addthis

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Ζητούν δήλωση μετάνοιας να υπογράψω η Η ΣΕΛΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ και με δολοφονούν με ψυχική βία 24ωρες την ημέρα επί 6 χρόνια Μάρτυς μου ο θεός και ο ίδιος ο Mark με την συνείδηση του,που γνωρίζει καλά τα πάντα .Του έχω γράψει πολλές ,εκατοντάδες χιλιάδες φορές ,χωρίς ποτέ να κάνουν κάτι να σταματήσει αυτό το θανατηφόρο έγκλημα εγκληματίες

Ζητούν δήλωση μετάνοιας να υπογράψω η Η ΣΕΛΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ και με δολοφονούν με ψυχική βία 24ωρες την ημέρα επί 6 χρόνια Μάρτυς μου ο θεός και ο ίδιος ο Mark με την συνείδηση του,που γνωρίζει καλά τα πάντα .Του έχω γράψει πολλές ,εκατοντάδες χιλιάδες φορές ,χωρίς ποτέ να κάνουν κάτι να σταματήσει αυτό το θανατηφόρο έγκλημα εγκληματίες βασανιστές Σας καταγελώ για ψυχική βία διατάραξη οικιακής ειρήνης,μέσα στο σπίτι μου αδέρφι .Ψευδή διασπορά κακόβουλων πρόστυχων χαρακτηρισμών Αίσχος και θέλετε να παραδεχτώ με το ζόρι ότι έκανα παράπτωμα .Έπρεπε στην φυλακή να βρίσκεστε από τα κτηνώδη βασανιστήρια Έχω άτομα  παιδιά εξαδέλφια ανίψια συμμαθητές φίλους που ακόμα δεν του έχετε Βάλη στο facebook,Το μόνο που κάνατε 30 μέρες φυλακή διότι κάλεσες άγνωστο.Το αδελφό μου το παιδί μου τα ανίψια που έχουμε και το ίδιο επίθετο.Συνεχώς φυλακή μολαρισμένα ναζί βασανιστήρια 6 χρόνια .Υποκριτές πρέπει να ντρέπεστε ξεπεράσατε κατά πολύ τα όρια του εξευτελισμού.Ντροπή σας αυτή η κτηνώδη σκηνοθεσία.3250 Μέρες κολαστήριο σκέτο και τα 6 χρόνια

Γνωρίζετε τα άτομα στα οποία στέλνετε αιτήματα Ζητούν δήλωση μετάνοιας να υπογράψω η εγκληματίες βασανιστές φιλίας;Στείλατε αιτήματα φιλίας σε άτομα που δεν σας γνωρίζουν. Στο Facebook συνδέεστε με άτομα που γνωρίζετε καλά. Για παράδειγμα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου