addthis

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Είμαι άνθρωπος και είμαι στο διαδίκτυο από την αρχή ,τέτοια βρωμιά κακή μίσος κτηνωδία δεν συνάντησα ποτέ ντροπή

Κατάχρηση καταπάτηση ανθρώπινων δικαιωμάτων.Δεν σας ενόχλησα ποτέ δεν παραβίασα τίποτα δε παρανόμησα τηρώ τους όρους του facebook ,Κατά γράμμα. Αλήτες με έχετε να βρίσκομαι με ιατρική και μηχανική υποστήριξη .με έχετε φτάσει στο σημεία να μην μπορώ να ,κανό τα καθημερινά .Με ποιο δικαίωμα με βασανίζετε 4 χρόνο ,είναι ντροπή σας και σειόσαστε απάνθρωποι .Δεν ενδιαφέρθηκε αυτός που έπρεπε ζητώ αποζημίωση γεια ελ;α αυτά τα κακουργήματος .Την κτηνωδία τον φασισμό το μισούς ,προκαλώντας μέρα νύχτα ψυχική οδύνη με την ηλεκτρονική παρενόχληση.Αίσχος σας καταδικάζω από ψυχής ,γεια τα εγκλήματα που κάνατε , Είμαι άνθρωπος και είμαι στο διαδίκτυο από την αρχή ,τέτοια βρωμιά κακή μίσος κτηνωδία δεν συνάντησα ποτέ ντροπή χζας ζητώ την καταδίκη σας γεια τα εγκλήματα που κάνατε ομαδικά και επί μεγάλα διαστήματα κατά εμού κτήνη είμαι άνθρωπος θέλω να ζήσω .Εάν τα έκαναν αυτά σε ες;ας τι θα κάνατε  εγκληματίες δολοφόνοι  ,φαίνετε με την πλύση εγκεφάλου με φτασατε σε αυτοκτονία τύραννοι την καταδίκη σας απάνθρωπα τέρατα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου