addthis

Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

πρόστυχη μου έκανες πρόβλημα στον υπολογιστή να μην μπορώ να συνεχίσω έχω αποθηκεύσειΑριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης το μπλοκάρουν χρόνια ,μαζί με εκατοντάδες χιλιάδες αναρτήσεις καθημερινά ,κάνοντας

Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

πρόστυχη μου έκανες πρόβλημα στον υπολογιστή να μην μπορώ να συνεχίσω έχω αποθηκεύσειΑριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης το μπλοκάρουν χρόνια ,μαζί με εκατοντάδες χιλιάδες αναρτήσεις καθημερινά ,κάνοντας ότι το χειρότερο ν α με εκθέτουν Καταγγέλλω ομάδα βοήθεια κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο για κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος .παραβιάζεις τους κανόνες του κυβερνοχώρου ,σε βάρος τον χρηστών ,εκθέτοντας έμενα προσωπικά ,και συνάμα και το ίδιο το facebook τώρα που κατάλαβες ότι βρήκα τις κρυμμένες πράγμα που δεν μπορώ να κάνω συνέχεια αυτό Το ίδιο έκανες σε ορισμένους υποψηφίους τον κάματων στις εκλογές.Είναι κακούργημα ,παρακώληση παρεμπόδιση προσωπικής αλληλογραφίας και επικοινωνίας .Στον εισαγγελέα ,τα καθάρματα

"πρόστυχη μου έκανες πρόβλημα στον υπολογιστή να μην μπορώ να συνεχίσω έχω αποθηκεύσειΑριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης το μπλοκάρουν χρόνια ,μαζί με εκατοντάδες χιλιάδες αναρτήσεις καθημερινά ,κάνοντας ότι το χειρότερο ν α με εκθέτουν Καταγγέλλω ομάδα βοήθεια κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο για κατάχρηση σε βαθμό κακουργήματος .παραβιάζεις τους κανόνες του κυβερνοχώρου ,σε βάρος τον χρηστών ,εκθέτοντας έμενα προσωπικά ,και συνάμα και το ίδιο το facebook τώρα που κατάλαβες ότι βρήκα τις κρυμμένες πράγμα που δεν μπορώ να κάνω συνέχεια αυτό Το ίδιο έκανες σε ορισμένους υποψηφίους τον κάματων στις εκλογές.Είναι κακούργημα ,παρακώληση παρεμπόδιση προσωπικής αλληλογραφίας και επικοινωνίας .Στον εισαγγελέα ,τα καθάρματα"

Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε

(1) Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου