addthis

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Μου έκλεισαν την σελίδα την, Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης (Βικιπαίδειας) εξαφάνισαν η ομάδα και βοήθεια του facebook δεν αναγνώριζαν ούτε mail ουτε όνομα τους ήταν ανύπαρκτη ντροπή τους ούτε σελίδα αυτή η τραμπούκοι η φασίστες του facebook είναι εγκληματίες μέχρι το υπουργία έφτασα και σε ύλες κρατικέ υπηρεσίες τους καταγγείλω και από εδώ σε ολόκληρο το διαδίκτυο ζητώ ξεφύγουν η κλιμάτιζες τις ανθρωπότητας τους ήταν ανύπαρκτοι την στιγμή που με έχουν μπλοκάρει και αποκλεισμό 2580 μέρες φυλακή τώρα ήταν εξαφανισμένη φασίστες

Μου έκλεισαν την σελίδα την, Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης (Βικιπαίδειας) εξαφάνισαν η ομάδα και βοήθεια του facebook δεν αναγνώριζαν ούτε mail ουτε όνομα τους ήταν ανύπαρκτη ντροπή τους ούτε σελίδα αυτή η τραμπούκοι η φασίστες του facebook είναι εγκληματίες μέχρι το υπουργία έφτασα και σε ύλες κρατικέ υπηρεσίες τους καταγγείλω και από εδώ σε ολόκληρο το διαδίκτυο ζητώ ξεφύγουν η κλιμάτιζες τις ανθρωπότητας τους ήταν ανύπαρκτοι την στιγμή που με έχουν μπλοκάρει και αποκλεισμό 2580 μέρες φυλακή τώρα ήταν εξαφανισμένη φασίστεςφασιστες

KAZANTZIDIS-KAPSTE KAPSTE TIN KARDIA MOU



Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Μην τολμήσετε και μου ξαναβγάλετε σελίδα του facebook θα σας καταγγείλω στον εισαγγελέα

 

Μην τολμήσετε και μου ξαναβγάλετε σελίδα του facebook θα σας καταγγείλω στον εισαγγελέα .Δεν είσαστε άξιοι εσείς να χειρίζεστε σελίδες του facebook .Ποιος σου είπε ανόητε να ανάρτησης σελίδα του facebook  ανόητε είναι δυνατόν ποτέ εκεί που φτηνό να Πάο να γλύψω. με προκαλείτε ,κινδυνολογείτε .Τώρα που έκλισες άλλη σελίδα Θέλεις νέο κινητό,να Πης στο facebook να μας στήλη ένα φορτηγό μάλη Και μην ξανανταμώσετε να βγάλετε ότι διποτε του facebook, θα σας διώξω για κατάχρησης ανόητη.Τόσο τομάρια είσαστε ρε κωλόπαιδα μετά από τόσα ιού έχετε κάνη .Με έχετε γράψει θα σε αφήσω παλιό να ανάρτησης την με πέρασες ρε τραμπούκε για ρουφιανο φύγε πόστου από την συχνότητα μου μου γιατί τα κάνετε πειστικά και οργανωμένα εγκληματίες καταχραστές.Είμαι γραμμένος στο facebook, όχι σε εσάς αμάδα και βοήθεια καθάρματα και άντε να τα κάνετε εάν έχεις κουτσουλάνε στο σπίτια χαμένο κορμί

Ήτανε λέει



Xatzhs Kwstas - Petra kai fws



ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΔΩ ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ



Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Ζητώ τώρα να φύγει η ομάδα και η βοήθεια του facebook η να τους πάρει και να τους Πάι στα ποινική δικαστ

 

Ζητώ τώρα να φύγει η ομάδα και η βοήθεια του facebook η να τους πάρει και να τους Πάι στα ποινική δικαστήρια επί χρόνια έχουν καταχραστή ντα πάντα αξιοπρέπεια προσωπικότητα φίλους σελίδα ,τα πάντα κτηνωδία καλό να τους πάρετε τώρα το μήνυμα μου το λίβανε .εσείς τι πρέπει να κάνετε να πατάτε επί πτωμάτων δεν γίνετε άλλο να φύγουν η βασανιστές και η τραμπούκοι του facebook, γιατί κάνουν κακό και σε αυτό

Πρόεδρε γεια σου είμαστε και εμείς που μας καταπαυτούν τα ανθρώπινα δικαιώματα  κατάχρηση και βασανιστήρια η ομάδα και η βοήθεια ,και το ίδιο το fαcebook τους παρέχει ασυλία και συγκάλυψη ευχάριστο πάντα καλά

Με έχουν τιμωρημένο σε 10 μέρες τελειώνει ι ποινή

Αυτά τα εκδικητικά αληταρία που μου κάνης είσαι δειλός κατέβασες όλο το διαδίκτυο για να κρυφτείς βρομιάρη που να τα βρω ρε αλάτι κάθε μέρα καινούργιο κινητό τομάρι θα σοθ την κάνω με τον νόμο ν ε ρε πους θ7α στην κανό και θα ζητήσω να Βάλη δικηγόρους το ίδιο το facebook,γιατί είναι συνυπεύθυνο .Τ5ο κιάλι τώρα να δικάσει τους τραμπούκους βασανιστές αμάδα και βοήθεια. facebook.Mark,γνωριζης ποσό σε σέβομαι και την όλη κατάσταση ήμουν πάντα υπέρ του facebook και είμαι αλά αυτά τα φασιστικά τα τραμπουκικά τους εκβιασμούς τα ψυχοσωματικά βασανίστρια την ηλεκτρονική παρενόχληση μέσα στο σπίτι .Αυτήν την κτηνωδία θόλο να αναλάβεις να του δικάσεις.είναι κτήνη και κατά του facebook.σε καθιστό την προσοχή να αναλάβεις να δικαστούν η τραμπούκε σου ομάδα και βοήθεια  τώρα δεν είναι δυνατόν να αδιαφόρετε τάρασσα χρόνια .η να φύγουν η να του δικάσετε για την καταπάτηση ανθρωπινών δικαιωμάτων.Με εκβιάζουν μου κάνουν εικονικές αποσύνδεσης μου ζητούν συνεχεία κινητά τηλεφώνα για έλεγχο .να τους τα δόσης εσύ δεν ντρέπονταν τα κτήνη.μην μας γράφετε και μην μας περνάτε για πτώματα πατάτε επάνω μας ντροπή όποιος την δικαιούται να την λάβει μονός του.

https://plus.google.com/u/0/
Αυτή είναι είναι η κοινωνική συμπεριφορά που μας διαλαλούσε το facebook ,σε αυτήν την ομάδα και βοήθεια στέλνετε τον κόσμο.αυτή είναι διεφθαρμένη είναι πρόστυχη για την κοινωνία γενικά και πόσο άλλο σε ένα τέτοιο πόστο λειτούργημα.ωπος έχουν
όλοι.Μας έστειλες αυτούς τους κατάδικους το κτηνάνθρωπους.Γιατι facebook εγραφα τα βασανιστήρια που μου κάνουν αυτή η τραμπούκοι... καταχραστές.απάνθρωποι και εσείς με γράφατε κανονικά .Με πιο διακαίαμε μα πέταξε σε αυτά τα βρομίσθηκα .είσαι υπεύθυνο facebook για αυτήν την αδιαφορία και την συγκάλυψη .Ζητώ να φύγουν τώρα η βασανιστές θα τους αναφέρω και εσένα μαζί στον ΟΗΕ και θα σας αναφέρω προσωπικά στον πρόεδρο. τις USA το τι κτηνωδία που γίνετε, ντροπή σας

ΤΑ ΣΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΣΤ.ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ Ν.2.wmv



αυτά γατί δεν τα έβαλες μαζί τα είχα γράψει κτήνος

γιατί δεν κάνετε ανάρτηση αυτά της ομάδας που γράφο γιατί δεν έχετε τίποτα μέσα σας είσαστε κλούβιοι ντροπή σας ολόκληρη ανθρωπότητα να υποκύψουμε σε αυτά τα κτήνη, ποτέ Μια εικόνα δεν είναι τόσες λέξης είναι το μίσος και η ανόητη εκδίκηση τις ομάδας και βοήθειας είναι ντροπή για την ανθρωπότητα να υπάρχουν τόσο απάνθρωπα όντα κοινός κτήνη η ομάδα και η βοήθεια του facebook,να τους χαίρεστε τους κανίβαλους ,που αντί να υποτρίξετε αυτήν την κτηνωδία ,του παρέχετε ασυλία και την ανάλογη κάλυψη είτε είναι νομική είτε είναι κτηνωδία συγχαρητήρια .παθαίνουν κρίσις πανικού .δεν αφήνουν αναρτήσεις από άτομα που ασχολούνται με την φιλανθρωπία .κτηνωδία σκέτη

Αυτά τα κτήνη ομάδα και βοήθεια σε  άλλες φάσεις θέλουν εκτόπιση σε ξερονήσια να τα βλέπουν και η Αλή να συνετίζονται.Εάν εσείς του facebook νομίζετε  ότι κάνω λάθος είμαι ο ίδιος επί χρόνια περιμένοντας εσάς. με τα λόγια τα μεγάλα .κάντε υπομονή ,ντροπή σας διότι έχει να κάνη με άνθρωπο Αδιαφορήσατε σας έγραφα στις σελίδες σας καλούσα και εσείς με γράφατε κανονικά .ο επόμενος είναι απάνθρωπο μεγαλύτερο το δικό σας διότι αυτή είναι ανόητη.Εσύ η μορφωμένη τι κάνατε τόσα χρόνια facebook.παταγατε επί πτωμάτων.Και όταν σας έγραφα πριν χρόνια που είναι η κοινωνική συμπεριφορά .μου είχατε τα καθάρματα τους βασανιστές ομάδα και Και ευτυχώς το καταλάβατε τώρα τι εστί κοινωνική συμπεριφορά και θα την επαναφέρετε .Σας έχω γράψει ότι αυτά τα καθάρματα έχουν κάνη τα χειρότερα που υπάρχουν από κατάχρησης καταπάτηση προσβολή και ταπείνωση τις προσωπικότητα μου.τι να σας γράψω δεν χρειάζεται γράψτε και διαβάστε το μονή σας

 

σταματάτε επιτέλους τις συνεχόμενε και ενοχλητικές ανούσιες τι θέλετε ρα κόπανοι να βρείτε άντε ρε πολλά τσακώνατε άντε ,σας τόνισα χαθείτε ρε το καταλαβαίνετε εσείς είσαστε πολύ χοντρο... δεν είναι λε βλάκα αυτή κατάσταση από τα ξημερώματα συνέχεια μέχρι το βράδυ κατάχρηση παρενόχληση Έλενχο ρε ανόητε 7 φορές κάνατε χωρίς κανένα άτομο μέσα και στο τέλος θέλετε τηνλεφονο9 καινούργιο άντε στον και παραπέρα καψικά .και μου τιμορησατερτην σελιδα με 5 ατομα αντε να

μην κρύβεις το κείμενο κάθαρμα κάνης κατάχρηση και καταπάτηση κτήνος και μου κάνης τέτοια θα σε ρε πους εάν τολμήσεις κάθαρμα Μόλις ειδές ότι είναι για τα ανθρώπινα δικαιώματα έπαθες κρίση θα σε καταγγέλλω κτήνος η ομάδα η βοήθεια και το facebook. εάν δεν μου δώσει τα στοιχεία τις ομάδας θα καλό το facebook sthn θέση σας καθάρματα  πάρτε τους τραμπούκους .για τα ανθρώπινα δικαιώματα μιλάμε .όχι για τραμπουκισμούς τις ομάδας και της βοήθειας πάρτε αυτά τα καθάρματα τώρα τους κλητηράδες τώρα να πέραση η κλούβα να τους πάρει τους αγριάνθρωπους εάν δεν αφήσεις κερτατοποθυωψρε θα δε παο9 στο εισαγγελέα αλήτη ,μόλις ακούς για φιλάνθρωπο η ανθρώπινα δικαιώματα μου αλλάζετε τα φώτα νομίζετε γατί δεν είσαστε σε θέση πιόνια να μου κάνετε τέτοια πάρτε τους τραμπούκους είναι κατά της ανθρωπότητας τα καθάρματα   Φύγετε ρε πους.... φύγετε ρε καθάρματα φύγετε ρε ξευτιλισμένη φύγετε ρε άνομα κτήνη...

γατί ρε κτήνος δεν τα κάνης ανάρτηση βρομιάρη θα σας ρε καλοπέρα ,γιατί είναι τόσα πολλά αυτά που έχετε κάνη τομάρια που δεν φταίτε εσείς πιόνια είστε σουρωμένα στην ψύχη που στάζει εδικής για τους συνανθρώπους που βοηθούν συνανθρώπους ντροπή να σας γράψω γιατί τιμάρια θύματα είσαστε σας έχουν πιάσει και σας κατευθύνουν στο φασισμό στην κινδυνολογία στον τραμπουκισμό .σε ότι πιο απάνθρωπο υπάρχει .τι δουλεία έχετε ρε στη σελίδα Θέλει βλάκα να έρθω σπίτι σου με μια βαριοπούλα και να αρχίζω να σπάζω τσόγλανε.

Όσο για το facebook, δεν ξέρω τι θα κάνη είναι δικό του θέμα αλλά δεν έχει κανένα δικαίωμα να γνώριζε τα βασανιστήρια τις ομάδας και της βοήθειας επί χρόνια .και ενώ του Εχ γράψει τόσες φύρες για αυτά τα κτήνη που έχεις να μας κάνουν κουμάντο,να έρθεις και να τους τσουβαλιάσεις.Είμαι γραμμένος στο facebook, σαν κατασταση τέλεια κανένα παράπονο.Σαν κοινωνική συμπεριφορά είσαστε ανάξιοι τόσα χρόνια χάσατε τον Έλενο αδιαφορήσατε για τον άνθρωπο .Μας βλέπατε πτώματα και πταίγατε για καταφέρετε τον σκοπό σας ντροπή σας σε αυτούς που τους έγραφα κοινωνική συμπεριφορά και μα έστειλαν τους βασανίστε τους τραμπούκους την ομάδα και την βοήθεια.Ευτυχώς που7 καταλάβατε ότι χάσατε την κοινωνική συμπεριφορά που επανορθώνετε αλά χάσατε καθ έλαχε με τον χρηστή.Το γιατί υπήρχαν μερικά τέρατα σας την ομάδα.Εάν δεν τους παράς είσαι υπεύθυνος γατί τους παρέχετε ασυλία για να κάνουν τραμπουκισμό εάν δεν τους παράς η δεν συμμορφωθούν να με διαγράψεις έχω αξιοπρέπεια σέβας και καθόλου μίσος και κακιά όπως αυτά τα τσογλανιών δεν γίνετε Άλο 1000 ώρες 24 ώρες την ήμερε η αλήτες  συνεχεία κατάχρηση έλεος

αυτά γατί δεν τα έβαλες μαζί τα είχα γράψει κτήνος
Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Αγράφα Ευρυτανία

Δήμος Αγράφων-Ο Δήμος Αγράφων  βρίσκεται στα νομο Ευρυτανίας

Δορυφορικές Λήψεις

  • 68.5E-1.7E                                                                                                    
  • 1W – 58W                                                        
  • Ελεύθερα κανάλια
  • HD κανάλι

Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Τρίκαλα Ημαθίας: Καθήλωσαν το κοινό και ''μάγεψαν'' στα Τρίκαλα οι ...

Τρίκαλα Ημαθίας: Καθήλωσαν το κοινό και ''μάγεψαν'' στα Τρίκαλα οι ...: Μια εκπληκτική μουσική παράσταση παρακολούθησαν όσοι βρέθηκαν χθες βράδυ στον χώρο του Κοινοτικού Καταστήματος Τρικάλων, όπου ο Σύλλογος ...

ΤΟ ΝΗΣΙ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ - ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ



Καλημέρα .Κατάχρηση καταπάτηση σε όλα τα προσωπικά και ανθρωπιστικά δικαιώματα .Είναι μια καλά στημένη και οργανωμένοι κτηνωδία .Με πρωταγωνιστές ,τους απάνθρωπους τις ομάδας και της βοήθεια του facebook

Καλημέρα .Κατάχρηση καταπάτηση σε όλα τα προσωπικά και ανθρωπιστικά δικαιώματα .Είναι μια καλά στημένη και οργανωμένοι κτηνωδία .Με πρωταγωνιστές ,τους απάνθρωπους τις ομάδας και της βοήθεια του facebook .Είναι ανήκουστο αυτό που συμβαίνω,και πάντα σε οργανωμένο και συντονισμένο ανθρώπινο εξευτελισμό.Δεν θα ανεχτώ το παραμικρό .είμαι αμυνόμενος,διότι με τους εκφοβισμούς την ψυχική οδύνη και παρενόχληση ,στην προσωπική σελίδα, και το παρά ενοχλητικό φυσικά που είμαι μέσα στο σπίτι μου,δημιουργώντας ,συνέχεια προβλήματα και στην οικογένεια Αυτό γίνετε χρόνια ,επί 24 ώρες καθημερινά,με κινδυνολογίες ,με μπλοκαρίσματα ,με το να συμπληρώσω  φόρμα ,να μου κάνουν  φρόνημα ότι ανήκω κάπου.Με αποσυνδέσεις εικονικές, και με χιλιάδες βασανιστήρια ενός κωδικού.Η λέξη ντροπή έχασε την αξία της από αυτούς τους τραμπούκους.Είμαι γραμμένος στο facebook, και δεν έχω κανένα παράπονο. Δεν έχω κάνη το παραμικρό παράπτωμα ,και με προστύχους και εικονικούς ισχυρισμούς, μου έχουν επιβάλει 2530 μέρες μπλοκάρισμα και .Βασανιστήρια.Δεν έχω λαβή κανένα μήνυμα ,τα μπλοκάρουν 3 φορές έστειλα και με μπλόκαραν για ενοχλητική ανούσια τους .Δεν έχω να χάσω τίποτε διότι δεν ζητώ τίποτα δεν έχω τάσης αυτοπροβολής και δεν αποσκοπώ πουθενά. Το πιο ανθεκτικό υλικό να ήταν εάν το είχαμε τανύσει θα είχε διαλυθεί.Μια ζωή κόλαση και αΐδια .Με απειλούν κάνοντας πολύ καταχράστηκα και βάρβαρα βασανιστήρια.Είναι οργανωμένη συντονισμένη και έχουν συνεργαστεί και με ύλες ομάδες.Που δρουν και αυτή .σιγοντάροντας.Με απαλές και όλα τα προτιμά δεν αφανή να πλησιάσω σελίδα ,όλον γνωστόν καταστάσεων.Μέχρι και 400 μέρες αποκλεισμό ,γιατί έτιξα σελίδα τις mecrosoft,google,twiterer,και γενικά .Κάνω ένα απλό like ,και στην συνεχεία αγανάχτηση επί ώρες με τα μουτζουρογραματα .Είμαι στο διαδίκτυο από την αρχή γραμμένος με  που έβγαινε. έχω κάνη χιλιάδες ανάρτησης .Δεν Εχ δημιουργήσω ποτέ κανένα πρόβλημα.Και ούτε ποτέ με ενόχλησε κόπιας .Κανένας σταματώ εάν δεν ρυθμίσετε τα σκόπιμα καταχρηστικά παραποιημένα,και δεν σταματήσετε αυτά τα κτηνώδη και απάνθρωπα βασανιστήρια Είμαι άνθρωπος δεν έχετε κανένα μα κανένα δικαίωμα.Σας καταγγέλλω Στην δικαιοσύνη και την
πολιτεία.Όσο για το facebook ,Να κάνη ότι νομίζει,Τα γνωρίζει όλα αυτά επί χρόνια,και σας καλύπτει.
Τέλος… Κατάχρηση καταπάτηση Δεν γίνετε Άλο αυτός ο εξευτελισμός ,η κατάχρηση η υποτίμηση της νοημοσύνης και αξιοπρεπείας.Αυτά τα οργανωμένα ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Είμαι άνθρωπος και όχι πτώμα να πατάτε συνεχώς, για να εκπληρώνετε το σκοπό σας τα κτηνώδη και βάρβαρα ένστικτα σας,στο άτομο μου.Ντροπή.Γίνονται βάρβαρη απειλητική και κινδυνολογούν ,εξαφανίζουν αναρτήσεις,ότι έχει να κάνη γύρο στην φιλανθρωπία.Με κοινωνούν αφάνταστα με όλα τα δραστικά καταχρηστικά,βίαια βασανιστικά μέσα.Γίνονται μαινόμενοι ταύροι.Είναι μια αΐδια ένα κολαστήριο.Μου λάζου mail ,δεν δέχονται κωδικούς λάθος.Και ζητούν επαναφορά ,κατά την όποια έχει κράτηση για ένα κωδικό 47 μέρες. Όλα τα ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Δεν έχω σαν άνθρωπος τίποτα μαζί τους ούτε ποτέ με κανένα .Αν και ανήκουν στην ακτινολογία,διότι εκτός όλον ,το φέρσιμο τους με προβλημάτιζε,διότι δεν είναι δυνατόν άνθρωποι να βασανίζουν συνάνθρωπο με τέτοια κτηνωδία.Ζητώ να φύγουν η ότι θέλουν να κάνουν αρκεί να μην με ξαναενοχλήσουν ποτέ .Περιττό είναι ότι γνωρίζουν καλά το τι γίνετε και το μόνο που κάνουν μερικά mail επεστρεψτε στην σελιδα σας και κάντε υπομονή.Τους παρέχουν ασυλία και συγκάλυψη ποιος . Αυτή γνωρίζου καλά.Πήγα στον εισαγγελέα υπηρεσίας και με ενημέρωσε το τι μπορώ να κάνω.Υπάρχει ένα θέμα απόστασης,Και χρειάζονται δικηγόροι.Έχω γράψει αρκετές φορές στο facebook,να συγκροτήσει κλιμάκιο νομικούς να αναλάβουν ι ίδιοι την λύση αυτής τις κτηνωδίας.Να γίνουν η νόμιμες διαδικασίες και να μην με ενοχλήσουν καθόλου.Χωρίς κανένα επηρεασμό ούτε όφελος ούτε εντολέα ούτε τίποτα .Όλα αυτά τα έχω αναλάβει μονός Μάης.Διότι δεν είχα καμία διάθεση  να αναμίξω άλλους.Για έμενα όλοι στο διαδίκτυο είναι ίδιοι.Πάντα ευγενικοί και πάντα μας προσφέρουν ,στο θέμα τεχνολογείς και γενικά επικοινωνίας,πράγματα που δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να τα ζήσουμε.Να με αφήσουν ήσυχο να επαναφέρουν κανονικά και να φαίνονται τουλάχιστον,τα γράμματα ο τίτλος τις σελίδας.να φύγουν παντελώς από σελίδα και γενικά από έμενα και από μελή της οικογένειας που κατά καιρούς με τον τρόπο τους.Και με εκατοντάδες μέρες αποκλεισμό.Ντροπή τους STOP  είμαστε άνθρωποι

601904_317045575043390_1164107967_n

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Χαλκίδα

243544_111011978986087_3356328_o

Διαδίκτυο Συμπεριφορά Επικοινωνία Μιχαλης.Θαλάσσης

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Το επεξεργασμένο βίντεό μου Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Ευβοικος

ομάδα καλημέρα γατί δεν κάθεστε φρόνιμα τι πρόβλημα έχετε με τον κωδικό μήνες είναι .χθες μου κάνατε 4 φορές εικονικές αποσύνδεσης.μην προσπαθείς να βρεις θέμα πάρε τον κωδικό και τέλειωνε .

ομάδα καλημέρα γατί δεν κάθεστε φρόνιμα τι πρόβλημα έχετε με τον κωδικό μήνες είναι .χθες μου κάνατε 4 φορές εικονικές αποσύνδεσης.μην προσπαθείς να βρεις θέμα πάρε τον κωδικό και τέλειωνε .Σου έγραψα ναν με ένοχης παρτίδες τέλος.Είναι ντροπή να αρχίζετε τον τραμπουκισμό κόφτο και άντε άλλου τσόγλανε δεν έχετε καινά ίχνος ανθρωπιάς φύγετε άντε και παρά περά καταχραστεί .Έκανα ανόητη τόσες φορές σύνδεση είναι γραμμένο τυπωμένο σε χάρτη μπορεί να Αλέξη μόνο του Σταματήστε της κινδυνολογίες Άντε στο κατά κατή τόσο ανόητη τέλος ρε μην με ενοχλείς τα παράπονα σου στο faceblook που είναι ρε κτήνη το όνομα τις σελίδας .κοφτερό δεν σας περνώ χαμπάρι διότι είσαστε καταχράστε κακόβουλη και άγνωστη τέλειος δίχως όνομα δίχως αριθμό

Ομάδα προσπάθησε να Αλέξης τακτική δεν μας συγκινούν η κινδυνολογίες και η τραμπουκισμοί.τώρα γιατί είναι σωστός Ασχοληθείτε μα κάτι άλλο τόσα εκατομμύρια σε έμενα κολάσατε τόσα χρόνια Εάν έχετε πρόβλημα θα το λύσετε χωρίς να με ξαναενοχλήσετε .Να σέβεστε δεν είσαστε μονοί Είμαι στο τέρμα μαζί σας δεν συνεχίζω καμία  προστυχιά και τραμπουκισμό Δεν Εχ παρανομήσει δεν έκανα ποτέ παράπτωμα.Με έχετε με ένα βλακώδες τρόπο .με 2500 αποκλεισμό χάσιμο σελίδες και πολύ αλλά .Αν νομίζετε καθάρματα ότι κάτι δεν σας αρέσει στο facebook.δεν έχετε δικαίωμα αυτά τα φλουφλικα κάναμε λάθος και ανούσιες φτιάξε το ονόματα σελίδας και μετά άντε να κάνετε  αυτό που σας αρέσει όχι σε έμενα τομάρια καθάρματα .παθαίνετε κρίσις και τι με ενδιαφέρει στην σελίδα σας στο σπίτι σας

ομάδα τώρα γατί μας δείχνετε το μέγεθος τις ανούσιας του τραμπουκισμού και κινδυνολογίας .τι θέλετε ρε Τι ζητάτε γατί ρε με προκαλείτε είναι  από το σχέδιο εξόντωσης.Τη μπορώ να σας γράψω τώρα μου με τον τρόπο σας μου δηλώνετε ότι είσαστε τρισάθλιοι.Με πιο σκεπτικό και ,και γιατί τόσο εκδίκηση .Ατών την στιγμή κάνετε κατάχρηση καταπάτηση ανθρώπινων δικαιωμάτων.Και έχετε τα πάντα στα χεριά σας και εξακολουθείτε με πρόστυχο τρόπο να τα χρησιμοποιώ .Λέγε ρε βλάκα γιατί έκανες πάλη εικονική αποσύνδεση ,ανόητο κτήνος  ανοησίας

Ο ΣΤ.ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΣΕ ENA ΜΟΝΑΔΙΚΟ VIDEO NON STOP.wmv



Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Ζητώ να επαναφέρετε ον όνομα το προφίλ μου στην σελίδα, είσαστε οργανωμένη καταχραστές αυτά τα κάνουν καταχραστές και βασανιστικές ομάδα και βοήθεια ντροπή ρε τι να σας γράψω τόση ασυδοσία υπάρχει

image

Ζητώ να επαναφέρετε ον όνομα ΤΠ προφίλ μου στην σελίδα, είσαστε οργανωμένη καταχραστές αυτά τα κάνουν καταχραστές και βασανιστικές ομάδα και βοήθεια ντροπή ρε τι να σας γράψω τόση ασυδοσία υπάρχει

 

 

https://www.facebook.com/groups/252527218991/
Τώρα τραμπούκοι θα ρυθμίσετε τις καταχρήσεις και της αλλαγές στα προφίλ.είμαστε ελεύθερη πολίτες και δεν μπορείτε καθάρματα  facebook να μας κάνετε τραμπουκισμούς εκφοβισμούς μέσα στην ιδία μας την πατρίδα στο ίδιο μας το σπίτι.είσαστε καταδικαστέοι.Καθάρματα θα φτιάξετε αυτά που καταραστήκατε θα φύγετε από την σελίδα.Και θα ενημερώσετε τ5ο facebook αυτά τα φασιστικά Τσόγλανε έχουμε αξιοπρέπεια αλήτη. δεν έχεις κανένα δικαίωμα με την πολιτική που ακολουθητέε να μας κάνετε σκουπίδια Τώρα αλήτες το facebook να ενημερωθεί. μπλοκάρατε και την ομάδα με την ανάρτηση Πέος σου είπε ρε που@@@@ ότι έχεις ο διακαίομαι τόσα χρόνια να καταπατάς Ζητώ να επέμβει η πολιτεία Έλληνας πολίτης είμαι έχω τα δικαιώματα μου σας άνθρωπος και σαν χρήστης του διαδικτύου καλό όλους τους φορείς μας βασανίζουν ,με φασιστικό τρόπο .λείαινα ντροπή .δεν σε φοβάμαι καλοπείς απλά σέβομαι αλλά εσείς ήσαστε οργανωμένη εγκληματίες
μάδα και βοήθεια τις ντροπής και τις κτηνωδίας σας καταγελώ μέσο{ Thanks to Mark Zuckerberg for making Facebook }διότι αρνιέστε να αναρτήσετε ανάρτηση μου .Είναι επικίνδυνη και κάνουν τραμπουκισμούς.Είναι εκτός εαυτού η μεθυσμένη ενε η από κάτι άλλο η από κτηνωδία σίγουρα που την εφαρμόζουν καθημερινά .Μας έχουν πέραση ολου για μαλα@@ τα κ@λόπαιδ@ πρέπει να τιμωρηθούν είναι ντροπή να εξευτελίζουν μια τέτοια κατάσταση και να μας φέρονται σαν σκουπίδια η αλητήριες τώρα να φύγουν .να φτιάξουν το όνομα που έχουν κάνη κατάχρηση τα καθάρματα.Σε θεωρώ συνυπεύθυνους εάν δεν ρυθμίσετε το θέμα με αυτούς τους κανίβαλους
Σας καταγγέλλω στον εισαγγελέα στο ηλεκτρονικό έγκλημα κα καλό τώρα τοfacebook ,να πάρει θέση σε αυτό το σοβαρό θέμα Κατάχρηση πλαστογραφία πλαστό ονομασία .έχουν Αλέξη τον τίτλο και τον παρουσιάζουν όπως θέλουν.είναι επικίνδυνοι δεν έχουν κανένα έλεγχο σαν άνθρωποι και λειτουργούς σαν κτήνη .δεν κάνουν ανάρτηση από την ομάδα μπλοκάρουν όλους τους χρηστέ είναι τραμπούκοι τα καθάρματα
Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης (Βικιπαίδειας) ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΛΑΓΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΛΕΑ ΤΩΡΑ ΚΤΑΧΡΑΣΤΕΣ θα καλέσω το ηλεκτρονικό έγκλημα
κατάχρηση και αφήστε τους χρήστες ελευθέρους, δεν έχετε καμία δουλεία να τους μπλοκάρετε ανόητα κτήνη

ναι τώρα ρε αλήτες να πατέ να τα κάνετε στο σπίτι σας αυτά ανόητη κτήνη

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Είμαστε άνθρωποι….. Ντροπή ,,,,,,, Ζητώ να φύγει η ομάδα και η βοήθεια Είμαστε άνθρωποι .μου έχουν καταπατήσει και έχουν καταχραστή τα ανθρώπινα δικαιώματα

Είσαστε κτήνη εκδικητική και παράφρονες ,τραμπούκοι και βασανιστές.Δεν έχετε σταματήσει τομάρια ούτε ένα λεπτό.Να φύγετε ρε τσόγλανοι δεν θα σας παρακαλάμε,τι είμαστε ανόητε,σφάξε με αγά μου να αγιάσω.έξω κανίβαλοι και παράσιτα τις δικής μας κανονιάς Της ανθρώπινης και φυσιολογικής που ζούμε όλοι Να φύγετε τώρα καλό το facebook ,που καταλαβαίνω και σέβομαι την θέση του.Έχουμε ωμός να κάνουμε με άνθρωπο.Που γνωρίζετε τα πάντα ,που ασκούν κατά εμού και αδιαφορείτε.Δεν σας αρέσουν αυτά να τους πάρετε του αλήτες.Δεν σας κάνω να με διαγράψετε δεν έχετε κανένα δικαίωμα να με βασανίζετε επί χρόνια .Επιτέλους ντροπή έλεος.467875_362445737137074_1346168793_o

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Είμαστε άνθρωποι .μου έχουν καταπατήσει και έχουν καταχραστή τα ανθρώπινα δικαιώματα .Ζητώ να φύγει η ομάδα και η βοήθεια,

Είμαστε άνθρωποι .μου έχουν καταπατήσει και έχουν καταχραστή τα ανθρώπινα δικαιώματα .Ζητώ να φύγει η ομάδα και η βοήθεια,και τιμωρηθούν για όλα αυτά τα καταχράστηκα βασανιστήρια ,Επί πολύ χρόνια και σε συχνότητα κάθε 1 λεπτό.καλό τον κάθε υπεύθυνο να τους απομακρύνει.Κολαστήριο την έχουν κάνη εάν σελίδα.Με τα πιο κτηνώδη και απάνθρωπα βασανιστήρια Η σελίδα είναι προσωπική,δεν έχει κανένα δικαίωμα η ομάδα και βοήθεια να κάνουν τα πιο αισχρά .Καταπάτηση κατάχρηση υποτίμηση νοημοσύνης οργανωμένο βίαιο ψυχοσωματικό βασανισμό επί χιλιάδες ώρες.Σαν facebook Έχω ενημέρωση κάθε υπηρεσία σας ,που μου γράφουν .Κάντε υπομονή έχετε δίκιο κάναμε λάθος επιστρέψτε τώρα στο facebook ,στην σελίδα .Η παριστάνοντας ,αυτή τνη κάθε κατάσταση.Απο το facebook, δεν εχω κανενα παράπονο.Δεν γίνετε Άλο με φοβίες κινδυνολογίες παρενόχλησης εκβιασμούς,επίμονα βασανιστήρια Θέλουν να μου κάνουν φρονήματα ,να με κατατάξου εκεί που θέλουν.Η κατάσταση είναι κόλαση.Μου έχουν μπλοκάρει τα πάντα μου έχουν επιβάλει 2530 μέρες αποκλεισμό,και μετέπειτα ,ρέπι να δηλώσω μετάνοια ότι έκανα αυτό που θέλουν αυτή η ανάγωγη.Εάν δεν φύγουν τους απαγορεύω την παραμικρή ανάμιξη.Πρέπει επιτέλους να το καταλάβετε,δεν ανήκω στην κατηγορία τον βασανιστών ούτε ποτέ ,είχα διαφορά με συνάνθρωπο ,αυτά δεν μου αρμόζουν τέρμα Ας σεβαστούν την αξιοπρέπεια και την υπόληψη μου.

Να φύγουν τώρα οι βασανιστές Τις ομάδας και βοήθεια του facebook

http://www.youtube.com/watch?v=8u9kyiuhCd8&feature=youtu.be
Να φύγουν τώρα οι βασανιστές Τις ομάδας και βοήθεια του facebook.
Κατάχρηση,παρενόχληση,εκφοβισμό, βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια,καταπάτηση στα ανθρώπινα δικαιώματα.τέρμα δεν γίνετε άλλο. αρκετά χρόνια ανενόχλητη εφαρμόζουν χιλιάδες απάνθρωπα βασανιστήρια κατά εμού.Πάντα με την συγκάλυψη και ανοχή του facebook.
To leave now torturers groups and help of facebook.
Abuse, harassment, intimidation, violent psychosomatic torture, trampling on human dikaiomata.terma not become another. several thousand years undisturbed apply cruelly tortured by emou.Panta to disguise and tolerance of facebook.

http://www.youtube.com/watch?v=8u9kyiuhCd8&feature=youtu.be   ραμμή Βοηθείας – Υποστηρίζω  www.youtube.com

Η γραμμή βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου λειτουργεί από Δευτέρα - Παρασκευή και ώρες 9:00 - 15:00 στον αριθμό χωρίς χρέωση 800 ...

Τετάρτη 30 Μαΐου 2012


Καλημέρα Σας ενημερώνω ότι το μήνυμα αυτό είναι πράγματι λάθος.Κατά πρώτον δεν επιτρέπετε να κανό τέτοια λάθη,και κατά δεύτερον ,δεν καλό σχεδόν καθόλου .πάντα εκκρεμούσαν αποδοχές.Εάν το άτομο που είναι να γένη προσθήκη ,εάν δεν είναι 1 τουλάχιστον κοινός φίλος να είμαι ο ίδιος δεν κανό αποδοχή σε κανένας ούτε καλώ .Αυτά όλα γνωρίζετε πιστεύω ,είναι εικονικά .Δεν έχουν κανένα συσχετισμό με το θέμα αυτό.Ένια κατάχρηση αποσκοπούν Άλου ,ο σκοπός τους είναι άλλος και αυτό είναι κινδυνολογία.Κατά πρώτον δεν έχω μέσο για μηνύματα σε αγνώστους.το messenger είναι για έμενα πάντα μπλοκαρισμένο.εκκρεμούν μηνύματα του 2010.Δε επιτρέπετε να κάνουν καθημερινή κατάχρηση εκφοβισμό αποσυνδέσεις εξαφάνιση ανάρτησαν ,και 10 και 20 φορές,ότι το χειρότερο υπάρχει λυπάμαι γνωρίζεται και κακός σας γραφώ διότι δεν καταλαβαίνετε ποτέ κανέναν έχουν ξεφύγει .είναι μια κόλαση ,δεν είμαι υπάλληλος ένας απλός χρήστης ΤΠ facebook εμέ, που με βασανίζει η ομάδα και η βοήθεια.ζητώ το όνομα της ομάδας και γενικά τα στοιχειά ,και τα στοιχεία τόπι εντολέα.Αυτά ζητά ο εισαγγελέας.μετά ζητώ να Βάλη νομική κάλυψη το ίδιο το facebook διότι λόγο αποστάσεων χρειάζονται δικηγόρει .Έχει φτάσει η κτηνωδία και γενικά αυτό το παραπέταμα ,και μίσος  Ντροπή τους και σε όλους εσάς σας αναφέρω διότι επί πολύ χρόνια σας ενημερώνω για την κατάσταση και όλοι αδιαφορείτε .Σας καταγελώ για συγκάλυψη ,βασανιστών,και συνάμα παροχή ασυλίας .Καλό πάντα αλά κανένας τίποτα .την σελίδα την έχουν κάνη κολαστήριο .Έμενα προσωπικά όλο απειλές εκφοβισμούς κατάχρηση καταπάτηση και ότι άλλο κάνουν η βασανιστές η εγκληματίες και τα κτήνη αυτά που είναι κατά τον ανθρωπινών δικαιωμάτων.θα τους καταγγείλω στον ΟΗΕ Ντροπή 2530 μέρες αποκλεισμό,και η σελίδα έχει 800 άτομα,και βρίσκομαι 20 ώρες την ημέρα, που βάση λογικής χρήσης μέσου χρήστη ξεπερνά πολλές δεκαετίες, μην μου γράφετε ότι θα μου στέλλετε mail κατά πρώτον δεν έχω καμία απαίτηση.Και στην τελική φάση είναι κοροϊδία ,συνεχώς στην κάλυψη και στο ψέμα. 

Η υποβολή της φόρμας ολοκληρώθηκε
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το Facebook. Σε λίγο θα λάβετε ένα email με την απάντησή μας.


Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Τώρα καταγελώ το ίδιο το facebook ,για τα βασανιστήρια που κάνουν επί χρόνια ομάδα βοήθεια,εντολέας και όλοι η υπεύθυνη σας καλό χρόνια για κτηνωδία αίσχος τώρα διαμαρτύρομαι για τι πατάτε επί πτωμάτων,με αυτούς τους βασανιστές Καλό τώρα facebook,και καταγγέλλω όλους διότι είναι συνυπεύθυνη σε μια βασανιστική κατάσταση επί χιλιάδες ώρες .

Τώρα καταγελώ το ίδιο το facebook ,για τα βασανιστήρια που κάνουν επί χρόνια ομάδα βοήθεια,εντολέας και όλοι η υπεύθυνη σας καλό χρόνια για κτηνωδία αίσχος τώρα διαμαρτύρομαι για τι πατάτε επί πτωμάτων,με αυτούς τους βασανιστές Καλό τώρα facebook,και καταγγέλλω όλους διότι είναι συνυπεύθυνη σε μια βασανιστική κατάσταση επί χιλιάδες ώρες .
επί χρόνια .Καλό το facebook ,που από χιλιάδες εκλύσεις που δυστυχώς μόνο αδιαφορία και συνέχιση τον βασανιστών την ομάδα την βοήθεια και φυσικά το εντολέας Και αρμόδιοι του Καλό και ζητώ από facebook, να μου παράσχει νομική κάλυψη ,Ο Εισαγγελέας ,μου είπε τι χρειάζεται να κάνω
.Λογο τον μεγάλων αποστάσεων ,πρέπει να αναλάβουν δικηγόρει, και αλά πολλά ,για να μπορέσω να απαλλαγώ από αυτούς του κακούργους .Την ομάδα και βοήθεια του facebook .Αυτή είναι εγκληματικά στοιχειά ειδικά εκπαιδευμένα,Με συντονισμό κάποιου εντολέα.Σας θεωρό υπεύθυνους και την όλη κατάσταση .Αυτά πρέπει να τα αναλάβετε εσείς .δικηγόρους να αναλάβουν ,για την εγκληματική ενέργεια,κινδυνολογία,κατάχρησ​η εκφοβισμό.Ψυχική οδύνη, βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Καταπάτηση τον ανθρωπινών δικαιωμάτων ,σε βαθμό κτηνωδίας και βασανιστριών.Επί χρόνια συνεχώς σας ενημερώνω για τα εγκλήματα που εφαρμόζουν εναντίον μου και κατά τις προσωπικής σελίδα,σε βαθμού κολαστήριου.
Περίπου 1000 φορές μου πήραν αναρτήσεις ,κατά εξακολούθηση τα καθάρματα χθες προς το βράδυ ,η κτηνωδία και η κατάχρηση στο από κορύφωμα. το μπλοκάρισμα φίλων που είχα καλέσει στην σελίδα αυτά τα κτήνη ομάδα και βοήθεια Τα γράφω τώρα
γιατί ξεκίνησα πάλη τα καταχρηστικά και κτηνώδη έργα η ομάδα και η Βοήθεια.έκαναν ότι το πιο ύπουλο και το πιο πρόστυχο Μπλοκάριζαν τα πάντα και φέρουν διχασμό και να εκτελέσουν τα απάνθρωπα τεχνάσματα φύγετε καθάρματα από την σελίδα και γενικά τα βασανιστήρια που μου κάνετε με πιο διακαίομαι ρε ανόητη.πουθενά στην ανθρωπότητα δεν γίνετε αυτό το απάνθρωπο.είναι κόλαση ,τέτοια κτηνωδία και να κάθεστε σαν να μην συμβαίνω κάτι Ζητώ τώρα να σταματήσουν να έχουν ,κάθε επαφή με έμενα και την σελίδα.Τώρα δεν μπορώ να γράφο τα όσα έχουν και κάνουν.Έχουν ενημέρωση και τις άλλες καταστάσεις και συμπεριφέρονται ,καταχράστηκα.Προσπαθείτε τόσα χρόνια εκβιαστικά απολιτικά με κτηνώδη μέσα να με βάλετε να υπογράψω ,για να μου σχηματίσετε φρόνημα.Μου απαγορεύετε μπλοκάροντας η απειλώντας για την σωματική ακεραιότητα .σε διάφορες γνώστες καταστάσεις δεν γίνετε άλλο είμαι άνθρωπος. Ντροπή,Γνωρίζετε όλοι το τι συμβαίνει επί χρόνια,Κανένας δεν τόλμησε να κάνη κάτι.ζητώ τώρα να επέμβουν αρμόδιοι φορείς .δεν ζητιανεύω την προσωπικότητα μου ούτε την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων .είναι εκπαιδευμένη βασανιστές η ομάδα και η βοήθεια και όλο το επιτελείο που κάνη την οργάνωση .ντροπή σας να πολεμάτε ,να με εξοντώσετε.μέρα νύχτα επί ώρες επί χρόνια.Είμαι χρήστης του facebook, και σέβομαι τους όρους και γενικά την όλη κατάσταση .και φυσικά σαν κατάσταση κανένα πρόβλημα αναγωγή τα κρύβετε γιατί έχετε κάνη ένα διαδίκτυο κολαστήριο ,εναντίον εμού.Ντροπή σας ,κάνετε κατάχρηση και προσπαθήστε να με εξοντώσετε με τις ανόητες πρόφασης .ντροπή και πάλη να μα έχετε έσειες βάρβαρη απάνθρωπη αίσχος
Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Ζητώ να ανακαλέσετε τα όσα ισχυρίζεστε .κάνατε κατάχρηση ψευδή και οπός πάντα πρόστυχη καταγγελία Η επανειλημμένη αποστολή αιτημάτων φιλίας σε άτομα που δεν γνωρίζετε συνιστά παρενόχληση και αντιβαίνει τους Όρους της Κοινότητας του Facebook

Η Σελίδα αυτή έχει κατηγοριοποιηθεί εκ νέου ως Σελίδα Κοινότητας Ζητώ να ανακαλέσετε τα όσα ισχυρίζεστε .κάνατε κατάχρηση ψευδή και οπός πάντα πρόστυχη  καταγγελία  Η επανειλημμένη αποστολή αιτημάτων φιλίας σε άτομα που δεν γνωρίζετε συνιστά παρενόχληση και αντιβαίνει τους Όρους της Κοινότητας του Facebook. Μην το ξανακάνετε,αίσχος κάνετε κατάχρηση προσβολή και ψευδή κατηγορία για αυτό το παράπτωμα. το να μην το ξανακάνετε είναι για εσάς ανόητη,Με προσβάλετε δημόσια με λέξης που ούτε μου αρμόζουν ούτε θα σου δώσω το δικαίωμα του που και αν ένοικο .είσαστε το μοχθηρή τόσο ύπουλη.Ποτέ δεν πίστευα ότι θα φτάσετε σε αυτά τα κτηνώδη .Ψεύτες καταχραστές βασανιστές ,Σας καταγελώ για εξύβριση και δημόσια προσβολή.να φάτε στα μούτρα σας αυτό που γράφετε αναιδεστάτη. Είναι Ντρομ ύπουλη άνθρωπε.Που ρε κάθαρμα έστειλα ,που εάν δεν είχε κοινό φίλο μέσα έμενα δεν καλούσα .και πάλη πολλά που ήταν για αποδοχή δεν τα πηρά.δεν μου αρεσιές αυτά τα εξευτελιστικά και τα απάνθρωπα .και πάλη ζητώ να ανακαλέσετε  αυτήν την ύπουλη και κτηνώδη κατηγορία Καθάρματα θα μου κάνετε εσείς αλήτες φρόνιμα.Είμαι γραμμένος στο  facebook και ακόλουθο τους όρους  της κατάστασης .εσείς κτηνάνθρωποι δεν σέβεστε και δε σέβεστε τους όρους κατά τον χρηστών.Στις 10 Δεκέμβρη του 1948, τα Ηνωμένα Έθνη υπέγραψαν την Οικουμενική Διακήρυξη για την προστασία και τη διαφύλαξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Στον σύγχρονο, δυτικό κόσμο τα ανθρώπινα δικαιώματα και οι θεμελιώδεις ελευθερίες έχουν αρχίσει να θεσμοθετούνται σε ένα νομικό πλαίσιο ήδη από τις αρχές του 20ού αιώνα. Κεντρικός άξονας των δικαιωμάτων αυτών είναι η προσωπικότητα του ανθρώπου και η εγγενής του αξιοπρέπεια και, επομένως, ο καταστατικός Χάρτης του Ο.Η.Ε. αποσκοπεί στην προαγωγή και στην ενθάρρυνση τόσο των δικαιωμάτων αυτών όσο και των παραπάνω αξιών. Παρόλα αυτά όμως, σήμερα, που ο «πολιτισμός» μας «εξελίσσεται» ραγδαία, η τεχνολογική μας ανάπτυξη κάνει άλματα και η ζωή μας γίνεται «καλύτερη», υπάρχουν αναρίθμητα θύματα διακρίσεων, συλλήψεων, φυλακίσεων, βασανισμών, δολοφονιών. Κι ενώ η ανθρωπότητα τιμά κάθε χρόνο την επέτειο της Οικουμενικής Διακήρυξης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, βρίσκεται συνεχώς αντιμέτωπη με την αδυναμία της να εφαρμόσει όσα η ίδια υπογράφει. Σήμερα, η Διεθνής Αμνηστία καταγγέλλει συνεχώς παραβιάσεις ακόμα και σε ανεπτυγμένες, δημοκρατικές χώρες. Να πάτε Άλου καθάρματα να σπείρετε την κινδυνολογία τον εκφοβισμό διαφύλαξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και γενικά όλες η καταπάτηση η κατάχρηση και η την Οικουμενική Διακήρυξη για την προστασία και τη διαφύλαξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. που είναι αυτά γατί δεν τα εφαρμόζετε κτηνάνθρωποι.ζητώ να εφαρμοστούν για εσάς τα μέτρα για όλη αυτήν την κτηνωδία Ομάδα και βοήθεια του facebook.μην τολμήσετε να ενοχλήσετε.δεν θα φτάσω στο σημείο εκδίκησης. είμαστε σοβαροί και πολιτισμένη. Ποτέ δεν θα πέσουμε μέσα στα, σκ

Διαφάνεια1

      303488_254825071291337_100002915374158_500175_988341431_n

Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Ζητώ από το facebook, να μου παράσχει νομική κάλυψη ,Ο Εισαγγελέας ,μου είπε τι πρέπει να κάνω .Λογο τον μεγάλων αποστάσεων ,πρέπει να αναλάβουν δικηγόρει,

Ζητώ από το facebook, να μου παράσχει νομική κάλυψη ,Ο Εισαγγελέας ,μου είπε τι πρέπει να κάνω .Λογο τον μεγάλων αποστάσεων ,πρέπει να αναλάβουν δικηγόρει, και αλά πολλά ,για να μπορέσω να απαλλαγώ από αυτούς του κακούργους .Την ομάδα και βοήθεια του facebook .Αυτή είναι εγκληματικά στοιχειά ειδικά εκπαιδευμένα,Με συντονισμό κάποιου εντολέα.Σας θεωρό υπεύθυνους και την όλη κατάσταση .Αυτά πρέπει ν...α τα αναλάβετε εσείς .δικηγόρους να αναλάβουν ,για την εγκληματική ενέργεια,κινδυνολογία,κατάχρηση εκφοβισμό.Ψυχική οδύνη, βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Καταπάτηση τον ανθρωπινών δικαιωμάτων ,σε βαθμό κτηνωδίας και βασανιστριών.Επί χρόνια συνεχώς σας ενημερώνω για τα εγκλήματα που εφαρμόζουν εναντίον μου και κατά τις προσωπικής σελίδα,σε βαθμού κολαστήριου.
Περίπου 1000 φορές μου πήραν αναρτήσεις ,κατά εξακολούθηση τα καθάρματα χθες προς το βράδυ ,η κτηνωδία και η κατάχρηση στο από κορύφωμα. το μπλοκάρισμα φίλων που είχα καλέσει στην σελίδα αυτά τα κτήνη ομάδα και βοήθεια Τα γράφω τώρα
γιατί ξεκίνησα πάλη τα καταχρηστικά και κτηνώδη έργα η ομάδα και η Βοήθεια.έκαναν ότι το πιο ύπουλο και το πιο πρόστυχο Μπλοκάριζαν τα πάντα και φέρουν διχασμό και να εκτελέσουν τα απάνθρωπα τεχνάσματα φύγετε καθάρματα από την σελίδα και γενικά τα βασανιστήρια που μου κάνετε με πιο διακαίομαι ρε ανόητη.πουθενά στην ανθρωπότητα δεν γίνετε αυτό το απάνθρωπο.είναι κόλαση ,τέτοια κτηνωδία και να κάθεστε σαν να μην συμβαίνω κάτι Ζητώ τώρα να σταματήσουν να έχουν ,κάθε επαφή με έμενα και την σελίδα.Τώρα δεν μπορώ να γράφο τα όσα έχουν και κάνουν.Έχουν ενημέρωση και τις άλλες καταστάσεις και συμπεριφέρονται ,καταχράστηκα.Προσπαθείτε τόσα χρόνια εκβιαστικά απολιτικά με κτηνώδη μέσα να με βάλετε να υπογράψω ,για να μου σχηματίσετε φρόνημα.Μου απαγορεύετε μπλοκάροντας η απειλώντας για την σωματική ακεραιότητα .σε διάφορες γνώστες καταστάσεις δεν γίνετε άλλο είμαι άνθρωπος. Ντροπή,

Επιλογές

 

I ask the facebook, I can provide legal cover, the prosecutor, told me what to do. Due to the long haul, lawyers should take, and la lot, so I get rid of these criminals. The team and help facebook. This is specially trained criminals, with some coordination entolea.Sas be liable and the whole situation. They have to take you. lawyers to take on crime, alarmist, abuse or ekfovismo.Psychiki sufferi...ng, violent psychosomatic vasanistiria.Katapatisi human rights, to the extent and brutality vasanistrion.Epi years continuously inform you about the crimes against me and apply at the personal page, in hellish degree.
About 1000 times I got mounts in continuing to trash yesterday evening, the brutality and abuse of the climax. blocking friends who had called on the page these beasts are a team and help write now
I started wrestling because abusive and brutal group projects and Voitheia.ekanan that the most insidious and most vulgar Blokarizan everything and bring division and perform tricks inhuman bastards leave from the site and generally torture me do more ENTITLEMENTS D anoiti.pouthena humanity not become this apanthropo.einai hell, such brutality and sit as if something happens now I have to stop any contact with me and I selida.Tora to write what they have . have information and other statements and conduct, so long katachrastika.Prospatheite extortionate apolitical with brutal means to put me to sign, to my dial fronima.Mou deny blocking the threat to physical integrity. knowledgeable in various situations I did not become another person. Shame,

303488_254825071291337_100002915374158_500175_988341431_n

Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Ζητώ τώρα από το facebook,να τιμωρηθούν αυτά τα βρομερά όντα Ομάδα και Βοήθεια.Δεν καταλαβαίνω τίποτα .Με όλα αυτά τα εγκλήματα έφτασα στο τέλος .Σας καθιστώ υπεύθυνους ,για ότι συμβεί ,κατά

Ζητώ από το facebook, να μου παράσχει νομική κάλυψη ,Ο Εισαγγελέας ,μου είπε τι πρέπει να κάνω .Λογο τον μεγάλων αποστάσεων ,πρέπει να αναλάβουν δικηγόρει, και αλά πολλά ,για να μπορέσω να απαλλαγώ από αυτούς του κακούργους .Την ομάδα και βοήθεια του facebook .Αυτή είναι εγκληματικά στοιχειά ειδικά εκπαιδευμένα,Με συντονισμό κάποιου εντολέα.Σας θεωρό υπεύθυνους και την όλη κατάσταση .Αυτά πρέπει να τα αναλάβετε εσείς .δικηγόρους να αναλάβουν ,για την εγκληματική ενέργεια,κινδυνολογία,κατάχρηση εκφοβισμό.Ψυχική οδύνη, βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Καταπάτηση τον ανθρωπινών δικαιωμάτων ,σε βαθμό κτηνωδίας και βασανιστριών.Επί χρόνια συνεχώς σας ενημερώνω για τα εγκλήματα που εφαρμόζουν εναντίον μου και κατά τις προσωπικής σελίδα,σε βαθμού κολαστήριου.
Περίπου 1000 φορές μου πήραν αναρτήσεις ,κατά εξακολούθηση τα καθάρματα χθες προς το βράδυ ,η κτηνωδία και η κατάχρηση στο από κορύφωμα. το μπλοκάρισμα φίλων που είχα καλέσει στην σελίδα αυτά τα κτήνη ομάδα και βοήθεια Τα γράφω τώρα
γιατί ξεκίνησα πάλη τα καταχρηστικά και κτηνώδη έργα η ομάδα και η Βοήθεια.έκαναν ότι το πιο ύπουλο και το πιο πρόστυχο Μπλοκάριζαν τα πάντα και φέρουν διχασμό και να εκτελέσουν τα απάνθρωπα τεχνάσματα φύγετε καθάρματα από την σελίδα και γενικά τα βασανιστήρια που μου κάνετε με πιο διακαίομαι ρε ανόητη.πουθενά στην ανθρωπότητα δεν γίνετε αυτό το απάνθρωπο.είναι κόλαση ,τέτοια κτηνωδία και να κάθεστε σαν να μην συμβαίνω κάτι Ζητώ τώρα να σταματήσουν να έχουν ,κάθε επαφή με έμενα και την σελίδα.Τώρα δεν μπορώ να γράφο τα όσα έχουν και κάνουν.Έχουν ενημέρωση και τις άλλες καταστάσεις και συμπεριφέρονται ,καταχράστηκα.Προσπαθείτε τόσα χρόνια εκβιαστικά απολιτικά με κτηνώδη μέσα να με βάλετε να υπογράψω ,για να μου σχηματίσετε φρόνημα.Μου απαγορεύετε μπλοκάροντας η απειλώντας για την  σωματική ακεραιότητα .σε διάφορες γνώστες καταστάσεις δεν γίνετε άλλο είμαι άνθρωπος. Ντροπή, έλεος

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Προσπαθείτε με κινδυνολογία εκβιασμούς βίαια προσωπικά βασανιστήρια λες και είμαστε καταδίκη η σκλάβοι .κάνατε βασανιστήρια ,κατάχρηση και καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Προσπαθείτε με κινδυνολογία εκβιασμούς βίαια προσωπικά βασανιστήρια λες και είμαστε καταδίκη η σκλάβοι .Δεν τα τρώμε ;αυτά τα πρόστυχα .Ντροπή σας ξυπνήστε  Ι πρέπει να να πηγαίνω στην δικαιοσύνη και όλα αυτά .Tο ίδιο το facebook.   τώρα να δίωξη αυτά καθάρματα, η να με διαγράψει ,γατί μου κάνατε βασανιστήρια ,κατάχρηση και καταπάτηση ανθρωπίνων  δικαιωμάτων. Καθάρματα δεν έχετε κανένα δικαίωμα .Ήπιος και να είναι .να αναλάβει το υπουργείο του πολίτη,Να τα κάνη κυρώσεις υπάρχουν δεσμεύσεις.δεν μπορεί ο καθένας .να πατά επί πτωμάτων για να κατασπάραξη τον αντίπαλο ,αδιαφορώντας ,γεια εμάς ,τους ανθρώπους.Να τα μαζευόσουν κ;αι να πάνε σε άλλο πλανήτη. Δεν μπορεί αυτά τα κωλόπαιδα επί χιλιάδες ώρες να με απλούν. Να φύγετε τσόγλανοι τώρα ,είναι χιλιάδες τα παραπτώματα.Και τα γνωρίζουν και αδιαφορούν τομάρια τώρα. να φύγετε.Καλό τα ανθρώπινα δικαιώματα που και αυτά δεν έχουν πάρει καμία θέση .καλό τα ηνωμένη έθνη .όχι Αλή κατάχρηση και καταπάτηση.είμαστε άνθρωποι και όχι σκουπίδια.Ζητώ τώρα η υπερούσια του facebook που έχω ενημέρωση και όλη στρίβουν.Έχουν δίκιο. μου στέλνουν  mail ,και να μου ζητούν να επιστρέψω,πίσω στο facebook.Να ζητούν συγγνώμη κάναμε λάθος.Και αυτά τα καθάρματα να αρχίζουν τα βασανιστήρια.Επί χρόνια με απλούν να υπογράψω έτοιμη φόρμα για να φτιάξουν φρονήματα και με φοβία και ψυχοσωματικά βασανιστήρια .ντροπή σας βρομιάρηδες τις ανθρωπότητας.Είπαμε εσείς θέλετε οπός έχετε δηλώσει να με εξοντώσετε τομάρια  τώρα κτήνη ομάδα και βοήθεια να φύγετε καθάρματα  .να πάτε να τα κάνετε στο σπίτι σας αυτά στα δικά σας άτομα ανόητη



465422_352940898087558_120097958038521_1020046_1774943009_o[3]

Είσαστε όντος βασανιστές θρασύδειλοι και κτήνη .όπως ακριβός τα περιγραφώ Είσαστε εκπαιδευμένη ,βίαιη βασανιστές και κτηνάνθρωποι

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης

Είσαστε όντος βασανιστές θρασύδειλοι και κτήνη .όπως ακριβός τα περιγραφώ .είναι ντροπή ας κτήνη .Προσπαθείτε καλύψετε αυτά τα πρόστυχα που που κάνετε καθημερινά.Όταν ακούτε και βλέπετε για ανθρώπινα δικαιώματα ,παθαίνετε πραγματικές κρίσις αμόκ.είναι επιστημονικός αποδειγμένα ,Είσαστε εκπαιδευμένη ,βίαιη βασανιστές και κτηνάνθρωπο εσείς θέλετε ότι το χειρότερο.Ντροπή σας καθάρματα ύπουλα εκβιαστέ...ς .Κάνετε συνεχώς κατάχρηση.Με πιο δικαίωμα ρε αλήτη καταπατάς και κάνης κατάχρηση στην σελίδα.ντροπή σας τομάρια.Διστιχος εν μπορούν να τα δουν η έξω. Πιος σου είπε ρε κόπανε ότι έχεις το δικαίωμα να μου κάνεις έστω και το παραμικρό.αλιτήριες τραμπούκε.σας καταγελώ παντού την κτηνωδία που μου κάνετε.ΡΕ βρομοσκυλα ποτέ σταματήσατε ένα λεπτό .ποτέ ρε τσόγλανε μου δώσατε κωδικό .Μου κάνετε καψώνι 10 μέρες συνεχεία. να μην σας.Σας καταγελώ στο facebook ,ζητώ να φύγετε καθάρματα.και θα ενημερώσω με κάθε τρόπο τον ίδιο τον Mark παρουσιαστώ σε επίσημο κανάλι και θα τα παρουσιάσωΣας καταγγέλλω σε όλους τους; φορείς.Ζητώ από τον δικηγορικό σύλλογο Αθηνών να αναλάβουν κόποι κλιμάκιο ,δικηγόροι εισαγγελείς.για αυτήν την κτηνωδία Θα κανό αίτηση στον πρόεδρο της δημοκρατίας.Έχουν κάνη χιλιάδες αγώνες για τα ανθρώπινα δικαιώματα και εσεισ τήνη εκβιαστές μισείτε τον άνθρωπο και γενικά το ανθρώπινο γένος
Με απλά και κατανοητά λόγια ποιός είναι ο ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Και αν αυτό είναι ξεκάθαρο τότε ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
ΠΟΙΑ είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα;
http://youtu.be/GSNEea00mx4

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Γιατί ρε την κρύβεις την ανάρτηση ,γιατί αναφέρετε στα ανθρώπινα δικαιώματα

Να η βασανιστές του facebook γατί δεν στέλνεις την ανάρτηση και την κρύβεις συνέχεια ,τώρα θα Δείτε γατί .είναι για τα ανθρώπινα δικαιώματα που κατά πατούν, ασύστολα επί χρόνια .Με την ασυλία και συγκάλυψη του facebook.Δεν μπορώ να συνεχίσω στο facebook,που σαν κατάσταση δεν έχω πρόβλημα .Αλλά υπό αυτές τις κτηνώδης συνθήκες.που ασκί ομάδα και βοήθεια στο άτομο μου,βασανιστήρια ,να υπογράψω να μου σχηματίσουν φρόνημα .Εάν δεν φύγουν η δεν βελτιωθούν,θα φύγω γιατί είναι σκέτο κολαστήριο επί πολλά χρόνια.αίσχος 

Γιατί ρε την κρύβεις την ανάρτηση ,γιατί αναφέρετε στα ανθρώπινα δικαιώματα.Και όχι στα κτηνώδη ,ομάδα και βοήθεια του facebook.Με πιο δικαίωμα ρε βρομοσκυλο συνεχώς αποκρυφτείς ότι έχει να κάνη με τον άνθρωπο και τα δικαιώματα του .Θα σας καταγγέλλω καθάρματα διότι θέλετε,με την κτηνωδία που σας κατέχει, το κακό μας.Τώρα καλό το facebook να κατάταξη κατάματα την αλήθεια και να σταματήσεις τα κτήν...η, να φέρονται καταχράστηκα.Στην ανθρωπιά που έχω και πιστεύω εάν δεν τους διώξετε απόψε θα φτάσω παντού,. Είναι εκπαιδευμένη καθάρματα βασανιστές .Τώρα ζητώ να επέμβουν όλοι οι φορείς για αυτήν Τουν κτηνωδία που γίνετε επί χρόνια,και κανένας δεν πείρε θέση.Έξω τα κτήνη η βασανιστές του facebook ομάδα και βοήθεια. αίσχος.   http://gr.humanrights.com/take-action/online-petition.html  εεεεε

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Ομάδα και βοήθεια η κατάσταση έχει φτάσει στο τέρμα

Ομάδα και βοήθεια η κατάσταση έχει φτάσει στο τέρμα.Κατάχρηση καταπάτηση παρενοχλήσεις ,βίαιος ψυχοσωματικός βασανισμός .εκβιασμός .Καταστροφή σελίδων ,μπέρδεμα .mail εικονικές απενεργοποίησης και μετά επαναφορά με τον πιο βίαιο και απάνθρωπο τρόπο.Τα αλλά είναι όλα γνωστά.Σας έχω αναφέρει χιλιάδες φορές αυτά τα πρόστυχα,προσπαθώντας ,πάντα με βίαιους τρόπους να σα συμφωνήσω (υπογράψω) ,για να μου χαρακτηρίσετε κάποιο φρόνιμα.Πουθενά στο διαδίκτυο δεν έχει συμβεί αυτό το απάνθρωπο.Τώρα μου μπερδεύετε κωδικούς μου μπερδευτώ ,κρύβετε ανάρτησης .Με λίγα λόγια κάνετε ότι πιο κτηνώδες και απάνθρωπο υπάρχει.Είμαι άνθρωπος μ αξιοπρέπεια με γνώση και σεβασμό προς όλες τι κατεύθυνσης.Δεν γίνετε άλλο.Το facebooκ ,έχει αδρανοποιηθεί δεν ασχολήθηκε ποτέ, ενώ γνωρίζει κατά γράμμα το τι συμβαίνει .Μόνο κάνει maill,που μου γράφετε συγγνώμη επιστρέψτε στην σελίδα.Με πιο δικαίωμα κάνετε καταπάτηση ,και κατάχρηση σελίδας ,μέσα στο σπίτι μου ,με ταπεινοσύνης και με υποτιμάς.Εάν νομίζετε ότι θα συνεχίσετε με αυτόν τον ρυθμό που καθημερινά γίνετε πιο κτηνώδης.να πάτε Άλου να τα κάνετε αυτά.ντροπή σας.Έχετε μέρες που μου μπερδευτεί τους κωδικούς να φύγετε τώρα.σέβομαι το facebook,αλά δεν με σεβάστηκε κανένα σας σας άνθρωπο σας καταγγέλλω σε όλους τους φορείς,για την εγκληματική κατάχρηση πράξη και αδιαφορία επί πολύ  χρόνια, με εγκληματικό φέρσιμο και συμπεριφορά.Δηλαδή έχετε φτάσει με την κτηνωδία και την κακουργία εκδίκηση ,να περνούν δέκα μέρες,η οποίες είναι συνεχόμενες σαν μια μέρα, βασανιστές καταχραστές κακούργη ,εκβιαστές ομάδα και βοήθεια του facebook ,την αποκατάσταση τια αξιοπρέπεια και επαναφορά όλον τον ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Μην με ενοχλήσετε ,διότι υπάρχουν νόμοι για τους άνομους.Δεν είχα ούτε έχω διαφορά με κανένα ,γιατί να  φέρετε σε θέση να γίνω σαν εσάς και να καταφύγω στην δικαιοσύνη.

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

γ

είσαστε πολύ τέρατα κατά της ανθρωπότητας.Για να μάθετε και εσείς κάτω, μου μπλοκάρει εσάς ,μου κάνη λοξοδρόμηση  τα στέλνει όπου θέλει .Τομάρια δεν έχω να χάση τίποτε μπροστά στην εκτίμηση για τον άνθρωπο που εσύ μας όχτε πέραση σας και εσάς .Δεν σας επιτρέπω να μας φέρεστε απάνθρωπη κτήνη .Διαφορετικά να τα μαζευτείτε όλοι σας και να πάτε να βρείτε Άλο πλανήτη.Τσόγλανοι ομάδα και βοήθεια μην μου κάνετε τέτοια γιατί είσαστε από ..... κλητηράδες.μην τολμήσετε και αλώσετε ,η μπλοκάρετε τους χρήστες για να Φερές διχόνοια Είσαστε υπό περιορισμό από έμενα ,διότι κάνετε κατάχρηση και με εκβιάζετε .και όλα τα εκφοβιστικά,τσόγλανοι φύγετε θα φτάσω στον εισαγγελέα με απειλείτε ,βρίσκομαι αμυνόμενος και είμαι κλαημένος από κάθε νόμο .Για την απάνθρωποι καταπάτηση φύγετε τώρα,αλήτες

Όσο για εσάς μα τα mail,είναι ντροπή νxxxου γράφετε

Όσο για εσάς μα τα mail,είναι ντροπή να μου γράφετε  προσπαθήστε ξανά. Γνωρίζετε γιατί εσείς τα κάνετε ότι δεν είναι να προσπαθώ να Πάρο πάλη ένα τηλέφωνο.Είναι καψώνι με τα γράμματα πολλών ορών και 10 και 20 ώρες ,μέχρι και 47 μέρες.τι μπορώ να σας γράψω τώρα,για την κατάχρηση που κάνετε.και άλλες πολλές φορές μόλις τελειώνει και γράφει γίνετε επεξεργασία κλίνετε και την σελίδα και χάνεστε μαζί με χιλιάδες καψώνια με τα μουτζουρογραματα.Προσωπικά από την κατάσταση του mailδεν είχα ούτε έχω κανένα παράπονο.Όσο για την ομάδα του f/b να μην κρύβει αυτά που στέλνουν

Ομάδα η φεύγεις τώρα η σε καταγγέλλω στο ηλεκτρονικό έγκλημα κτήνη .δεν θα κάνετε αυτά τα απάνθρωπα κάνετε κατάχρηση καταπάτηση στην σελίδα, αλλαγές αναρτήσεων.Καλό το facebook να πάρει μια θέση για αυτά τα απάνθρωπα,και σε καταγελώ για αδιαφορία ασυλία και συγκάλυψη της ομάδας και τις βοήθεια σα facebook ,εάν δεν πάρεις μια θέση τώρα για αυτά που κάνουν ,η ομάδα και η βοήθεια ,σε θεωρό υπεύθυνο για αυτήν την κτηνωδία είμαστε άνθρωποι και όχι σκουπίδια .Έξω τώρα η ομάδα και η βοήθεια, Ντροπή τόσα χρόνια, να μας έχετε για να πατάτε επί πτωμάτων,για τα δικά σας συμφέροντα όπια και να είναι αίσχος είμαστε άνθρωποι ,Ζητώ την παρέμβαση τον ανθρωπινών δικαιωμάτων και τον οργανισμό ηνωμένον εθνών.

οη

καταχρηστικά

 

Ομάδα γιατί κρύβετε τα απάνθρωπα της άλλης ομάδας με τα maill δεν ντρέπεστε.Μαζί κάνετε αυτά τα καταχράστηκα και απάνθρωπα.ομάδα σου ζήτησα να μου γράψεις τα στοιχεία της ομάδας και τα στοιχεία του εντολέα ,που προφανώς σας κατευθύνει .Αυτά μου ζήτησε ο εισαγγελέας .Γιατί δεν μου τα έστειλες ακόμα

---------------------------------------------------------------

Όσο για εσάς μα τα mail,είναι ντροπή να μου γράφετε προσπαθήστε ξανά. Γνωρίζετε γιατί εσείς τα κάνετε ότι δεν είναι να προσπαθώ να Πάρο πάλη ένα τηλέφωνο.Είναι καψώνι με τα γράμματα πολλών ορών και 10 και 20 ώρες ,μέχρι και 47 μέρες.τι μπορώ να σας γράψω τώρα,για την κατάχρηση που κάνετε.και άλλες πολλές φορές μόλις τελειώνει και γράφει γίνετε επεξεργασία κλίνετε και την σελίδα και χάνεστε μαζί με χιλιάδες καψώνι...

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Είναι πρέπον συμπεριφορά αυτή ομάδα και βοήθεια ,πέσατε κατά χιλιάδες ,για την εξόντωση

Είναι πρέπον συμπεριφορά αυτή ομάδα και βοήθεια ,πέσατε κατά χιλιάδες ,για  την εξόντωση Δεν ντρέπεστε καθόλου ,Κάνετε κατάχρηση ,Χρησιμοποιήσατε δεκάδες πρόστυχα μέσα .έργο πέρασες αλά εσείς παραμείνατε ανόητη Βασανιστές τι ζητάτε ρε .τι θέλετε  από έμενα και την σελίδα ανόητη ηλίθιοι .Τι πάθατε ρε κρίση [πανικού .Κτήνη αίσχους να βρίσκεστε  ακόμα μαζί μας Δεν ντρέπεστε ανήθικα κτήνη να βγάζετε μπάρες εκφοβιστικές Ανόητη σηκωθείτε και φύγετε δεν έχετε καμιά δουλεία στην σελίδα μου.Κάνετε κατάχρηση.θα καλέσω το ηλεκτρονικό έγκλημα ,διότι η πράξης αυτές είναι όντος εγκληματικές.Απειλές για σωματική ακεραιότητα εκφοβισμούς Που νομίζετε ήτοι είσαστε ρε βλάκες καθάρματα μ ε απιλιτε θα σας καταγγείλω .βρομιάρηδες ύπουλα κτήνη,τώρα ρε τομάρια θέλετε εισαγγελέα .είναι όλα καταγεγραμμένα ορατά στην σελίδα ντροπή σας.Τι νομι8ζετε ρε ότι είμαι χαμάλης σας άντε και παραπέρα τσόγλανοι Έχετε και το θράσος να μου κάνετε απαλές σας καταγγέλλω διότι το έχετε κάνη και ύλες φορές Ποιος είσαι εσύ ρε αληταρία, να μου γράφεις ότι κινδυνεύω φύγετε τομάρια.Καλό το facebook ,να παρά μια θέση ,για όλα αυτά που μου κάνουν .είσαστε συνυπεύθυνη. τους καλύπτετε τους ελεεινούς.Να μας εκβιάσουν να υπογράψω για να μου κάνετε φρονήματα.θα σας στύλο ο,όλους στα ηνωμένα έθνη για βίαια ,κατάχρηση καταπάτηση τον ανθρώπινων δικαιωμάτων επί χρόνια .Τώρα τομάρια να φύγετε. Δεν μπορείτε να μου κάνετε ψυχρώ πόλεμο και ψυχική οδύνη.Θα φτάσω παντού καθάρματα.Γράφο σε αυτόν τον τόνο γιατί απειλούμε με την ζωή μου και την αξιοπρέπεια μου .τώρα εισαγγελέας επιτέλους.

Διακόπτω την σελίδα μου τώρα ,διότι δεν είσαστε άνθρωποι .Γνωρίζεις ότι η σελίδα είναι προσωπική ,και εσύ έχεις το θράσος να κάνης μπλοκαρίσματα και καψώνια. φύγετε από την σελίδα .

Εμείς η φίλοι Μπορεί να κατανοήσετε η κατάσταση δεν γίνετε να παι άλλο .μην κάνετε ανάρτηση .γιατί δεν το καταλαβαίνετε Χιλιάδες ώρες με κυνηγούν με τον πιο απαίσιο βάρβαρο και κτηνώδες τρόπο 24 ώρες την ημέρα του αντιμετωπίζω για να μπορείτε να κάνετε ανάρτηση Έμενα προσωπικά δεν  με ενδιαφέρουν τίποτα από όλα αυτά.ούτε αριθμούς ούτε ,αυτοπροβολές ,ούτε αποσκοπώ πουθενά.Εμέ από την αρχή στο διαδίκτυο ( fan) και τις τεχνολογίας. σεβαστείτε λίγο .το τι έχω πέραση είναι κόλαση .Με κυνηγούν όλοι από παντού.Δεν το καταλαβαίνετε,δεν είναι ορατό να το βλέπετε .Τι λέμε τώρα χιλιάδες ώρες προσβολής υποτίμησης και εξευτελισμού τέλος .είμαι χρήστης ,όχι μια και 5 φορές την εβδομάδα.Σε καθημερινή βάση  24 ώρες 20 καθαρές πρόσθεσε επί  30 μέρες το μήνα .επί τόσα χρόνια με την ίδια συχνότητα βγαίνουν 70 χρόνια ,επί κε βαλε.ναι μ ε τι ώρες μετριέται τόσα βασανιστήρια μου έχουν κ;ανά .Που έχουν κρατήσει και 7 και 10 κα47 μέρες. Με προσβολές απειλές εκβιασμούς να υπογράψω να μου κάνουν φρόνιμα .Και χιλιάδες ,παρόμοιες περιπτώσεις .Σε κάθε κλικ αντιμετωπίζω πάντα μια κόντρα ένα μπλοκάρισμα και πρέπει αμέσους να βρω τον τρόπο να ξεφύγω.είναι ντροπή αυτά τα βασανιστήρια ,τις παρενοχλήσεις και γενικά κατάχρηση και καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν είμαι υπάλληλος κανενός ούτε μπορούν να μου επισυνάψουν φρόνημα .Μιλάμε για μια  εξευτελιστική κατάχρηση με όλα τα απάνθρωπα από την ομάδα και βοήθεια του facebook. Σαν κατάσταση είναι τέλεια .Τώρα προσπάθησαν αρκετές φορές αλλά ,χωρίς κανένα αποτέλεσμα .σε αυτά τα απάνθρωπα βασανιστήρια,συν μια τιμητική εκτίμηση με 2400 μέρες βάρβαρο αποκλεισμό μπλοκάρισμα και χιλιάδες αλλά .ντροπή έλεος

Τρίτη 8 Μαΐου 2012