addthis

Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

(1) Facebook Ενημέρωση κατάστασης: είναι πολύ πρόστυχο ομάδα και βοήθεια να έχετε ,τόσο βαθειά πορεμένο τέτοιο απάνθρωπο,μίσος και κτηνωδία

 

Ενημέρωση κατάστασης: είναι πολύ πρόστυχο ομάδα και βοήθεια να έχετε ,τόσο βαθειά πορεμένο τέτοιο απάνθρωπο,μίσος και κτηνωδία .Μπλοκάρεις ( Από Από Βικιπαίδεια)και γενικα καθε (Βικιπαίδεια).Γιατί τέτοιον ναζισμό φασισμό .Ποιος νομίζετε ότι είστε και μπορείτε να εξουσιάζετε τα πάντα,νομίζοντας με την κτηνωδία που σας διακατέχει.Μπλοκάρεις σχεδόν όλους,ένθετης έμενα .Εσάς διεστραμμένη εγκληματίες δεν σας γνωρίζομαι τη κτήνη ήσαστε Θρασύδειλη καθάρματα ,εκβιαστές τηςανθροποτητας .Φιμώνετε τα πάντα πρόστυχη.Σας καταγελώ στο facebook,που γνωρίζουμε την αδιαφορία και την ανικανότητα να σταματήσουν αυτούς του άγνωστους γεια εμάς.Είναι ομάδα είναι καταστρωμένο σχέδιο με τεχνική γεια ανθρώπινη αυτοκτονία η εξόντωση.Είναι ικανή γεια τα πάντα.Δεν γνωρίζω καμία ομάδα όλα είναι κατευθυνόμενα και προσχεδιασμένα ,γεια τα εγκλήματα αυτά .ηθικός αυτουργούς ο αρμόδιος υπεύθυνος στον τομέα αυτό ,ζητώ την καταδίκη του γεια απανθρωπιά και φρυκτά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ζητώ την επέμβαση της δικαιοσύνης.Του καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο γεια την κατάσταση που με έφεραν με τα χιλιάδες ναζί βασανιστήρια ντροπή σας τομάρια, με κακοποιήσατε με βασανίσατε και ζητώ την αυστηρή τιμωρία σαςσαςσαςhttps://www.facebook.com/el.wikipedia/posts/284893164984433?notif_t=notify_me

(1) Facebook 

Ενημέρωση κατάστασης   Από ΒικιπαίδειαΣαν σήμερα: 70 - Πολιορκία της Ιερουσαλήμ: οι Ρωμαίοι καταστρέφουν ολοσχερώς το Δεύτερο Ναό.
1693 - Ο καλόγερος Ντομ Περινιόν παρασκευάζει την πρώτη σαμπάνια σε μοναστήρι Βενεδικτίνων στο Οτβιλιέρ της Καμπανίας (Γαλλία).
170...
http://bit.ly/15sYco6

Ενημέρωση κατάστασης: είναι πολύ πρόστυχο ομάδα και βοήθεια να έχετε ,τόσο βαθειά πορεμένο τέτοιο απάνθρωπο,μίσος και κτηνωδία .Μπλοκάρεις ( Από Από Βικιπαίδεια)και γενικα καθε (Βικιπαίδεια).Γιατί τέτοιον ναζισμό φασισμό .Ποιος νομίζετε ότι είστε και μπορείτε να εξουσιάζετε τα πάντα,νομίζοντας με την κτηνωδία που σας διακατέχει.Μπλοκάρεις σχεδόν όλους,έκθετης έμενα .Εσάς

Ενημέρωση κατάστασης: είναι πολύ πρόστυχο ομάδα και βοήθεια να έχετε ,τόσο βαθειά πορεμένο τέτοιο απάνθρωπο,μίσος και κτηνωδία .Μπλοκάρεις ( Από Από Βικιπαίδεια)και γενικα καθε (Βικιπαίδεια).Γιατί τέτοιον ναζισμό φασισμό .Ποιος νομίζετε ότι είστε και μπορείτε να εξουσιάζετε τα πάντα,νομίζοντας με την κτηνωδία που σας διακατέχει.Μπλοκάρεις σχεδόν όλους,έκθετης έμενα .Εσάς διεστραμμένη εγκληματίες δεν σας γνωρίζομαι τη κτήνη ήσαστε Θρασύδειλη καθάρματα ,εκβιαστές τηςανθροποτητας .Φιμώνετε τα πάντα πρόστυχη.Σας καταγελώ στο facebook,που γνωρίζουμε την αδιαφορία και την ανικανότητα να σταματήσουν αυτούς του άγνωστους γεια εμάς.Είναι ομάδα είναι καταστρωμένο σχέδιο με τεχνική γεια ανθρώπινη αυτοκτονία η εξόντωση.Είναι ικανή γεια τα πάντα.Δεν γνωρίζω καμία ομάδα όλα είναι κατευθυνόμενα  και προσχεδιασμένα ,γεια τα εγκλήματα αυτά .ηθικός αυτουργούς ο αρμόδιος υπεύθυνος στον τομέα αυτό ,ζητώ την καταδίκη του  γεια απανθρωπιά και φρυκτά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ζητώ την επέμβαση της δικαιοσύνης.Του καταγγέλλω σε όλο το διαδίκτυο γεια την κατάσταση που με έφεραν με τα χιλιάδες ναζί βασανιστήρια ντροπή σας τομάρια, με κακοποιήσατε με βασανίσατε και ζητώ την αυστηρή τιμωρία σας

χ

Ριμέϊκ - Ελύτης-Σεφέρης, δύο νόμπελ, δύο εποχές

 

Ριμέϊκ - Ελύτης-Σεφέρης, δύο νόμπελ, δύο εποχές
4 Αυγούστου 2013 στις 11:11 π.μ.
Ριμέϊκ - Ελύτης-Σεφέρης, δύο νόμπελ, δύο εποχές
Η ΡΕΝΑ ΘΕΟΛΟΓΙΔΟΥ μέσα από τη σειρά «ΡΙΜΕΪΚ» πραγματοποιεί αφιέρωμα στον ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ και στον ΓΙΩΡΓΟ ΣΕΦΕΡΗ, περιγράφοντας δύο εποχές και δύο κορυφαίες στιγμές των δύο μοναδικών βραβευμένων με το Νόμπελ Λογοτεχνίας Ελλήνων Εκπροσώπων της Γενιάς του '30. Η ΜΑΡΩ ΣΕΦΕΡΗ, η ΕΛΕΝΗ ΑΡΒΕΛΕΡ, Πρύτανης της ΣΟΡΒΟΝΗΣ, ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΩΝΙΤΗΣ, Καθηγητής Πανεπιστημίου, ο ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ, Δημοσιογράφος -- Κριτικός, ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ, οι Εκδότες ΝΙΚΟΣ και ΧΡΥΣΑ ΚΑΡΥΔΗ και ο κορυφαίος Μουσικοσυνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ καταθέτουν τις απόψεις τους για τους δύο Ποιητές, τη σημασία του έργου τους και τη βράβευσή τους. Επίσης μιλούν για τις ριζικές διαφορές του έργου τους, τα βασικά χαρακτηριστικά τους και για τις σχέσεις των δύο Ποιητών με τις κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις της εποχής τους. Η εκπομπή ολοκληρώνεται με το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» το...υ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ σε στίχους ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ, Σουηδικής Παραγωγής με αφορμή τη βράβευση του Ποιητή. Επίσης, πλαισιώνεται με αρχειακό υλικό από πολιτικά, κοινωνικά και πολιτιστικά γεγονότα από το 1936 έως τα σημαντικά γεγονότα της σύγχρονης πολιτικής ιστορίας της ΕΛΛΑΔΑΣ με τον ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ και τον ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Κατά τη διάρκεια του ντοκιμαντέρ προβάλλονται πλάνα, δημοσιεύματα και φωτογραφικό υλικό των δύο Ποιητών, συνέντευξη του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ, πλάνα από την τελετή βράβευσής του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΕΦΕΡΗ το 1963 και του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ το 1979 με Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας από τη Σουηδική Ακαδημία. Ανάγνωση από απόσπασμα των έργων «ΗΛΙΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ», «ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ» του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ και ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΕΦΕΡΗ «ΠΟΙΗΜΑΤΑ» διαβάζει η Ηθοποιός ΠΕΜΥ ΖΟΥΝΗ και ακούγεται η δήλωση του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΕΦΕΡΗ κατά της Δικτατορίας.
http://www.ert-archives.gr/V3/public/...
Κατηγορία:
Εκπαίδευση
Άδεια Τυπική άδεια YouTube
http://youtu.be/I05lK9HTEzIΔείτε περισσότερα

Ριμέϊκ - Ελύτης-Σεφέρης, δύο νόμπελ, δύο εποχές
4 Αυγούστου 2013 στις 11:11 π.μ.
Ριμέϊκ - Ελύτης-Σεφέρης, δύο νόμπελ, δύο εποχές
Η ΡΕΝΑ ΘΕΟΛΟΓΙΔΟΥ μέσα από τη σειρά «ΡΙΜΕΪΚ» πραγματοποιεί αφιέρωμα στον ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ και στον ΓΙΩΡΓΟ ΣΕΦΕΡΗ, περιγράφοντας δύο εποχές και δύο κορυφαίες στιγμές των δύο μοναδικών βραβευμένων με το Νόμπελ Λογοτεχνίας Ελλήνων Εκπροσώπων της Γενιάς του '30. Η ΜΑΡΩ ΣΕΦΕΡΗ, η ΕΛΕΝΗ ΑΡΒΕΛΕΡ, Πρύτανης της ΣΟΡΒΟΝΗΣ, ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΩΝΙΤΗΣ, Καθηγητής Πανεπιστημίου, ο ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ, Δημοσιογράφος -- Κριτικός, ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ, οι Εκδότες ΝΙΚΟΣ και ΧΡΥΣΑ ΚΑΡΥΔΗ και ο κορυφαίος Μουσικοσυνθέτης ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ καταθέτουν τις απόψεις τους για τους δύο Ποιητές, τη σημασία του έργου τους και τη βράβευσή τους. Επίσης μιλούν για τις ριζικές διαφορές του έργου τους, τα βασικά χαρακτηριστικά τους και για τις σχέσεις των δύο Ποιητών με τις κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις της εποχής τους. Η εκπομπή ολοκληρώνεται με το «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ» του ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ σε στίχους ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ, Σουηδικής Παραγωγής με αφορμή τη βράβευση του Ποιητή. Επίσης, πλαισιώνεται με αρχειακό υλικό από πολιτικά, κοινωνικά και πολιτιστικά γεγονότα από το 1936 έως τα σημαντικά γεγονότα της σύγχρονης πολιτικής ιστορίας της ΕΛΛΑΔΑΣ με τον ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ και τον ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Κατά τη διάρκεια του ντοκιμαντέρ προβάλλονται πλάνα, δημοσιεύματα και φωτογραφικό υλικό των δύο Ποιητών, συνέντευξη του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ, πλάνα από την τελετή βράβευσής του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΕΦΕΡΗ το 1963 και του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ το 1979 με Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας από τη Σουηδική Ακαδημία. Ανάγνωση από απόσπασμα των έργων «ΗΛΙΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ», «ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ» του ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ και ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΕΦΕΡΗ «ΠΟΙΗΜΑΤΑ» διαβάζει η Ηθοποιός ΠΕΜΥ ΖΟΥΝΗ και ακούγεται η δήλωση του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΕΦΕΡΗ κατά της Δικτατορίας.http://www.ert-archives.gr/V3/public/...
    Κατηγορία:
    Εκπαίδευση
    Άδεια    Τυπική άδεια YouTube
    http://youtu.be/I05lK9HTEzI

(1) Facebook

Μιχάλης Θαλάσσης

992996_1389734627909271_1581410835_n  1003653_

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Celtic Woman - A New Journey - full album

Facebook

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Και τελος....

Και τελος....

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · Πριν από 2 δευτερόλεπτα ·

Facebook

Einαι ντροπή σας να με κυνηγάτε με εκφοβισμό απειλές έχοντας ολόκληρη φόρμα έτοιμη ,να υπογράψω να μου κάνετε φρόνημα

 

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

https://www.facebook.com/groups/252527218991/
Από την ομάδα Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook ρος Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Einαι ντροπή σας να με κυνηγάτε με εκφοβισμό απειλές έχοντας ολόκληρη φόρμα έτοιμη ,να υπογράψω να μου κάνετε φρόνημα,που επιλέξατε έσειες η φασίστες.Με πήγες κατά πόδα και συνεχώς με παρενοχλείτε ακριβός στην άκρη του ποντικιού να σας απαντήσω σε διαφορές προσβλητικές ερωτώσης .Γράφατε μέρα νύχτα στους τοίχους συνθήματα εκβιαστικά εκδικητικά και με απειλές με τιμωρούσατε μέχρι τον αριθμό 3150 μέρες .αδιαφορούσα διότι κατάλαβα ότι έχω να κάνω με εκγληματιεςε βασανιστές και ούτε ποτέ ,θα δεχόμουν καθάρματα να με στιγματίσετε .Μέχρι ότι κινδύνευα η σωματική ακεραιότητα.Είμαι άνθρωπος γεννημένος ελεύθερος και δεν φοβήθηκα ποτέ φασίστες τραμπούκους ναζιστές.μου εζητάγατε λεπτομερές ανήθικη κ,αι αμέσως 30 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα αποκλεισμό κολαστήριο.Πρέπει να ντρέπεστε γεια την αθλία και κτηνώδη συμπεριφορά.Σας σεβάστηκα δεν παρανόμησα .Με χρεώνατε κατηγορίες που δεν έκανα ποτέ .Και μετά μου βάζατε να δηλώσω άτι ναι το έκανα δήλωση μετάνοιας καθάρματα .Ζητώ την τιμάρια σας που είναι ,σε μεγάλο μέγεθος και σε πολλές καταστάσεις Όχι ρε κτήνη δεν υπέγραψα εκβιαστές ,βασανιστές τώρα να σας δικάσουν παλιάνθρωποι.εκατομμύρια θέματα όλο το facebook,η αρμόδιοι υπεύθυνη προσπαθούσαν να μ ε πεθάνουν με όλα αυτά που κάνατε.φύγετε μακριά μου πρόστυχη εκβιαστές…

Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

Είναι ντροπή σας να με κυνηγάτε με εκφοβισμό απειλές έχοντας ολόκληρη φόρμα έτοιμη ,να υπογράψω να μου κάνετε φρόνημα,που επιλέξατε έσειες η φασίστες.Με πήγες κατά πόδα και συνεχώς με παρενοχλείτε ακριβός στην άκρη του ποντικιού να σας απαντήσω σε διαφορές προσβλητικές...

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · Πριν από 2 δευτερόλεπτα ·

Facebook

Ποτέ δεν σταθήκατε φιλικοί πάντα με φρικτό μίσος και κτηνωδίας μέχρι τελικής εξόντωσης

 

Νόμιζα ότι είμαστε άνθρωποι πολιτισμένη με όλα τα χαρίσματα της ανθρωπιάς,που δυστυχώς είσαστε τέρατα κτήνη κανίβαλοι.Ποτέ δεν μίσησα κανένα ποτέ δεν μάλωσα,και ούτε ακόμα σε εσάς έστω και κατά νου καμία κακιά μίσος η εκδίκηση.Ποτέ δεν μάλωσα με κάποιο άτομο και ούτε υπάρχει άτομο που να έχουμε το παραμικρό . Σέβομαι τον συνάνθρωπο .και ποτέ δεν τον Εχω παρενόχληση.Ήρθατε εσείς να μου χαλάσετε την ψυχική μου γαληνή ηρεμία,με απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια .Σας έδωσα πολλές ευκαιρίες σας έγραψα αμέτρητες χιλιάδες φορές .Ποτέ δεν σταθήκατε φιλικοί πάντα με φρικτό μίσος και κτηνωδίας μέχρι τελικής εξόντωσης με φτάσατε σε σημείο να μην μπορώ να χειριστώ το πληκτρολόγιο.Έφτασα στην τελευταία ανάσα,και πάλη με φιμώσατε με μίσος και κτηνωδία .Αμύνομαι γεια να ζήσω και μπορέσω να δω τους βασανιστές φυλακή ,αχό από κόποι μίσος απλά να καταλάβουν τι κάμνανε,να τους γίνει αποκτήνωση και γεια να την γλυτώσουν άτομα σαν την περίπτωση μου..

Νόμιζα ότι είμαστε άνθρωποι πολιτισμένη με όλα τα χαρίσματα της ανθρωπιάς,που δυστυχώς είσαστε τέρατα κτήνη κανίβαλοι.Ποτέ δεν μίσησα κανένα ποτέ δεν μάλωσα,και ούτε ακόμα σε εσάς έστω και κατά νου καμία κακιά μίσος η εκδίκηση.Ποτέ δεν μάλωσα με κάποιο άτομο και ούτε υπάρχει άτομο που να έχουμε το παραμικρό . Σέβομαι τον συνάνθρωπο .και ποτέ δεν τον Εχω παρενόχληση.Ήρθατε εσείς να μου χαλάσετε την ψυχική μου γαληνή ηρεμία,με απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια .Σας έδωσα πολλές ευκαιρίες σας έγραψα αμέτρητες χιλιάδες φορές .Ποτέ δεν σταθήκατε φιλικοί πάντα με φρικτό μίσος και κτηνωδίας μέχρι τελικής εξόντωσης με φτάσατε σε σημείο να μην μπορώ να χειριστώ το πληκτρολόγιο.Έφτασα στην τελευταία ανάσα,και πάλη με φιμώσατε με μίσος και κτηνωδία .Αμύνομαι γεια να ζήσω και μπορέσω να δω τους βασανιστές φυλακή ,αχό από κόποι μίσος απλά να καταλάβουν τι κάμνανε,να τους γίνει αποκτήνωση και γεια να την γλυτώσουν άτομα σαν την περίπτωση μου..

(7) Facebook

Νόμιζα ότι είμαστε άνθρωποι πολιτισμένη?

 

Νόμιζα ότι είμαστε άνθρωποι πολιτισμένη
photomihalis.blogspot
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/08/blog-post_1394.html
Photo Mihalis.Thalassis

Νόμιζα ότι είμαστε άνθρωποι πολιτισμένη 
photomihalis.blogspot
http://photomihalis.blogspot.gr/2013/08/blog-post_1394.html
Photo Mihalis.Thalassis

(6) Facebook

Νόμιζα ότι είμαστε άνθρωποι πολιτισμένη με όλα τα χαρίσματα της ανθρωπιάς,που δίστιχος είσαστε τέρατα κτήνη κανίβαλοι.Ποτέ δεν μίσησα κανένα ποτέ δεν μάλωσα,και ούτε ακόμα σε εσάς εστί και κατά νου καμία κακιά μίσος η εκδίκηση.Ποτέ δεν μάλωσα με κόποι άτομο και ούτε υπάρχει άτομο που να έχουμε το παραμικρό κρατούμενο. Σέβομαι τον συνάνθρωπο .και ποτέ δεν τον Εχ παρενόχληση.Ήρθατε εσείς να μου χαλάσετε την ψυχική μου γαληνή ηρεμία,με απάνθρωπα και κτηνώδη βασανιστήρια .Σας έδωσα πολύς ευκαιρίες σας έγραψα αμέτρητες χιλιάδες φορές φορές.ποτέ δεν σταθήκατε φιλικοί πάντα με φρικτό μίσος και κτηνωδίας μέχρι τελικής εξόντωσης με φτάσατε σε σημείο να μην μπορώ να χειριστώ το πληκτρολόγιο.Έφτασα στην τελευταία ανάσα,και πάλη με φιμώσατε με μίσος και κτηνωδία .Αμύνομαι γεια να ζήσω και μπορέσω να ζψ τους βασανιστές φυλακή ,αχό από κόποι μίσος απλά να καταλάβουν τι κάμνανε,να τους γίνει αποκτήνωση και γεια να την γλυτώσουν άτομα σαν την περίπτωση μου

δ

μιτροπανοσ (λίστα αναπαραγωγής)

The Soft Goodbye (Celtic Woman)

Conversation with Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας and others

 

Conversation with Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας and others Ενέργειες Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 4:58 πμ Προς: mihalis.10@hotmail.com Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 4:58 πμ Mark Zuckerberg, που εισαι με τα λογια τα μεγαλα. Κινδυνευω απο τους διεφθαρμενους που εχεις . Να τους πάρεις να τα κανουν σε εσας αυτα .Ζητω την επεμβαση εισαγγελέα, για αυτουργος ηθικος. Θελω να ζησω. ζητω την φυλακη σου, γεια τα εγκληματα αυτα ζητω τωρα την καταδικη αυτον τον αγνωστο για μενα για την βαρβαρη κτηνωδη και εγκληματικη συμπεριφορα.Οχι απο μισος αλλα θελω να ζησω, κινδυνευω σε καθιστο υπευθηνο γεια την δολοφονικη ενεργεια κατα εμου ,εγκληματιες αυτοφορο να σας πανε κακουργημα κατα συροι .Εισατε βασανηστες ικανη γεια τα παντα.Δεν υπολιγεζετε ανθρωπινες... ζωες εισαστε ,οτι το χειροτερο στο δυαδικτιο.Ντροπη που λεγοσαστε ανθρωποι ντροποι γει την κρισι πανικου που παθρνετε και με πολεματε αλυπητα .Επρεπε σε αλλη περηπτωση ,να εισασταν φυλακη.Καταπατησατε τα ανθροπινα δικαιοματα.Δεν ειναι κοθολου ανθροπινος τροπος ,και συμπεριφορα Η μεθησμενη ειναι η δεν ξερο Ζητω να γινη αναλυση αιματος σε αυτα τα καθαρματα ,που με βασανηζους μερα νυχτα κανωτας ηλεκτρονικη παρενοχλιση μεσα στο σπιτι μου .ειναι κανιβαλοι αμορφοτη ,εφαρμοζοντας τον κτηνοδη νομο της ζουγκλας.Ζητω την καταδικη τους τους ανεγγεφαλους .Εισαστε ανικανι να κουμανταρετε αυτην την κατασταση τωρα χρονια. https://www.facebook.com/safety/ Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, mthalassis0@gmail.com, mihalis434@hotmail.gr,

mm

 

(4) Facebook

(3) Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

 

Conversation with Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας and others
Ενέργειες Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 4:58 πμ
Προς: mihalis.10@hotmail.com Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 4:58 πμ
Mark Zuckerberg, που εισαι με τα λογια τα μεγαλα. Κινδυνευω απο τους διεφθαρμενουν που εχειςω διεφθαρμενους που εχεις. Να τους πάρεις να τα κανουν σε εσενα αυτα .Ζητω την επεμβαση εισαγγελέα, για αυτουργος ηθικος. Θελω να ζησω. ζητω την φυλακη σου, γεια τα εγκληματα αυτα ζητω τωρα την καταδικη αυτοντον αγνωστο για μενα για την βαρβαρη κτηνωδη και εγκληματικη συμπεριφορα.Οχι απο μισος αλλα θελω να ζησω, κινδυνευω σε καθιστο υπευθηνο γεια την δολοφονικη ενεργεια κατα εμου ,εγκληματιες αυτοφορο να σας πανε κακουργημα κατα συροι
.Εισατε βασανηστες ικανη γεια τα παντα.Δεν υπολιγεζετε ανθρωπινες... ζωες εισαστε ,οτι το χειροτερο στο δυαδικτιο.Ντροπη που λεγοσαστε ανθρωποι ντροποι γει την κρισι πανικου που παθρνετε και με πολεματε αλυπητα .Επρεπε σε αλλη περηπτωση ,να εισασταν φυλακη.Καταπατησατε τα ανθροπινα δικαιοματα.Δεν ειναι κοθολου ανθροπινος τροπος ,και συμπεριφορα Η μεθησμενη ειναι η δεν ξερο Ζητω να γινη αναλυση αιματος σε αυτα τα καθαρματα ,που με βασανηζους μερα νυχτα κανωτας ηλεκτρονικη παρενοχλιση μεσα στο σπιτι μου .ειναι κανιβαλοι αμορφοτη ,εφαρμοζοντας τον κτηνοδη νομο της ζουγκλας.Ζητω την καταδικη τους τους ανεγγεφαλους .Εισαστε ανικανι να κουμανταρετε αυτην την κατασταση τωρα χρονια.

https://www.facebook.com/safety/
Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, mthalassis0@gmail.com, mihalis434@hotmail.gr, notification+kjdm_vu_j-u_@facebookmail.com and Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης ΒικιπαίδειαςΔείτε περισσότερα

Conversation with Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας and others
Ενέργειες Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 4:58 πμ
Προς: mihalis.10@hotmail.com Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας 4:58 πμ
Mark Zuckerberg, που εισαι με τα λογια τα μεγαλα. Κινδυνευω απο τους διεφθαρμενουν που εχειςω διεφθαρμενους που εχεις. Να τους πάρεις να τα κανουν σε εσενα αυτα .Ζητω την επεμβαση εισαγγελέα, για αυτουργος ηθικος. Θελω να ζησω. ζητω την φυλακη σου, γεια τα εγκληματα αυτα ζητω τωρα την καταδικη αυτοντον αγνωστο για μενα για την βαρβαρη κτηνωδη και εγκληματικη συμπεριφορα.Οχι απο μισος αλλα θελω να ζησω, κινδυνευω σε καθιστο υπευθηνο γεια την δολοφονικη ενεργεια κατα εμου ,εγκληματιες αυτοφορο να σας πανε κακουργημα κατα συροι
.Εισατε βασανηστες ικανη γεια τα παντα.Δεν υπολιγεζετε ανθρωπινες ζωες εισαστε ,οτι το χειροτερο στο δυαδικτιο.Ντροπη που λεγοσαστε ανθρωποι ντροποι γει την κρισι πανικου που παθρνετε και με πολεματε αλυπητα .Επρεπε σε αλλη περηπτωση ,να εισασταν φυλακη.Καταπατησατε τα ανθροπινα δικαιοματα.Δεν ειναι κοθολου ανθροπινος τροπος ,και συμπεριφορα Η μεθησμενη ειναι η δεν ξερο Ζητω να γινη αναλυση αιματος σε αυτα τα καθαρματα ,που με βασανηζους μερα νυχτα κανωτας ηλεκτρονικη παρενοχλιση μεσα στο σπιτι μου .ειναι κανιβαλοι αμορφοτη ,εφαρμοζοντας τον κτηνοδη νομο της ζουγκλας.Ζητω την καταδικη τους τους ανεγγεφαλους .Εισαστε ανικανι να κουμανταρετε αυτην την κατασταση τωρα χρονια.
https://www.facebook.com/safety/
Conversation with Mihalis Thalassis, mihalis.10@hotmail.com, mthalassis0@gmail.com, mihalis434@hotmail.gr, notification+kjdm_vu_j-u_@facebookmail.com and Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Μου αρέσει! · · Να μην παρακολουθώ τη δημοσίευση · Κοινοποιήστε ·

(3) Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

Προσπαθώ να διασώσω ότι μου απέμεινε από την φασιστική επιδρομή τον κανιβάλων.Γεια 4 χρόνο κτήνη του facebook,ε βασάνιζαν συνεχώς κάθε δευτερόλεπτο .Πάντα με τις ευλογιές του facebook ,που γνώριζε τα πάντα Με ταπείνωσαν με υποτίμησαν την νοημοσύνη, την προσωπικότητα,καταπάτησαν και εξευτέλισαν τα ανθρώπινα δικαιώματα μου.Με ναζί φασιστικά βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,και πάντα με τις ευλογιές του facebook που τους παρέσχε συγκάλυψη και ασυλία,και εντολέα γεια διαβολικό θανατηφόρο εκγληματηκο κατάντημα.Ζητώ την ποινική δίωξη τους .Ζητώ να μου αποζημιώσουν όσα έχω υποστεί από τα καθάρματα.κτηνωδία ταραχή ψυχική οδύνη,φέρνοντας με πλύση εγκέφαλου σε σημείο αυτοκτονίας 3150προστυχη φυλακή χωρίς λόγο .Εκβιασμό με έτοιμη φόρμα να μου σχηματίσουν φρόνημα.χιλιάδες εκλύσεις sos και κανένας υπεύθυνος και ανίκανος δεν έκανε ποτέ τίποτα .έχω υποστεί πολλά προβλήματα από του βασανιστές.τώρα να παραιτηθούν υπεύθυνη γεια την κτηνωδία κατά εμού τόσα χρόνια ,ντροπή τα καθάρματα.Στα σίδερα τις φυλακής ,γεια τα βασανιστήρια

ποτε δεν το ειδα σε καμεια περιπτοση απο της χιλιαδες ενα ωεμακαια ενας ρατσισμος

Συνέχεια αυτό το παραμύθι χρόνια το έγραφε και τίποτα δεν έκαναν Πάντα στο ψέμα και στη αναρπάξει .Από το 2010 με κοροιδςυπυς ,δεν λειτούργησε  τίποτα ένα υποβολέας είναι ποτέ δεν έκανε τίποτα απλά μετάδιδε αυτά που του έγραφα ντροπή Η ασφάλεια των φίλων και της οικογένειάς σας είναι σημαντική για εμάς. Επίσης, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα περιστατικά εκφοβισμού και παρενόχλησης και συνιστούμε να ανταποκριθείτε σε αυτό το κάλεσμα για βοήθεια. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως θελήσετε να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες αρχές για την ασφάλεια όλων. Το κέντρο ασφάλειας του Facebook προσφέρει χρήσιμες πηγές που μπορεί να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά αυτή την κατάσταση: https://www.facebook.com/safety/<br/><br/>Σας ευχαριστούμε. Η ομάδα του Facebook

Να φύγουν τώρα από την σελίδα ,και να πάνε στην δικαιοσύνη που είναι πιστή και κάνη σωστά την δουλεία της σε τέτοια κακουργήματα Είμαι άνθρωπος και με βασανίζετε με τα πιο χειρότερα βασανιστήρια σαν να είμαι δολοφόνος η ο χειρότερος εγκληματίας ,Ζητώ την καταδίκη σας γεια αυτήν την κτηνωδία .Με της ώρες και την συχνότατα που βρίσκομαι εάν ,το διερευνούμαι με ένα απλό χρηστή αντιστοίχου πανό από 50 χρόνια κακουργήματα ,και προκαλώντας βίαιου ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Κάθε δευτερόλεπτο με παρενοχλούν Είσαστε βασανιστές κατά εξακολούθηση .είσαστε κάθε λεπτό ενήμερη και κρύβεστε δεν π0αρουσιαζεστε να δείτε ότι εσύ κάνετε ναζί βασανιστήρια με μίσος και κτηνωδία Τώρα ζητώ την καταδίκη σας που αντιστοιχεί γεια ένα κατρακύλισμα απάνθρωπους κτηνωδίας

44

Τελικά τι νομίζετε ότι είναι γεια εσάς ο άνθρωπος,τι να τις κανό τις αναρτώσης την στιγμήν που κυρίαρχη φασισμός ,βασανιστήρια κατάχρηση καταπάτηση.Συνεχεία προσπαθείτε να κρύψετε τα κακουργήματα με φυλάκιση είτε ξεγελώντας με της τάχα υπερισιοες ασφαλείας γεια εμάς Ντροπή σας Ζητώ την ποινική δίωξη σας ,χωρίς καμία δικαιολογία και προσχήματα .Σας καταγγέλλω χρόνια και συνεχίζετε να με βασανίζετε σας να είμαι κτήνος .Σας καθιστώ υπευθύνους γεια όλα αυτά τα ναζί βασανιστήρια την απάνθρωποι κτηνωδία τώρα να τους πας στην δικαιοσύνη μαζί και εσάς που είσαστε ηθική αυτουργοί.Διανοείστε να τα έκαναν σε ένα από εσάς ντροπή .να βρίσκομαι συνεχεία σε μονάδες εντατικής παρακολούθησης ,γιατί καθάρματα .Ζητώ την αποζημίωση γεια την ψυχική οδύνη γεια την προσβολή και τα σωματικά ,εγκλήματα κατά εμού ,την αποκατάσταση τις προσωπικοί τας μου που την εξευτελίσατε, σώσατε απάνθρωποι ζητώ την εσχάτη τον ποινών βασανιστές

untitled

"Γεννηθήκαμε όλοι ελεύθεροι. Ολοι έχουμε τις δικές μας σκέψεις και ιδέες. Θα πρέπει όλοι να αντιμετωπιζόμαστε με τον ίδιο τρόπο

 

"Γεννηθήκαμε όλοι ελεύθεροι. Ολοι έχουμε τις δικές μας σκέψεις και ιδέες. Θα πρέπει όλοι να αντιμετωπιζόμαστε με τον ίδιο τρόπο.
3 Αυγούστου 2013 στις 1:25 μ.μ.
Αρθρο 1 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
"Γεννηθήκαμε όλοι ελεύθεροι. Ολοι έχουμε τις δικές μας σκέψεις και ιδέες. Θα πρέπει όλοι να αντιμετωπιζόμαστε με τον ίδιο τρόπο."
Η Νεολαία Υπέρ των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων παρουσιάζει με έναν μοναδικό τρόπο την Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
... 30 δικαιώματα - 30 τηλεοπτικά κοινωνικά μηνύματα.
Σκοπός της Νεολαίας Υπέρ των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων είναι να εκπαιδεύσει τους νέους στις αρχές της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, έτσι ώστε να τα γνωρίζουν και να διεκδικούν τα δικά τους και των άλλων.
Τα τηλεοπτικά μηνύματα αποτελούν μέρος μόνον της διεθνούς εκπαιδευτικής της καμπάνιας η οποία περιλαμβάνει οπτικοακουστικό υλικό, φυλλάδια, διαγωνισμούς, εγχειρίδια διδασκαλίας για εκπαιδευτικούς που διδάσκουν ανθρώπινα δικαιώματα.
Για τη δράση και το έργο της νεολαίας σε διεθνές επίπεδο δείτε
www.youthforhumanrights.org.
Δείξτε τα στους φίλους σας, στα παιδιά σας, στους μαθητές σας, στους συναδέλφους σας και σιγά-σιγά θα έχουμε έναν καλύτερο κόσμο.
Ας διαδώσουμε το μήνυμα και ας κάνουμε την Οικουμενική Διακήρυξη πραγματικότητα
Κατηγορία:
Εκπαίδευση Άδεια
Τυπική άδεια YouTube

http://www.youtube.com/watch?v=maE9-q3ahL0&feature=share&list=PL6019DCA42D4DB073   Δείτε περισσότερα

"Γεννηθήκαμε όλοι ελεύθεροι. Ολοι έχουμε τις δικές μας σκέψεις και ιδέες. Θα πρέπει όλοι να αντιμετωπιζόμαστε με τον ίδιο τρόπο.
3 Αυγούστου 2013 στις 1:25 μ.μ.
Αρθρο 1 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
"Γεννηθήκαμε όλοι ελεύθεροι. Ολοι έχουμε τις δικές μας σκέψεις και ιδέες. Θα πρέπει όλοι να αντιμετωπιζόμαστε με τον ίδιο τρόπο."
Η Νεολαία Υπέρ των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων παρουσιάζει με έναν μοναδικό τρόπο την Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
30 δικαιώματα - 30 τηλεοπτικά κοινωνικά μηνύματα.
Σκοπός της Νεολαίας Υπέρ των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων είναι να εκπαιδεύσει τους νέους στις αρχές της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, έτσι ώστε να τα γνωρίζουν και να διεκδικούν τα δικά τους και των άλλων.
Τα τηλεοπτικά μηνύματα αποτελούν μέρος μόνον της διεθνούς εκπαιδευτικής της καμπάνιας η οποία περιλαμβάνει οπτικοακουστικό υλικό, φυλλάδια, διαγωνισμούς, εγχειρίδια διδασκαλίας για εκπαιδευτικούς που διδάσκουν ανθρώπινα δικαιώματα.
Για τη δράση και το έργο της νεολαίας σε διεθνές επίπεδο δείτε www.youthforhumanrights.org.
Δείξτε τα στους φίλους σας, στα παιδιά σας, στους μαθητές σας, στους συναδέλφους σας και σιγά-σιγά θα έχουμε έναν καλύτερο κόσμο.
Ας διαδώσουμε το μήνυμα και ας κάνουμε την Οικουμενική Διακήρυξη πραγματικότητα
    Κατηγορία:
    Εκπαίδευση    Άδεια
    Τυπική άδεια YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=maE9-q3ahL0&feature=share&list=PL6019DCA42D4DB073

(6) Facebook

Αισχος στην ομάδα βοήθεια και στου αρμοδίους ανίκανους να σταματήσουν μια κτηνωδία ντροπή σας Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα

 

Αισχος στην ομάδα βοήθεια και στου αρμοδίους ανίκανους να σταματήσουν μια κτηνωδία ντροπή σας  Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
http://www.youtube.com/watch?v=GSNEea00mx4&feature=share&list=PL6019DCA42D4DB073

 

ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα

είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;

(16) Facebook

 

Αίσχος τομάρια τώρα καλό το facebook να σας Πάι στην δικαιοσύνη μαζί  .είναι ντροπή σας αυτή η κτηνωδία

Αίσχος τομάρια τώρα καλό το facebook να σας Πάι στην δικαιοσύνη μαζί και αυτό .είναι ντροπή σας αυτή η κτηνωδία

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 2 λεπτά ·

(16) Facebook

Αίσχος εξαφανίζετε της αναρτήσεις ,που κάνετε τα βασανιστήρια

 

Αίσχος φασίστες εξαφανίζετε της αναρτήσεις ,που κάνετε ,καθάρματα ολοι μεσα ρε

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · Προώθηση · πριν από 8 λεπτά ·

(7) Facebook

(7) Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook Διαδίκτυο Ενότητες Μιχάλης Θαλάσσης

 

Δεν γίνετε να έχετε διασύρει το όνομα μου ,να υποτιμάτε την νοημοσύνη την αξιοπρέπεια μου,να κάνετε κατάχρηση βασανιστήρια ,τόσα χρόνια.και σαν να μην γίνετε τίποτα λυπάμαι γεια όλα .Δεν έχω με κανένα ποτέ τίποτα ,η μονή που με έβλαψαν στην ζωή μου στα 59 χρόνια είσαστε εσείς η απάνθρωποι με σιγόντο ,το ίδιο το ,στην συγκάλυψη και στην ασυλία .Δεν νομίζω τέτοια κτηνωδία και τόσο άσβεστο μίσος κατά εμού .Δεν μπορώ να καταλάβω αλλά ούτε και να πιστεύω πώς θα υπήρχαν στην επέχομε της τεχνολογίας τέτοια σκουριασμένα πιόνια και κανίβαλο και ,να προσπαθούν να με εξοντώσουν Μου έχουν προκαλέσει από τα ναζί βασανιστήρια πολλά σωματικά προβλήματα ,ανεπανόρθωτα.Ντροπή να φτάσουν στο σημείο να βρίσκομαι συνεχεία σε ….. ..ντρέπονταν να τους πω που που και πώς γίνετε συνέχεια αυτή η κατάσταση.Σήμερα βγήκα ,και σιχάθηκα όλη αυτή την κτηνωδία ,που μου κάνατε εσείς η άγνωστη φερόμενη Ος ομάδα με επικεφαλής τον υπεύθυνο που δεν αξίζει μετά από τα τόσα ούτε ,η αριθμοί ούτε τίποτα ,δεν είσαστε άνθρωποι ,τι είσαστε το γνωρίζετε.?ούτε έγραψα το όνομα σας να μην νομίσουν αυτή η απάνθρωποι ,το παραμικρό..?
Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα.Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίας

Δεν γίνετε να έχετε διασύρει το όνομα μου ,να υποτιμάτε την νοημοσύνη την αξιοπρέπεια μου,να κάνετε κατάχρηση βασανιστήρια ,τόσα χρόνια.και σαν να μην γίνετε τίποτα λυπάμαι γεια όλα .Δεν έχω με κανένα ποτέ τίποτα ,η μονή που με έβλαψαν στην ζωή μου στα 59 χρόνια είσαστε εσείς η απάνθρωποι με σιγόντο ,το ίδιο το ,στην συγκάλυψη και στην ασυλία .Δεν νομίζω τέτοια κτηνωδία και τόσο άσβεστο μίσος κατά εμού .Δεν μπορώ να καταλάβω αλλά ούτε και να πιστεύω πώς θα υπήρχαν στην επέχομε της τεχνολογίας τέτοια σκουριασμένα πιόνια και κανίβαλο και ,να προσπαθούν να με εξοντώσουν Μου έχουν προκαλέσει από τα ναζί βασανιστήρια πολλά σωματικά προβλήματα ,ανεπανόρθωτα.Ντροπή να φτάσουν στο σημείο να βρίσκομαι συνεχεία σε ….. ..ντρέπονταν να τους πω που που και πώς γίνετε συνέχεια αυτή η κατάσταση.Σήμερα βγήκα ,και σιχάθηκα όλη αυτή την κτηνωδία ,που μου κάνατε εσείς η άγνωστη φερόμενη Ος ομάδα με επικεφαλής τον υπεύθυνο που δεν αξίζει μετά από τα τόσα ούτε ,η αριθμοί ούτε τίποτα ,δεν είσαστε άνθρωποι ,τι είσαστε το γνωρίζετε.?ούτε έγραψα το όνομα σας να μην νομίσουν αυτή η απάνθρωποι ,το παραμικρό..?
Έτσι με έχουν φιμωμένο το facebook ,από την ημέρα που γράφτηκα μέχρι και τώρα.Ακριβός όπως η φωτογραφία ντροπή τους τα κτήνη της ανθρωπότητας τα καθάρματα η φασίστες ναζί βασανιστές, αίσχος βρομιάρηδες τις κοινωνίας

(7) Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

Photo Mihalis.Thalassis Halkida: ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:Ομάδα είναι πρόστυχο και ανέντιμο αυτό το δίχως λόγο ανελέητο ,κυνηγοί μέχρι εξοντώσεως .είσαι πολύ πους.. κάθαρμα ,με μπλοκάρει βρωμιάρη ,επί 17 μέρες γεια ένα mail, που έχω φτιάξη 5 ακόμα και κάνετε τις ίδιες πρ

 

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:Ομάδα είναι πρόστυχο και ανέντιμο αυτό το δίχως λόγο ανελέητο ,κυνηγοί μέχρι εξοντώσεως .είσαι πολύ πους.. κάθαρμα ,με μπλοκάρει βρωμιάρη ,επί 17 μέρες γεια ένα mail, που έχω φτιάξη 5 ακόμα και κάνετε τις ίδιες προστυχες, γιατί ρε κτήνος απόβρασμα τοις κοινωνίας κάνεις συνεργασία βρομιά και με το Άλο mail outol.... .Δεν έχετε τίποτα το ανθρώπινο,με πολεμάτε 3 α ton yahoo.....ντροπή σας .Γιατί ρε κάθαρμα με μπλοκάρισες στο (Η δυνατότητα εισόδου είναι μπλοκαρισμένη Η δυνατότητα πραγματοποίησης εισόδου με το mthalassis@outlook.com.gr είναι αποκλεισμένη για έναν από τους παρακάτω λόγους:)Είσαι η δεν είσαι, θέλεις η δεν θέλεις κάθαρμα.βρωμιάρηδες θρασύδειλοι αίσχος .

77

Photo Mihalis.Thalassis Halkida: ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:Ομάδα είναι πρόστυχο και ανέντιμο αυτό το δίχως λόγο ανελέητο ,κυνηγοί μέχρι εξοντώσεως .είσαι πολύ πους.. κάθαρμα ,με μπλοκάρει βρωμιάρη ,επί 17 μέρες γεια ένα mail, που έχω φτιάξη 5 ακόμα και κάνετε τις ίδιες προστυχες, γιατί ρε κτήνος απόβρασμα τοις κοινωνίας κάνεις συνεργασία βρομιά και με το Άλο mail outol.... .Δεν έχετε τίποτα το ανθρώπινο,με πολεμάτε 3 α ton yahoo.....ντροπή σας .Γιατί ρε κάθαρμα με μπλοκάρισες στο (Η δυνατότητα εισόδου είναι μπλοκαρισμένη Η δυνατότητα πραγματοποίησης εισόδου με το mthalassis@outlook.com.gr είναι αποκλεισμένη για έναν από τους παρακάτω λόγους:)Είσαι η δεν είσαι, θέλεις η δεν θέλεις κάθαρμα.βρωμιάρηδες θρασύδειλοι αίσχος .

Ήσαστε ρατσιστές βασανιστές φασίστες ,δεν έχετε κανένα λόγο να περάσετε στην σελίδα .Καθάρματα τραμπούκοι και όλα τα όμοια .κτήνη δεν θα σταματήσω εάν δεν φύγετε Διαμαρτύρομαι στα ηνωμένα έθνη γεια την κτηνωδία μέχρι δολοφονικής ενεργείας με όλα τα κτηνώδη και απάνθρωπα βασανιστήρια Καλό κάθε φορέα ,τα ανθρώπινα δικαιώματα .Καταγγέλλω κάθε υπεύθυνο του facebook που ενώ

Ήσαστε ρατσιστές βασανιστές φασίστες ,δεν έχετε κανένα λόγο να περάσετε στην σελίδα .Καθάρματα τραμπούκοι και όλα τα όμοια .κτήνη δεν θα σταματήσω εάν δεν φύγετε Διαμαρτύρομαι στα ηνωμένα έθνη γεια την κτηνωδία μέχρι δολοφονικής ενεργείας με όλα τα κτηνώδη και απάνθρωπα βασανιστήρια Καλό κάθε φορέα ,τα ανθρώπινα δικαιώματα .Καταγγέλλω κάθε υπεύθυνο του facebook που ενώ γνωρίζει τα απάνθρωπα τους συγκαλύπτει παρέχοντας εντολέα και ασυλία .Ζητώ τώρα την καταδίκη σας 4 χρόνο με βασανιστές σαν να είμαι  σκουπίδι την καταδίκη σας ζητώ .Είμαι άνθρωπος μου έχετε προκαλέσει με τα ναζί βασανιστήρια,πολύ προβλήματα .Είσαστε καθάρματα ναι με βασανίζετε αλύπητα .Ντροπή σας

55τ

Με χιλιάδες βίαια οργανωμένα απάνθρωπα εγκληματικά βασανιστήρια και με ότι πιο πρόστυχο υπάρχει

 

Μιχάλης Θαλάσσης (GrMixalis) on Twitter
Είμαι άνθρωπος έχω όλα τα δικαιώματα στη ζωή ,χωρίς κατάχρηση ρατσισμό φασισμό Υποτιμώντας την νοημοσύνη μου την γνώση μου και την ανθρώπινη ελευθερία
Είμαι άνθρωπος έχω όλα τα δικαιώματα στη ζωή ,χωρίς κατάχρηση ρατσισμό φασισμό Υποτιμώντας την νοημοσύνη μου την γνώση μου και την ανθρώπινη ελευθερία Με πιο δικαίωμα και με ποιο νόμο,κάνουν βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Εφαρμόζουν τον ναζί φασισμό και τον νόμο της ζούγκλας Με χιλιάδες βίαια οργανωμένα απάνθρωπα εγκληματικά βασανιστήρια και με ότι πιο πρόστυχο υπάρχει το εφαρμόζουν με μεγάλο μίσος και κτηνωδία.4 χρόνος που με τις ώρες που με βασανίζουν οργανωμένα ,διαρκούν πολύς συνεχόμενες ημέρες.Στο διάστημα αυτό έχουν δημιουργηθεί πολλά σωματικά προβλήματα.Όπως για ένα κωδικό ,με βασάνιζαν 47 μέρες με βραδιές.Σώπασαν τα νύχια στράβωσαν τα δάχτυλα ,και προβλήματα κυνικότητας.Δεν μπορούσα να σταματήσω διότι ήταν το ID στο hotmai…και μου είχαν μπλοκάρει ...όλες τις δραστηριότητες σε όλο το διαδίκτυο .Η τελική απάντηση ήταν μετά από 47 μέρες ,χωρίς να μπορείς να κοιμηθείς και όλα τα απαραίτητα,μου τόνισαν εάν δεν μας απόδειξης ότι δεν είσαι πρόγραμμα μηχάνημα η ρομπότ ,δεν πρόκριτε να την βγάλεις καθαρή.Από την εξάντληση βρέθηκα στην εντατική καρδιολογική.Συνεχίζουν τα απάνθρωπα κτηνώδη βασανιστήρια ,με αποτέλεσμα να μπαίνω βγαίνω στην εντατική .Μου παρουσίασαν προβλήματα ακινησίας.Χειρότερος φασισμός δεν έχει ύπαρξη .Την σελίδα κατά τα λεγόμενα από άλλες ομάδες μέσο mail μου απαντούσαν ότι γνωρίζομαι ότι η σελίδα σας είναι σκέτο κολαστήριο.Είχαν πάντα συνεργασία στα βασανιστήρια και με άλλες ομάδες από άλλες; κατάστασης.Μου έχουν επιβάλει 3150 μέρες ντροπής φασισμού ,και πρόστυχα ,και ψευδή κατηγορίες ποτέ δεν παρανόμησα .Σεβόμενος πάντα τους όρους τους fakebook Με τιμωρούσαν με 30 μέρες και μετά έπρεπε να με κάνουν μπαλάκι ,και στο τέλος να υπογράψω τα καθάρματα δήλωση μετάνοια ότι έκανα παράπτωμα και το δέχομαι ./Είμαι 59 χρόνων τώρα με έχουν βασανίσει τόσα εκατομμύρια φορές που βρίσκομαι σε άσχημη κατάσταση.Όσο γεια το facebook που σέβομαι και εκτιμώ την κατάσταση κανένα πρόβλημα.Με έχουν εξόντωση στη πραγματικότητα συνεχώς υποφέρω από τα ναζί φασιστικά βασανιστήρια .Ηλεκτρονική παρενόχληση όλη μέρα νύχτα ,μέσα στο σπίτι μου ,δημιουργώντας ταραχή και ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Ο υπεύθυνος και αρμόδιος γνώριζαν τα πάντα κάθε 1 λεπτό .Κανένας δεν ήταν ικανός να σταματήσει αυτήν την οργανωμένη εγκληματική ενεργεία Ζητώ την καταδίκη αυτόν τον δολοφόνων ,που με φτιάσανε ,με την πλύση
https://twitter.com/GrMixalis
Μιχάλης Θαλάσσης (GrMixalis) on Twitter
The latest from Μιχάλης Θαλάσσης (@GrMixalis). Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας. Greek
Δείτε περισσότερα

Μιχάλης Θαλάσσης (GrMixalis) on Twitter 
Είμαι άνθρωπος έχω όλα τα δικαιώματα στη ζωή ,χωρίς κατάχρηση ρατσισμό φασισμό Υποτιμώντας την νοημοσύνη μου την γνώση μου και την ανθρώπινη ελευθερία
Είμαι άνθρωπος έχω όλα τα  δικαιώματα στη ζωή ,χωρίς κατάχρηση ρατσισμό φασισμό Υποτιμώντας την νοημοσύνη μου την γνώση μου και την ανθρώπινη ελευθερία Με πιο δικαίωμα και με ποιο νόμο,κάνουν βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Εφαρμόζουν τον ναζί φασισμό και  τον νόμο της ζούγκλας Με χιλιάδες βίαια οργανωμένα απάνθρωπα εγκληματικά βασανιστήρια και με ότι πιο πρόστυχο υπάρχει το εφαρμόζουν με μεγάλο μίσος και κτηνωδία.4 χρόνος που με τις ώρες που με βασανίζουν οργανωμένα ,διαρκούν πολύς συνεχόμενες ημέρες.Στο διάστημα αυτό έχουν δημιουργηθεί πολλά σωματικά προβλήματα.Όπως για ένα κωδικό ,με βασάνιζαν 47 μέρες με βραδιές.Σώπασαν τα νύχια στράβωσαν τα δάχτυλα ,και προβλήματα κυνικότητας.Δεν μπορούσα να σταματήσω διότι ήταν το ID στο hotmai…και μου είχαν μπλοκάρει όλες τις δραστηριότητες σε όλο το διαδίκτυο .Η τελική απάντηση ήταν μετά από 47 μέρες ,χωρίς να μπορείς να κοιμηθείς και όλα τα απαραίτητα,μου τόνισαν εάν δεν μας απόδειξης ότι δεν είσαι πρόγραμμα μηχάνημα η ρομπότ ,δεν πρόκριτε να την βγάλεις καθαρή.Από την εξάντληση βρέθηκα στην εντατική καρδιολογική.Συνεχίζουν τα απάνθρωπα κτηνώδη βασανιστήρια ,με αποτέλεσμα  να μπαίνω βγαίνω στην εντατική .Μου παρουσίασαν προβλήματα ακινησίας.Χειρότερος  φασισμός δεν έχει ύπαρξη .Την σελίδα κατά τα λεγόμενα από άλλες ομάδες μέσο mail  μου απαντούσαν ότι γνωρίζομαι ότι η σελίδα σας είναι σκέτο κολαστήριο.Είχαν πάντα συνεργασία στα βασανιστήρια και με άλλες ομάδες από άλλες; κατάστασης.Μου έχουν επιβάλει 3150 μέρες ντροπής φασισμού ,και πρόστυχα ,και ψευδή κατηγορίες ποτέ δεν παρανόμησα .Σεβόμενος πάντα τους όρους τους fakebook Με τιμωρούσαν με 30 μέρες και μετά έπρεπε να με κάνουν μπαλάκι ,και στο τέλος να υπογράψω τα καθάρματα δήλωση μετάνοια ότι έκανα παράπτωμα και το δέχομαι ./Είμαι 59 χρόνων τώρα με έχουν βασανίσει τόσα εκατομμύρια φορές που βρίσκομαι σε άσχημη κατάσταση.Όσο γεια το facebook που σέβομαι και εκτιμώ την κατάσταση κανένα πρόβλημα.Με έχουν εξόντωση στη πραγματικότητα συνεχώς υποφέρω από τα ναζί φασιστικά βασανιστήρια .Ηλεκτρονική παρενόχληση όλη μέρα νύχτα ,μέσα στο σπίτι μου ,δημιουργώντας ταραχή και ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Ο υπεύθυνος  και αρμόδιος γνώριζαν τα πάντα κάθε 1 λεπτό .Κανένας δεν ήταν ικανός να σταματήσει αυτήν την οργανωμένη εγκληματική ενεργεία Ζητώ την καταδίκη αυτόν τον δολοφόνων ,που με φτιάσανε ,με την πλύση 
https://twitter.com/GrMixalis
Μιχάλης Θαλάσσης (GrMixalis) on Twitter
The latest from Μιχάλης Θαλάσσης (@GrMixalis). Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας. Greek

(8) Facebook

Είμαι άνθρωπος έχω όλα τα δικαιώματα στη ζωή ,χωρίς κατάχρηση ρατσισμό φασισμό Υποτιμώντας την νοημοσύνη μου την γνώση μου και την ανθρώπινη ελευθερία Με πιο δικαίωμα και με ποιο νόμο,κάνουν βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Εφαρμόζουν τον ναζί φασισμό και τον νόμο της ζούγκλας Με χιλιάδες βίαια οργανωμένα απάνθρωπα εγκληματικά βασανιστήρια και με ότι πιο πρόστυχο υπάρχει το εφαρμόζουν με μεγάλο μίσος και κτηνωδία.4 χρόνος που με τις ώρες που με βασανίζουν οργανωμένα ,διαρκούν πολύς συνεχόμενες ημέρες.Στο διάστημα αυτό έχουν δημιουργηθεί πολλά σωματικά προβλήματα.Όπως για ένα κωδικό ,με βασάνιζαν 47 μέρες με βραδιές.Σπασαν τα νύχια στράβωσαν τα δάχτυλα ,και προβλήματα κυνικότητας.Δεν μπορούσα να σταματήσω διότι ήταν το ID στο hotmai…και μου είχαν μπλοκάρει όλες τις δραστηριότητες σε όλο το διαδίκτυο .Η τελική απάντηση ήταν μετά από 47 μέρες ,χωρίς να μπορείς να κοιμηθείς και όλα τα απαραίτητα,μου τόνισαν εάν δεν μας απόδειξης ότι δεν είσαι πρόγραμμα μηχάνημα η ρομπότ ,δεν πρόκριτε να την βγάλεις

Είμαι άνθρωπος έχω όλα τα  δικαιώματα στη ζωή ,χωρίς κατάχρηση ρατσισμό φασισμό Υποτιμώντας την νοημοσύνη μου την γνώση μου και την ανθρώπινη ελευθερία Με πιο δικαίωμα και με ποιο νόμο,κάνουν βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια Εφαρμόζουν τον ναζί φασισμό και  τον νόμο της ζούγκλας Με χιλιάδες βίαια οργανωμένα απάνθρωπα εγκληματικά βασανιστήρια και με ότι πιο πρόστυχο υπάρχει το εφαρμόζουν με μεγάλο μίσος και κτηνωδία.4 χρόνος που με τις ώρες που με βασανίζουν οργανωμένα ,διαρκούν πολύς συνεχόμενες ημέρες.Στο διάστημα αυτό έχουν δημιουργηθεί πολλά σωματικά προβλήματα.Όπως για ένα κωδικό ,με βασάνιζαν 47 μέρες με βραδιές.Σώπασαν τα νύχια στράβωσαν τα δάχτυλα ,και προβλήματα κυνικότητας.Δεν μπορούσα να σταματήσω διότι ήταν το ID στο hotmai…και μου είχαν μπλοκάρει όλες τις δραστηριότητες σε όλο το διαδίκτυο .Η τελική απάντηση ήταν μετά από 47 μέρες ,χωρίς να μπορείς να κοιμηθείς και όλα τα απαραίτητα,μου τόνισαν εάν δεν μας απόδειξης ότι δεν είσαι πρόγραμμα μηχάνημα η ρομπότ ,δεν πρόκριτε να την βγάλεις καθαρή.Από την εξάντληση βρέθηκα στην εντατική καρδιολογική.Συνεχίζουν τα απάνθρωπα κτηνώδη βασανιστήρια ,με αποτέλεσμα  να μπαίνω βγαίνω στην εντατική .Μου παρουσίασαν προβλήματα ακινησίας.Χειρότερος  φασισμός δεν έχει ύπαρξη .Την σελίδα κατά τα λεγόμενα από άλλες ομάδες μέσο mail  μου απαντούσαν ότι γνωρίζομαι ότι η σελίδα σας είναι σκέτο κολαστήριο.Είχαν πάντα συνεργασία στα βασανιστήρια και με άλλες ομάδες από άλλες; κατάστασης.Μου έχουν επιβάλει 3150 μέρες ντροπής φασισμού ,και πρόστυχα ,και ψευδή κατηγορίες ποτέ δεν παρανόμησα .Σεβόμενος πάντα τους όρους τους fakebook Με τιμωρούσαν με 30 μέρες και μετά έπρεπε να με κάνουν μπαλάκι ,και στο τέλος να υπογράψω τα καθάρματα δήλωση μετάνοια ότι έκανα παράπτωμα και το δέχομαι ./Είμαι 59 χρόνων τώρα με έχουν βασανίσει τόσα εκατομμύρια φορές που βρίσκομαι σε άσχημη κατάσταση.Όσο γεια το facebook που σέβομαι και εκτιμώ την κατάσταση κανένα πρόβλημα.Με έχουν εξόντωση στη πραγματικότητα συνεχώς υποφέρω από τα ναζί φασιστικά βασανιστήρια .Ηλεκτρονική παρενόχληση όλη μέρα νύχτα ,μέσα στο σπίτι μου ,δημιουργώντας ταραχή και ψυχική οδύνη τόσο σε εμέ όσο και στην οικογένεια.Ο υπεύθυνος  και αρμόδιος γνώριζαν τα πάντα κάθε 1 λεπτό .Κανένας δεν ήταν ικανός να σταματήσει αυτήν την οργανωμένη εγκληματική ενεργεία Ζητώ την καταδίκη αυτόν τον δολοφόνων ,που με φτιάσανε ,με την πλύση εγκέφαλου πολύς φορές στην αυτοκτονία.Ζητώ την ποινική δίωξη τους γεια τα ομαδικά ,μεθοδευμένα οργανωμένα ,πάντα με της ευλογιές του ιδίου του facebook.Ζητώ τη έσχατη τον ποινής διότι αυτά που μου έκαναν είναι αμέτρητα απάνθρωπα και κτηνώδη από κανίβαλους.Τώρα να επέμβει εισαγγελέας και να τους συλλαβή ,για αυτήν την ρατσιστική ενέργεια.Είναι πολύ καταγεγραμμένα σε υπηρεσίες δίκες τους αλλά κανένας δεν έκανε τίποτα καταδικάζω και αυτούς που το γνωρίζουν καλά.Με κυνηγούν με άτιμοι φόρμα να υπογράψω να μου κάνουν φρόνημα ,με εκβιασμό βασανιστήρια στρατόπεδο βασανιστηρίων ,με απειλές εκφοβισμού εκβιασμού και συνεχεία γραμμένα άσεμνα και εκφοβιστικά μηνύματα  Αίσχος ύπαρχοι και θεός καθάρματα.

Έτσι με έχουν φιμωμένο από την πρώτη μέρα μέχρι τώρα ηα απάνθρωποι βασανιστές

untitled

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Καταγγέλλω καταδικάζω την ομάδα βοήθεια και facebook,διότι με βασανίζουν καθημερινά ,επί 4 χρόνο με τα πιο απάνθρωπα και κτηνώδη Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα; Ποιός θα βοηθήσει να γίνουν πραγματικότητα;

http://www.youtube.com/watch?v=GSNEea00mx4&feature=share&list=PL6019DCA42D4DB073

Είμαι άνθρωπος και είμαι στο διαδίκτυο από την αρχή ,τέτοια βρωμιά κακή μίσος κτηνωδία δεν συνάντησα ποτέ ντροπή

Κατάχρηση καταπάτηση ανθρώπινων δικαιωμάτων.Δεν σας ενόχλησα ποτέ δεν παραβίασα τίποτα δε παρανόμησα τηρώ τους όρους του facebook ,Κατά γράμμα. Αλήτες με έχετε να βρίσκομαι με ιατρική και μηχανική υποστήριξη .με έχετε φτάσει στο σημεία να μην μπορώ να ,κανό τα καθημερινά .Με ποιο δικαίωμα με βασανίζετε 4 χρόνο ,είναι ντροπή σας και σειόσαστε απάνθρωποι .Δεν ενδιαφέρθηκε αυτός που έπρεπε ζητώ αποζημίωση γεια ελ;α αυτά τα κακουργήματος .Την κτηνωδία τον φασισμό το μισούς ,προκαλώντας μέρα νύχτα ψυχική οδύνη με την ηλεκτρονική παρενόχληση.Αίσχος σας καταδικάζω από ψυχής ,γεια τα εγκλήματα που κάνατε , Είμαι άνθρωπος και είμαι στο διαδίκτυο από την αρχή ,τέτοια βρωμιά κακή μίσος κτηνωδία δεν συνάντησα ποτέ ντροπή χζας ζητώ την καταδίκη σας γεια τα εγκλήματα που κάνατε ομαδικά και επί μεγάλα διαστήματα κατά εμού κτήνη είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω .Εάν τα έκαναν αυτά σε ες;ας τι θα κάνατε  εγκληματίες δολοφόνοι  ,φαίνετε με την πλύση εγκεφάλου με φτασατε σε αυτοκτονία τύραννοι την καταδίκη σας απάνθρωπα τέρατα

Αυτή είναι η αξία σας τραμπουκισμός ναζισμός φασισμός ,κατάχρηση καταπάτηση σελίδας , απάνθρωποι ,να φτάνετε σε αυτό το σημείο ανόητη να κινάγατε τις αναρτήσεις, αίσχος φασίστες βασανιστές ομάδα και βοήθεια.Ντροπή σας καμία σέβας στο διαδίκτυο σε έμενα που μου έχετε προξενήσει σωματικά προβλήματα από τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ζητώ την καταδίκη σας διότι με έχετε φτάσει σε σημείο ακινησίας.Είναι ντροπή να βρίσκω 2 χρόνια ,χάρις να μπορώ να περπατήσω ουτε βήμα ναι καθάρματα βρωμιάρηδες ζητώ την καταδίκη σας κτήνη

victoria   77  να η καταντια σας

ντγροπη μπλοκαρετε τα παντα εκατονταδες φορες γεια μια αναρτηση .

Aυτή είναι η μπλοκαρισμένη ανάρτηση της Council of the European Union μπλοκάρισμα με μίσος και κτηνωδία .Ακατάλληλη γεια τα πάντα .Τόση νοημοσύνη έχουν ,η ναζι ομαδα και βοιθεια του facebook.this is blocked posting the Council of the European Union blocking with hatred and brutality. Improper hello everything. So much intelligence they have, the Nazi groups and voitheia of facebook.

ρ