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβάστηκα,σας εκτίμησα ,και εσείς με απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια με φέρατε σε άσχημη κατάσταση ζωής .σας ενημέρωσα

(1) Facebook

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας · Athens, Greece Καλό το facebook . Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη βασανηστιρια

 

https://plus.google.com/u/0/+MihalisThalassis/posts
Mihalis Thalassis Δημόσια κοινοποίηση - 2:45 μ.μ.
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας · Athens, Greece Καλό το facebook . Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη βασανηστιρια με φερατε σε ασχιμη κατασταση ζωης .σας ενημεροσα χιλιαδες φορφες,και αντι αυτου ,συνεχος κολαση βασανηστυρια .Ζητω την παρετηση του αρμοδιου και υπευθινου στο εγκληματικο θανατιφορο ναζι σχεδιο... ,σταθηκε ανικανος να κανη κάτι ντροπή γεια αυτήν την μ μεθοδευμένη αποπήρα δολοφονίας πολλές φορές κατά εμού με πλύση εγκεφάλου κ,με απάνθρωπα βασανιστήρια .Τώρα ο καθένας στην δικαιοσύνη γεια συγκάλυψη και παροχή ασυλίας Ανοιχτή ομάδα και το καθιστώ ηθικό αυτουργό να βρει τα καθάρματα που εσείς έπειτα ορίσει και πάντα με την παροχή ασυλίας δρούσαν η εγκληματίες βασανιστές κατά εμού .Έγραφα εκλιπαρούσα από το 2010,που ποτέ δεν κάνατε κάτι να σταματήσουν την κτηνωδία Δεν σεβαστήκατε τίποτα Έχω χιλιάδες φορές άσος και εκατοντάδες χιλιάδες γιατί βλέπω κάτι αριθμούς που έχω κάνη πανό από εκατομμύρια ,δεν γίνετε Άλο αυτό το πρόστυχο και εγκληματικό σενάριο που κρατά χρόνια και που κανένας δεν έχει παραδεχτεί ότι κάνη αυτά τα κτηνώδη βασανιστήρια.Μου έχετε καταχραστή τα πάντα ,μου έχετε προκαλέσει προβλήματα ψυχοσωματικά από τα ναζί βασανιστήρια .έχω ζήτηση από την ομάδα που δεν γνωρίζω εάν υπάρχει όρθιο όνομα ομάδας mail τηλέφωνο ,και μερικά σχετικά μετά από ενημέρωση εισαγγελέα το τι μπορώ να κανό και εάν ,διότι λόγο αποστάσεων ,χρειάζονται δικηγόροι από την έδρα αυτόν ,για αυτήν την εγκληματικότητα. Χρόνια κανένας,καμία απάντηση ηλεκτρονική εξευτελιστεί παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Μου έχετε στέρηση την ελευθερία και κάθε ανθρώπινο δικαίωμα τουλάχιστον τα 3 χρόνια.Ούτε Πάσχα ούτε Χριστούγεννα ούτε καμία εορτή ,και καθηλωμένος από τα κτήνη που με έχουν βασανίσει μέχρι θανάτου,ζητώ την φυλάκιση ,αυτό τον δολοφονών με την πλύση εγκεφάλου με κτηνώδη βασανιστήρια με 3250 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα και χίλια δύο .Ζητώντας μετά τα καθάρματα να κάνω δήλωση μετάνοιας για να Πάρο την σελίδα αίσχος τομαριού.Με εκβιάζουν και με απειλούν χρόνια να τους υπογράψω γεια να μου κάνουν ,φρόνημα τα καθάρματα είναι ανάμεσα μας τα κτήνη???
www.example.com.

Δείτε περισσότερα

Mihalis Thalassis - Google+

Mihalis Thalassis - Γεια σας,πολύ καλή κατάσταση. Ασχολούμαι με το διαδίκτυο από την αρχή, με blogspot,,facebook, αναρτήσεις εικόνας επεξεργασία .και ότι έχει να κάνη με το διαδίκτυο τα 12 χρόνια χ15 ώρες την ημέρα ,ευχαριστώ - Athens -...

plus.google.com

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

(1) Facebook

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com. Καλό το facebook . Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη

 

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.
Καλό το facebook . Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη βασανηστιρια με φερατε σε ασχιμη κατασταση ζωης .σας ενημεροσα χιλιαδες φορφες,και αντι αυτου ,συνεχος κολαση βασανηστυρια .Ζητω την παρετηση του αρμοδιου και υπευθινου στο εγκληματικο θανατιφορο ναζι σχεδιο ,σταθηκε ανικανος να κανη κάτι ντροπή γεια αυτήν την μ μεθοδευμένη αποπήρα δολοφονίας πολλές φορές κ...ατά εμού με πλύση εγκεφάλου κ,με απάνθρωπα βασανιστήρια .Τώρα ο καθένας στην δικαιοσύνη γεια συγκάλυψη και παροχή ασυλίας Ανοιχτή ομάδα και το καθιστώ ηθικό αυτουργό να βρει τα καθάρματα που εσείς έπειτα ορίσει και πάντα με την παροχή ασυλίας δρούσαν η εγκληματίες βασανιστές κατά εμού .Έγραφα εκλιπαρούσα από το 2010,που ποτέ δεν κάνατε κάτι να σταματήσουν την κτηνωδία Δεν σεβαστήκατε τίποτα Έχω χιλιάδες φορές άσος και εκατοντάδες χιλιάδες γιατί βλέπω κάτι αριθμούς που έχω κάνη πανό από εκατομμύρια ,δεν γίνετε Άλο αυτό το πρόστυχο και εγκληματικό σενάριο που κρατά χρόνια και που κανένας δεν έχει παραδεχτεί ότι κάνη αυτά τα κτηνώδη βασανιστήρια.Μου έχετε καταχραστή τα πάντα ,μου έχετε προκαλέσει προβλήματα ψυχοσωματικά από τα ναζί βασανιστήρια .έχω ζήτηση από την ομάδα που δεν γνωρίζω εάν υπάρχει όρθιο όνομα ομάδας mail τηλέφωνο ,και μερικά σχετικά μετά από ενημέρωση εισαγγελέα το τι μπορώ να κανό και εάν ,διότι λόγο αποστάσεων ,χρειάζονται δικηγόροι από την έδρα αυτόν ,για αυτήν την εγκληματικότητα. Χρόνια κανένας,καμία απάντηση ηλεκτρονική εξευτελιστεί παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Μου έχετε στέρηση την ελευθερία και κάθε ανθρώπινο δικαίωμα τουλάχιστον τα 3 χρόνια.Ούτε Πάσχα ούτε Χριστούγεννα ούτε καμία εορτή ,και καθηλωμένος από τα κτήνη που με έχουν βασανίσει μέχρι θανάτου,ζητώ την φυλάκιση ,αυτό τον δολοφονών με την πλύση εγκεφάλου με κτηνώδη βασανιστήρια με 3250 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα και χίλια δύο .Ζητώντας μετά τα καθάρματα να κάνω δήλωση μετάνοιας για να Πάρο την σελίδα αίσχος τομαριού.Με εκβιάζουν και με απειλούν χρόνια να τους υπογράψω γεια να μου κάνουν ,φρόνημα τα καθάρματα είναι ανάμεσα μας τα κτήνη???
www.example.com.

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.
Καλό το facebook . Φίλε,Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη βασανηστιρια με φερατε σε ασχιμη κατασταση ζωης .σας ενημεροσα χιλιαδες φορφες,και αντι αυτου ,συνεχος κολαση βασανηστυρια .Ζητω την παρετηση του αρμοδιου και υπευθινου στο εγκληματικο θανατιφορο ναζι σχεδιο ,σταθηκε ανικανος να κανη κάτι ντροπή γεια αυτήν την μ μεθοδευμένη αποπήρα δολοφονίας πολλές φορές κατά εμού με πλύση εγκεφάλου κ,με απάνθρωπα βασανιστήρια .Τώρα ο καθένας στην δικαιοσύνη γεια συγκάλυψη και παροχή ασυλίας Ανοιχτή ομάδα και το καθιστώ ηθικό αυτουργό να βρει τα καθάρματα που εσείς έπειτα ορίσει και πάντα με την παροχή ασυλίας δρούσαν η εγκληματίες βασανιστές κατά εμού .Έγραφα εκλιπαρούσα από το 2010,που ποτέ δεν κάνατε κάτι να σταματήσουν την κτηνωδία Δεν σεβαστήκατε τίποτα Έχω χιλιάδες φορές άσος και εκατοντάδες χιλιάδες γιατί βλέπω κάτι αριθμούς που έχω κάνη πανό από εκατομμύρια ,δεν γίνετε Άλο αυτό το πρόστυχο και εγκληματικό σενάριο που κρατά χρόνια και που κανένας δεν έχει παραδεχτεί ότι κάνη αυτά τα κτηνώδη βασανιστήρια.Μου έχετε καταχραστή τα πάντα ,μου έχετε προκαλέσει προβλήματα ψυχοσωματικά από τα ναζί βασανιστήρια .έχω ζήτηση από την ομάδα που δεν γνωρίζω εάν υπάρχει όρθιο όνομα ομάδας mail τηλέφωνο ,και μερικά σχετικά μετά από ενημέρωση εισαγγελέα το τι μπορώ να κανό και εάν ,διότι λόγο αποστάσεων ,χρειάζονται δικηγόροι από την έδρα αυτόν ,για αυτήν την εγκληματικότητα. Χρόνια κανένας,καμία απάντηση ηλεκτρονική εξευτελιστεί παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Μου έχετε στέρηση την ελευθερία και κάθε ανθρώπινο δικαίωμα τουλάχιστον τα 3 χρόνια.Ούτε Πάσχα ούτε Χριστούγεννα ούτε καμία εορτή ,και καθηλωμένος από τα κτήνη που με έχουν βασανίσει μέχρι θανάτου,ζητώ την φυλάκιση ,αυτό τον δολοφονών με την πλύση εγκεφάλου με κτηνώδη βασανιστήρια με 3250 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα και χίλια δύο .Ζητώντας μετά τα καθάρματα να κάνω δήλωση μετάνοιας για να Πάρο την σελίδα αίσχος τομαριού.Με εκβιάζουν και με απειλούν χρόνια να τους υπογράψω γεια να μου κάνουν ,φρόνημα τα καθάρματα είναι ανάμεσα μας τα κτήνη???
www.example.com.

Facebook

Καλό το facebook ,Φίλε, Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη βασανηστιρια με φερατε σε ασχιμη κατασταση ζωης .σας ενημεροσα χιλιαδες φορές,και αντι

Καλό το facebook , Mark Zuckerberg ,σας σεβαστηκα,σας εκτιμισα ,και εσεις με απανθροπα και κτηνοδη βασανηστιρια με φερατε σε ασχιμη κατασταση ζωης .σας ενημεροσα χιλιαδες φορφες,και αντι αυτου ,συνεχος κολαση βασανηστυρια .Ζητω την παρετηση του αρμοδιου και υπευθινου στο εγκληματικο θανατιφορο ναζι σχεδιο ,σταθηκε ανικανος να κανη κάτι ντροπή γεια αυτήν την μ μεθοδευμένη αποπήρα δολοφονίας πολλές φορές κατά εμού με πλύση εγκεφάλου κ,με απάνθρωπα βασανιστήρια .Τώρα ο καθένας στην δικαιοσύνη γεια συγκάλυψη και παροχή ασυλίας Ανοιχτή ομάδα και το καθιστώ ηθικό αυτουργό να βρει τα καθάρματα που εσείς έπειτα ορίσει και πάντα με την παροχή ασυλίας δρούσαν η εγκληματίες βασανιστές κατά εμού .Έγραφα εκλιπαρούσα από το 2010,που ποτέ δεν κάνατε κάτι να σταματήσουν την κτηνωδία Δεν σεβαστήκατε τίποτα  Έχω χιλιάδες φορές άσος και εκατοντάδες χιλιάδες γιατί βλέπω κάτι αριθμούς που έχω κάνη πανό από εκατομμύρια ,δεν γίνετε Άλο αυτό το πρόστυχο και εγκληματικό σενάριο που κρατά χρόνια και που κανένας δεν έχει παραδεχτεί ότι κάνη αυτά τα κτηνώδη βασανιστήρια.Μου έχετε καταχραστή τα πάντα ,μου έχετε προκαλέσει προβλήματα ψυχοσωματικά από τα ναζί βασανιστήρια .έχω ζήτηση από την ομάδα που δεν γνωρίζω εάν υπάρχει όρθιο όνομα ομάδας  mail τηλέφωνο ,και μερικά σχετικά μετά από ενημέρωση εισαγγελέα το τι μπορώ να κανό και εάν ,διότι λόγο αποστάσεων ,χρειάζονται δικηγόροι από την έδρα αυτόν ,για αυτήν την εγκληματικότητα. Χρόνια κανένας,καμία απάντηση ηλεκτρονική εξευτελιστεί παρενόχληση μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Μου έχετε στέρηση την ελευθερία και κάθε ανθρώπινο δικαίωμα τουλάχιστον τα 3 χρόνια.Ούτε Πάσχα ούτε Χριστούγεννα ούτε καμία εορτή ,και καθηλωμένος από τα κτήνη που με έχουν βασανίσει μέχρι θανάτου,ζητώ την φυλάκιση ,αυτό τον δολοφονών με την πλύση εγκεφάλου με κτηνώδη βασανιστήρια με 3250 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα και χίλια δύο .Ζητώντας μετά τα καθάρματα να κάνω δήλωση μετάνοιας για να Πάρο την σελίδα αίσχος τομαριού.Με εκβιάζουν και με απειλούν χρόνια να τους υπογράψω γεια να μου κάνουν ,φρόνημα τα καθάρματα είναι ανάμεσα μας τα κτήνη

srbasmoe

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com. Είναι πρωτοφανές και πρωτόγνωρο αυτό το κτηνώδες,και απάνθρωπο κακούργημα,μέχρι τελικής εξόντωσης

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας · Athens, Greece

example.com.

www.example.com  Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.  Είναι πρωτοφανές και πρωτόγνωρο αυτό το κτηνώδες,και απάνθρωπο κακούργημα,μέχρι τελικής εξόντωσης μου.Μια η χιλιάδες ντροπές δεν τους καλύπτουν διότι είναι ανθροποτερατα,με κτηνώδη αιμοβόρα ένστικτα,τα κακουργήματα τους.Με τον τρόπο και τον ρυθμό που βαδίζουν είναι έγκλημα εκ προμελέτης με ναζί καλοσχεδιασμένο,και εκτελέσιμο με το γάντι Όχι προτείνω αλά κάνω έκλυση διότι αυτή η κακούργη με έχουν φτάσει σε άσχημη προσωπική κατάσταση.Ήσαστε υπεύθυνη και υπόλογοι που ενώ δίνετε εντολές γνωρίζετε τα πάντα,παραμένουν με την ασυλία την δική σας και κάνουν τα χειρότερα??
Αναρτήθηκε από Mihalis Thalassis στις Δευτέρα, Απριλίου 21, 2014

ee

Κατάχρηση ρατσισμός φασισμός κτηνωδία Γιατί Γιατί συνεχίζεις την πρόστυχη και άνανδροι κατάσταση μπλοκάροντας και αφαιρώντας

Κατάχρηση ρατσισμός φασισμός κτηνωδία Γιατί Γιατί συνεχίζεις την πρόστυχη και άνανδροι κατάσταση μπλοκάροντας και αφαιρώντας αναρτήσεις η κάνης κατάχρηση με μοντάζ αλλάζοντας ,με άλλες.Τι θέλεις τι ζητάς και κάνης αυτήν την κτηνωδία,τον φασισμό προκαλώντας έντονα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.??

ερισμα

Είναι πρωτοφανές και πρωτόγνωρο αυτό το κτηνώδες,και απάνθρωπο κακούργημα,μέχρι τελικής εξόντωσης μου.Μια η χιλιάδες ντροπές δεν

Είναι πρωτοφανές και πρωτόγνωρο αυτό το κτηνώδες,και απάνθρωπο κακούργημα,μέχρι τελικής εξόντωσης μου.Μια η χιλιάδες ντροπές δεν τους καλύπτουν διότι είναι ανθροποτερατα,με κτηνώδη αιμοβόρα ένστικτα,τα κακουργήματα τους.Με τον τρόπο και τον ρυθμό που βαδίζουν είναι έγκλημα εκ προμελέτης με ναζί καλοσχεδιασμένο,και εκτελέσιμο με το γάντι Όχι προτείνω αλά κάνω έκλυση διότι αυτή η κακούργη με έχουν φτάσει σε άσχημη προσωπική κατάσταση.Ήσαστε υπεύθυνη και υπόλογοι που ενώ δίνετε εντολές γνωρίζετε τα πάντα,παραμένουν με την ασυλία την δική σας και κάνουν τα χειρότερα?

Είναι πρωτοφανές και πρωτόγνωρο αυτό το κτηνώδες,και απάνθρωπο κακούργημα,μέχρι τελικής εξόντωσης μου.Μια η χιλιάδες ντροπές δεν τους καλύπτουν διότι είναι ανθροποτερατα,με κτηνώδη αιμοβόρα ένστικτα,τα κακουργήματα τους.Με τον τρόπο και τον ρυθμό που βαδίζουν   είναι έγκλημα εκ προμελέτης με  ναζί καλοσχεδιασμένο,και εκτελέσιμο  με το γάντι Όχι προτείνω αλά κάνω έκλυση διότι αυτή η κακούργη με έχουν φτάσει σε άσχημη προσωπική κατάσταση.Ήσαστε υπεύθυνη και υπόλογοι που ενώ δίνετε εντολές γνωρίζετε τα πάντα,παραμένουν με την ασυλία την δική σας και κάνουν τα χειρότερα?

Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου

Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου

Hennessey Venom GT – 420χλ/ώραHennessey (© Rapier)

Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου

Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου

Μπαρτσελόνα - Αθλέτικ Μπιλμπάο 2-1

Μπαρτσελόνα - Αθλέτικ Μπιλμπάο 2-1
Μπαρτσελόνα - Αθλέτικ Μπιλμπάο 2-1

Κρεμλίνο: «Παράλογες» οι αμερικανικές κυρώσεις στην προσωπική περιουσία του Πούτιν

Κρεμλίνο: «Παράλογες
Κρεμλίνο: «Παράλογες» οι αμερικανικές κυρώσεις στην προσωπική περιουσία του Πούτιν
» οι αμερικανικές κυρώσεις στην προσωπική περιουσία του Πούτιν

H εβδομάδα σε εικόνες:16 Απριλίου 2014

H εβδομάδα σε εικόνες:16 Απριλίου 2014
Η εβδομάδα σε εικόνες (© Reuters/Ueslei Marcelino)

Νεοτερα στοΝεότερα στο Ιστολόγιο -Photo Mihalis.Thalassis Halkida - Athens http://photomihalis.blogspot.gr/

Νεοτερα στοΝεότερα στο Ιστολόγιο - Photo Mihalis.Thalassis Halkida – Athens

http://photomihalis.blogspot.gr/

ιστολογιο

http://photomihalis.blogspot.gr/

Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Νομίζετε καθάρματα ότι είμαστε εκτεθειμένη και έρμαια σε κάθε κτήνος να εξαφανίζει και να καταστρέφει αναρτήσεις,ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις και κτηνώδη

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας μαζί με Georgie Georgiou

Σήμερα ·20 Απριλιου 2014 19:32μμ
Νομίζετε καθάρματα ότι είμαστε εκτεθειμένη και έρμαια σε κάθε κτήνος να εξαφανίζει και να καταστρέφει αναρτήσεις,ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις και κτηνώδη
Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.
http://example.com/
προσωπικά ναζί βασανιστήρια κατά εμού Κάνετε κατάχρηση κτηνωδία εγκληματικά βασανιστήρια .Εφόσον κάθαρμα δεν κάνης την ανάρτηση να μην Φάνη ο ρατσισμός τα ναζί βασανιστήρια,η εγκληματική ενεργεία κατά εμού...,παραχωρούνται πολύ τρόποι μετάδοσης και ανάρτησης κάθε σελίδας .Δεν χιάζετε καν να το γράφω στην σελίδα αυτή που έχετε μετατρέψει σωστό κολαστήριο .Δεν είμαστε μονή και ούτε είμαι ζώα να μ ας φέρεστε με αυτόν τον κτηνώδη τρόπο Η θέση σας είναι η φυλακή ,γεια την άνανδροι πρόστυχη θανατηφόρα εγκληματική συμπεριφορά κατά εμού .Προτείνω να φύγουν τώρα τα καθάρματα ομάδα βοήθεια και κάθε ,αρμόδιος και ανίκανος τόσα χρόνια να κάνη κατή να σταματήσει αυτός ο κατατρεγμός ενός κυνηγημένου από το 2010 ντροπή σας?
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_333.html#linksΔείτε περισσότερα

Σήμερα ·20 Απριλιου 2014  19:32μμ
Νομίζετε καθάρματα ότι είμαστε εκτεθειμένη και έρμαια σε κάθε κτήνος να εξαφανίζει και να καταστρέφει αναρτήσεις,ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις και κτηνώδη 
Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com.
http://example.com/
προσωπικά ναζί βασανιστήρια κατά εμού Κάνετε κατάχρηση κτηνωδία εγκληματικά βασανιστήρια .Εφόσον κάθαρμα δεν κάνης την ανάρτηση να μην Φάνη ο ρατσισμός τα ναζί βασανιστήρια,η εγκληματική ενεργεία κατά εμού,παραχωρούνται πολύ τρόποι μετάδοσης και ανάρτησης κάθε σελίδας .Δεν χιάζετε καν να το γράφω στην σελίδα αυτή που έχετε μετατρέψει σωστό κολαστήριο .Δεν είμαστε μονή και ούτε είμαι ζώα να μ ας φέρεστε με αυτόν τον κτηνώδη τρόπο Η θέση σας είναι η φυλακή ,γεια την άνανδροι πρόστυχη θανατηφόρα εγκληματική συμπεριφορά κατά εμού .Προτείνω να φύγουν τώρα τα καθάρματα ομάδα βοήθεια και κάθε ,αρμόδιος και ανίκανος τόσα χρόνια να κάνη κατή να σταματήσει αυτός ο κατατρεγμός ενός κυνηγημένου από το 2010 ντροπή σας?
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_333.html#links

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

(84) Facebook

Vasilis Saleas - Love Dreams & Feelings

by Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας.

http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/by.html#links

Νομίζετε καθάρματα ότι είμαστε εκτεθειμένη και έρμαια σε κάθε κτήνος να εξαφανίζει και να καταστρέφει αναρτήσεις,ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις και κτηνώδη προσωπικά ναζί βασανιστήρια κατά εμού

Νομίζετε καθάρματα ότι είμαστε εκτεθειμένη και έρμαια σε κάθε κτήνος να εξαφανίζει και να καταστρέφει αναρτήσεις,ηλεκτρονικές παρενοχλήσεις και κτηνώδη προσωπικά ναζί βασανιστήρια κατά εμού Κάνετε κατάχρηση κτηνωδία εγκληματικά βασανιστήρια .Εφόσον κάθαρμα δεν κάνης την ανάρτηση να μην Φάνη ο ρατσισμός τα ναζί βασανιστήρια,η εγκληματική ενεργεία κατά εμού,παραχωρούνται πολύ τρόποι μετάδοσης και ανάρτησης κάθε σελίδας .Δεν χιάζετε καν  να το γράφω στην σελίδα αυτή που έχετε μετατρέψει σωστό κολαστήριο .Δεν είμαστε μονή και ούτε είμαι ζώα να μ ας φέρεστε με αυτόν τον κτηνώδη τρόπο Η θέση σας είναι η φυλακή ,γεια την άνανδροι πρόστυχη θανατηφόρα εγκληματική συμπεριφορά κατά εμού .Προτείνω να φύγουν τώρα τα καθάρματα ομάδα βοήθεια και κάθε ,αρμόδιος και ανίκανος τόσα χρόνια να κάνη κατή να σταματήσει αυτός ο κατατρεγμός ενός κυνηγημένου από το 2010 ντροπή σας

 ttttttttttttttttttttttttt1)

Με τέτοια κατάσταση με τι κάρδια και τη ψυχή να σου δόση το έρεισμα την διάθεση ,να κάνης έστω μια ανάρτηση .Προσπαθώ αλλά δυστυχώς έχω πικραθεί και προσβληθεί τόσο πολύ .Αισθάνομαι σε κάθε σελίδα μια αΐδια και μια αρνητική διάθεση,με όλα α...

Με τέτοια κατάσταση με τι κάρδια και τη ψυχή να σου δόση το έρεισμα την διάθεση ,να κάνης έστω μια ανάρτηση .Προσπαθώ αλλά δυστυχώς έχω πικραθεί και προσβληθεί τόσο πολύ .Αισθάνομαι σε κάθε σελίδα μια αΐδια και μια αρνητική διάθεση,με όλα α...υτά που έκαναν ανθρώπινα κτήνη,και που δεν κράτησα το παραμικρό για κανένα,Ντροπή τους και πάλη ,να φτάσουν σε εγκληματική ενεργεία κατά εμού,πάντα με τις ευλογιές του καθ αρμόδιου και ανεύθυνου ανίκανου,του facebook να σταματήσει αυτήν την 5 Χρόνη ενεργεία σε βαθμό ανθρωποκτονίας με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ?Καλή Ανάσταση.
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_3620.html#links Δείτε περισσότερα

Φωτογραφία: Με τέτοια κατάσταση με τι κάρδια και τη ψυχή να σου δόση το έρεισμα την διάθεση ,να κάνης έστω μια ανάρτηση .Προσπαθώ αλλά δυστυχώς έχω πικραθεί και προσβληθεί τόσο πολύ .Αισθάνομαι σε κάθε σελίδα μια αΐδια και μια αρνητική διάθεση,με όλα αυτά που έκαναν ανθρώπινα κτήνη,και που δεν κράτησα το παραμικρό για κανένα,Ντροπή τους και πάλη ,να φτάσουν σε εγκληματική ενεργεία κατά εμού,πάντα με τις ευλογιές του καθ αρμόδιου και ανεύθυνου ανίκανου,του facebook να σταματήσει αυτήν την 5 Χρόνη ενεργεία σε βαθμό ανθρωποκτονίας με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ?Καλή Ανάσταση.
http://photomihalis.blogspot.gr/2014/04/blog-post_3620.html#links

https://www.facebook.com/michales.thalasses

Σάββατο 19 Απριλίου 2014

1 χρόνο πριν... 15 Απριλίου 2013 Το αίτημα φιλίας στάλθηκε Είναι μια περίπτωση από την εσκεμμένη και πρόστυχη δραστηριότητα τον βασανιστών,Χιλιάδες τέτοιες πρόστυχες και κτηνώδη πράξης

1 χρόνο πριν... 15 Απριλίου 2013 Το αίτημα φιλίας στάλθηκε Είναι μια περίπτωση από την εσκεμμένη και πρόστυχη δραστηριότητα τον βασανιστών,Χιλιάδες τέτοιες πρόστυχες και κτηνώδη πράξης Προσπαθούσαν πάντα ότι το χειρότερο το πιο φασιστικό το πιο βρόμικο τα καθάρματα προσπαθώντας πάντα να με φέρνει σε διχασμό με τους χρήστες ,και να μου κάνη τον βίο αβίωτο το κάθαρμα.Υπάρχουν και 3 χρόνια , αίτημα φιλίας αυτή είναι ,που συνεχίζουν να τους έχουν και να μου κάνουν εγκληματικά βασανιστήρια?https://www.facebook.com/groups/141351012651648/pending/

aithma filias

Με τέτοια κατάσταση με τι κάρδια και τη ψυχή να σου δόση έρεισμα διάθεση ,να κάνης έστω μια ανάρτηση .Προσπαθώ αλλά δυστυχώς έχω πικραθεί και προσβληθεί τόσο πολύ

Με τέτοια κατάσταση με τι κάρδια και τη ψυχή να σου δόση το έρεισμα την διάθεση ,να κάνης έστω μια ανάρτηση .Προσπαθώ αλλά δυστυχώς έχω πικραθεί και προσβληθεί τόσο πολύ .Αισθάνομαι σε  κάθε σελίδα μια αΐδια και μια αρνητική διάθεση,με όλα αυτά που έκαναν ανθρώπινα κτήνη,και που δεν κράτησα το παραμικρό για κανένα,Ντροπή τους και πάλη ,να φτάσουν σε εγκληματική ενεργεία κατά εμού,πάντα με τις ευλογιές του καθ αρμόδιου και ανεύθυνου ανίκανου,του facebook να σταματήσει αυτήν την 5 Χρόνη ενεργεία σε βαθμό  ανθρωποκτονίας με ναζί βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ?Καλή Ανάσταση.


10171741_717871171598064_5487492870450228099_n


Συμφωνίες θα κάνουμε μέσα στην προσωπική σελίδα,μπλοκάροντας και ζητούσατε με τραμπουκισμό να σας απαντήσω ντροπή σας καθάρματα Είχατε το θράσος να μου ζητάτε να κάνουμε συμφωνίες πια

Συμφωνίες θα κάνουμε μέσα στην προσωπική σελίδα,μπλοκάροντας και ζητούσατε με τραμπουκισμό να σας απαντήσω ντροπή σας καθάρματα Είχατε το θράσος να μου ζητάτε να κάνουμε συμφωνίες πια ένδειξη ,και γιατί ,δήθεν για επίλυση προβλήματος.Με πιο δικαίωμα παραγμένης σε αρχικές ρύθμισης σε αλλαγή ανάρτησης με μαφιόζικο πρόστυχο τρόπο Η Ροή σελίδων δεν έχει καμία θέση  εκεί που την έχετε σκόπιμα Βάλη Η ροΐ θα παραμείνει στην σελίδα όπως ήταν τόσα χρόνια.Προσπαθείτε με κάθε ανέντιμο τρόπο να με έχετε συνεχώς γεια να με στείλετε για τελική ναζί εξόντωση.Θα φύγετε τέλειος από την σελίδα άνανδροι τιποτένιοι βασανιστές καθάρματα.Μόνο εγώ γνωρίζω το τι και πώς την γλύτωσα πάλη ,κτήνη έξω ρε από την σελίδα και την βρόμικη ,και φασιστική εκδίκηση μέχρι θανάτου .Ναι ρε ανόητε ο άνθρωπος  δεν θέλει πολύ με αυτά τα ναζί παράνομα και καταδικαστέα βασανιστήρια ,Ζήτησα να σας διώξουν δεν κάνετε για το πόστο αυτό .να πατέ σε τσίρκο με λιοντάρια μέσα στο κλουβί κάθαρμα να τα κάνετε αυτά.

Επίλυση προβλήματος βασανιστές θέλετε εσείς

επιλισι προβληματοσ

Μ Σάββατο 19-4-2014 06:10 Ηλεκτρονική παρενόχληση κατάχρηση προσωπικής σελίδας κατάχρηση οικιακής ειρήνης ,προκαλώντας ταραχή και ψυχική οδύνη.Ικανή γεια κάθε πρόστυχο και κακόβουλο κατά εμού.

 Σάββατο 19-4-2014 06:10 Ηλεκτρονική παρενόχληση κατάχρηση προσωπικής σελίδας  κατάχρηση οικιακής ειρήνης ,προκαλώντας ταραχή και ψυχική οδύνη.Ικανή γεια κάθε πρόστυχο και κακόβουλο κατά εμού.Μίσος εκδίκηση χωρίς λόγο για έμενα ,εκατοντάδες χιλιάδες ναζί καψώνια και κτηνώδη βασανιστήρια.Βίαια ψυχοσωματικά β βασανιστήρια ,με κτηνωδία και μανιώδης επίθεση,αφαίρεση συνημμένο ούτε καν ασχολούμαι διότι είναι τόσα πολλά που μου έχετε κάνη σοβαρά προβλήματα ,μέχρι παραλυσίας .Ναι κτήνος με τις αμέτρητες ώρες φασισμό.Έχετε διάπραξη έγκλημα κακούργημα κατά εμού με συνυπεύθυνους τους εκάστου αρμοδίους του facebook.εκατομμύρια λεκτικούς αριθμούς προκάνοντας κτήνη ανεπανόρθωτες βλάβες.3 χρόνια διεστραμμένε με έχετε καθηλωμένο φασίστες .Διασπορά ψευδή και άσεμνη κατηγορία.Δεν με απασχολούν αυτά διότι με γνωρίζουν,όλες κατάστασης από την αρχή του διαδικτύου και ποτέ με κανένα δεν υπήρχε το παραμικρό .Και ήρθατε εσείς η  βασανιστές ν α μου κάνετε ,όλη αυτήν την κτηνωδία  .Καθάρματα με πιο δικαίωμα αλήτες μου κάνετε μεμονωμένη ,ναζί κτηνωδία .Φύγετε τέλειος από την σελίδα και πάρτε ότι σας ανήκα .Τραμπουκισμό με επίμονο πρόστυχο μίσος.Δεν θέλω Κομ ια μα καμία κατάχρηση και χιλιάδες μπαμπέσικα και άνανδρα βασανιστήρια .τέλος για να μ ην σου γράψω να πας να ..άντε χάσου κάθαρμα καταστροφή τις  ανθρωπότητας

srbasmoe

Επιμένω και προτείνω την δίωξη από το fakebook ,ομάδας βοήθειας, εντολέα ,διότι με βασανίζουν αλύπητα πρόστυχα και καταχρηστικά ,πάντα με τις ευλογιές τον αρμόδιων του facebook που από το 2010 σας καλό ,αλλά πλήρη ανικανότητα τον αρμοδίων ,η όποιοι

Μ Σαββατο 19-4-2014  00:49

Επιμένω και προτείνω την δίωξη από το fakebook ,ομάδας βοήθειας, εντολέα ,διότι με βασανίζουν αλύπητα πρόστυχα και καταχρηστικά ,πάντα με τις ευλογιές τον αρμόδιων του facebook που από το 2010 σας καλό ,αλλά πλήρη ανικανότητα τον αρμοδίων ,η όποιοι έπρεπε να είχαν δηλώσει παραίτηση.Μισείτε του πάντες και κάθε άλλη κατάσταση , Δεν έχετε καμία αξιοπρέπεια καμία έμπιστος ,πολύ διεφθαρμένη και άκρος επικίνδυνη ,μετά από τα τόσα που έχουν γίνει συνεχίζετε τυφλωμένη στην κτηνωδία εγκληματική και απάνθρωποι συμπεριφορά.Βρίσκεστε Ος γνωστόν εκτός εαυτού.Συνεχώς κρίσις πανικού σε σημείο να μην καταλαβαίνετε τίποτα.Ζητώ την επέμβαση εισαγγελέα ,για ηλεκτρονική παρενόχληση ,μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου ,προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια. Όλα όσα συμβαίνουν είναι πάντα ενήμερο το facebook που τους παροτρύνε παρέχοντας συγκάλυψη και παροχή ασυλίας,και ποτέ δεν έκαναν κάτι να σταματήσει αυτή η κτηνωδία.?

Φωτογραφία

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Αρκετά είναι πράγματι μια προσωπική επίθεση με αμείωτο ρυθμό γεια 5 χρόνο.Αντί να σταματήσουν να τους συνετίσουν δρουν ανενόχλητη ,κάνοντας απάνθρωπα και κτηνώδη προσωπικά βασανιστήρια για χιλιάδες ώρες ασταμάτητα.Είναι μια καθαρά δολοφονική επίθεση ,προγραμματισμένη με ναζί σχεδιασμό πάντα με το γάντι.Άνθρωπος είμαι ποσό να αντέξω εσάς τους βίαιους βασανιστές ,δεν τελειώνει το γράψιμο αλλά ούτε και ανέχομαι να μπαίνεις μέρα νύχτα μέσα στο σπίτι μου και να με παρενοχλείς ηλεκτρονικά,είναι κακούργημα.Δεν έχω με κανένα τίποτα και ούτε έχω σχηματίσει κάποια γνώμη γεια εσάς Τα μαρτυρούν ώμος όλα η πράξης τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια από μόνα τους????+++

Κατάχρηση: Δεν λυπάμαι ούτε χαίρομαι αισθάνομαι μια αηδία μετά από τα χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια ,προκειμένου να εκπληρώσετε τις προσδοκίες σας αδιαφορώντας το έγκλημα που διαπράττετε κατή εμού κάθε λεπτό συνεχόμενα .Είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω,με έχετε φτάσει σε άσχημη φάση από την κτηνωδία και τι ανικανότητα τόσα Χορν ια ντροπή σας .Τι να τα κανό όλα ατά αλλά εάν δεν είμαι άνθρωπος είναι όλα χυμένη άμμος ?

 

Κατάχρηση: Δεν λυπάμαι ούτε χαίρομαι αισθάνομαι μια αηδία μετά από τα χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια ,προκειμένου να εκπληρώσετε τις προσδοκίες σας.Το μόνο που κάνατε εγκλήματα πατήσατε επί πτωμάτων βασανίσατε με ναζί φασιστικά... βασανιστήρια ,ξεγελάσατε και χρεοκοπούσατε σατανικά σχεδία ,αδιαφορώντας ότι κάνατε εγκλήματα κατά εμού προσωπικά .Δεν κρατώ τίποτα μαζί σας ,αλλά σιχαίνομαι που βρέθηκα σε αυτήν την τέλεια κατάσταση ,αλά δίστιχος δεν ήταν άνθρωποι ,συνάντησα κτήνη με σκοπό να μου καταστρέψουν την ζωή ,Ζητώ αξιοπρεπώς την διαγραφή μου ,αφού πρώτα δικαστείτε γεια όλα αυτά τα κακουργήματα τις εγκλήματα που κάνατε, με σκοπό την εξόντωση μου.Ζητώ την ηθική ψυχική σωματική αποζημίωση ,ταραχή ψυχική οδύνη ,μέσα στο σπίτι μου τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια μου? Δείτε περισσότερα

Φωτογραφία: Κατάχρηση: Δεν λυπάμαι ούτε χαίρομαι αισθάνομαι μια αηδία μετά από τα χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια ,προκειμένου να εκπληρώσετε τις προσδοκίες σας.Το μόνο που κάνατε εγκλήματα πατήσατε επί πτωμάτων βασανίσατε με ναζί φασιστικά βασανιστήρια ,ξεγελάσατε και χρεοκοπούσατε σατανικά σχεδία ,αδιαφορώντας ότι κάνατε εγκλήματα κατά εμού προσωπικά .Δεν κρατώ τίποτα μαζί σας ,αλλά σιχαίνομαι που βρέθηκα σε αυτήν την τέλεια κατάσταση ,αλά δίστιχος δεν ήταν άνθρωποι ,συνάντησα κτήνη με σκοπό να μου καταστρέψουν την ζωή ,Ζητώ αξιοπρεπώς την διαγραφή μου ,αφού πρώτα  δικαστείτε γεια όλα αυτά τα κακουργήματα τις εγκλήματα που κάνατε, με σκοπό την εξόντωση μου.Ζητώ την ηθική ψυχική σωματική αποζημίωση ,ταραχή ψυχική οδύνη ,μέσα στο σπίτι μου τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια μου?

(59) Διαδίκτυο Ελλάδας Κοινότητα Μ.θαλάσσης

Φασισμός χούντα κτηνωδία απερίγραπτη και ασύλληπτη από ανθρώπινο νου ,με πιο δικαίωμα με παρενοχλείτε συνεχώς ασταμάτητα κάνοντας τραμπουκισμό και όλα τα ναζί ,με λεκτικούς που ...κρατούνΔιαδίκτυο Ελλάδας Κοινότητα Μ.θαλάσσης

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Είναι φασισμός είναι χούντα κτηνωδία απερίγραπτη και ασύλληπτη από ανθρώπινο νου ,με πιο δικαίωμα με παρενοχλείτε συνεχώς ασταμάτητα κάνοντας τραμπουκισμό και όλα τα ναζί ,με λεκτικούς που κρατούν ημέρες ,μπλοκάροντας τα πάντα και κάνοντας ...,κτηνωδία κανιβαλισμό-Γιατί ρε τόσο μίσος γατί ρε διεστραμμένε προσπαθείς να με εξοντώσεις.Που είναι η βοήθεια ,που είναι ένα αρμόδιος ένα ικανός να σταματήσει αυτήν την ανθρωποκτονία,πάντα με το γάντι ,ποιος σου έδωσε αυτήν την δικαιοδοσία να απαλής να με παίδευες ,μέχρι και 47 μέρες συνεχόμενες 4 μήνες μπλοκάρισμα την σελίδα,καθάρματα και παίζατε μαζί μου,λέγοντας καθημερινά μετά από 24 ώρες.Έκανα υπομονή νομίζοντας ότι θα βάλετε μυαλό αλά εσείς κάνατε τα χειρότερα .Τι να γράψω ρε κάθαρμα,τι ότι ήσαστε αυτό που εσείς το γνωρίζετε πολύ καλυτέρα από έμενα,αίσχος να υπάρχουν τέτοια καθάρματα σε τέτοια πόστα,και να τους παρέχουν συγκάλυψη και ασυλία.Μέσο εντολέα ενεργούν είτε προσχεδιασμένα είτε αυτοβούλως.Ότι και να σας γράψω δεν αξίζει τον κόπο?
Δείτε περισσότερα

(59) Διαδίκτυο Ελλάδας Κοινότητα Μ.θαλάσσηςΦωτογραφία: Είναι φασισμός είναι χούντα κτηνωδία απερίγραπτη και ασύλληπτη από ανθρώπινο νου ,με πιο δικαίωμα με παρενοχλείτε συνεχώς ασταμάτητα κάνοντας τραμπουκισμό και όλα τα ναζί ,με λεκτικούς που κρατούν ημέρες ,μπλοκάροντας τα πάντα και κάνοντας ,κτηνωδία κανιβαλισμό-Γιατί ρε τόσο μίσος  γατί ρε διεστραμμένε προσπαθείς να με εξοντώσεις.Που είναι η βοήθεια ,που είναι ένα αρμόδιος ένα ικανός να σταματήσει αυτήν την ανθρωποκτονία,πάντα με το γάντι ,ποιος σου έδωσε αυτήν την δικαιοδοσία να απαλής να με παίδευες ,μέχρι και 47 μέρες συνεχόμενες 4 μήνες μπλοκάρισμα την σελίδα,καθάρματα και παίζατε μαζί μου,λέγοντας καθημερινά μετά από 24 ώρες.Έκανα υπομονή νομίζοντας ότι θα βάλετε μυαλό αλά εσείς κάνατε τα χειρότερα .Τι να γράψω ρε κάθαρμα,τι ότι ήσαστε αυτό που εσείς το γνωρίζετε πολύ καλυτέρα από έμενα,αίσχος να υπάρχουν τέτοια καθάρματα σε τέτοια πόστα,και να τους παρέχουν συγκάλυψη και ασυλία.Μέσο εντολέα ενεργούν είτε προσχεδιασμένα είτε αυτοβούλως.Ότι και να σας γράψω δεν αξίζει τον κόπο?

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

 

 

 

 

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σχολίασε στο example.com. Αναφέρω' κάθε αρμόδιο υπεύθυνο και υπόλογο του facebook για εγκλήματα κατά εμού,με αποτέλεσμα να κινδυνεύω άμεσα ,να τους έχω

 

Παρασκευη 18 Απριλιου 2014 1:27μμ
Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
σχολίασε στο example.com. Αναφέρω' κάθε αρμόδιο υπεύθυνο και υπόλογο του facebook για εγκλήματα κατά εμού,με
αποτέλεσμα να κινδυνεύω άμεσα ,να τους έχω
ενημέρωση,και να συνεχίζουν αδιάκοπα,τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια κατά εμού Ειναι εγκληματιες βασανιστες που δεν σταματησαν ουτε 1 λεπτο. Ρατσισμος ναζι φασισμος ,και χιλιαδες προσοπικα εξευτελιστικα βιαια ψυχοσοματικα βασανηστιρια Προτείνω την δ...ίωξη τους από το facebook ,ομάδας και βοήθειας γεια χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη καμία αξιοπρέπεια κανένας υπεύθυνος τουλάχιστον από το 2010 που κάνω εκλύσεις να σταματήσουν τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια τον προσβολή την υποτίμηση τις αξιοπρεπείας και τις κοιμήσης .Ηλεκτρονική παρενόχληση συνεχόμενα μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Έχουν μετατρέψει την σελίδα σωστό κολαστήριο Στις αρχές κάποιες ομάδας έγραφαν γυριστέ πάσο στο facebook υπομονή,γνωρίζουμε κύριε θαλασση ,ότι έχουν καταντήσει την σελίδα σας σωστό κολαστήριο.Αυτό ήταν όλο και ποτέ καμία απάντηση καμία βελτίωση η επικοινωνία.Από την αλλά η ομάδα και η βοήθεια εντείνονταν τα κτηνώδη ναζί καψώνια βασανιστήρια, και χιλιάδες ω ώρες ,με λεκτικούς αριθμούς,με αποτέλεσμα η προσωπική σωματική μου φθορά .Έφτασα σε βαθμό επικινδυνότητας,διότι ήταν οργανωμένα φασιστικά κτηνώδη βασανιστήρια .Δεν συνεχίζω άλλο να γράφω πια .είναι αποφασισμένη για τα πάντα ,και μέχρι τελικής εξόντωσης μου…..Από το μίσος γεια εκδίκηση γεια κτηνωδία ρατσισμό μπλοκάρισαν μέχρι και το κέντρο? Ποσό μίσος
έχουν τα καθάρματα ,έφτασε ο πρόστυχος ο άνανδρος να μπλοκάρει το ίδιο ,το Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας του facebook,τόσο αιμοβόρα κτήνη είναι .Είναι αποφασισμένη και ικανή που μπορούν να κάνουν ότι το χειρότερο.Ζητώ και πάλη ,να διωχθούν, τα απάνθρωπα κτήνη?

,,,,,,,Παρασκευη 18 Απριλιου 2014  6:27πμ
Ο Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 
σχολίασε στο example.com. Αναφέρω' κάθε αρμόδιο υπεύθυνο και υπόλογο του facebook για εγκλήματα κατά εμού,με 
αποτέλεσμα να κινδυνεύω άμεσα ,να τους έχω 
ενημέρωση,και να συνεχίζουν αδιάκοπα,τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια κατά εμού Ειναι εγκληματιες βασανιστες που δεν σταματησαν ουτε 1 λεπτο. Ρατσισμος ναζι φασισμος ,και χιλιαδες προσοπικα εξευτελιστικα βιαια ψυχοσοματικα βασανηστιρια Προτείνω την δίωξη τους από το facebook ,ομάδας και βοήθειας γεια χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη καμία αξιοπρέπεια κανένας υπεύθυνος τουλάχιστον από το 2010 που κάνω εκλύσεις να σταματήσουν τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια τον προσβολή την υποτίμηση τις αξιοπρεπείας και τις κοιμήσης .Ηλεκτρονική παρενόχληση συνεχόμενα μέσα στο σπίτι μου προκαλώντας ταραχή ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Έχουν μετατρέψει την σελίδα σωστό κολαστήριο Στις αρχές κάποιες ομάδας έγραφαν γυριστέ πάσο στο facebook υπομονή,γνωρίζουμε κύριε θαλασση ,ότι έχουν καταντήσει την σελίδα σας σωστό κολαστήριο.Αυτό ήταν όλο και ποτέ καμία απάντηση καμία βελτίωση η επικοινωνία.Από την αλλά η ομάδα και η βοήθεια εντείνονταν τα κτηνώδη ναζί καψώνια βασανιστήρια, και χιλιάδες ω ώρες ,με λεκτικούς αριθμούς,με αποτέλεσμα η προσωπική σωματική μου φθορά .Έφτασα σε βαθμό επικινδυνότητας,διότι ήταν οργανωμένα φασιστικά κτηνώδη βασανιστήρια .Δεν συνεχίζω άλλο να γράφω πια .είναι αποφασισμένη για τα πάντα ,και μέχρι τελικής εξόντωσης μου…..Από το μίσος γεια εκδίκηση γεια κτηνωδία ρατσισμό μπλοκάρισαν μέχρι και το κέντρο? Ποσό μίσος 
έχουν τα καθάρματα ,έφτασε ο πρόστυχος ο άνανδρος να μπλοκάρει το ίδιο ,το Κέντρο οικογενειακής ασφάλειας του facebook,τόσο αιμοβόρα κτήνη είναι .Είναι αποφασισμένη και ικανή που μπορούν να κάνουν ότι το χειρότερο.Ζητώ και πάλη ,να διωχθούν, τα απάνθρωπα κτήνη?

(22) Facebook

Ρατσιστές αντίχριστη , κάθε χρόνο ,επιδιώκετε να κάνετε φασισμό ναζί βασανιστήρια ,σε κάθε επίσημη θρησκευτική εορτή Κτηνωδία ναζί

Ρατσιστές αντίχριστη , κάθε χρόνο  ,επιδιώκετε να κάνετε φασισμό ναζί βασανιστήρια ,σε κάθε επίσημη θρησκευτική εορτή Κτηνωδία ναζί ατομικά εγκληματικά βασανιστήρια ,Αρκετά ας αναλάβουν η ιθύνοντες για την βάρβαρη εγκληματική επίθεση κάθε λεπτό ,με τα χειρότερα κτηνώδη ναζί βασανιστήρια.Θα παραμείνω αυτός που ήμουν πάντα ,δεν έχω προσωπικά με κανένα.Ποτέ ώμος δεν θα παραμείνω θεατής σε αυτήν την αρένα κολαστήριο του facebook,που έχετε μετατρέψει την σελίδα για 5 χρόνο .Και ποτέ δεν θα ανεχτώ την κτηνωδία να θίγετε η να βασανίζετε συνάνθρωπο.το μίσος που θρέετε και την κτηνωδία,όχι μόνο με βασανίζατε αλά με εκβιάζατε να μου κάνετε φρόνιμα,και μου δώσατε για αντάλλαγμα 3250 μέρες ντροπής ,ζητώντας ν α σας κανό δήλωση μετάνοιας σε κάθε τέτοια ύπουλη και πρόστυχη συμπλοκή ?

12

Κατάχρηση ρατσισμός Προτείνω την δίωξη τους από το facebook ,ομάδα και βοήθεια γεια χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια

Κατάχρηση ρατσισμός Προτείνω την δίωξη τους από το facebook ,ομάδα και βοήθεια γεια χιλιάδες βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ,μεχρι σε βαθμο αυτοκτονιας με την πλυση εγγεφαλου Δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη καμία
αξιοπρέπεια κανένας υπεύθυνος τουλάχιστον από το 2010 που κάνω εκλύσεις να σταματήσουν τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια ?

kataggelia