Μιχάλης Θαλάσσης Χριστιανισμός μονοθεϊστική θρησκεία βασισμένη στην ζωή και την διδασκαλία του Κυρίου Ιησού Χριστού. Mihalis.Thalassis Athens
addthis
Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012
ΝΤΑΛΑΡΑΣ DALARAS " ΓΙ ΠΑΡΕ ΓΥΦΤΟ ΣΦΥΡΙ ΚΙ ΑΜΟΝΙ " 1973
ΝΤΑΛΑΡΑΣ DALARAS " ΓΙ ΠΑΡΕ ΓΥΦΤΟ ΣΦΥΡΙ ΚΙ ΑΜΟΝΙ " 1973
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ " ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ " ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΚΑΛΔΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΣΤΑ 1973.
Category: Music
License:Standard YouTube License
http://youtu.be/phVxYU5bz2I
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ " ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ " ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΚΑΛΔΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΣΤΑ 1973.
Category: Music
License:Standard YouTube License
http://youtu.be/phVxYU5bz2I
Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012
Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ στο ΣΙΝΕ ΜΙΚΗΣ.ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ Α΄μέρος
- Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ στο ΣΙΝΕ ΜΙΚΗΣ.ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ Α΄μέρος
ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ.ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ.ΗΡΩΔΕΙΟ.1995 ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ .ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ. ΛΑΚΗΣ ΚΑΡΝΕΖΗΣ.ΣΥΜΦΩΝΙΚΟ.ΑΡΧΕΙΟ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΑΚΗΣ.METROPOLE ORCHESTRA του HILVERSUM.DICK BAKKER.ΧΟΡΩΔΙΑ FONS MYSICALS.ΚΩΣΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ.
Κατηγορία: Μουσική
Άδεια: Τυπική άδεια YouTube
48:22:01
http://youtu.be/1ZFzg5vLLVQ
ΞΑΡΧΑΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΣΑΚΑΙΝΑ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΛΟΛΑ
απο το θεϊκό πεντάγραμμο του Σταύρου Ξαρχάκου και την κλασσική ερμηνεία των αξέχαστων ηθοποιών αποδεικνειεται και καθιερώνεται ο ΧΑΣΑΠΙΚΟΣ ως ο πλέον μάγκικος χορός σ' ολο το ντουνιά.... Απολαύστε τον...
Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012
Η μελοποιημένη έκδοση του ποιήματος «Εαρινή Συμφωνία», του Γιάννη Ρίτσου, από τον Γιάννη Μαρκόπουλο.
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας
Η μελοποιημένη έκδοση του ποιήματος «Εαρινή Συμφωνία», του Γιάννη
ΠΡΩΪΝΟ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΡΩΪΝΟ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012
Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012
Μαρία Δημητριάδη - Χρέος (Γ.Ρίτσος)
Μαρία Δημητριάδη - Χρέος (Γ.Ρίτσος)
Ποίηση : Γιάννης Ρίτσος
Μελοποίηση :Θάνος Μικρούτσικος
«Κι ύστερα πάλι ομοβροντία τα χαράματα
... διώχνοντας απ' τα κυπαρίσια τα σπουργίτια
τα φορτηγά αυτοκίνητα γιομάτα αγωνιστές
περνώντας για τον τόπο της εκτέλεσης
κόβοντας με τις ρόδες τους στα δυο τον ήλιο.
Εμεινε πάλι πολλή σκόνη τ' απογεύματα
Η σκόνη που αφήνουν πίσω τους τα μαύρα φουστάνια
Των μανάδων
Καθώς περνάνε απ' του Αβέρωφ ή απ' του Χατζηκώστα
Ή από τα τμήματα των μεταγωγών
Οι μαύρες μανάδες με τα μαύρα φουστάνια
Με την καρδιά τους τυλιγμένη στο μαντίλι τους
Σαν ένα ξεροκόμματο ψωμί που δεν μπορεί να το μασήσει
Ούτε ο Θάνατος.»
Category: Music
License:Standard YouTube License
Ποίηση : Γιάννης Ρίτσος
Μελοποίηση :Θάνος Μικρούτσικος
«Κι ύστερα πάλι ομοβροντία τα χαράματα
...
τα φορτηγά αυτοκίνητα γιομάτα αγωνιστές
περνώντας για τον τόπο της εκτέλεσης
κόβοντας με τις ρόδες τους στα δυο τον ήλιο.
Εμεινε πάλι πολλή σκόνη τ' απογεύματα
Η σκόνη που αφήνουν πίσω τους τα μαύρα φουστάνια
Των μανάδων
Καθώς περνάνε απ' του Αβέρωφ ή απ' του Χατζηκώστα
Ή από τα τμήματα των μεταγωγών
Οι μαύρες μανάδες με τα μαύρα φουστάνια
Με την καρδιά τους τυλιγμένη στο μαντίλι τους
Σαν ένα ξεροκόμματο ψωμί που δεν μπορεί να το μασήσει
Ούτε ο Θάνατος.»
Category: Music
License:Standard YouTube License
Δεν κλαίω ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΚΑΙΦΥΛΛΙΑΣ
Ποίηση: Γιάννης Ρίτσος
Μουσική: Μάριος Τόκας
Ερμηνεία: Θανάσης Γκαϊφύλλιας
Δίσκος: "Θανάσης Γκαϊφύλλιας - Αυτά που ρωτάς" (Ζωντανά στο Κύτταρο)
...
Το "Δεν κλαίω" πρωτοερμήνευσε ο Λάκης Χαλκιάς το 1981 και έπειτα ο Αντώνης Καλογιάννης, ο Γιώργος Νταλάρας κ.ά.
Φωνητικά: Λήδα Χαλκιαδάκη
Σε βρήκα για μια νύχτα μόνη
και πότε θα σε ξαναβρώ
η θύμησή σου με σταυρώνει
σ' ένα κατάφωτο σταυρό
η θύμησή σου με σταυρώνει
σ' ένα κατάφωτο σταυρό
Δεν κλαίω για αυτά που μου 'χεις πάρει
για αυτά που μου 'χεις αρνηθεί
μου 'χεις χαρίσει ένα φεγγάρι
γαλάζιο, ανείπωτο, βαθύ.
Δεν κλαίω για αυτά που μου 'χεις πάρει.
Στη τρυφερή σου την παλάμη
κουρνιάζουν τα χρυσά πουλιά
ποιάν αμαρτία να 'χω κάνει
και μου χουν λείψει τα φιλιά
ποιάν αμαρτία να 'χω κάνει
και μου χουν λείψει τα φιλιά
Δεν κλαίω για αυτά που μου 'χεις πάρει
για αυτά που μου 'χεις αρνηθεί
μου 'χεις χαρίσει ένα φεγγάρι
γαλάζιο, ανείπωτο, βαθύ.
Δεν κλαίω για αυτά που μου 'χεις πάρει.
Category: Music
License:Standard YouTube License http://youtu.be/YV4ffPmEqCA
Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012
ΛΟΝΔΙΝΟ: Facebook δήλωσε την Παρασκευή ότι είχε σβήσει την αναγνώριση προσώπου-εργαλείο που ζητά από τους χρήστες να "ετικέτα" φωτογραφίες έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του μετά από έρευνα της ιδιωτικής ζωής.
Το χαρακτηριστικό εντοπίστηκε από τις ρυθμιστικές αρχές ως μία από τις κύριες απειλές προστασία της ιδιωτικής ζωής που τίθενται από το site κοινωνικής δικτύωσης.
Δεδομένων της Ιρλανδίας Επίτροπος Προστασίας (DPC), Billy Hawkes, ο οποίος ξεκίνησε τον καθετήρα, επειδή οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις του Facebook βασίζεται στην Ιρλανδία, είπε ότι ήταν ευτυχής που η περιοχή είχε συμφωνήσει να αφαιρέσετε το εργαλείο στην Ευρώπη από τις 15 Οκτωβρίου.
Οι νέοι χρήστες είναι ήδη σε θέση να έχουν πρόσβαση.
Hawkes, δήλωσε: "Είμαι ικανοποιημένος ότι η αναθεώρηση έδειξε μια σαφή και συνεχή δέσμευση εκ μέρους του FBI για να συμμορφωθούν με τις ευθύνες της προστασίας των δεδομένων του.
Facebook turns off facial recognition tool - The Times of India http://
Ο Γιάννης Γιοκαρίνης τραγουδάει και μιλάει για τη ζωή του (2007)
Ντροπή σας σας έδωσα πολλές ευκαιρίες και δυνατότητες να καταλάβετε τι ζητάτε από έμενα και να γίνετε άνθρωποι δυστυχώς κάνατε υποβάθμιση μέρα με την μέρα .Δεν ευδοκιμούν τέτοια αγκάθια στην εποχής όσο και τραμπούκος να είσαι όσο και φασίστας όσο και απάνθρωπος κοινός κτήνη .Τι βγάλετε ρε αναιδεστάτη από έμενα τόσα χρόνια αυτό που ζητάτε αστυνόμε σαΐνι δεν θα το είχες βρει.Κάντε ότι θέλετε το μόνο μην με ενοχλήστε και μην κάνετε κατάχρηση στην σελίδα.και εάν νομίζετε ότι δεν σας κάνω να με διαγράψετε ,δεν έχετε κανένα δίκαιο να με βασανίζετε με αυτόν τον τρόπο ,Άσα χρόνια και να περάσουν κόπια στιγμή θα καταλήξετε στην δικαιοσύνη διότι είστε επικίνδυνη σε όλους τους χρηστές.Με την κινδυνολογία με την ψυχική οδύνη δεν ξερό τι μπορεί να πάθη η να κάνη κακούργη .
Αυτήν την ανάρτηση που είναι δική μου την είχες Πετάξει γιατί ρε παλαινθροπη πριν 20 λεπτά την έστειλα πριν ανοίξω Τώρα φασίστα ρε τραμπούκε καταχραστή βασανιστή τομάρια γιατί ρε βλάκα την έκρυψες παλοχαραχτηρα γιατί ρε κτήνος δεν αλλάζετε τακτική.Που βρισκόμαστε ρε υστερική διεφθαρμένα καταχραστές Τραμπούκοι Γιατί ρε καλοπεί τόσο μίσος και εκδίκηση κέρατα βρωμιάρη .αληταρία τα έχω παρη στα σοβαρά γιατί είδα ότι έχω να κάνω με μαφιόζους εκπαιδευμένους βασανιστή θα σας ρε βλάκα Τσόγλανοι κανένας τσόγλανε στην σελίδα.Γευτώ ρε πρόστυχε συνεχίζεις αυτά τα απάνθρωπα βίαια ψυχολογικά βασανιστήρια .Να τέρμα παλιό που στην σελίδα σου .Νε ρε κόπανε με κινάγατε σας τον χειρότερο εχθρό βασανιστήρια παρενόχληση ψυχική οδύνη ε άντε και …... τόσα χρόνια ,φύγε πους διότι έχω τα πάντα δεν θόλο ,γιατί φύγετε δεν ύπαρχο γεια εσάς ναζί μην τολμήσετε άμεσος γεια δέσιμο γευτώ τα κτήνη δεν περνούν από λόγια και τα δένουν τομάρια μην τολμήσετε και αναρτήσετε στην σελίδα .Πρώτον είναι καταδικασμένη ισόβια έτι είναι και δεύτερον κάνετε κατάχρηση καταπάτηση το κατάλαβες τέρμα αλήτη με έμενα Καραλή και με την σελίδα
Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012
Πώς τολμάς κάθαρμα να κάνης κατάχρηση και καταπάτηση στην σελίδα. φασίστα τραμπούκε
Πώς τολμάς κάθαρμα να κάνης κατάχρηση και καταπάτηση στην σελίδα. φασίστα τραμπούκε Γιατί ρε με προκαλείτε παραβιάζοντας όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα .Γατί ρε καθάρματα βασανιστές συνεχίζετε να κινδυνολογείτε ,να εκβιάζετε να υπογράψω μπούστα Γιατί το facebook αδιαφορεί.γιατί ρε νανώδες γάμο ότι τσογλανιού .Τι θέλεις ρε διεφθαρμένε κτήνος να φτάσω ρε βρομιάρη στο επίπεδο σου που εάν είχατε λίγο ανθρωπιά και κατακρίνω στο θέμα αυτό και καταδικάζω την ανικανότητα του αρμόδιου να σταματήσει αυτή την πρωτοφανές κτηνωδία ρε και βασανισμό ο νομός τα διώκει αυτά.Εσείς τι είσαστε τη παρουσιάζετε αριθμούς η θύματα βασανισμού γιατί θίγονται τα συμφέροντα σας ντροπή σας τόσα χρόνια θρασύδειλοι να με βασανίζετε κτήνη νε κτήνη γευτώ εάν εισαστ5α άνθρωποι δεν θα το επιτρέπατε αυτό .Ξεκινήστε το σχέδιο το
γνωρίζετε και να κάνετε αυτά τα πρόστυχα στα άτομα του σπω του σπιτιού σας .ποιος σου είπε ότι έχεις το δικαίωμα,α να εγκληματείς...
κατά συνανθρώπου αίσχος λείπαμε διότι δεν καταλαβαίνετε τι σας γίνετε.Και δεν γνωρίζω σε πόσα αλλά άτομα κάνατε το ίδιο και τη απέγιναν σας καθιστώ υπευθύνους για την παραμικρή αμυχή προσβολή παρενόχληση.θα τα πληρώσετε άυλα αυτά τα εγκληματικά ,τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .είναι ντροπή facebook αυτό το απάνθρωπο γεια όλο τον ανθρώπινο γένος απάνθρωπη μας βλέπετε σαν πτώματα .Δεν ενόχλησα κανένα δεν είχα τάσης αυτοπροβολής Ουτάρ αποσκοπούσα παλιάνθρωποι κάπου.Γευτώ συνεχίζετε σας έχω ενημέρωση 100000 φόρτος και εσείς εντείνετε τα φασιστικά και προσβλητικά βασανιστήρια ντροπή σας ανίκανη ,να σας κάνουν ότι θέλουν μια ομάδα και μια βοηθός συν μερικές χιλιάδες .γεια παρακολούθηση γεια μπλοκάρισμα και γενικά γεια το κολαστήριο σας Απαιτώ την απακοικατασταση ,την προσωπικότητα μου που δεν είναι κανένα κολοπεδφο δεν μου την παρά .μήπως μας κάνατε και χάρη που είμαστε .σου κάναμε παράπονο ποτέ 2700 μέρες πρόστυχη αυτή είναι η αξιοπρέπεια σας από την πρώτη ώρα /δεν θέλετε κανόνα και έμενα τι με νοιάζει τώρα ζητώ να τελείωση αυτή η κατάσταση με έχετε φέρει στο αμήν Εχ φτάσει σε απόγνωση και σας καθιστό υπευθύνους καθ7αρματα απάνθρωποι βρομοσκυλα και μην τολμήσει κανένας και πέραση να κάνη παράπονα στον και παραπέρα θα πέη .να φύγετε τώρα όλοι αυτή την επιστολή θα την στύλο παντού.
Πώς τολμάς κάθαρμα να κάνης κατάχρηση και καταπάτηση στην σελίδα. φασίστα τραμπούκε Γιατί ρε με προκαλείτε παραβιάζοντας όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα .Γατί ρε καθάρματα βασανιστές συνεχίζετε να κινδυνολογείτε ,να εκβιάζετε να υπογράψω μπούστα Γιατί το facebook αδιαφορεί.γιατί ρε νανώδες γάμο ότι τσογλανιού .Τι θέλεις ρε διεφθαρμένε κτήνος να φτάσω ρε βρομιάρη στο επίπεδο σου που εάν είχατε λίγο ανθρωπιά και κατακρίνω στο θέμα αυτό και καταδικάζω την ανικανότητα του αρμόδιου να σταματήσει αυτή την πρωτοφανές κτηνωδία ρε και βασανισμό ο νομός τα διώκει αυτά.Εσείς τι είσαστε τη παρουσιάζετε αριθμούς η θύματα βασανισμού γιατί θίγονται τα συμφέροντα σας ντροπή σας τόσα χρόνια θρασύδειλοι να με βασανίζετε κτήνη νε κτήνη γευτώ εάν εισαστ5α άνθρωποι δεν θα το επιτρέπατε αυτό .Ξεκινήστε το σχέδιο το
γνωρίζετε και να κάνετε αυτά τα πρόστυχα στα άτομα του σπω του σπιτιού σας .ποιος σου είπε ότι έχεις το δικαίωμα,α να εγκληματείς...
κατά συνανθρώπου αίσχος λείπαμε διότι δεν καταλαβαίνετε τι σας γίνετε.Και δεν γνωρίζω σε πόσα αλλά άτομα κάνατε το ίδιο και τη απέγιναν σας καθιστώ υπευθύνους για την παραμικρή αμυχή προσβολή παρενόχληση.θα τα πληρώσετε άυλα αυτά τα εγκληματικά ,τα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια .είναι ντροπή facebook αυτό το απάνθρωπο γεια όλο τον ανθρώπινο γένος απάνθρωπη μας βλέπετε σαν πτώματα .Δεν ενόχλησα κανένα δεν είχα τάσης αυτοπροβολής Ουτάρ αποσκοπούσα παλιάνθρωποι κάπου.Γευτώ συνεχίζετε σας έχω ενημέρωση 100000 φόρτος και εσείς εντείνετε τα φασιστικά και προσβλητικά βασανιστήρια ντροπή σας ανίκανη ,να σας κάνουν ότι θέλουν μια ομάδα και μια βοηθός συν μερικές χιλιάδες .γεια παρακολούθηση γεια μπλοκάρισμα και γενικά γεια το κολαστήριο σας Απαιτώ την απακοικατασταση ,την προσωπικότητα μου που δεν είναι κανένα κολοπεδφο δεν μου την παρά .μήπως μας κάνατε και χάρη που είμαστε .σου κάναμε παράπονο ποτέ 2700 μέρες πρόστυχη αυτή είναι η αξιοπρέπεια σας από την πρώτη ώρα /δεν θέλετε κανόνα και έμενα τι με νοιάζει τώρα ζητώ να τελείωση αυτή η κατάσταση με έχετε φέρει στο αμήν Εχ φτάσει σε απόγνωση και σας καθιστό υπευθύνους καθ7αρματα απάνθρωποι βρομοσκυλα και μην τολμήσει κανένας και πέραση να κάνη παράπονα στον και παραπέρα θα πέη .να φύγετε τώρα όλοι αυτή την επιστολή θα την στύλο παντού.
Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012
Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012
Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012
Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012
Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012
Ενημέρωση τα έχεις διακόψει γεια 30 μέρες να πας ρε ανέντιμε πρόστυχε και να φυγής τώρα από την σελίδα .και κανό διακοπή facebook με microsoft και τα υπόλοιπα ντροπή σας .Αυτά που κάνε είναι αδιανόητα δεν αξίζουν ούτε να τα σκέπτεσαι αυτά είναι παραίσθηση ,από την μανία και την κουνάδια που σας διέπει.άντε ρε φύγετε νομίζεις ότι θα γίνω σας εσάς να κοροϊδεύω του ανθρώπου χρηστές ,συνεχεία τραμπουκισμό και κινδυνολογία .Και εικονικά παραπτώματα.εμάς τους χρηστές μας φέρεστε μαλών μου φέρεστε με τον πιο κτηνώδη τρόπο και θα σε αφήσω τσόγλανε
Ενημέρωση τα έχεις διακόψει γεια 30 μέρες να πας ρε ανέντιμε πρόστυχε και να φυγής τώρα από την σελίδα .και κανό διακοπή facebook με microsoft και τα υπόλοιπα ντροπή σας .Αυτά που κάνε είναι αδιανόητα δεν αξίζουν ούτε να τα σκέπτεσαι αυτά είναι παραίσθηση ,από την μανία και την κουνάδια που σας διέπει.άντε ρε φύγετε νομίζεις ότι θα γίνω σας εσάς να κοροϊδεύω του ανθρώπου χρηστές ,συνεχεία τραμπουκισμό και κινδυνολογία .Και εικονικά παραπτώματα.εμάς τους χρηστές μας φέρεστε μαλών μου φέρεστε με τον πιο κτηνώδη τρόπο και θα σε αφήσω τσόγλανε
Από που ρε ανήθικε είμαι ακόμα 27 μέρες ανάγωγε ποτέ δεν έχω κάνη [παράπτωμα αλλά είσαστε ανεγκέφαλοι.Κινδυνολόγοι τραμπούκου βασανιστές παλιάνθρωπε .δεν ξέρετε ούτε εσείς τι να γράφετε καθάρματα .θέλετε να υπογράψω αλήτες και μου γράφετε στους τοίχους ε συνθήματα τραμπουκικά εάν δεν υπογραφές Μέτα έχεις τόσα χρονιάς Είσαστε πολύ εκδικητική δεν θέλετε κανένα,τη λες ρε τσόγλανε ούτε μηνύματα με έχετε αφήσει ποτέ ούτε messenger μπλοκαρισμένο,Από που ρε α,κλάταρα που μέσα σε 140 μήνες έχω Βάλη στην σελίδα 10 άτομα και μου γραφής παρενόχληση καίε αυτό τα αστικό μια με την κοινότητα καλοπεί μια με τον Bill... μια με το teitter γιατι σε διεγραψα διοτι είσαστε κακόβουλη και επικίνδυνη . ντροπή σας τομάρια σας Εχ γραία σας τα μούτρα σας απόβλητο δεν γίνομαι .ρε ανόητε με τα ποσοστά με έχεις Ρέα παλιό μαλ. σε φίλους αν
Από που ρε ανήθικε είμαι ακόμα 27 μέρες ανάγωγε ποτέ δεν έχω κάνη [παράπτωμα αλλά είσαστε ανεγκέφαλοι.Κινδυνολόγοι τραμπούκου βασανιστές παλιάνθρωπε .δεν ξέρετε ούτε εσείς τι να γράφετε καθάρματα .θέλετε να υπογράψω αλήτες και μου γράφετε στους τοίχους ε συνθήματα τραμπουκικά εάν δεν υπογραφές Μέτα έχεις τόσα χρονιάς Είσαστε πολύ εκδικητική δεν θέλετε κανένα,τη λες ρε τσόγλανε ούτε μηνύματα με έχετε αφήσει ποτέ ούτε messenger μπλοκαρισμένο,Από που ρε α,κλάταρα που μέσα σε 140 μήνες έχω Βάλη στην σελίδα 10 άτομα και μου γραφής παρενόχληση καίε αυτό τα αστικό μια με την κοινότητα καλοπεί μια με τον Bill... μια με το teitter γιατι σε διεγραψα διοτι είσαστε κακόβουλη και επικίνδυνη . ντροπή σας τομάρια σας Εχ γραία σας τα μούτρα σας απόβλητο δεν γίνομαι .ρε ανόητε με τα ποσοστά με έχεις Ρέα παλιό μαλ. σε φίλους αν ζητούν καμία εικόνα αυτά ρε καθάρματα γάμο εκεί που έχετε φτάσει σε ενοχλώ ρε κόπανε .τι ζητάς Τερ τσόγλανε και θέλεις να με κοντράρεις εκτός ότου ότι είσαστε ανόητος είσαι και βλάκας .που ρε κάθαρμα ζείτε ύπαρχους και αλά κτήνη που μένετε Μιλάμε για κανιβαλισμό.δεν σκέφτηκε κανένας από Άλλους στο facebook να βρεθεί ένας και να σας αρπάξει τομάρια .που ρε ελατήρα ακουστικέ 24 ώρες να με παρενοχλήστε ηλεκτρονικά και τραμπουκικά άντε φύγετε ρε απόβρασμα ,Έλεος αυτό το πράγμα σε φτάνει χαζέ αδιέξοδο ναζί τον τρελάνεις τον άλλον του κάννης πλύση εγκεφάλου και τον στέλνεις χωρίς ανακαταλάβω κανένα ας τίποτα .Και εάν ειμή μικρός στα χρόνια τον έχεις στειλεοί με την προ εβδομαδιαία τραμπούκοι θέλετε εξέταση για την κτηνώδη και τερατώδη συμπεριφορά ρε Μάλι χιλιάδες ογρές Τερ πόσταρα τι θέλεις ρε να με βγάλεις από την ρωτά μου μνα μ ε ξεσυνέρισης .δεν γίνετε αυτό.κάθε λεπτό,Το facebook ,τι κάνη ποτέ ,μόνο ομάδα και βοήθεια και τα λέει όλα.Ρε βλάκα σου έκανα ποτέ κανένα κήρυγμα έχεις φαγωθεί πουδταρα με την Microsoft με τους times από έμενα ρε βρομοσκυλα τι ζητάτε ρε καθάρματα ύπουλα μου λέτε να καλέσω σε πύον τα λες ρε εξευτελισμένε ρε κοπ[ανε έχεις χωρίσει ανθρώπους έχεις διχάσει φίλους οικογένειες αδέρφισα.τους έχει διχάσει με το τροπώσου .έχετε καταστγρτεψη οικογένειες .ένα απλό περίμενα μια απάντηση ,και δεν την λαβαίνω ποτέ τι γίνετε διύλιση ρεκολοπεδα γνωρίζω κατάστασης και9 σε δίκες μου περίπτωσης αχυράνθρωποι
Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012
Ήσαστε τομάρια και θρασύδειλοι κουβαλήσατε όλους του επώνυμους σαν δεν ντρέπεστε βλάκες ντροπή μέχρι τον πρόεδρο φύγετε γατί δεν καλό κανένα είμαι άνθρωπος και σας αντιμετωπίζω όλα τα χρόνια που κάνετε αυτά χωρίς φόβος και πάθος ήρεμα απλά και ωραία όσο και να προσπαθείτε δεν θα σας κανό την χάρη να χάσω την αξιοπρέπεια μου και την πιστή στον συνάνθρωπο στα ΙΣΑ και καθαρά χωρίς μπαμπεσιές είμαστε
Ήσαστε τομάρια και θρασύδειλοι κουβαλήσατε όλους του επώνυμους σαν δεν ντρέπεστε βλάκες ντροπή μέχρι τον πρόεδρο φύγετε γατί δεν καλό κανένα είμαι άνθρωπος και σας αντιμετωπίζω όλα τα χρόνια που κάνετε αυτά χωρίς φόβος και πάθος ήρεμα απλά και ωραία όσο και να προσπαθείτε δεν θα σας κανό την χάρη να χάσω την αξιοπρέπεια μου και την πιστή στον συνάνθρωπο στα ΙΣΑ και καθαρά χωρίς μπαμπεσιές είμαστε
Δεν ήταν μόνο αυτό το άδικο το πρόστυχο 3 μέρες με έχων η ναζί και μου έκαναν βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Δεν δεχόντουσαν τον κωδικό ,μετά από 10 ώρες τον δεχτήκαν ζητούσαν αλλά μετά πάλη λάθος κωδικό και την 3 μέρα δεν υπάρχει αυτή η σελίδα ανύπαρκτη.αυτά τα καθάρματα έχουμε από κατή και μας κουμαντάρουν .Προσέχετε μην δώσετε ποτέ το παραμικρό σε ομάδα και βοήθεια ,ποτέ κωδικό όνομα αριθμό κάρτα τραπέζης μου ζητούσαν.Από το μίσος μου έχουν επιβάλει 2700 μέρες φυλακή βασανιστήρια σωφρονιστήριο στρατόπεδο πολιτικών κρατουμένων και χειρότερα, τους
Δεν ήταν μόνο αυτό το άδικο το πρόστυχο 3 μέρες με έχων η ναζί και μου έκαναν βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Δεν δεχόντουσαν τον κωδικό ,μετά από 10 ώρες τον δεχτήκαν ζητούσαν αλλά μετά πάλη λάθος κωδικό και την 3 μέρα δεν υπάρχει αυτή η σελίδα ανύπαρκτη.αυτά τα καθάρματα έχουμε από κατή και μας κουμαντάρουν .Προσέχετε μην δώσετε ποτέ το παραμικρό σε ομάδα και βοήθεια ,ποτέ κωδικό όνομα αριθμό κάρτα τραπέζης μου ζητούσαν.Από το μίσος μου έχουν επιβάλει 2700 μέρες φυλακή βασανιστήρια σωφρονιστήριο στρατόπεδο πολιτικών κρατουμένων και χειρότερα, τους δίνω το διακαίομαι τώρα να αρνηθούν εστί 1 θέμα το παραμικρό αχούν τιμωρήσω έμενα ότι ενοχλούσα έμενα τουλάχιστον 700 μέρες.Και ήρθαν η τραμπούκοι να αναρτήσουν σε όλες τις σελίδες προσθήκη η αθεόφοβη είναι δηλητήριο.της καταδικάζω σε όλο το διαδίκτυο και στο facebook που το μόνο που κάνη να τους παρέχει ασυλία και να του συγκάλυψη.facebook ε καταγελώ σε όλο το διαδίκτυο στα ανθρώπινα δικαιώματα ,και στον ΟΗΕ και σε κάθε αρμόδιο φορέα εάν δεν τους πάρεις σύμπραξες μαζί τους στο βρομερό αυτό Βάϊο τρόπο και στην πλύση εγκεφάλου .ζητώ να πάρεις τις 30 μέρες και να καταδικάσεις αυτά τα καθάρματα.τα γνωρίζεις όλα όσα συμβαίνουν και αγνοείτε και τους παροτρύνετε
καταλάβετε το είμαστε άνθρωποι και όχι κτήνη δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μου κάνετε αυτά τα βασανιστήρια είναι ντροπή σας δεν ζητώ αντεκδίκηση αλλά άπορο πώς υπάρχουν τέτοια κτήνη στην κοινωνία να σας πάρουν και δεν με ενδιαφέρει τίποτα ούτε από κανένα .μου κάνης παρενόχληση ψυχική οδύνη εικονικά ναζιστικά πλύση εγκεφάλου χιλίασες ώρες .πρέπει να βρεθεί κόπους να σαε θεραπευτή ,διότι βρίσκεστε ης αθλία νοσηρή κατάσταση.
Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012
αυτό τις 30 μέρες γατί έβαλα άτομα τις εκκλησίας και ότι τους ενοχλούσα ντροπή σου ήξερα ότι το πατέ για φυλακή 30 μέρες και θα άφηνα τους άγιους αντίχριστη απάνθρωποι κτήνη βασανιστές ναι δέχομαι τις 30 μέρες γατί είμαι χριστιανό ς και πιστεύω στην θρησκεία και στον άνθρωπο .Εσείς ομάδα και βοήθεια κάνετε ναζιστικά βασανιστήρια.Και σου έγραψα το απόγευμα κατάλαβα το τι θα συνέβαινε και σου γράφο βαλε 5000 μέρες φυλακή αποκλεισμό κολαστήριο γιατί το πίστευα και όλη που ένια γεια τις σελίδες θα μπουν στις σελίδωσες και την φυλακή αποκλεισμό τον αναλαμβάνω να τον χρεωθώ /Γιατί έχουμε πιστή και σεβόμαστε τον συνάνθρωπο ναι πατρίς θρησκεία ιδανικά .Δεν μπορείς να με ταπεινώνεις να με ταπεινώνεις και να με τυραννάς 4 χρόνια μέρα νύχτα τρίτη μέρα αυτή.αντέχω γιατί είμαι άνθρωπος και όχι σκουλήκι συνέχισε θα βαλε Αλή σελίδα και θα καλέσω με φίλους γνωστούς που πιστοποιούν.και δεν με ενδιαφέρει ούτε η φυλακή ούτε ο τραμπουκισμό σας /και ούτε πρόκριτε ποτέ ούτε θα σας κρατήσω κακιά .Διότι θέλετε θεραπεία νοσείτε.
αυτό τις 30 μέρες γατί έβαλα άτιμα τις εκκλησίας και ότι τους ενοχλούσα ντροπή σου ήξερα ότι το πατέ για φυλακή 30 μέρες και θα άφηνα τους άγιους αντίχριστη απάνθρωποι κτήνη βασανιστές ναι δέχομαι τις 30 μέρες γατί είμαι χριστιανό και πιστεύω στην θρησκεία και στον άνθρωπο .Εσείς ομάδα και βοήθεια κάνετε ναζιστικά βασανιστήρια.Και σου έγραψα το απόγευμα κατάλαβα το τι θα συνέβαινε και σου γράφο βαλε 5000 μέρες φυλακή αποκλεισμό κολαστήριο γιατί το πίστευα και όλη που ένια γεια τις σελίδες θα μπουν στις σελίδωσες και την φυλακή αποκλεισμό τον αναλαμβάνω να τον χρεωθώ /Γιατί έχουμε πιστή και σεβόμαστε τον συνάνθρωπο ναι πατρίς θρησκεία ιδανικά .Δεν μπορείς να με ταπεινώνεις να με ταπεινώνεις και να με τυραννάς 4 χρόνια μέρα νύχτα τρίτη μέρα αυτή.αντέχω γιατί είμαι άνθρωπος και όχι σκουλήκι συνέχισε θα βαλέ Αλή σελίδα και θα καλέσω με γνωστούς που πιστοποιούν.και δεν με ενδιαφέρει ούτε η φυλακή ούτε ο τραμπουκισμό σας /και ούτε πρόκριτε ποτέ ούτε με την σκεύη θα σας κρατήσω κακιά .Διότι θέλετε θεραπεία νοσείτε.
σας φταίνε όλη μην τολμήσετε και φέρετε στη σελίδα υλικό σελίδα με την φίρμα θα Πάι εκεί που πηγαίνουν τα δικά μου και τον φιλών πρόσεχε η σελίδα ένια κλιστεί από χθες μετά από έπυλι επίθεση τραμπούκος και βασανιστών.η ομάδα και η βοήθεια του facebookσας διέγραψα Απία την /... γατί είσαστε αυτό που γνωρίζετε καλύτερα .και μόλις πήγατε tiwitter και έκανα σύνδεση αρχίσατε.Εάν δεν συμμορφώστε θα πατέ στο σπίτι σας και θα κάνετε όλα αυτά στα άτομα τα δικά σας .δεν Εχ τίποτα ποτέ κατά του ανθρώπου καταπατήσατε τα ανθρώπινα δικαιώματα
σας φταίνε όλη μην τολμήσετε και φέρετε στη σελίδα υλικό σελίδα με την φίρμα θα Πάι εκεί που πηγαίνουν τα δικά μου και τον φιλών πρόσεχε η σελίδα ένια κλιστεί από χθες μετά από έπυλι επίθεση τραμπούκος και βασανιστών.η ομάδα και η βοήθεια του facebookσας διέγραψα Απία την /... γατί είσαστε αυτό που γνωρίζετε καλύτερα .και μόλις πήγατε tiwitter και έκανα σύνδεση αρχίσατε.Εάν δεν συμμορφώστε θα πατέ στο σπίτι σας και θα κάνετε όλα αυτά στα άτομα τα δικά σας .δεν Εχ τίποτα ποτέ κατά του ανθρώπου καταπατήσατε τα ανθρώπινα δικαιώματα
Τρίτη 28 Αυγούστου 2012
Ομάδα και βοήθεια ντροπή σας τραμπούκοι να κατανοήσω κάτι που δεν έκανα ποτέ τσόγλανοι ομάδα δεν ντρέπεστε καθόλου με την κινδυνολογία την βίαια συμπεριφορά με τον τραμπουκισμό προσπαθείτε όλη μέρα να επιβάλετε τιμάρια .δεν έχετε καθόλου προσωπικότητα να έχετε προσωπικό φιλότιμο Τόσο καθάρματα είσαστε.Αυτή η σελίδα έχει να άνοιξη καιρό ντροπή σας ,δεν γίνεστε άνθρωποι τι νομίζετε ρε αναιδεστάτη ότι κάνετε ρε βλάκες σε έμενα τόσο άσχετη από την πραγματικότητα τις Ζώης.Μια ζωή χαφιέδες με εικονικές τιμωρίες και τραμπουκισμού ηλίθιοι αίσχος ρε γουρούνια. ναι ρε είσαστε κτήνη ρεκάξανε διότι δεν Εχ κάνα μήλα ποτέ [παράπτωμα και εσείς παλιό πους ,σκατανθροποι νομίζετε άτι κατ5ι κάνατε άντε ρε να μήπως και συνέρθει ο εγκέφαλος τραμπούκοι
ομάδα δεν ντρέπεστε καθόλου με την κινδυνολογία την βίαια συμπεριφορά με τον τραμπουκισμό προσπαθείτε όλη μέρα να επιβάλετε τιμάρια .δεν έχετε καθόλου προσωπικότητα να έχετε προσωπικό φιλότιμο Τόσο καθάρματα είσαστε.Αυτή η σελίδα έχει να ανειξη καιρό ντροπή σας ,δεν γίνεστε άνθρωποι τι νομίζετε ρε αναιδεστάτη ότι κάνετε ρε βλάκες σε έμενα τόσο άσχετη από την πραγματικότητα τις Ζώης.Μια ζωή χαφιέδες με εικονικές τιμωρίες και τραμπουκισμού ηλίθιοι αίσχος ρε γουρούνια. ναι ρε είσαστε κτήνη ρεκάξανε διότι δεν Εχ κάνα μήλα ποτέ [παράπτωμα και εσείς παλιό πους ,σκατανθροποι νομίζετε άτι κατ5ι κάνατε άντε ρε να μήπως και συνέρθει ο εγκέφαλος τραμπούκοι
θα σα καταγγέλλω τώρα στο ηλεκτρονικό έγκλημα για κατάχρηση καταπάτηση σελίδας ναζισμό τραμπουκισμό καθάρματα γάμο την άξιας κτήνη.ρε κόπανε γνώριζε ρε αλήτη ότι εάν υπάρχει παράπτωμα.μιλάς ρε βλάκα .Δεν αφήσατε ποτέ να στύλο μήνυμα ,συνεχεία μπλοκαρισμένα.τομάρι.λέγε ρε ηλίθιοι θέλεις να μου γράψεις 5000 μέρες φυλακή και να παύση να μου πρίζας ,αληταρία σε πείραξε που έκανα διαγραφή με και γράφτηκα στο twitter θα σε διαγράψω και δεν θόλο καμία επαφή εγώ τι θα χαζό ρε ανόητε δεν θα έχω messenger αι που είχα κόλπο συνεχεία μπλοκαρισμένα τώρα τα διαγραφώ όλα γατί δεν σέβεστε τίποτα
Ειδοποίηση για αίτημα φιλίας
Λάβαμε σχόλια ότι στείλατε αιτήματα φιλίας σε άτομα που δεν γνωρίζετε. Κάτι τέτοιο δεν επιτρέπεται στο Facebook.
Δηλαδή το facebook δεν επιτρέπει Και τι επιτρέπει ρε κτήνος ναζιστικά ,φασίστηκα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια λέγε ρε τσόγλανε που θα μου κάνης κατηχεί αληταρίας τραμπούκοι κινδυνολόγοι αυτά τα γραφή ρε ανόητε πουθενά καθάρματα φύγετε γατί δε γίνετε άλλο και δήξε μου που γράφει αυτά τα φασίστηκα που κάνετε αλητήριες βρομοσκυλα η θα σταματήσετε ηα να έρθει το facebook να σας πάρει
Σάββατο 11 Αυγούστου 2012
Ομάδα φύγε θα σου αλήτες φύγετε τώρα γατί ρε βρομιάρηδες είσαστε στην σελίδα γατιά μου μπλοκάρετε την σελίδα.τι ζητάτε ρε ηλεκτρονικά κτήνη .φύγε χαμένο κορμό .φύγετε από την σελίδα κάνετε κατάχρηση .δεν με ενδιαφέρουν η ώρες την σελίδα.Φύγετε ρε ανόητη ήρθα στο σπίτι σας να σας Κάνο κατάχρηση καταπάτηση και τραμπουκισμό.Εάν θέλεις σελίδα αλήτη να πας στην δική .τι θέλεις τώρα ρε βλάκα να αρχίσω και να αναφέρω πρώτα απατούς ,The Times of India | TechThe Times of India | Techτην όποια την μπλοκάρετε πολύς φορές Φύγετε από την σελίδα το καταλάβεις ανόητε κατάχρηση .θα σε αναφέρω στο Καναδά στα γραφεί κατάχρησης ,φύγετε ρε μπαμπέσηδες θρασύδειλοι πού τρέχετε να κρύψετε της βρομιές σας.φύγε θα σου την κανό την αναφορά ,παντού .Γιατί ρε με παρενοχλείς δεν υπαρχή κόπιας να σας πάρει ντροπή σε εσάς που αδιαφορείτε .η τεχνολογία έχει φτάσει παντού είμαστε στην εποχή του facebook.τα πάντα μαζί και πολύς άλλε υπηρεσίες και εσύ μου τρυπάς τα μακαρόνια με το τρυπάνι .Έξω η αλήτες. μα τόσο πολύ ρε δεν είναι μια φορές κάθε δευτερόλεπτο
Ομάδα φύγε θα σου αλήτες φύγετε τώρα γατί ρε βρομιάρηδες είσαστε στην σελίδα γατιά μου μπλοκάρετε την σελίδα.τι ζητάτε ρε ηλεκτρονικά κτήνη .φύγε χαμένο κορμό .φύγετε από την σελίδα κάνετε κατάχρηση .δεν με ενδιαφέρουν η ώρες την σελίδα.Φύγετε ρε ανόητη ήρθα στο σπίτι σας να σας Κάνο κατάχρηση καταπάτηση και τραμπουκισμό.Εάν θέλεις σελίδα αλήτη να πας στην δική .τι θέλεις τώρα ρε βλάκα να αρχίσω και να αναφέρω πρώτα απατούς ,The Times of India | TechThe Times of India | Techτην όποια την μπλοκάρετε πολύς φορές Φύγετε από την σελίδα το καταλάβεις ανόητε κατάχρηση .θα σε αναφέρω στο Καναδά στα γραφεί κατάχρησης ,φύγετε ρε μπαμπέσηδες θρασύδειλοι πού τρέχετε να κρύψετε της βρομιές σας.φύγε θα σου την κανό την αναφορά ,παντού .Γιατί ρε με παρενοχλείς δεν υπαρχή κόπιας να σας πάρει ντροπή σε εσάς που αδιαφορείτε .η τεχνολογία έχει φτάσει παντού είμαστε στην εποχή του facebook.τα πάντα μαζί και πολύς άλλε υπηρεσίες και εσύ μου τρυπάς τα μακαρόνια με το τρυπάνι .Έξω η αλήτες. μα τόσο πολύ ρε δεν είναι μια φορές κάθε δευτερόλεπτο
Θα σε καταγγέλλω παντού διότι είσαστε καθάρματα με προκαλείτε από χθες και συνεχίζετε .Με πιο δικαίωμα τραμπούκε είσαι στην σελίδα μου.αυτή είναι κατάχρηση,βανδαλισμός .τι θέλεις να στύλο στον στον πρόεδρο τον πάπα της ρώμης όλου θα του καλέσω.διότι είναι αν θρόνοι και καταλαβαίνει είσαστε κακόβουλα κτήνη και προσπαθείτε να με βλάψετε .Γνωρίζετε καλά το τι κάνετε Ίλι μέρα κωλόπαιδα να πατέ στο σπίτι σας Θα παρουσιαστεί πάλι στον εισαγγελέα και θα δηλώσω ότι θα κανό την μηνύσου να οαρη ο εισαγγελέα εισαγγελική παραγγελία και μετά έλα πάλη .υπήρχα κράτος κοιλώνονταν,το αδιαφορία για αυτούς του τραμπούκους του faceboo.ε όλο το επιτελεί είναι εκβιαστές μ ε
Θα σε καταγγέλλω παντού διότι είσαστε καθάρματα με προκαλείτε από χθες και συνεχίζετε .Με πιο δικαίωμα τραμπούκε είσαι στην σελίδα μου.αυτή είναι κατάχρηση,βανδαλισμός .τι θέλεις να στύλο στον στον πρόεδρο τον πάπα της ρώμης όλου θα του καλέσω.διότι είναι αν θρόνοι και καταλαβαίνει είσαστε κακόβουλα κτήνη και προσπαθείτε να με βλάψετε .Γνωρίζετε καλά το τι κάνετε Ίλι μέρα κωλόπαιδα να πατέ στο σπίτι σας Θα παρουσιαστεί πάλι στον εισαγγελέα και θα δηλώσω ότι θα κανό την μηνύσου να οαρη ο εισαγγελέα εισαγγελική παραγγελία και μετά έλα πάλη .υπήρχα κράτος κοιλώνονταν,το αδιαφορία για αυτούς του τραμπούκους του faceboo.ε όλο το επιτελεί είναι εκβιαστές μ ε εκβιάζουν καστρί μέρα νια να μου αλλάξου φρόνημα.ντροπή αυτή η κατάντια τις κοινωνία με κατή ακατανόμαστε εκπαιδευμένα κτήνη.Δεν περνά τις ανάρτησης ,θα έχει εντολή .ε τότε Έλατε να το αρπάξετε θα σας διώξω ποινική μόνο για να με αφήσετε ίσκιο ντροπή και πάλη.θα κανό ότι γίνετε
Γεια του φίλους χρηστές αδιαφορήσατε πόλε χθες και εκατοντάδες φορές σάς έγραφα συνεχεία μην περνάτε η σελίδα είναι προσωπική ποιος θέλει περνά καταχράστηκα όσα θα υνί μέσα θα του Εχ καλέσει ο ίδιος δεν είναι κωλοχανείο να σας γραφικέ να με γράφετε να περνάτε άνετα .θα προσπαθήσω να βαλέ τα λιγότερα άτομα.δεν με ενδιαφέρου πόσος αριθμός αυτοπροβολές και ούτε αποσκοπώ πουθενά ,είμαι καθαρά με το διαδίκτυο και Ρεν τεχνολογία.δεν γίνετε να με δουλευτώ όλοι .η πονηρή έξω και όπιο επιθυμεί και έξω τέλειος από την σελίδα
Θα σε καταγγέλλω παντού διότι είσαστε καθάρματα με προκαλείτε από χθες και συνεχίζετε .Με πιο δικαίωμα τραμπούκε είσαι στην σελίδα μου.αυτή είναι κατάχρηση,βανδαλισμός .τι θέλεις να στύλο στον στον πρόεδρο τον πάπα της ρώμης όλου θα του καλέσω.διότι είναι αν θρόνοι και καταλαβαίνει είσαστε κακόβουλα κτήνη και προσπαθείτε να με βλάψετε .Γνωρίζετε καλά το τι κάνετε Ίλι μέρα κωλόπαιδα να πατέ στο σπίτι σας Θα παρουσιαστεί πάλι στον εισαγγελέα και θα δηλώσω ότι θα κανό την μηνύσου να οαρη ο εισαγγελέα εισαγγελική παραγγελία και μετά έλα πάλη .υπήρχα κράτος κοιλώνονταν,το αδιαφορία για αυτούς του τραμπούκους του faceboo.ε όλο το επιτελεί είναι εκβιαστές μ ε εκβιάζουν καστρί μέρα νια να μου αλλάξου φρόνημα.ντροπή αυτή η κατάντια τις κοινωνία με κατή ακατανόμαστε εκπαιδευμένα κτήνη.Δεν περνά τις ανάρτησης ,θα έχει εντολή .ε τότε Έλατε να το αρπάξετε θα σας διώξω ποινική μόνο για να με αφήσετε ίσκιο ντροπή και πάλη.θα κανό ότι γίνετε
τέρμα δεν θα ανεχτώ Αλή προσβολή υπάρχου χιλιαδες σελίδες θα τους καλέσω έλους αυτηείναι κτηνωδία είναι μαύρες εποχές ρε καλοπείτε έχετε 4 χρόνο γάμο τα που δεν έχει πέραση λεπτό χωρίς καψόνι γιατί ρε ελατήρα δεν τα κάννης αυτά σε άτομα του σπίτια να μην σου γα... νε ρε καρούλι με φτάσατε στο σημείο να γράφο άτιτλα και τώρα πηγαίνω στον εισαγγέλεψε υπηρεσίας να του αναφέρω και την οξύτητα θα του προσκομίσω και της 3 μέρες εντατική ,με είχατε πεθάνει .δεν είμαι κόφτες αλλά ρε καλοπέρα γάμο τα είμαι άνθρωπος ρε τομάρια του κέρατα ποσό θα Ανταίο ρε Θα σε καταγγέλλω παντού διότι είσαστε καθάρματα με προκαλείτε από χθες και συνεχίζετε .Με πιο δικαίωμα τραμπούκε είσαι στην σελίδα μου.αυτή είναι κατάχρηση,βανδαλισμός .τι θέλεις να στειλο στον στον πρόεδρο τον πάπα της ρώμης όλου θα του καλέσω.διότι είναι αν θρόνοι και καταλαβαίνει είσαστε κακόβουλα κτήνη και προσπαθείτε να με βλάψετε .Γνωρίζετε καλά το τι κάνετε Ίλι μέρα κωλόπαιδα να πατέ στο σπίτι σας Θα παρουσιαστεί πάλι στον εισαγγελέα και θα δηλώσω ότι θα κανό την μηνύσου να οαρη ο εισαγγελέα εισαγγελική παραγγελία και μετά έλα πάλη .υπήρχα κράτος κοιλώνονταν,το αδιαφορία για αυτούς του τραμπούκους του faceboo.ε όλο το επιτελεί είναι εκβιαστές μ ε εκβιάζουν καστρί μέρα νια να μου αλλάξου φρόνημα.ντροπή αυτή η κατάντια τις κοινωνία με κατή ακατανόμαστε εκπαιδευμένα κτήνη.Δεν περνά τις ανάρτησης ,θα έχει εντολή .ε τότε Έλατε να το αρπάξετε θα σας διώξω ποινική μόνο για να με αφήσετε ίσκιο ντροπή και πάλη.θα κανό ότι γίνετεχοντρό,λακ....τέρμα ας επέμβει τού φαψεβοοκ και να αποφασίσει αίσχος γουρούνια






