addthis

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Ένα blog μου το είχατε βγάλει εκτός με 160000 περίπου προβολές ,και το όνομα του φαινόταν ανύπαρκτο εδώ και χρόνια είχε ξεκινήσει η βρώμια ,Αδιαφόρησα δεν με ενδιέφερε κατάλαβα,τι είχε συμβεί Επίσκεψης από περίπου 70 χώρες

Ένα blog μου το είχατε βγάλει εκτός  με 160000 περίπου προβολές ,και το όνομα του φαινόταν ανύπαρκτο εδώ και χρόνια είχε ξεκινήσει η βρώμια ,Αδιαφόρησα δεν με ενδιέφερε κατάλαβα,τι είχε συμβεί  Επίσκεψης από περίπου 70 χώρες είχαν σταματήσει όλες και ήταν μόνο του facebook που έκαναν καθημερινά  ενημέρωση, για τα κατορθώματα τους.Πριν 2 μέρες κάτι χρειάστηκε να βάλω την διεύθυνση του blog και μου γράφουν είναι ανύπαρκτο.Το είχαν επί τούτου να μην ενημερώνονται τα αλλά κράτη .Τα πάντα βία νοθεία βασανιστήρια μέσα στο σπίτι μου ηλεκτρονικά ?

Ένα blog μου το είχατε βγάλει εκτός  με 160000 περίπου προβολές ,και το όνομα του φαινόταν ανύπαρκτο εδώ και χρόνια είχε ξεκινήσει η βρώμια ,Αδιαφόρησα δεν με ενδιέφερε κατάλαβα,τι είχε συμβεί  Επίσκεψης από περίπου 70 χώρες είχαν σταματήσει όλες και ήταν μόνο του facebook που έκαναν καθημερινά  ενημέρωση, για τα κατορθώματα τους.Πριν 2 μέρες κάτι χρειάστηκε να βάλω την διεύθυνση του blog και μου γράφουν είναι ανύπαρκτο.Το είχαν επί τούτου να μην ενημερώνονται τα αλλά κράτη .Τα πάντα βία νοθεία βασανιστήρια μέσα στο σπίτι μου ηλεκτρονικά ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου