addthis

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

γ

είσαστε πολύ τέρατα κατά της ανθρωπότητας.Για να μάθετε και εσείς κάτω, μου μπλοκάρει εσάς ,μου κάνη λοξοδρόμηση  τα στέλνει όπου θέλει .Τομάρια δεν έχω να χάση τίποτε μπροστά στην εκτίμηση για τον άνθρωπο που εσύ μας όχτε πέραση σας και εσάς .Δεν σας επιτρέπω να μας φέρεστε απάνθρωπη κτήνη .Διαφορετικά να τα μαζευτείτε όλοι σας και να πάτε να βρείτε Άλο πλανήτη.Τσόγλανοι ομάδα και βοήθεια μην μου κάνετε τέτοια γιατί είσαστε από ..... κλητηράδες.μην τολμήσετε και αλώσετε ,η μπλοκάρετε τους χρήστες για να Φερές διχόνοια Είσαστε υπό περιορισμό από έμενα ,διότι κάνετε κατάχρηση και με εκβιάζετε .και όλα τα εκφοβιστικά,τσόγλανοι φύγετε θα φτάσω στον εισαγγελέα με απειλείτε ,βρίσκομαι αμυνόμενος και είμαι κλαημένος από κάθε νόμο .Για την απάνθρωποι καταπάτηση φύγετε τώρα,αλήτες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου