addthis

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

ΝΤΡΟΠΙΑΤΙΚΟ Πρέπει να ντρέπεσαι υποκριτή ,να με βασανίζετε μέσα στο σπίτι μου και σε άλλη κατάσταση να πάω πάλη μου κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση κατά εβδομάδες κατά μήνες συνεχόμενα Mark Zuckerberg ,τέρμα το ψέμα η υποκρισία ,και το σατανικό σχέδιο βασανισμού που με βασανίζετε ,γνωρίζοντας τα πάντα .Θα τιμωρήσετε πρώτα τον εαυτό

Πρέπει να ντρέπεσαι  υποκριτή να με βασανίζετε μέσα στο σπίτι μου και σε άλλη κατάσταση να πάω πάλη μου κάνετε ηλεκτρονική παρενόχληση κατά εβδομάδες κατά μήνες συνεχόμενα Mark Zuckerberg , το ψέμα  η υποκρισία ,και το σατανικό σχέδιο βασανισμού που με βασανίζετε ,γνωρίζοντας τα πάντα .Θα τιμωρήσετε πρώτα τον εαυτό σας διότι ήσαστε η αρμόδιοι και υπεύθυνη.και θα δικάσεις Κάνω αυτό έγκληση και καταγγέλλω το facebook  και κάθε αρμόδιο και υπεύθυνο,μαζί με τους εκπαιδευμένους βασανιστής ομάδα και βοήθεια ζητώ την αυτόφωρη διαδικασία, γεια εγκληματικά βασανιστήρια επί 5 χρόνια μέρα  νύχτα σε βαθμό δολοφονία εκ προμελέτης με το γάντι.Έχω κάνη χιλιάδες έκκλησης και αυτή συνεχίζουν να με βασανίζουν μέσα στο σπίτι μου ηλεκτρονικά ,Απειλή εκβιασμό να παραδεκτό αυτό που θέλουν αυτή η αχρείοι να μου επισυνάψουν φρόνημα .Δεν σταματούν  με τίποτα .Διατάραξη οικιακής ειρήνης .εκφοβισμό εκβιασμό απάνθρωπα κτηνώδη βασανιστήρια.Διασπορά με ψευδή κατηγορίες και χιλιάδες   κτηνώδη καψώνια και βασανιστήρια.Ντροπή σας να λογίζεστε για άνθρωποι ? Εκδορείς ψυχών κατακρεουργήσατε τα πάντα ,αξιοπρέπεια υποτίμηση τις νοημοσύνης και κάθε τι προσωπικό,βρομεροί?

   ΧΑΣΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου