addthis

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Κατάχρηση: Δεν λυπάμαι ούτε χαίρομαι αισθάνομαι μια αηδία μετά από τα χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια ,προκειμένου να εκπληρώσετε τις προσδοκίες σας αδιαφορώντας το έγκλημα που διαπράττετε κατή εμού κάθε λεπτό συνεχόμενα .Είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω,με έχετε φτάσει σε άσχημη φάση από την κτηνωδία και τι ανικανότητα τόσα Χορν ια ντροπή σας .Τι να τα κανό όλα ατά αλλά εάν δεν είμαι άνθρωπος είναι όλα χυμένη άμμος ?

 

Κατάχρηση: Δεν λυπάμαι ούτε χαίρομαι αισθάνομαι μια αηδία μετά από τα χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια ,προκειμένου να εκπληρώσετε τις προσδοκίες σας.Το μόνο που κάνατε εγκλήματα πατήσατε επί πτωμάτων βασανίσατε με ναζί φασιστικά... βασανιστήρια ,ξεγελάσατε και χρεοκοπούσατε σατανικά σχεδία ,αδιαφορώντας ότι κάνατε εγκλήματα κατά εμού προσωπικά .Δεν κρατώ τίποτα μαζί σας ,αλλά σιχαίνομαι που βρέθηκα σε αυτήν την τέλεια κατάσταση ,αλά δίστιχος δεν ήταν άνθρωποι ,συνάντησα κτήνη με σκοπό να μου καταστρέψουν την ζωή ,Ζητώ αξιοπρεπώς την διαγραφή μου ,αφού πρώτα δικαστείτε γεια όλα αυτά τα κακουργήματα τις εγκλήματα που κάνατε, με σκοπό την εξόντωση μου.Ζητώ την ηθική ψυχική σωματική αποζημίωση ,ταραχή ψυχική οδύνη ,μέσα στο σπίτι μου τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια μου? Δείτε περισσότερα

Φωτογραφία: Κατάχρηση: Δεν λυπάμαι ούτε χαίρομαι αισθάνομαι μια αηδία μετά από τα χιλιάδες απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια ,προκειμένου να εκπληρώσετε τις προσδοκίες σας.Το μόνο που κάνατε εγκλήματα πατήσατε επί πτωμάτων βασανίσατε με ναζί φασιστικά βασανιστήρια ,ξεγελάσατε και χρεοκοπούσατε σατανικά σχεδία ,αδιαφορώντας ότι κάνατε εγκλήματα κατά εμού προσωπικά .Δεν κρατώ τίποτα μαζί σας ,αλλά σιχαίνομαι που βρέθηκα σε αυτήν την τέλεια κατάσταση ,αλά δίστιχος δεν ήταν άνθρωποι ,συνάντησα κτήνη με σκοπό να μου καταστρέψουν την ζωή ,Ζητώ αξιοπρεπώς την διαγραφή μου ,αφού πρώτα  δικαστείτε γεια όλα αυτά τα κακουργήματα τις εγκλήματα που κάνατε, με σκοπό την εξόντωση μου.Ζητώ την ηθική ψυχική σωματική αποζημίωση ,ταραχή ψυχική οδύνη ,μέσα στο σπίτι μου τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια μου?

(59) Διαδίκτυο Ελλάδας Κοινότητα Μ.θαλάσσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου