addthis

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Έχουν μπλοκάρει σελίδα blog που έμπαιναν όλα τα κράτη ,και τους έχουν μπλοκάρει όλους να μην μαθαίνουν τα εγκλήματα τους μπαίνουν μόνο αυτή .Μεσολάβηση ντρίτου να δεχτεί αυτό το πρόστυχο .είδαμε τα χάλια τους Τι δεν μου έχετε κάνη καθάρματα

Έχουν μπλοκάρει σελίδα  blog που έμπαιναν όλα τα κράτη ,και τους έχουν μπλοκάρει όλους να μην μαθαίνουν τα εγκλήματα τους μπαίνουν μόνο αυτή .Μεσολάβηση ντρίτου να δεχτεί αυτό το πρόστυχο .είδαμε τα χάλια τους Τι δεν μου έχετε κάνη καθάρματα ,και θέλετε ν α κάνετε και τους πολιτισμένους τομάρια δολοφόνοι.μου έχετε επιβάλει 3,250 μέρες κόλαση μπλοκάρισμα τα πάντα καταστροφή στοάς σελίδες γραμμένες απειλές ,για την κοινότητα απειλές για την ζωή μου ν,εκβιασμούς 67 μέρες συνεχόμενα βασανιστήρια τα κτήνη ,τι να γράψω δισεκατομμύρια εγκλήματα .Και έχουν το θράσος να σου γράφουν ότι πρώτα καλούμαι τα συγγενικά άτομα τους φίλους και τούς συμμαθητές .Κανένα ατ5ομο από την οικογένεια εκτός τον αδελφό μου .Τα αλά άτομα έκανα το αίτημα με μπλοκάριζαν και 3,0 μέρες φυλακή κόλαση τα κτήνη,και πάντα που καλούσα τα άτομα τα δικά μου το ίδιο επίθετο δεν το ήξεραν .Αλά ο φασισμός είναι δολοφονούν εια αυτό κάνουν και αυτή

blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου