addthis

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Ζητώ να γίνουν ασφαλτικά μέτρα,ασφάλειας,για την σωματική μου ακεραιότητα ,που με έχετε απειλήσει πολλές φορές ότι κινδυνεύω με αφαίρεση την ζωή μου . ,ηθική ψυχική αποζημίωση ,για τις εικονικές εκτελέσεις,ναζί πλύση εγκεφάλου και μέχρι δήλωση μετάνοιας….

Ζητώ να γίνουν ασφαλτικά μέτρα,ασφάλειας τις σωματικής μου ακεραιότητας ,που με έχετε απειλήσει πολλές φορές ότι κινδυνεύω με αφαίρεση την ζωή μου . ,ηθική ψυχική αποζημίωση ,για τις εικονικές εκτελέσεις,ναζί πλύση εγκεφάλου και μέχρι δήλωση μετάνοιας,εκατοντάδες φορές για ν πάρω την σελίδα πίσω μετά από πρόστυχη,ανύπαρκτη ενοχή ,με 3250 μέρες φυλακή μπλοκάρισμα ,υπό περιορισμό και υπό καθεστώς ,κάποιον ναζί  εποχών ,έχοντας προκαλέσει την σελίδα κολαστήριο μετα απο εικονική αποσύνδεση ?Αβλεπτεί προτείνω και ζητώ σαν άνθρωπος ελεύθερος την δίωξη σας,από το facebook,και από όλο το διαδίκτυο .Ήσαστε ικανή για την καταστροφή τις ανθρωπότητας.Το ίδιο ισχίου και για τους άλλους συνεργούς κατά τον ατομικών βασανιστριών Ήσαστε υπεύθυνη η αρμόδιοι ,και είστε γνώστες σε όλα αυτά τα εγκληματικά βασανιστήρια.Δεν έχω ποτέ με κανένα τίποτα ούτε κατά νου ,Ντροπή σε όλους που το γνωρίζεται πολύ καλά ποιοι ήσαστε?

0000003os22aisxosmmmntropi mcOUPSwindows 10ΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου