addthis

Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Ισόβια Nομίζεις ότι είσαι o βασιλιάς τον Social media, είσαι και ο θεός ??? στου δολοφόνους βασανιστές του facebook και με βασανηζης 6 χρονια κτήνοςΕσάς ποιος θα σας καταδικάσει εγκληματίες ισόβια για κτηνώδη κακουργήματα. διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι moyΔήλωση μετάνοιας μου ζητάτε άνανδροι να παρατηθείτε δολοφόνοι ,

Ισόβια στου δολοφόνους βασανιστές του facebook Nομίζεις ότι είσαι o βασιλιάς τον Social media, είσαι και ο θεός ???και με βασανηζης 6 χρονια κτήνοςΕσάς ποιος θα σας καταδικάσει εγκληματίες ισόβια για κτηνώδη κακουργήματα. Δήλωση μετάνοιας μου ζητάτε άνανδροι να παρατηθείτε δολοφόνοι κατά εμού επί 6 χρόνια ηλεκτρονικά διατάραξη οικιακής ειρήνης μέσα στο σπίτι μου Εσάς δολοφόνοι του  facebook  Κατάχρηση ψυχική βία ,ναζί  βασανιστήρια,με έχετε καταντήσει άτομο με ειδικές ανάγκες ,από τα δες οργανωμένα κτηνώδη βασανιστήρια .Προβλήματα κυνικότητας από τοις ατελείωτες ώρες μέρες χρόνια  συνεχόμενες .Ούτεούτε να ζήσω , πλύση εγκεφάλου ,παραλυσία από τα 6 συνεχόμενα  χρόνια δολοφονικά εγκλήματα,και σε στέλνουν στην αυτοκτονία

Φωτογραφία του Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας.

Nομίζεις ότι είσαι o βασιλιάς τον Social media, είσαι και ο θεός ???και με βασανηζης 6 χρονια κτήνος>??? Άνανδρε με δολοφονείτε αμύνομαι, τη ζωή μου εσύ μου την έδωσες ,Σατανά γιατί θέλεις να με εξοντώσεις ,προσπαθώντας με κάθε κτηνωδία ,Τα κτήνη του facebook 6 κόλαση ,μέχρι παραλυσίας κυνικότητα .Δήλωση μετάνοιας -Ψυχική βία Σας…

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας στην τοποθεσία Ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου