addthis

Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Σε προκαλώ να βγεις και να διαφωνήσεις σε αυτά που βιώνω στο κολαστήριο του facebook,και δηλώσεις παραίτηση για κτηνώδη εγκληματικά βασανιστήρια κατά εμού μέχρι τελικής εξόντωσης μουΕίσαι υπεύθυνος Mark Zuckerberg Facebook και απάνθρωπος ,διότι ενώ γνώριζες τα πάντα Την ψυχή μου την κατακρεουργήσατε με την ψυχική βία 6 χρόνια ,αλλά δεν καταφέρατε κολάσετε κολασμένη παρέμενε χωρίς να κράτηση κάτι οστού κατά νου .Σε έχω ενημέρωση

Σε προκαλώ να βγεις και να διαφωνήσεις σε αυτά που βιώνω στο κολαστήριο του facebook,και δηλώσεις παραίτηση για κτηνώδη εγκληματικά βασανιστήρια κατά εμού μέχρι τελικής εξόντωσης μουΤην ψυχή μου την κατακρεουργήσατε με την ψυχική βία 6 χρόνια ,αλλά δεν καταφέρατε κολάσετε κολασμένη παρέμενε χωρίς να κράτηση κάτι οστού κατά νου Είσαι υπεύθυνος  Mark  Zuckerberg  Facebook και απάνθρωπος ,διότι ενώ γνώριζες τα πάντα .Σε έχω ενημέρωση.Σε έχω ενημέρωση εκατοντάδες χιλιάδες φορές και εσύ με έγραφες και έβαζες τους δολοφόνους να με βασανίζουν .Ζητώ την παραίτηση σου εάν έχεις λίγο αξιοπρέπεια προ τον συνάνθρωπο .Άπορο πώς σε ανέχεται ψη συνείδηση σου .Σας καθιστώ υπεύθυνο ενοποιών διαδικτύου ότι εάν πάθω κάτι ,όπως εγκεφαλικό καρδιολογικό θανατηφόρα επεισόδιο η αυτοκτονία το δηλώνον σε όλο το διαδίκτυο ότι είστε ικανή να στείλετε συνανθρώπους στην αυτοκτονία καθάρματα.Έχω ζήση με τον ροντό του θανάτου πολλές φορές από εσάς του facebook,διότι τα βασανιστήρια αυτά δεν επιβιώνει άνθρωπος .Με έχετε φέρει στην φάση τις αυτοκτονίας πολλές φορές .Σας καταγελώ στον ΟΗΕ ήτοι είστε δολοφόνοι του ανθρωπότητας ικανή για τα πάντα?

mi thal

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου