addthis

Τρίτη 3 Απριλίου 2018

Είσαι Χριστιανός, γιατί το κάνεις αυτό; - π. Ιωσήφ Βατοπεδινός


Το να πηγαίνω στην εκκλησία μόνο,δε με κάνει χριστιανή...Οπως το να φορέσω μια στολή πυροσβέστη δε με κάνει πυροσβέστη..Χριστιανή με κάνει η αναγέννησή μου (να γεννηθώ εξ ουρανου )ωστε να συγχωρεθούν οι αμαρτίες μου..και να βρίσκομαι σε κοινωνία με το Κύριο και Θεο μου...Αυτή η αναγέννηση με κάνει τέκνο Του .....Και μου δείχνει το τρόπο ,ακολουθώντας το παράδειγμα του Κυρίου μου να φτάσω στο προορισμό μου ..τη θέωση!!!!!Αρα η σωτηρία ξεκινά με τη μετάνοια...συνεχίζεται με την αναγέννησή μου...(να ζει Εκείνος μέσα μου )..προοδεύει με τον αγιασμό μου( η φωνή μου..η καρδιά μου..τα χέρια μου ..τα πόδια μου..τα μάτια μου ,ολα να γίνουν σαν του Κυρίου που αγαπώ) κι ολοκληρώνεται στα Ουρανια σκηνώματα .Ο Θεος μιλά με το Λόγο Του σε εκείνους που ακούν με τη καρδιά τους...και διαλέγουν το δρόμο της αλήθειας...της υπακοής...της ταπεινοφροσύνης.. της αγάπης...Αυτή ανοίγει τη πόρτα στα ουράνια...Είμαι χριστιανή? Ζωντας στη ζούγκλα μιας μεγαλούπολης ακόμη προσπαθώ να γίνω άνθρωπος....αρα το να γίνω αληθινή χριστιανή..ακόμη παραμένει ευσεβής  πόθος και...στόχος.. :((

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου