addthis

Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Από αυτό και μόνο όσο ανόητος και να είναι που δεν υπάρχουν άλλοι ανόητη εκτός από εσάς δολοφόνοι μου έχετε καταστρέψει τα πάντα .με ωβ βασανίζετε μέσα στο σπίτι μου με διατάραξη οικιακής ειρήνης

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Από αυτό και μόνο όσο ανόητος και να είναι που δεν υπάρχουν άλλοι ανόητη εκτός από εσάς δολοφόνοι μου έχετε καταστρέψει τα πάντα .με ωβ βασανίζετε μέσα στο σπίτι μου με διατάραξη οικιακής ειρήνης .Εάν Βάλης πόσες ώρες είναι ένας χρήστη το μηνά στο facebook ,σε αντιστοιχία με την δική ροΐ ωρών και την σταθερή συχνότητα αντίστοιχη πανό από 80 χρονιά βασανιστήρια .Εγκληματία .Πόσες αναρτήσεις σου έχω κάνη και της έχεις εκμεταλλευτή μέχρι χιλιοστό πάντα ,αλά σε βάρος δικό μου β.Και να μου κάνης τα εγκλήματα και την ψυχική βία,τουλάχιστον πάνω από 400 αναρτήσεις μόνο εδώ την ημέρα??

Όχι Βία Μιχάλης θαλάσσης

· 68 κοινοί φίλοι

Φωτογραφία της Όχι Βία Μιχάλης θαλάσσης.

Όχι Βία Μιχάλης θαλάσσης

Προσθήκη στους φίλουςΤο αίτημα φιλίας στάλθηκεΣτενός φίλοςΦίλοι

(2) Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου