addthis

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Προκαλώ εσένα τον αντίχριστο διότι μόνο ένας δαιμονισμένος μπορεί να κάνη αυτές τις πράξης επί εκατοντάδες χιλιάδες φορές Προκαλώ με όλη την ευθηνή τις ψυχής μου που προσπαθείτε σατανάδες,να την κατακρεουργήσετε,να βγει ο αρμόδιος και υπόλογος, και να σηκωθεί να φυγή

Προκαλώ  εσένα τον αντίχριστο διότι μόνο ένας δαιμονισμένος μπορεί να κάνη αυτές τις πράξης επί εκατοντάδες χιλιάδες φορές Προκαλώ με όλη την ευθηνή τις ψυχής μου που προσπαθείτε σατανάδες,να την κατακρεουργήσετε,να βγει ο αρμόδιος και υπόλογος, και να σηκωθεί να φυγή,και όταν νιώσει ότι θεραπεύτηκες τότε μπορεί αθόρυβα να επιστρέψει πάλη..Μόνο κτήνη διεστραμμένοι ψυχικά αιμοβόρα παράνοια,μπορεί να εκτελεί τέτοιου είδους εγκλήματα κατά του ανθρώπου,που άσος μας βγει αργότερα ένας παρανοϊκός Νέρων ,Ένας  ψυχοπαθής χτρερ και να μας φέρει πισωγυρίσματα του παρελθόντος..Εάν ήσουν άνθρωπος εσύ που δεν γνωρίζω και ούτε έχω κάτι μαζί σου .Καταδικάζω  την πράξη επί 5 χρόνια συνεχόμενα.Δεν μίσησα ποτέ κανένα ούτε κατά νου,δεν μάλωσα ποτέ,δεν είμαι εκδικητικός ,είναι άγνωστα στην ψυχή μου αυτά ,για αυτά κανό έτσι που προσπαθείς να αφαιρέσεις την ζωή συνανθρώπου.Νομίζοντας  ότι έχεις παράδες ότι μπορείς να εγκληματείς,όχι Κάνε αυτογνωσία και θα καταλάβεις το τι πράττεις τέρας?

μ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου