addthis

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Εκδορείς Μου έχετε κατακρεουργήσει την ψυχική μου γαλήνη ,που είχα στα 60 χρόνια ζωής,τα συναισθήματα μου την αγιοπρέπεια μου,υποτιμώντας πάντα την νοημοσύνη , την ιδία μου την ζωή ,Αμύνομαι 6 χρόνο από εσάς εγκληματίες βασανιστές ,να σώσω την ζωή μου

Εκδορείς Μου έχετε  κατακρεουργήσει την ψυχική μου γαλήνη ,που είχα στα 60 χρόνια ζωής,τα συναισθήματα μου την αγιοπρέπεια μου,υποτιμώντας πάντα την νοημοσύνη , την ιδία μου την ζωή ,Αμύνομαι 6 χρόνο από εσάς εγκληματίες βασανιστές ,να σώσω την ζωή μου ,και να έχω υποστεί όλα αυτά τα επακόλουθα δολοφόνοι ρατσιστές τώρα να επέμβει η δικαιοσύνη, Να δήλωση παραίτηση διότι ήταν ανίκανος ,και μέθοδος τις στρατηγικής ,με ναζί βασανίστρια καθάρματα της ανθρωπότητας αποτελεί Ζητώντας προσωρινό καταφύγιο, ενώ ταυτόχρονα η αυτοκτονία θεωρείται ως η μοναδική λύση στο πρόβλημα. Άτομα που δέχτηκαν έντονα Διαδικτυακό εκφοβισμό ενδέχεται στο μέλλον να παρουσιάσουν μεγαλύτερη αστάθεια στις διαπροσωπικές τους σχέσεις συνοδευόμενη από την κοινωνική απομόνωση.
Από την άλλη, οι εκφοβιστές τείνουν να είναι άτομα με έντονη αντικοινωνική συμπεριφορά, επιρρεπή στο αλκοόλ και απομονωμένα από τους συνομηλίκους. Μακροπρόθεσμα αντιλαμβάνονται ότι ο εκφοβισμός δεν αποτελεί μορφή ικανοποίησης και αναγνώρισης, βιώνοντας έτσι έντονη προσωπική απογοήτευση.?

ανα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου